quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:09 schreef TearSong het volgende:
Volgens mij had ze liever boerderijkat willen worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, hij is zeiknatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:24 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Die van mij houd van water geloof ik![]()
Ijskoud water en meneer gaat gewoon in de wasbak liggen terwijl de kraan maar doorstroomt![]()
[afbeelding]
mooi katje hoor Pantheraquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[afbeelding]
*waswas*
[afbeelding]
hm??
[afbeelding]
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:06 schreef inkie1010 het volgende:
Ach wat een liefies Eliminator20!!!![]()
Heel veel plezier en geluk met deze 2 schatjes!
mooooooooooi!!quote:Op zondag 12 februari 2006 18:40 schreef G-string het volgende:
Ik vond nog een mooi fotootje van onze Spike:
[afbeelding]
wow, zo kan Eto ook precies kijken!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef Erosjuhhh het volgende:
Tobias, hij kijkt wel heel chagarijnig en eng
[afbeelding]
net een jaar oud deze heren.
Preciesquote:
Die bovenste!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Precies
Ok dan heb ik verder nog wel wat foto's van Tank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wauw!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moshi is al helemaal op haar gemak hier
Olliequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Ollie vindt het heerlijk om onder de verwarming te liggen slapen....
[afbeelding]
Ollie in z'n nieuwe katten-hangmatje![]()
![]()
Wauw, wat een schoonheid! Is het een speciaal ras? (srry ik heb er geen verstand vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[afbeelding]
*waswas*
[afbeelding]
hm??
[afbeelding]
![]()
Heb je echt alleen maar rooie?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Kaatje_1406 het volgende:
Heerlijk, zoals de poezels lekker kunnen luieren!![]()
Zelfde probleem hier. Kat vindt de wasbak te gek.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:05 schreef Typmuts het volgende:
Wooo, hele leuke foto's TheSorrow...![]()
Weet niet katten met een wasbak hebben...
Ollie is er ook regelmatig in te vinden!
[afbeelding]
Hij kijkt wat moeilijk vanwege de flitser..
alle katten volgens mij. Er is een hele website over, maar ben de link even kwijt, www.catinsinks en dan nog wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. Kat vindt de wasbak te gek.
Probeer het eens met http://www.tinypic.com/ , daar heeft FOK! minder problemen mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:20 schreef Vlindertje87 het volgende:
Doet via imageshack het ook? Even proberen dus![]()
edit: niet dus, op geen enkele manier?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Ik mag hopen dat Dewi op de foto gaapt?
Dankje, even proberenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Probeer het eens met http://www.tinypic.com/ , daar heeft FOK! minder problemen mee.![]()
Die eerste foto!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef suuzepluus het volgende:
de katjes van mijn schoonzus... nana en minoe...
[afbeelding]
nana
[afbeelding]
minoe
[afbeelding]
![]()
![]()
Allebei volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef TheSorrow het volgende:
Awww die laatsteHelemaal slaperig nog, of t kwam door de flits
Ze is er helemaal weg vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef tonja het volgende:
@ scandalous: mag ik jouw Poezebeest http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html deze link aanraden?
Gewoon twee monitoren op je pc aansluiten, 1 voor jezelf en de andere voor de kat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze is er helemaal weg vanIk zie nu niet eens wat ik typ want ze staat nog steeds voor m'n scherm te springen
![]()
jouw naam is de naam van mijn kat:)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Ahhh jaa ze is echt een mooi katjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Cleo? Ja, bij mij ook! De oudste.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
jouw naam is de naam van mijn kat:)
Die arme rooie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:37 schreef deedeetee het volgende:
Die foto van Rosa in de wasmand is leuk, dat open bekje en opgeheven pootje![]()
![]()
![]()
Super leuk tentje! We hebben net een katten-hangmat voor Ollie gekocht, dus voorlopig geen tentje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Zoekt iemand nog een tentje voor de katten? Bij Ikea hebben ze die nu
[afbeelding]
¤ 8,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |