quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef Fezzizzel het volgende:
Gisteren Hostel gezien, dat is de slechtste film uit de geschiedenis der filmen
Btw wat was Tarantino's aandeel? Snap niet dat ie van hem is....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen. Vragen stellen over slechte films mag natuurlijk ook, maar kom niet aan met 'Ik haat alles van Michael Bay' of zo. Het moeten natuurlijk wel LEUKE slechte films zijn
![]()
Slecht of Geniaal? Dat ligt bij dit soort films erg dicht bij elkaarquote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef supkaa het volgende:
Trouwens de ALLER slechtste leukste geweldigste vreselijkste film die zooo slecht is dat k nog nooit zó hard gelachen heb waardoor t mn minst geliefde en aller favorietste film ooit is.. moet toch wel evil dead 2 zijn.. ALHOEWEL Evil Dead 1 en 3 ook meesterlijk geweldig slecht zijn.. maar 2, wauw, vechten met je eigen hand![]()
[afbeelding]
Kiss my boomstick!
"Why does Michael Bay get to keep on making movies?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
Plaats hier je science fiction en horrorfilms die zo idioot zijn dat je van je stoel valt van het lachen. Vragen stellen over slechte films mag natuurlijk ook, maar kom niet aan met \'Ik haat alles van Michael Bay\' of zo. Het moeten natuurlijk wel LEUKE slechte films zijn
![]()
Die zoek ik...!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
(...)PLAN 9 FROM OUTER SPACE(...)
1 woord: bagger!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:49 schreef Patch het volgende:
Ik heb 'm gezien (Tamara).
Vroeg me af wat andere meningen zijn...
ja maar die is dab ook gewoon echt slecht. Niet leuk slecht maar slecht slecht.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef derek0905 het volgende:
Een baggerfilm is voor mij toch wel Alone in the Dark
[afbeelding]
pffff bloodrayne is best een meesterwerk hoor!!! net als house of the deadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:31 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
ja maar die is dab ook gewoon echt slecht. Niet leuk slecht maar slecht slecht.
Iets wat Uwe Boll toch erg goed kan (is er toch iets wat die man heel goed kan)
eej, ken je klassiekers he, Braindead is vetquote:
Man, ik heb me kapot gelachen om die zogenaamde "horror"quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:57 schreef Doff het volgende:
[..]
eej, ken je klassiekers he, Braindead is vet![]()
Het is inderdaad met een hele vette knipoog gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:23 schreef Doff het volgende:
Je moet het niet als "zogenaamde horror" bekijken, dat is zonde. Het is gewoon een grote gorefest en ik geloof niet dat het ergens 'eng' wil zijn. Het is egwoon vette film
ja maar "house of the dead" had een goede grap - een van die kereltjes tegen Jurgen Prochnow "who's the U-boat captain" en probeer dan ook te herinneren wat Prochnow voor kleding aanhadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pffff bloodrayne is best een meesterwerk hoor!!! net als house of the dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |