Htk-poesquote:Op zondag 26 februari 2006 19:33 schreef Melleke84 het volgende:
htk-poes
men simpele huis-tuin-keuken-poesquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Htk-poes![]()
En relaxen is belangrijk,.
Wat grappig, is de eerste keer dat ik hoor dat een katje ook Odin heet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Miss_B het volgende:
Zal weer eens wat foto's plaatsen van Spetter.
En een van onze nieuwe aanwinst Odin... Hij is pas 16 dagen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef frontignan het volgende:
dit is bella donna een blue cream point pers
[afbeelding]
dit is tijger hij is een half pers van 17 jaar
[afbeelding]
dit is zwerver van 15,haar vonden we op straat ze was toen 6 weken oud
[afbeelding]
dit is zilver merlijn en black shaded silver pers
groetjes![]()
16 dagen?? is 1 van je katten de moeder dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:57 schreef Miss_B het volgende:
En een van onze nieuwe aanwinst Odin... Hij is pas 16 dagen![]()
[afbeelding]
Nee, hij zit nog bij de fokster. Maar in principe is hij nu al van ons. Nouja misschien 1 pootje dan hihiquote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
16 dagen?? is 1 van je katten de moeder dan?
Leuke foto's...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef frontignan het volgende:
dit is bella donna een blue cream point pers
[afbeelding]
dit is tijger hij is een half pers van 17 jaar
[afbeelding]
dit is zwerver van 15,haar vonden we op straat ze was toen 6 weken oud
[afbeelding]
dit is zilver merlijn en black shaded silver pers
[afbeelding]
groetjes![]()
Jah leuk hequote:Op maandag 27 februari 2006 16:48 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wat grappig, is de eerste keer dat ik hoor dat een katje ook Odin heet.
Zo heet onze rooie ook.![]()
Acht, wauw! Opschieten met die foto's!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef MissCleo het volgende:
Ik heb nog geen foto's, maar er zijn zojuist ACHT nieuwe katjes bijgekomen.![]()
![]()
Laat ik nou op zoek zijn naar nog een jong poesjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef MissCleo het volgende:
Ik heb nog geen foto's, maar er zijn zojuist ACHT nieuwe katjes bijgekomen.![]()
![]()
wat een leukerdsquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Vlindertje87 het volgende:
[afbeelding]
Teiger
[afbeelding]
Cheetah
[afbeelding]
Troel
Katten van mn vriend, maar naar bijna 2,5 jaar ook een beetje 'mijn' katjes, vooral de eerste 2 die heb ik van jongs af aan zien opgroeien.
De laatste moet volgende week ingeslapen worden, niet echt makkelijk.
Je ze zijn echt superlief ook.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een leukerds![]()
Wat erg van Troel! Mag ik vragen waarom ie moet worden laten inges,lapen?
ach jee wat een drama.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:12 schreef Vlindertje87 het volgende:
[..]
Je ze zijn echt superlief ook.
Wat Troel betreft, die heeft suikerziekte. Ze hebben hem nu al ongeveer 2 maand iets minder misschien aan de insuline 2x per dag, maar de insuline slaat niet aan. Het blijft rond de 30 zitten en ze weten niet waarom.
Hij is een keer een dag opgenomen geweest en toen heeft hij andere insuline gekregen die wél aansloeg, maar dat is eenmalige insuline ofzo volgens de dierenartsen, denk dat het te schadelijk is voor veel gebruik.
Nu hebben ze nog 1 potje insuline en ze hebben besloten er dan mee te stoppen, begin volgende week is de insuline op en dan kijken ze hoe het gaat en naja als het niet goed gaat laten ze hem natuurlijk niet nog meer pijn hebben.
Moeilijke is dat je op het moment gewoon niets aan hem merkt dat hij ziek is enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |