Ze zijn geen familie (tenminste niet voor zover ik weetquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Eto en Dewi zijn geen familie toch ? Hoe kom je aan Dewi ? Ik vind het zo toevallig dat je twee zwarte persjes van allebei 13 hebt. En weet je hoe het komt dat Dewi's staart korter is ? (niet nieuwsgierig hoor:@) Ik denk dat ik zwarte Persjes het leukste vind, die oogjes die zo uit die donkere snoetjes stralen, geweldig !
Ik kan het niet latenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef tonja het volgende:
Lekkere zwarte pluizebollen
Hier nog een wat oudere foto van Harry en Loes.
[afbeelding]
ze doen het niet. Probeer het anders via Tinypic?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Unstoppable het volgende:
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/2628/100_1866.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/5095/100_2844.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/4407/100_1803.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/3968/100_1723.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/4221/100_1704.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/4162/100_1700.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/7024/100_1690.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/5164/100_2889.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/9342/10013710zg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo wel ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze doen het niet. Probeer het anders via Tinypic?
yes!!quote:
Een golden katertje, toch ? Ik zie dat het nog niet definitief is, maar heb je al een naam ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef TearSong het volgende:
Het is geen geweldige foto maar ik kom even showen wie er waarschijnlijk binnenkort bij ons komt wonen, kat nummer 7
[afbeelding]
quote:
Nou, dat was het planquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Een golden katertje, toch ? Ik zie dat het nog niet definitief is, maar heb je al een naam ?
Oohh, prachtig! Dat gezichtje ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef TearSong het volgende:
Het is geen geweldige foto maar ik kom even showen wie er waarschijnlijk binnenkort bij ons komt wonen, kat nummer 7
[afbeelding]
laat dat -je maar weg..quote:
whehehequote:
Dat hadden wij ook altijd, de kat van de buren, Flappie (tja..kan er niets originelers van maken) vrat altijd floppy's brokjes op..en hij klauwde...en hij was niet lief!quote:Kat van de buren (Karel) om onverklaarbare redenen vind ik die vaak in mijn huis
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06050/DSC00591_filtered.jpg]afbeelding][/url]
Geweldigquote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef tonja het volgende:
Harry en Loes spam![]()
De knuffelfase..
[afbeelding]
Hee! dat is een lekker oor!
[afbeelding]
Hmmmm
[afbeelding]
Hierrrr met dat oor!
[afbeelding]
Nee! Ik heb genoeg van dat raspende tongetje in mijn oor.
[afbeelding]
Pats!
[afbeelding]
Klets!
[afbeelding]
Dreun!
[afbeelding]
Ros!.
[afbeelding]
Ram!
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef tonja het volgende:
Harry en Loes spam![]()
De knuffelfase..
[afbeelding]
Hee! dat is een lekker oor!
[afbeelding]
Hmmmm
[afbeelding]
Hierrrr met dat oor!
[afbeelding]
Nee! Ik heb genoeg van dat raspende tongetje in mijn oor.
[afbeelding]
Pats!
[afbeelding]
Klets!
[afbeelding]
Dreun!
[afbeelding]
Ros!.
[afbeelding]
Ram!
[afbeelding]
![]()
Hij past er ook zo makkelijk opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:21 schreef samchestido het volgende:
De lievelingsplek van Eddie is nog altijd...
[afbeelding]
...de router!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:08 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img126.imagevenue.com/loc188/th_55c10_PICT0023.JPG]afbeelding][/URL]
Dat ziet er wel vreemd uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Folds zijn erg goed in het aannemen van de mallotigste houdingen. Zo zit Beauty je vaak aan te staren
[afbeelding]
lief katje! ik zag het ja, dank je... hier nog eens een poging om Mutsje te laten zien....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Keiichi het volgende:
Spam spam:
[afbeelding]
geen imageshack gebruiken Krln... die hebben fok gebanned![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Krln het volgende:
[..]
lief katje! ik zag het ja, dank je... hier nog eens een poging om Mutsje te laten zien....
[afbeelding]
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op die gestreepte britse korthaar katjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:05 schreef Scandalous het volgende:Ze is inderdaad een raskat, een Britse korthaar
Ontzettend mooi beestjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Sinds gisteren woont ze eindelijk bij ons , Moshi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een knappe rooie kereltjesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef samchestido het volgende:
De twee onafscheidelijke broeders Pukkie en Eddie! Wow, de keren dat deze katten mijn dag goed hebben gemaakt door een of andere schitterende actie, ik ben de tel kwijt![]()
![]()
Pukkie: Hey, wie stoort ons in onze slaap? Eddie: Laat toch zitten, ga slapen...
[afbeelding]
Pukkie: OK, welterusten dan maar... Eddie: Laat ons nou met rust, we spelen straks! Of morgen... In ieder geval niet nu!
[afbeelding]
OK, jullie je zin, dan maar van boven (let vooral op het verschil in omtrek van Pukkie rechts en Eddie links!) :
[afbeelding]
Ja he! Ik ben ook verliefd op zequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een knappe rooie kereltjes![]()
![]()
Ik had vroeger ook een pers die altijd zo op d'r gat zat te kijken naar de dingen om d'r heenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Folds zijn erg goed in het aannemen van de mallotigste houdingen. Zo zit Beauty je vaak aan te staren
[afbeelding]
oeh, da's wel een beetje veel jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef samchestido het volgende:
[..]
Ja he! Ik ben ook verliefd op ze![]()
Pukkie is alleen beetje zwaar, 9 kilo
![]()
Uiteraard deed hij dat. Als jij er mee mag spelen dan mag Eto dat ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Scandalous, wat een super mooi en lief katje!
Gaaf die Folds die zo zitten! Mijn persjes heb ik het nog niet zien doen trouwens
En die 3 katten in doosjes!!
Gisteren probeerde ik een broek te maken, maar het patroon papier was te verleidelijk en Eto sprong er de hele tijd overheen of viel het aan...........![]()
[afbeelding]
En nog een beetje onschuldig kijken ook..
Nee, ze kunnen (jammer genoeg) niet naar buiten. Is er een manier om ze met een soort trappetje van het balkon af de binnentuin in te kunnen laten gaan? Ik ben alleen zo bang dat ze dan niet meer terug komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oeh, da's wel een beetje veel jaheeft ie niet ergens stiekem nog een eetadresje ofzo?
Maar het staat hem wel, dat robuuste![]()
imageshack doet het niet op Fok. Tinypic welquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:25 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik heb iets niet goed gedaan maar wat
Poeh, geen idee, mijn katten zijn ook binnenkatten. Nouja, dan is het kennelijk gewoon Pukkie z'n bouw, zware botten enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:06 schreef samchestido het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen (jammer genoeg) niet naar buiten. Is er een manier om ze met een soort trappetje van het balkon af de binnentuin in te kunnen laten gaan? Ik ben alleen zo bang dat ze dan niet meer terug komenEn Pukkie is zo zwaar dat ik niet weet of hij ze zware lichaam überhaupt wel naar boven kan sjouwen
![]()
ik kon de foto wel zien via het linkje, hij ligt er charmant bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef vencodark het volgende:
Ok ik ga het later nog wel proberen. iig bedankt voor de hulp, komt goed![]()
Da's wel een hele mooie hoor en ik vind de tekening ook zo prachtig, lief koppie om het helemaal compleet te maken. Kortom een echt lieviequote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moshi is al helemaal op haar gemak hier
Zijquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik kon de foto wel zien via het linkje, hij ligt er charmant bij![]()
Gekochtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Scandalous hoe kom je aan die kat?
Ik smelt helemaal weg bij deze foto'squote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maxquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef Yez het volgende:
Max is dol op de camera (ahum) :
[afbeelding]
En aangezien ze moeilijk te porren is voor een fotoshoot is
het touwtje van mijn camera een goede uitkomst,
alleen moet ik me in een moeilijke positie manouvreren aangezien dat
touwtje erg kort is..:
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog even een "wat ben je in vredesnaam aan het doen" blik![]()
(ik lag half op de trap)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef TearSong het volgende:
Volgens mij had ze liever boerderijkat willen worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, hij is zeiknatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:24 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Die van mij houd van water geloof ik![]()
Ijskoud water en meneer gaat gewoon in de wasbak liggen terwijl de kraan maar doorstroomt![]()
[afbeelding]
mooi katje hoor Pantheraquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[afbeelding]
*waswas*
[afbeelding]
hm??
[afbeelding]
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef inkie1010 het volgende:
Ach wat een liefies Eliminator20!!!![]()
Heel veel plezier en geluk met deze 2 schatjes!
mooooooooooi!!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef G-string het volgende:
Ik vond nog een mooi fotootje van onze Spike:
[afbeelding]
wow, zo kan Eto ook precies kijken!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tobias, hij kijkt wel heel chagarijnig en eng
[afbeelding]
net een jaar oud deze heren.
Preciesquote:
Die bovenste!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Precies
Ok dan heb ik verder nog wel wat foto's van Tank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wauw!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Olliequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Ollie vindt het heerlijk om onder de verwarming te liggen slapen....
[afbeelding]
Ollie in z'n nieuwe katten-hangmatje![]()
![]()
Wauw, wat een schoonheid! Is het een speciaal ras? (srry ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[afbeelding]
*waswas*
[afbeelding]
hm??
[afbeelding]
![]()
Heb je echt alleen maar rooie?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Kaatje_1406 het volgende:
Heerlijk, zoals de poezels lekker kunnen luieren!![]()
Zelfde probleem hier. Kat vindt de wasbak te gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:05 schreef Typmuts het volgende:
Wooo, hele leuke foto's TheSorrow...![]()
Weet niet katten met een wasbak hebben...
Ollie is er ook regelmatig in te vinden!
[afbeelding]
Hij kijkt wat moeilijk vanwege de flitser..
alle katten volgens mij. Er is een hele website over, maar ben de link even kwijt, www.catinsinks en dan nog wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Kat vindt de wasbak te gek.
Probeer het eens met http://www.tinypic.com/ , daar heeft FOK! minder problemen mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Vlindertje87 het volgende:
Doet via imageshack het ook? Even proberen dus![]()
edit: niet dus, op geen enkele manier?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag hopen dat Dewi op de foto gaapt?
Dankje, even proberenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Probeer het eens met http://www.tinypic.com/ , daar heeft FOK! minder problemen mee.![]()
Die eerste foto!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef suuzepluus het volgende:
de katjes van mijn schoonzus... nana en minoe...
[afbeelding]
nana
[afbeelding]
minoe
[afbeelding]
![]()
![]()
Allebei volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
Awww die laatsteHelemaal slaperig nog, of t kwam door de flits
Ze is er helemaal weg vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef tonja het volgende:
@ scandalous: mag ik jouw Poezebeest http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html deze link aanraden?
Gewoon twee monitoren op je pc aansluiten, 1 voor jezelf en de andere voor de kat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze is er helemaal weg vanIk zie nu niet eens wat ik typ want ze staat nog steeds voor m'n scherm te springen
![]()
jouw naam is de naam van mijn kat:)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Ahhh jaa ze is echt een mooi katjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Cleo? Ja, bij mij ook! De oudste.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
jouw naam is de naam van mijn kat:)
Die arme rooie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:37 schreef deedeetee het volgende:
Die foto van Rosa in de wasmand is leuk, dat open bekje en opgeheven pootje![]()
![]()
![]()
Super leuk tentje! We hebben net een katten-hangmat voor Ollie gekocht, dus voorlopig geen tentje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Zoekt iemand nog een tentje voor de katten? Bij Ikea hebben ze die nu
[afbeelding]
¤ 8,95
Wat natuurlijk ook gewoon zo isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef teig het volgende:
Loopt door huis te paraderen alsof ze de vrouw des huizes is en wij helemaal niks te vertellen hebben
Dat tentje had ik ook. Bij voor gekregen geloof ik. Maar dat heeft madame vakkundig gesloopt.quote:
Het raampje is al kapot ja, en als het tentje op zijn kop ligt is ie het leukst.. erin zitten en dan als wij langslopen je aanvallen vind ze het leukstquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Dat tentje had ik ook. Bij voor gekregen geloof ik. Maar dat heeft madame vakkundig gesloopt.![]()
Samsung D600 telefoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:29 schreef MissCleo het volgende:
Die is lief ondeugend! Erg mooi gemaakt ook, goede kwaliteit!![]()
Foto's graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
@ Tonja: http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html is best wel een succes, trouwens![]()
Heel erg leuk ja, maar ben bang dat ze hem als kattenbak gaan gebruiken!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Zoekt iemand nog een tentje voor de katten? Bij Ikea hebben ze die nu
[afbeelding]
¤ 8,95
mijn vriend had jetje eigenlijk augurk genoemd, maar dat vond mijn schoonmoeder niet zo'n goed idee. Ze luistert wel naar allebei!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef MissCleo het volgende:
Komkommer?? Wat leuk!!
Ik heb een hele broodverzameling gehad... Tompouce, Bolletje, Puntje, Roodkapje en Donut.
Donut is nu van mijn moeder, enorm mooi beestje!
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef weathergirl het volgende:
Dit is Boris, heel stoer in de tuin én als hij komt slijmen om te mogen eten... Net als ik aan het werk ben...
[afbeelding]
[afbeelding]
* weathergirl plaatst voor de eerste keer een foto, hoop dat het goed gaat...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heel erg leuk ja, maar ben bang dat ze hem als kattenbak gaan gebruiken!
Mensen die daar last van hebben? ( van katten die dat doen, bedoel ik)
Die is echt te schattigquote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Miss_B het volgende:
En een van onze nieuwe aanwinst Odin... Hij is pas 16 dagen![]()
[afbeelding]
Het is/was inderdaad een muisje.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:39 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat speelkwartier ziet er vrolijk uit, Tonja ! Harry met z'n muisje (?) op z'n hoofdErnesto heeft een leerfetisj, hij is helemaal gek van zwarte leren muizen (bruine leren muizen
) en die wrijft hij altijd uitgebreid langs z'n wangen, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, want daar zitten geurkliertjes enzo, maar óp z'n kop
![]()
Ik heb een nieuw onderschrift gemaakt voor een ander forum, hier ook even showen:
[afbeelding]
Htk-poesquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef Melleke84 het volgende:
htk-poes
men simpele huis-tuin-keuken-poesquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Htk-poes![]()
En relaxen is belangrijk,.
Wat grappig, is de eerste keer dat ik hoor dat een katje ook Odin heet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Miss_B het volgende:
Zal weer eens wat foto's plaatsen van Spetter.
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef frontignan het volgende:
dit is bella donna een blue cream point pers
[afbeelding]
dit is tijger hij is een half pers van 17 jaar
[afbeelding]
dit is zwerver van 15,haar vonden we op straat ze was toen 6 weken oud
[afbeelding]
dit is zilver merlijn en black shaded silver pers
groetjes![]()
16 dagen?? is 1 van je katten de moeder dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Miss_B het volgende:
[afbeelding]
Nee, hij zit nog bij de fokster. Maar in principe is hij nu al van ons. Nouja misschien 1 pootje dan hihiquote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
16 dagen?? is 1 van je katten de moeder dan?
Leuke foto's...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef frontignan het volgende:
dit is bella donna een blue cream point pers
[afbeelding]
dit is tijger hij is een half pers van 17 jaar
[afbeelding]
dit is zwerver van 15,haar vonden we op straat ze was toen 6 weken oud
[afbeelding]
dit is zilver merlijn en black shaded silver pers
[afbeelding]
groetjes![]()
Jah leuk hequote:Op maandag 27 februari 2006 16:48 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wat grappig, is de eerste keer dat ik hoor dat een katje ook Odin heet.
Zo heet onze rooie ook.![]()
Acht, wauw! Opschieten met die foto's!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef MissCleo het volgende:
Ik heb nog geen foto's, maar er zijn zojuist ACHT nieuwe katjes bijgekomen.![]()
![]()
Laat ik nou op zoek zijn naar nog een jong poesjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef MissCleo het volgende:
Ik heb nog geen foto's, maar er zijn zojuist ACHT nieuwe katjes bijgekomen.![]()
![]()
wat een leukerdsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Vlindertje87 het volgende:
[afbeelding]
Teiger
[afbeelding]
Cheetah
[afbeelding]
Troel
Katten van mn vriend, maar naar bijna 2,5 jaar ook een beetje 'mijn' katjes, vooral de eerste 2 die heb ik van jongs af aan zien opgroeien.
De laatste moet volgende week ingeslapen worden, niet echt makkelijk.
Je ze zijn echt superlief ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een leukerds![]()
Wat erg van Troel! Mag ik vragen waarom ie moet worden laten inges,lapen?
ach jee wat een drama.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Vlindertje87 het volgende:
[..]
Je ze zijn echt superlief ook.
Wat Troel betreft, die heeft suikerziekte. Ze hebben hem nu al ongeveer 2 maand iets minder misschien aan de insuline 2x per dag, maar de insuline slaat niet aan. Het blijft rond de 30 zitten en ze weten niet waarom.
Hij is een keer een dag opgenomen geweest en toen heeft hij andere insuline gekregen die wél aansloeg, maar dat is eenmalige insuline ofzo volgens de dierenartsen, denk dat het te schadelijk is voor veel gebruik.
Nu hebben ze nog 1 potje insuline en ze hebben besloten er dan mee te stoppen, begin volgende week is de insuline op en dan kijken ze hoe het gaat en naja als het niet goed gaat laten ze hem natuurlijk niet nog meer pijn hebben.
Moeilijke is dat je op het moment gewoon niets aan hem merkt dat hij ziek is enzo.
Ja klopt, dat krijgt hij dus ook, maar ja als het niet aanslaat heeft het ook geen zin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach jee wat een drama.Maar als ie suikerziekte heeft, heeft ie sowieso insuline nodig toch? Erg beroerd dat het niet aanslaat. Veel sterkte ermee iig
![]()
hoopje kittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef MissCleo het volgende:
Aaawww.... ik voel me bijna lullig dat ik deze foto ga plaatsen...
Maar ik wil het zo graag delen met jullie!
[afbeelding]
Oh MissCleo, ze zijn beeldigquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef MissCleo het volgende:
Zo, dit is een wat betere kwaliteit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kan zo in http://forum.fok.nl/topic/676817.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4057591681481453187
Wat verdrietig... Soms moet je helaas doen wat goed is en niet leukquote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Vlindertje87 het volgende:
[afbeelding]
Nou hij is vrijdag in laten slapen, zou na het weekend maar ging opeens heel slecht met hem, dus ja.
ach gosh, het diabeetjequote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Vlindertje87 het volgende:
Lieve kleintjes zeg, zo verschillend ook, echt leuk![]()
[afbeelding]
Nou hij is vrijdag in laten slapen, zou na het weekend maar ging opeens heel slecht met hem, dus ja.
het vermogen van de kleine gedomesticeerde katachtige om op te gaan in haar omgeving blijft een fascinerend ietsquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Je ziet me niet, toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die met z'n 2-en op dat trapje is ook erg cute, die koppies met die ronde oogjesquote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef Lips het volgende:
Ook even mijn trots laten zien![]()
![]()
Kasper met een ingepakt cadeautje:
[afbeelding]
Dara onder de tafel:
[afbeelding]
Kasper en Dara op de trap:
[afbeelding]
Knokken in de wasmand:
[afbeelding]
Ze hebben allebij van die lieve schoteltjesquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
die met z'n 2-en op dat trapje is ook erg cute, die koppies met die ronde oogjes![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Je ziet me niet, toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een lieffie, die Pientjequote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef QueenR het volgende:
zoooo wat een liefjes hier weer allemaal, het is alweer een tijdje terug dat ik hier fotootjes van Harry heb gepost dus ik dacht laat ik maar weer eens.
Ook meteen het eerste weesje van het seizoen die meteen liefdevol door Harry werd opgenomen: Pientje. Dus hier zijn ze, Harry & Pientje
[afbeelding]
Harry is geen ukkie meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en kleine vreselijk aanhankelijke Pientje
(ze is ongeveer 9 weken gok ik, en kan in principe volgende week al naar een vast baasje. Dus liefhebbers opgelet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |