Ze is er helemaal weg vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef tonja het volgende:
@ scandalous: mag ik jouw Poezebeest http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html deze link aanraden?
Gewoon twee monitoren op je pc aansluiten, 1 voor jezelf en de andere voor de kat.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze is er helemaal weg vanIk zie nu niet eens wat ik typ want ze staat nog steeds voor m'n scherm te springen
![]()
jouw naam is de naam van mijn kat:)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Ahhh jaa ze is echt een mooi katjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:15 schreef MissCleo het volgende:
Rosa is ook leuk!! Ik heb nog een heel mooie foto van haar, buiten, maar die is te groot voor hier...
Paar foto's van toen ze nog net iets kleiner was:
[afbeelding]
Zo is het wel weer even genoeg he?![]()
Cleo? Ja, bij mij ook! De oudste.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef EdwinHeijmen het volgende:
[..]
jouw naam is de naam van mijn kat:)
Die arme rooie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:37 schreef deedeetee het volgende:
Die foto van Rosa in de wasmand is leuk, dat open bekje en opgeheven pootje![]()
![]()
![]()
Super leuk tentje! We hebben net een katten-hangmat voor Ollie gekocht, dus voorlopig geen tentje...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Zoekt iemand nog een tentje voor de katten? Bij Ikea hebben ze die nu
[afbeelding]
¤ 8,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |