Dat ziet er wel vreemd uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Folds zijn erg goed in het aannemen van de mallotigste houdingen. Zo zit Beauty je vaak aan te staren
[afbeelding]
lief katje! ik zag het ja, dank je... hier nog eens een poging om Mutsje te laten zien....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Keiichi het volgende:
Spam spam:
[afbeelding]
geen imageshack gebruiken Krln... die hebben fok gebanned![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Krln het volgende:
[..]
lief katje! ik zag het ja, dank je... hier nog eens een poging om Mutsje te laten zien....
[afbeelding]
Ik ben echt helemaal verliefd geworden op die gestreepte britse korthaar katjesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:05 schreef Scandalous het volgende:Ze is inderdaad een raskat, een Britse korthaar
Ontzettend mooi beestjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Sinds gisteren woont ze eindelijk bij ons , Moshi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een knappe rooie kereltjesquote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef samchestido het volgende:
De twee onafscheidelijke broeders Pukkie en Eddie! Wow, de keren dat deze katten mijn dag goed hebben gemaakt door een of andere schitterende actie, ik ben de tel kwijt![]()
![]()
Pukkie: Hey, wie stoort ons in onze slaap? Eddie: Laat toch zitten, ga slapen...
[afbeelding]
Pukkie: OK, welterusten dan maar... Eddie: Laat ons nou met rust, we spelen straks! Of morgen... In ieder geval niet nu!
[afbeelding]
OK, jullie je zin, dan maar van boven (let vooral op het verschil in omtrek van Pukkie rechts en Eddie links!) :
[afbeelding]
Ja he! Ik ben ook verliefd op zequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat een knappe rooie kereltjes![]()
![]()
Ik had vroeger ook een pers die altijd zo op d'r gat zat te kijken naar de dingen om d'r heenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef Rewimo het volgende:
Folds zijn erg goed in het aannemen van de mallotigste houdingen. Zo zit Beauty je vaak aan te staren
[afbeelding]
oeh, da's wel een beetje veel jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:08 schreef samchestido het volgende:
[..]
Ja he! Ik ben ook verliefd op ze![]()
Pukkie is alleen beetje zwaar, 9 kilo
![]()
Uiteraard deed hij dat. Als jij er mee mag spelen dan mag Eto dat ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef bl0emetjE het volgende:
Scandalous, wat een super mooi en lief katje!
Gaaf die Folds die zo zitten! Mijn persjes heb ik het nog niet zien doen trouwens
En die 3 katten in doosjes!!
Gisteren probeerde ik een broek te maken, maar het patroon papier was te verleidelijk en Eto sprong er de hele tijd overheen of viel het aan...........![]()
[afbeelding]
En nog een beetje onschuldig kijken ook..
Nee, ze kunnen (jammer genoeg) niet naar buiten. Is er een manier om ze met een soort trappetje van het balkon af de binnentuin in te kunnen laten gaan? Ik ben alleen zo bang dat ze dan niet meer terug komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oeh, da's wel een beetje veel jaheeft ie niet ergens stiekem nog een eetadresje ofzo?
Maar het staat hem wel, dat robuuste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |