yup..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:07 schreef kinky_queen het volgende:
Die blonde is idd erg 'boneable'
Heb je BENEATH THE VALLEY OF THE ULTRA-VIXENS al gezien?
en schaamhaar, dat ook...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:16 schreef kinky_queen het volgende:
Ook daar kwamen toevallig borsten in voor geloof ik, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol metquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
en schaamhaar, dat ook...
En een dikke negering (met grote borsten offcourse)
alleen maar,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Yup, de films van Russ Meyer zitten vaak vol met
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef kinky_queen het volgende:
HIDEOUS!
Leuke bagger over een stel 'misvormde foetus collectors' die in een kasteel achterna worden gezeten door een 4 tal foetussen die tot leven zijn gekomen
Van de makers van HEAD OF THE FAMILY die ik iets leuker vind
[afbeelding]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbelquote:
nee dankje ik kijk liever kwaliteits filmsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens bij hem langsgaan voor een middag/avond films... je ligt dubbel
::') true...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:04 schreef kinky_queen het volgende:
Als je ergens van geniet dan heeft het toch kwaliteit?
![]()
The Bitch is Backquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef QuantumCat het volgende:
Hoe heet die nederlandse film waar die kerel achtena gezeten wordt door zijn opblaaspop?
Dat filmpje nog ergens te koop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
The Bitch is Back
Erg grappig filmpje.
Je vergeet de hoofdattractie van deze film, GEWELDIGE BILLENquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef kinky_queen het volgende:
FASTER, PUSSYCAT! KILL! KILL!
THE LEATHER GIRLS/THE MANKILLERS
The point is of no return and you've reached it
2e X
Waarschijnlijk trash op z'n best, deze trashklassieker van Russ Meyer, rondborstige dames, idiote dialogen, geweldadig (toen), rondborstige dames, vermakelijk en vooral veel rondborstige dames
Niet te missen
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Alle Nederlandse films uitgebracht tussen 1970 - 2006.
What a crime...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk het topic niet goed doorgelezen......
nou die vond ik goed andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
What a crime...![]()
ONtopic:
[afbeelding]
BAGGERhorror
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |