ÖLÜM SAVASÇISITHE TURKISH EVIL DEAD (
![]()
)/DEATH WARRIOR
Weer een regelrechte draak uit Turkywood. Ik heb er geen andere woorden voor, wat is dit een vreselijk onsamenhangend wangedrocht, maar niet op een MITCHELL manier, nee, ik heb in m'n broek gedrolt van het lachen
Voor zover ik het kon begrijpen (geen subs, en dan nog...) gaat het over een detective die word ingehuurd omdat er ergens in de Verenigde Staten ninja's zijn die mensen pesten. Omdat het geloof ik Turkse ninja's zijn gaat (de Turkse Tom Cruise) Cüneyt Arkin naar de States omdat hij Turks is.
Maar dit plotje is gemixed met heel veel camerastandpunten, geluiden en scenes uit oa James Bond, DRUNKEN MASTER, THE ONE ARMED BOXER en zelfs EVIL DEAD zoals bv de zoemende en grommende camera die de hoofdpersoon achtervolgd, de op sex beluste boomtakken en weet ik veel meer wat voor plagiaat. Ook is er nog een subplotje over Arkin die met een grietje (die ik herken uit
THE TURKISH STAR WARS) aan een meertje vakantie aan het vieren is en een duel met motorcross ... motoren, demonen die maar niet willen uitbranden en heel veel ninjas en ik heb het id dat het chronologisch niet helemaal je van het was.... maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr.......
Tis een Turksploitation klassieker