Ja klopt, dat krijgt hij dus ook, maar ja als het niet aanslaat heeft het ook geen zin.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach jee wat een drama.Maar als ie suikerziekte heeft, heeft ie sowieso insuline nodig toch? Erg beroerd dat het niet aanslaat. Veel sterkte ermee iig
![]()
hoopje kittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef MissCleo het volgende:
Aaawww.... ik voel me bijna lullig dat ik deze foto ga plaatsen...
Maar ik wil het zo graag delen met jullie!
[afbeelding]
Oh MissCleo, ze zijn beeldigquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef MissCleo het volgende:
Zo, dit is een wat betere kwaliteit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kan zo in http://forum.fok.nl/topic/676817.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=4057591681481453187
Wat verdrietig... Soms moet je helaas doen wat goed is en niet leukquote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Vlindertje87 het volgende:
[afbeelding]
Nou hij is vrijdag in laten slapen, zou na het weekend maar ging opeens heel slecht met hem, dus ja.
ach gosh, het diabeetjequote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Vlindertje87 het volgende:
Lieve kleintjes zeg, zo verschillend ook, echt leuk![]()
[afbeelding]
Nou hij is vrijdag in laten slapen, zou na het weekend maar ging opeens heel slecht met hem, dus ja.
het vermogen van de kleine gedomesticeerde katachtige om op te gaan in haar omgeving blijft een fascinerend ietsquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Je ziet me niet, toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die met z'n 2-en op dat trapje is ook erg cute, die koppies met die ronde oogjesquote:Op maandag 6 maart 2006 12:08 schreef Lips het volgende:
Ook even mijn trots laten zien![]()
![]()
Kasper met een ingepakt cadeautje:
[afbeelding]
Dara onder de tafel:
[afbeelding]
Kasper en Dara op de trap:
[afbeelding]
Knokken in de wasmand:
[afbeelding]
Ze hebben allebij van die lieve schoteltjesquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
die met z'n 2-en op dat trapje is ook erg cute, die koppies met die ronde oogjes![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Je ziet me niet, toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een lieffie, die Pientjequote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef QueenR het volgende:
zoooo wat een liefjes hier weer allemaal, het is alweer een tijdje terug dat ik hier fotootjes van Harry heb gepost dus ik dacht laat ik maar weer eens.
Ook meteen het eerste weesje van het seizoen die meteen liefdevol door Harry werd opgenomen: Pientje. Dus hier zijn ze, Harry & Pientje
[afbeelding]
Harry is geen ukkie meer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en kleine vreselijk aanhankelijke Pientje
(ze is ongeveer 9 weken gok ik, en kan in principe volgende week al naar een vast baasje. Dus liefhebbers opgelet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |