Wat is er gebeurd met die mooie OP?quote:
sorry van de hoofdletters, stond nog aan en ik had jos aan de...... en kon met 1 vinger niet zo makkelijk bij de capsquote:
No problemquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef tann het volgende:
[..]
sorry van de hoofdletters, stond nog aan en ik had jos aan de...... en kon met 1 vinger niet zo makkelijk bij de caps
Het is een gave hequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef APK het volgende:
He Tan, overal waar jij verschijnt ontstaat ruzie!![]()
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef APK het volgende:
He Tan, overal waar jij verschijnt ontstaat ruzie!![]()
Ik zit er nu hard aan te denken al mijn principes te breken...quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
OP MSN HAD JE NU DIE BABY GEKREGEN MET DIE OGEN, WACH FFIES
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef tann het volgende:
[..]
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....
Wat is er gebeurd met Peterquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met die mooie OP?![]()
helaas, ik kan die baby niet op deze site krijgen, jammer .....die was wel ff leuk geweest...quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit er nu hard aan te denken al mijn principes te breken...
En bedankt tann![]()
APK heeft onze Tan weggejaagd!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:30 schreef tann het volgende:
[..]
echt waar??? verbaasd me waar dan? kga dan maar....
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
Kan het niet even laten nog een soort van laatste Terug Vind Post hier te plaatsen voordat ik achter de lekkerste billen van NL ga aankruipen.
Sorry Tan..ik bedoel niet die van jou.![]()
![]()
Die schaamt zich dood over zijn woede-uitbarsting, want normaal heeft ie juist een pestpleurishekel aan grof taalgebruik.quote:
kweet soms niet wat ik aan je heb,maar tzal mn verdiende loon zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.
Hee APK, ben niet meer op de Max Euweplein geweest, wel op Leidsepleinquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.
Leuk voor alle fokkers die alle deeltjes teruglezen!quote:
of zou die gebant zijn ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Die schaamt zich dood over zijn woede-uitbarsting, want normaal heeft ie juist een pestpleurishekel aan grof taalgebruik.
okquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk voor alle fokkers die alle deeltjes teruglezen!![]()
Tan, doe eens lief en reageer niet meer.![]()
![]()
Jouw verdiende loon was de hoofdprijsquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:35 schreef tann het volgende:
[..]
kweet soms niet wat ik aan je heb,maar tzal mn verdiende loon zijn![]()
Mail dan effe hoe laat je daar gaat staan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee APK, ben niet meer op de Max Euweplein geweest, wel op Leidseplein
Dit weekend weer een kans
Nee want dat wordt op FOK! altijd (nouja meestal) gemeld in het MED forum (een ander gedeelte hier op FOK)quote:
Kan een uurtje of 20 duren hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee want dat wordt op FOK! altijd (nouja meestal) gemeld in het MED forum (een ander gedeelte hier op FOK)
Nee (nóg niet in ieder geval).quote:
Ik mail je wel vanaf mijn Palm als ik daar sta.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Mail dan effe hoe laat je daar gaat staan.![]()
Dan ben je de eerste fokker op de site!![]()
Nou succes daarquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee APK, ben niet meer op de Max Euweplein geweest, wel op Leidseplein
Dit weekend weer een kans
Dat zou lullig zijn zegquote:
Daar ben ik nou wel geweestquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou succes daarRembrandt ( 7 min met taxi) leuker als re van iets ouder publiek houd dan 16,17 en 18 jarige
Hij kan hier dan nog wel lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn zeg
Mail jij hem wel ff wat je morgen eet dan
Kijk morgen maar effe als je tijd hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik mail je wel vanaf mijn Palm als ik daar sta.
Trouwens, HOE LOOPT DIT AF? en wat heb je met Karn gedaan?![]()
Verslavend ditquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk morgen maar effe als je tijd hebt.
Ow ik heb geen ervaring met bansquote:
Flikker jij es op met je kutgein, ik vind er niks meer aan zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk voor alle fokkers die alle deeltjes teruglezen!![]()
Tan, doe eens lief en reageer niet meer.![]()
![]()
quote:
Mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Krijg je zelf geen eigen ruimtequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was gister gebleven bij deel 12 nummertje 2. En heb nu alles uitgelezen! Je komt er zelf welquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen, kunnen jullie even rustig aan doen, kan ik weer terug gaan lezen
wel nee zo bont heeft hij het verder niet gemaakt.quote:
goedmogggeeeeequote:Op donderdag 2 februari 2006 09:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
wel nee zo bont heeft hij het verder niet gemaakt.
Zal wel een waarschuwing krijgen maar verder niks.
NEEquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef berney het volgende:
Kan Tanja niet een eigen forum krijgen met wachtwoord voor users.(net als het keldertje) Dit gaat over HBB..
Dank u.
Kun jij niet op het dikke schele vrouwenforum gaan posten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef berney het volgende:
Kan Tanja niet een eigen forum krijgen met wachtwoord voor users.(net als het keldertje) Dit gaat over HBB..
Dank u.
ga toch fietsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef berney het volgende:
Dank u.
die vragen heeft ze allemaal al beantwoord, misschien wordt het eens tijd om deel 1 t/m 13 door te lezenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef mamapan het volgende:
Heb zo'n beetje alle Tanja-deeltjes gelezen, en kom tot de conclusie dat Ms T niet zo heel veel anders is dan in BB5 . Het hele BB5 gebeuren draaide om haar en nu draait het BBH forum ook weer om haar. Viola heeft maar 1 deelen ons aller Tanja is al aan haar 14e deel bezig.
![]()
Wat ik ook niet begijp is dat je met een baby in staat bent om tot een uur of 3 's nachts achter de comp. te zitten. Wanneer slaapt Ms T? Hoe krijgt ze het overdag voor elkaar om voor kind en hond te zorgen??
Als je zoveel te zeuren hebt ga je tog bij Viola verder babbelen misschien dat ze dan nog wat meer delen krijgt. En als je echt alles had gelezen weet jij hoe Tanja haar dag indeelt en dat ze het makkelijk red.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef mamapan het volgende:
Heb zo'n beetje alle Tanja-deeltjes gelezen, en kom tot de conclusie dat Ms T niet zo heel veel anders is dan in BB5 . Het hele BB5 gebeuren draaide om haar en nu draait het BBH forum ook weer om haar. Viola heeft maar 1 deelen ons aller Tanja is al aan haar 14e deel bezig.
![]()
Wat ik ook niet begijp is dat je met een baby in staat bent om tot een uur of 3 's nachts achter de comp. te zitten. Wanneer slaapt Ms T? Hoe krijgt ze het overdag voor elkaar om voor kind en hond te zorgen??
Inderdaad, het lijkt wel een nijlpaard! Die buikquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef Scarabee het volgende:
Tja Viola ligt niet echt bij het Nederlandse publiek. Als we wat over haar te zeggen zouden hebben denk ik dat het alleen maar gezeik zal zijn. Want jeetje wat kan zij zeuren zeg![]()
Erg he. En ze blijft maar eten zeg. Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel een nijlpaard! Die buik![]()
Nee, daar heb ik niks te zoeken want ik ben niet dik en niet scheel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun jij niet op het dikke schele vrouwenforum gaan posten.
Viola is nog maar net bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:27 schreef Ines.B het volgende:
Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef mamapan het volgende:
Heb zo'n beetje alle Tanja-deeltjes gelezen, en kom tot de conclusie dat Ms T niet zo heel veel anders is dan in BB5 . Het hele BB5 gebeuren draaide om haar en nu draait het BBH forum ook weer om haar. Viola heeft maar 1 deel en ons aller Tanja is al aan haar 14e deel bezig.
Jeetje wat een gezeur weer zeg. Als je alles hebt gelezen dan ben je toch op de hoogte van Tanja haar dag indeling. En dat er aan viola minder aandacht wordt besteed zal wel zijn omdat er niet veel over haar te vertellen valt.
Lekker makkelijk om iemand te beoordelen die je alleen maar kent via de beelden van BB.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef mamapan het volgende:
![]()
Het interesseert me niet hòe ze haar dag doorbrengt, het gaat mij erom dat ze in het huis naar aandacht schreeuwde (en kreegquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:14 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als je zoveel te zeuren hebt ga je togch bij Viola verder babbelen misschien dat ze dan nog wat meer delen krijgt. En als je echt alles had gelezen weet jij hoe Tanja haar dag indeelt en dat ze het makkelijk redt.
Dana
Tanja heeft dit Topic helemaal niet geopend dus ik zou niet zeggen dat ze naar aandacht zoekt. Wat het is wij zijn fans, zij is blij met haar fans en wij blij dat ze komt praten.! Als je er moeite mee heb ga dan ergens anders babbelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
Het interesseert me niet hòe ze haar dag doorbrengt, het gaat mij erom dat ze in het huis naar aandacht schreeuwde (en kreeg) en dat ze nu wéér alle aandacht opeist. Ter vergelijking gaf ik aan dat Viola maar één deeltje heeft en Tanja al 14! Aandacht!
![]()
Ze lijkt wel zwanger met die buik!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Erg he. En ze blijft maar eten zeg. Ik snap dat niet.
Is Tanja weer zwanger? Is dat niet wat snel?quote:
Ze heeft een eigen site, maak daar een forum aan en ga daar met zijn allen babbelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Danaa het volgende:
[..]
Tanja heeft dit Topic helemaal niet geopend dus ik zou niet zeggen dat ze naar aandacht zoekt. Wat het is wij zijn fans, zij is blij met haar fans en wij blij dat ze komt praten.! Als je er moeite mee heb ga dan ergens anders babbelen.
Nee haha trouwens ik weet het niet hah'quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is Tanja weer zwanger? Is dat niet wat snel?
Nee, zwanger in BB gaan zitten en je vervolgens registreren op de grootste BB-site in Nederland heeft niets te maken met zoeken naar aandacht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:46 schreef Danaa het volgende:
Tanja heeft dit Topic helemaal niet geopend dus ik zou niet zeggen dat ze naar aandacht zoekt.
Gewoon voor jezelf praten graag, lijkt me voorlopig genoeg uitdaging voor jou.quote:Wat het is wij zijn fans, zij is blij met haar fans en wij blij dat ze komt praten.!
Nee, als jij moeite hebt met afwijkende meningen ga je maar ergens anders babbelen.quote:Als je er moeite mee heb ga dan ergens anders babbelen.
Ook welkom Isabeauquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Yep, alles ok, berney (ik was even aan het teruglezen). Wat een maffe reeks eigenlijk. Ten eerste een idiote adoratie van iemand uit het BB huis die de meerderheid wel kon schieten toen ze erin zat en ten tweede moet Tanja continue dezelfde vragen beantwoordenVermoeiend hoor.
Precies Isa, erg irritant.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
Yep, alles ok, berney (ik was even aan het teruglezen). Wat een maffe reeks eigenlijk. Ten eerste een idiote adoratie van iemand uit het BB huis die de meerderheid wel kon schieten toen ze erin zat en ten tweede moet Tanja continue dezelfde vragen beantwoordenVermoeiend hoor.
En zo is hetquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als het gros van de BB5 mensen hier zit dan kan het niet anders als gezellig zijn![]()
Al die mensen die destijds gevlucht zijn omdat die SC afzakte naar een infantiele verzameling 'BEW',quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
En zo is het![]()
Ik vind het opzich wel grappig dat Tanja er ook is, maar vind het ook erg leuk dat veel users die tijdens BB5 in de SC zaten nu weer ineens opduiken
Ja precies, daarom volg ik dit topic ook elke dagquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind het wel prettig dat Tanja wat dingen kan uitleggen zoals zij het ervaren heeft. Soms zijn situaties totaal anders overgekomen dan de bewoners het ervaarden.
Ze is vrij nuchter en dat siert haar ook welquote:Maar ik denk dat Tanja zelf ook niet op aanbidding zit te wachten, daar lijkt ze me veel te nuchter voor(corrigeer me als ik het mis heb) Ik zou iemand als Peter echt heel eng vinden als ik haar was, maar ja, ik ben haar niet.
BEW= Ben Er Weerquote:
Toen was ik zeker al wegquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
Maar is ook een beetje ingegroeid als een bepaalde groet naar elkaar toe
Psst......ik ben er ooit mee begonnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen was ik zeker al wegIk heb het niet gezien.
Oja, ik mag hem ook zeker als user hoor, heb niets tegen hem persoonlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Peter best een sympathiek persoon, alleen ik zou niets van hem moeten hebben als hij zo idolaat naar mij toe zou doen terwijl ik hem niet eens ken. Brrr.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja precies, daarom volg ik dit topic ook elke dagLeuk om haar kant van het verhaal ook eens te horen
[..]
Ze is vrij nuchter en dat siert haar ook welhelaas kwam ze niet altijd even goed uit de verf tijdens BB maar dat heeft ze ook uitgelegd geloof ik (dat ze een beetje stil was enzo)
......ik schrok nogal van zijn openingspagina op cu2.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind Peter best een sympathiek persoon, alleen ik zou niets van hem moeten hebben als hij zo idolaat naar mij toe zou doen terwijl ik hem niet eens ken. Brrr.
Ik ben het helemaal met je eens, ik zie Tanja zelfs diverse vragen met veel geduld gewoon nòg een keer uitleggen. Petje af hoor. Vooral als je ziet dat ze ook continue wordt aangevallen op haar moeder zijn (zoals mensen die roepen dat je geen goede moeder kan zijn als je tot diep in de nacht zit te internetten, wat een onzin).quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:16 schreef cuall het volgende:
Ik vind het wel verrassend hoe Tanja in IRL is, en ik bewonder haar geduld met al die vragen.
Ik lees hem nu pas voor het eerst. Wel een beetje kreepy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef cuall het volgende:
[..]
......ik schrok nogal van zijn openingspagina op cu2.
Ik wilde hem eventjes mailen, maar heb dat maar niet gedaan toen ik dat las
Dan zal ik ook geen "BEW" doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik lees hem nu pas voor het eerst. Wel een beetje kreepy.hallo trouwens (ik zal geen BEW typen)
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef berney het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen site, maak daar een forum aan en ga daar met zijn allen babbelen.![]()
Hey hoe doe je dat? Je zit niet achter je PC en toch kan je berichtje posten, hahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum was![]()
hij had er een tijdje geleden nog een foto opstaan volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik lees hem nu pas voor het eerst. Wel een beetje kreepy.hallo trouwens (ik zal geen BEW typen)
Hallo Buurman.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Hey hoe doe je dat? Je zit niet achter je PC en toch kan je berichtje posten, hahahahahai buuf
Ik weet je huisnummer dan wel, maar kom nu niet bepaald vaak bij je in de buurt. En dan zou ik niet gluren, maar gewoon aanbellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:27 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hallo Buurman.
Tja , ben hele middag bezig geweest met een website, en die persoon is net naar huis dus heb weer ff tijd onder het eten koken door![]()
Of heb je me stiekum achter de pc zien zitten toen je hier naar binnen gluurde![]()
Ja en daar kom ik niet zovaak veel te duur de superquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:34 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik weet je huisnummer dan wel, maar kom nu niet bepaald vaak bij je in de buurt. En dan zou ik niet gluren, maar gewoon aanbellen
Ik loop nooit verder dan tot de Brink.
Alsof ie ooit weg geweest is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
Het schijnt dat LS zeer binnenkort weer op zal duiken
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
![]()
Wat ga je koken Tanquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef tann het volgende:
ga nu ff koken tot laters!!
Ik denk dat dat pas na het weekend gaat worden. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij vanaf morgen het hele weekend bij zijn vriendin is, die hij al een maand niet meer heeft gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
![]()
ik eet vandaag gebakken aardappelen, met biefstuk en spinaziequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ga je koken Tan![]()
![]()
Ik eet zelf vandaag spaghetti met roomspinazie en geraspte kaas
Heeft hij een lange afstands relatie of had hij van haar een maandban gekregen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas na het weekend gaat worden. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij vanaf morgen het hele weekend bij zijn vriendin is, die hij al een maand niet meer heeft gezien.
Das toevallig, ook spinaziequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Manu82 het volgende:
ik eet vandaag gebakken aardappelen, met biefstuk en spinazie
volgende graag
Ben jij nou echt een man die net doet alsof hij een vrouw is in je profiel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stond Tanja nou echt al een paar uur na de bevalling een sigaret te roken in de tuin
Ik vond dat juist een strakke aktie. Jos was amper geboren en zei ze al... "En nu heb ik zin in een peuk....."quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stond Tanja nou echt al een paar uur na de bevalling een sigaret te roken in de tuin
en twee peetjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Scarabee het volgende:
Rauwe andijvie stampot met spekkie en snitzel![]()
![]()
Tan is aan het koken, maar dit klopt echt niet hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja : Kun je aangeven wat je zo ergerde aan Joost? IMHO is hij juist de eerlijkheid zelve geweest, en heeft hij geen nare dingen over jou achter jouw rug verteld.
Hij is ook altijd open naar je geweest over zijn nominaties.
Op mij kwam het nogal bot over dat je hem, die duidelijk moeite had met het noodrantsoen, juist zijn lievelingseten (friet) ontzegde....
Misschien kun je begrijpen dat ik dat bot vond, maar misschien zijn er wel gegronde redenen voor, die ik niet op de streams heb kunnen ontdekken....
Alvast bedankt voor je antwoord, leuk dat je hier vragen komt beantwoorden !
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja : Kun je aangeven wat je zo ergerde aan Joost? IMHO is hij juist de eerlijkheid zelve geweest, en heeft hij geen nare dingen over jou achter jouw rug verteld.
Hij is ook altijd open naar je geweest over zijn nominaties.
Op mij kwam het nogal bot over dat je hem, die duidelijk moeite had met het noodrantsoen, juist zijn lievelingseten (friet) ontzegde....
Misschien kun je begrijpen dat ik dat bot vond, maar misschien zijn er wel gegronde redenen voor, die ik niet op de streams heb kunnen ontdekken....
Alvast bedankt voor je antwoord, leuk dat je hier vragen komt beantwoorden !
Ik heb nog een cap gevonden van Tan in de tuin, een paar uur na de bevalling, ik vind het een prachtfoto, maar zit te twijfelen of ik hem moet plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef TanjaFan het volgende:
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjes![]()
Moet je toch heel erg dicht in de buurt van Goeree-Overflakkee wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Scarabee het volgende:
![]()
![]()
Als je nu in je auto stapt kun je hier mischien nog op tyd zijn
![]()
Ha, en ik heb niet eens jarenlang gepost.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
berney staat nou eenmaal al jarenlang bekend op Fok! als een enorme zeurdoos, dus daar moet je je verder niets van aantrekken.
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjes![]()
Mooi, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum was![]()
Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan is aan het koken, maar dit klopt echt niet hoor.
Joost heeft friet zitten eten, Tan koos ervoor om niet mee te eten
UUUHHHH nope hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moet je toch heel erg dicht in de buurt van Goeree-Overflakkee wonen.
Jeetje, gaat tie weer met dat eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ga je koken Tan![]()
![]()
Ik eet zelf vandaag spaghetti met roomspinazie en geraspte kaas
Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?
Dat noem ik niet onoprecht, maar TErechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?
Ik vind gewoon dat ze unaniem een besluit hadden moeten nemen , als Tanja niet wilde dat joost mee at , maar iemand anders dan hadden ze iemand anders uit moeten kiezen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...
Ik schil ze niet, ik was ze en doe er dan kruiden overheen en laat ze dan een uur in de oven staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das toevallig, ook spinazie
Schil je de aardappelen zelf, of koop je zo`n handig zakje met schijfjes
He dat ga ik is proberen. Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik schil ze niet, ik was ze en doe er dan kruiden overheen en laat ze dan een uur in de oven staan
Volgens mij is het antwoord op de vraag wat hij niet achterbaks deed korter dan de vraag die jij hier stelt. Hij durfde niet eens rechtstreeks te zeggen dat hij op Tanja had gestemd en gluiperig tijdens een afwas, die hij samen deed met Menno, probeerde hij Menno ook over te halen om haar te nomineren. Ik weet niet of jij streams hebt gekeken of alleen de TV? Maar als er één achterbaks iemand in het huis rondliep was het Joost wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?
En naar de reden van haar "niet op goede voet staan" ben ik op zoek....IMHO was iedereen positief over Joost, alléén zij niet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze unaniem een besluit hadden moeten nemen , als Tanja niet wilde dat joost mee at , maar iemand anders dan hadden ze iemand anders uit moeten kiezen.
iemand waar ze allemaal mee wilde eten.
Maar aangezien de andere alleen Joost wilde dan had ik denk ik op dat moment als ik niet op zo'n goede voet stond met Joost ook gezegd van dan eet ik niet mee ,
maar ja wie ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op de vraag wat hij niet achterbaks deed korter dan de vraag die jij hier stelt. Hij durfde niet eens rechtstreeks te zeggen dat hij op Tanja had gestemd en gluiperig tijdens een afwas, die hij samen deed met Menno, probeerde hij Menno ook over te halen om haar te nomineren. Ik weet niet of jij streams hebt gekeken of alleen de TV? Maar als er één achterbaks iemand in het huis rondliep was het Joost wel. Zo naaide hij Menno ook bij het bonenincident. En kan zo wel doorgaan.
Natuurlijk kijk je als BB-fan met een gekleurde bril. Maar objectief gezien heb jij Joost toch niet goed gevolgd. Ik (als Tanja-fan) zat me ook wel eens groen en geel aan haar te ergeren, maar dan bestaan er ook nog zoiets als relativeren. En dat is jou dus nog niet helemaal gelukt.
En als je ff terugleest.... Tanja heeft haar mening over Joost volgens mij al meerdere malen uitgelegd.
Ik heb geen moeite met afwijkende meningen hoor, wat ik alleen zo jammer vind is dat we elke keer weer moeten discuseren over alles. Ik begin niet eens meer aan om ergens tegen in te gaan. Je krijgt toch alleen maar anderen op je dak daardoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, zwanger in BB gaan zitten en je vervolgens registreren op de grootste BB-site in Nederland heeft niets te maken met zoeken naar aandacht.
[..]
Gewoon voor jezelf praten graag, lijkt me voorlopig genoeg uitdaging voor jou.![]()
[..]
Nee, als jij moeite hebt met afwijkende meningen ga je maar ergens anders babbelen.
We zijn hier niet in China.
Nou nee, ik klets maar wat. Ik weet niet eens wie Tanja en Joost zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)
Het bonenincident van Menno kwam door vermoeidheid, dat Joost het niet meer wist....Ook was de conversatie niet echt duidelijk van communicatie, maar meer terloops en ongeconcentreerd
Joost vertelde mij niet dat hij mij genomineerd had, terwijl ik het wist, maar andere had hij wel een hint gegeven, gaf niks hoor, het ging mij er om dat ik geen trek had om met iemand in zoon kleine ruimte te zitten "lekker" te eten, hij mocht mij niet en ik hem niet, en ja joost zei idd de dingen tegen mij wat ik enorm wardeerde, maar echt niet alles, maar geeft nie, tis ok zo, kga ff weer verder eten, ow en ja, ik rookte een paar uur na de bevalling, na 10 uuir had ik daar zin inquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
er waren meer die er trek in hadden, niet alleen joost,zat ik met men en ing in de dagboek hadden we chan gekozen, waar gaat dit overquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...
heeft ie wel gezegdquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?
Had ik toch gelijk mamapan!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef tann het volgende:
hallo!! BEW
Bedankt weer dat een aantal mij zo lekker hebben verdedigd, gelukkig nog wat mensen die et nog steeds begrijpen en alles goed lezen, kheb weinig zin om nog dat stukje toetelichten waarom ik zolang snachts door kan chatte, heb ik al zovaak gedaan,moet wel eerlijk toegeven dat het me een beetje begint te breken en zal vanavond es optijd op bed gaan, Jos komt niets te kort, ik doe me zelf ff een beetje te kort de laatste dagen, maar tis toch ook wel fijn als de kleine slaapt sanvonds dat je ff wat dingen voor jezelf kan doen,en vaak onder de voeding lees ik alles ff door, kan wel een beetje voor me uitgaan staren dan maar ik doe liever iets, of ik nu een boek ga lezen of FOK.....(shit heb ik het toch weer een beetje toegelicht) over die aandacht moest ik wel lachen, kben juist niet zoon aandacht trekker, ksnap dat sommigen denken dat ik op de voorgrond zat met BB, maar ik hielt me juist afzijdig en trok alles behalve aandacht, niets meer dan sommige andere dan, IK WAS ZWANGER en kreeg een andere behandeling waar ik het zelf ook vaak moeilijk mee had, maar ja, er zijn nog steeds mensen die dat niet begrijpen dat dat gewoon anders is, we zijn idd al bij deeltje 14 maar dat heeft niks met aandacht trekkerij te maken, ik reageer op kritiek en vragen, waar weer een reactie op komt, dus tligt echt net aan mij,en vind et nog steeds redelijk leuk te doen, goed,ga nu ff koken tot laters!!
MOEHEID whateverrrrrrrrrrrrr, en dat ik moe was aan et eind van de zwangerschap mag dan geen excuus zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)
Het bonenincident van Menno kwam door vermoeidheid, dat Joost het niet meer wist....Ook was de conversatie niet echt duidelijk van communicatie, maar meer terloops en ongeconcentreerd
Thanks, voor je eerlijkheidquote:
idd tis wel goed zo dank je, kga ff blokkie om met de hond latersquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Scarabee het volgende:
Tann je moet je niet elke keer verdedigen. Laat gaan zeg.
buhbaaijquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef tann het volgende:
[..]
idd tis wel goed zo dank je, kga ff blokkie om met de hond laters
Tuurlijk wel, dat heb ik ook niet gezegd... Maar inderdaad, je hoeft je niet altijd te verdedigen hoor...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef tann het volgende:
[..]
MOEHEID whateverrrrrrrrrrrrr, en dat ik moe was aan et eind van de zwangerschap mag dan geen excuus zijn![]()
![]()
![]()
ja idd maar dat hebben joost en ik ook altijd tegen elkaar gezegd zowel in als uit bbquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, voor je eerlijkheidHet was een kwestie van allebei elkaar niet mogen, schat ik zo in...
moet je ook daar gelijk aan geven,maar had et echt vaak uitgelegd hoe ik me voelde en waarom, en ja daar werd ik moe van en heb die strijd opgegevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat heb ik ook niet gezegd... Maar inderdaad, je hoeft je niet altijd te verdedigen hoor...
Maar als je duidelijker over de vermoeidheid gecommuniceerd had, was dat duidelijker op de groep overgekomen...
Maar ook daar kan natuurlijk de vermoeidheid een rol in hebben gespeeld....
Gevalletje vieze cirkel....
Totzooooooooooooquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef tann het volgende:
[..]
idd tis wel goed zo dank je, kga ff blokkie om met de hond laters
en joost heeft de 1e opdracht verknald, ons eerste rantsoen was een feit!!! hoor ik niemand over.......quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef TanjaFan het volgende:
Die rookopdracht was niet eens zo erg. Die Winny de Pooh negeerden ze Tanja ook, terwijl zij de goede methode aangaf.
En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
Ik heb wel een taak voor LS, verzamel alle vragen en de antwoorden en zet ze aan het begin van elk topicquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef TanjaFan het volgende:
Die rookopdracht was niet eens zo erg. Die Winny de Pooh negeerden ze Tanja ook, terwijl zij de goede methode aangaf.
En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wel een taak voor LS, verzamel alle vragen en de antwoorden en zet ze aan het begin van elk topic![]()
![]()
Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je ze dan ook bijna nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef tann het volgende:
[..]
en joost heeft de 1e opdracht verknald, ons eerste rantsoen was een feit!!! hoor ik niemand over.......![]()
![]()
Inderdaad, dat merk je heel ergquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je zan dan ook bijna niet
Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef tann het volgende:
en joost heeft de 1e opdracht verknald, ons eerste rantsoen was een feit!!! hoor ik niemand over.......![]()
![]()
Wat een gelul. Mensen onthouden extremen, goed èn slecht. Bij Tanja zijn de goede momenten gewoon wat schaars, dus daar hoor je niemand over.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Anitra het volgende:
Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je ze dan ook bijna niet
In mijn beleving kon Joost de opdracht niet halen omdat er bewoners zaten te roken of te bankhangen waardoor hij niet ongezien eten kon wegbrengen....quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er geen problemen mee hebben. Zij het niet dat mijn dinnetje zo on-line komt en dan pas weer na het weekend on-line ben. En er zijn al zoveel vragen beantwoord, dat het een lap tekst wordt, die denk ik niemand gaat lezen. En uit gemakzucht toch maar weer een zelfde vraag stellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wel een taak voor LS, verzamel alle vragen en de antwoorden en zet ze aan het begin van elk topic![]()
![]()
Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef APK het volgende:
Maar euh, is nu al bekend wat er vanavond bij Tan op het menu staat?
Dat zijn toch de belangrijkste vragen.![]()
Het gaat tenslote om het heden en we moeten het verleden laten rusten.
Misschien hadden ze na de 'periodieke onthouding' niet meer zoveel vertrouwen in de methodes van Tanja?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef TanjaFan het volgende:
Zoals ik al tegen Tanja zei, er is nogal een verschil tussen je best doen en falen, en iets expres verknallen uit rancune.quote:En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Zoals iemand al voorstelde: maak een FAQ. Lijkt me geen overbodige luxe.quote:Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
Ah, iemand trapt in mijn Peet imitatie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.
Jij daarentegen hebt die opdracht expres verpest om wraak te nemen op Roel.
Dat was ook gewoon een kinderachtige naaistreek van je, toch?
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
[..]
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen,
<..>
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan nog wat, je LS account doet het weer. Dat heeft me een foto van mijn bevallige kontje gekost, dus ik zou er echt van balen als je het nu niet gebruikt.
Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
[..]
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
Echt te gek dat ze er is he Dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.
En Tan, relax! Je hoeft echt niet alles te verantwoorden!
Bedank Yvonne en Flugeltje maar, die hebben dat geregeld.quote:
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.
[..]
Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)
Om preciezer te zijn: Tanja mocht dat wel boeiend zijn voor BB, maar voor de groep was ze dat niet. En die klootzak bleef dat ontkennen, maar hij had het echt gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.
Dat was best genieten toen zij het even later zelf heel moeilijk had.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:
Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef PC eend het volgende:
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggen
Doe geen moeite.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
en dat sigaretje was uit protest,
Sorry ik was al bezigquote:
Nee dat vond ik juist een klasse actiequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.
Jij daarentegen hebt die opdracht expres verpest om wraak te nemen op Roel.
Dat was ook gewoon een kinderachtige naaistreek van je, toch?
Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.quote:dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vind en dat je alles rationeel moet zien.
Nee, ik ben het broertje van...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij nou echt een man die net doet alsof hij een vrouw is in je profiel?![]()
Dat hoef ik niet, Tanja is niet dom en weet deze algemene kennis vast wel, beetje goedkoop ditquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Maar als je je uitlegkunst perse wilt gebruiken vandaag, waarom leg je dan niet even aan Tanja uit dat er tegenwoordig goede anticonceptie te krijgen is die de risico's van het fout-tellen aanmerkelijk vermindert?
En dat neuken zonder condoom ook nog andere onprettige gevolgen kan hebben? Of hebben ze in Groningen geen aids?
Dan is roken toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een strakke aktie. Jos was amper geboren en zei ze al... "En nu heb ik zin in een peuk....."
Stoer man, je weet alleen niet erg waar je het over hebt, maar wel stoer, niet zo stoer als Tanja misschien, maar toch wel stoerquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.
Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
Nee dat vond ik juist een klasse actie
<..>
Klasse![]()
Aaah goss.. pater Pinball komt ons vertellen hoe het moet.quote:
Hoi Day, ik reageer er idd maar niet op, op de rookopdracht questie of ik ze nou naaide of niet, al genoeg over uiggelegd,over normen en waarden gesproken hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:00 schreef Day het volgende:
Tanja, wat vind jij van het loveduo Roel en Dido?
En hoe zit het met Dido? Ik heb me mateloos aan d'r koninginnegedrag geërgerd, maar in je afscheid-interview gaf je aan dat je haar de pot wel gunde. Ik neem aan dat jullie elkaar iets beter hebben kennen toen ze je hielp met het verzorgen van Jos? Zou je nog contact met haar willen? Al moet je dan wel d'r schoothondje erbij nemen.
Goh jouw adoratie voor Joost gaat wel erg ver zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In mijn beleving kon Joost de opdracht niet halen omdat er bewoners zaten te roken of te bankhangen waardoor hij niet ongezien eten kon wegbrengen....
Zijn reactie op het niet behalen van de opdracht was er één met oprechte spijt en hij heeft het er erg moeilijk mee gehad, omdat hij dacht dat Rob uit het huis was, door zijn fout....
Ja hoor heb ik gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:46 schreef Scarabee het volgende:
DanielleNaomi
Ff snel hoor, Heb je mail gehad van mij??
Danielle heet ik
Oke gelukkig want me comp ging ff flippe haha kreeg fatale error elke keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja hoor heb ik gehaden heb hem net ook doorgestuurd zit pas een half uurtje weer bij de pc dus had hem niet eerder gezien
mail ontvangen hoor, jij ook weer van daan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:46 schreef Scarabee het volgende:
DanielleNaomi
Ff snel hoor, Heb je mail gehad van mij??
Danielle heet ik
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, je avator heb ik verkleind en al geupload, je hoeft alleen maar deze code te plakken in je profiel aanpassen als je avator. Dan moet die het wel doen.
http://www.filedump.nl/plaatjes/avatortann.jpg
Succes en roep maar als het niet lukt.
(dit is dus kermit met Jos)
Het plaatje is alleen niet vierkant, dus je loopt de kans dat Jos wat in de breedte wordt uitgerektquote:
Oh moet die vierkant zijn? Dat pas ik even aan dan. Geen probleem hoor. Tann momentje nog.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Het plaatje is alleen niet vierkant, dus je loopt de kans dat Jos wat in de breedte wordt uitgerekt![]()
....krijg je vast commentaar dat je haar teveel te eten geeft![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/avator2tann.jpg
Nieuwe code nu moet het lukken.
[afbeelding]
Ja Tann vond hem ook leuk maar ik gaf dus eerst de normale maat. Ja dat lukte haar niet. Dus hopelijk nu wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
't is wel een poepie, leuk die combinatie met kermist de kikker
![]()
Fok! is inderdaad erg langzaam of niet bereikbaar als je dat bedoelt..quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja Tann vond hem ook leuk maar ik gaf dus eerst de normale maat. Ja dat lukte haar niet. Dus hopelijk nu wel.
Wat is Fok erg zeg, wat irritant. Jammer hoor er zijn leuke dingen te zien op de livestream.....
(lamantijn te water)
Tannes heeft peukenpauze, niet storen aub!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:39 schreef Danaa het volgende:
En Tan hoe is het MET je infrarood dingetje op je laptop? Doet ie het alweer?
Leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/avator2tann.jpg
Nieuwe code nu moet het lukken.
[afbeelding]
Oeps bedankt ik dacht binnen 150 bij 150 dus nog kleiner....ach ja. Ben ook nog maar een leek hierin.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb hem nog even verkleind naar 60x60, zodat ie ook voldoet aan upload-icons
[afbeelding]
http://img.photobucket.co(...)er/usericonTanja.jpg
quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb hem nog even verkleind naar 60x60, zodat ie ook voldoet aan upload-icons
[afbeelding]
http://img.photobucket.co(...)er/usericonTanja.jpg
Gelukkig zijn jullie wel oplettend als dit domme ding weer iets fout doet.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuurde haar dus ook net op MSn de verkleinde versie, want vorige van MIssJ was iets te groot. Mag maar 60*60 zijn.
Ik denk dat ik nog even blijf. Als types als jij weer uit de riolen kruipen ben ik overduidelijk hard nodig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:05 schreef Rica het volgende:
Aaah goss.. pater Pinball komt ons vertellen hoe het moet.
Kan je niet ergens anders mensen vervelen met je "normen en waarden"?
De magnetron bedienen? O nee, magnetrons zijn ongezond :\')quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:33 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wel oplettend als dit domme ding weer iets fout doet.....![]()
In andere dingen ben ik weer heel goed)![]()
Ach kijk, de eerste krasjes in het dunne laagje beschaving.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:36 schreef tann het volgende:
Maar niet te spreken over de aids opmerking en al helemaal niet of ik geen lol zo hebben meer in jos ivm die geslachtsbepaling, blijkbaar hadden ze geen inzichtelijk leren lezen op school, als ze daar uberhaupt heen zijn geweest....![]()
Nooit zonder condoom gevreen zelf?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach kijk, de eerste krasjes in het dunne laagje beschaving.![]()
Die aidsopmerking ging over jouw onveilige seks met devadervanhetkindje. Dat je daar liever niet aan terugdenkt snap ik wel, maar probeer dan niet onder de discussie uit te komen door aan het opleidingsniveau van anderen te gaan twijfelen.
Dat is nogal goedkoop namelijk.
Je bent er weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuurde haar dus ook net op MSn de verkleinde versie, want vorige van MIssJ was iets te groot. Mag maar 60*60 zijn.
Laat haar dan zelf reagerenquote:
Ze verdedigt toch wel, ik word er alleen niet goed van waar ze al niet op moet reageren. Dit zou ik ook niet pikken als dit tegen mij gezegd zou worden. Wie zijn 'wij' om over een ander te oordelen?quote:
It was all in the plan....all along.quote:Tanja is een volwassen vrouw die heus wel wist wat ze deed, wie ben jij om daarover te oordelen?
Jij hebt de (stream)topics en alle andere BB topics hier en op Mediawatchers over het hoofd gezien?quote:Wie zijn 'wij' om over een ander te oordelen?
zeggu !!!! je doet net alsof je er al 50 gebaard hebt in plaats van 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef tann het volgende:
[..]
die van mij zijn ook echt niet meer lekker, mn strakke kont is VT
Euh....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zeggu !!!! je doet net alsof je er al 50 gebaard hebt in plaats van 1
die kont komt wel weer goed hoor !!
na mijn 3de zit tie nog steeds waar die hoort !! ......ehe....
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef s10eke het volgende:
Ehh....wil je dat echt???? Jappie weet wat je vraagt....Das de goden verzoeken man...en dat is geen gok!!!
Heb jij met de fokservers geknoeid?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goh, hele weekend weggeweest en heb niets gemist
Bij nader inzien....het was leuk zo lang het duurde, maar een langdurige relatie gaat dit niet worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef snetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
strak genoeg dacht ik zo !!!![]()
Niks gemistquote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goh, hele weekend weggeweest en heb niets gemist
Gelukkig welquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.
Jouw normen en waarden zijn gewoon wat anders dan de mijne. [afbeelding]
Ligt aan de situatie, als de groep jou probeerd te naaien, kan ik het me goed voorstellenquote:Ik vind het namelijk geen klasseactie om een hele groep te naaien uit rancune. Dat vind ik een lage streek, en het getuigt imo juist van een compleet gebrek aan klasse.
Nee, heb ik die indruk gewekt somsquote:Ongeveer even chic als een uitkering trekken terwijl je best kan werken. Vind je dat ook een klasseactie?
Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende: ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
[We hebben het hier over Tanja, die een maanden jonge baby heeft, of vind je dat die ook moeten kunnen werken
Ik heb wel eens gehoord van kinderopvang, maar ben er niet helemaal zeker van of baby opvang ook bestaat![]()
Dan neemt ze er toch nog een baan bijquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef doka het volgende:
[..]
Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.quote:Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren
Ik ik dat gezegd danquote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....
Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren, ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.![]()
De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.
Heb der vaak genoeg in het huis horen zeggen dat ze het haat om haar hand op te houden en daar ook alles aan wil doen dus dat het niet uit vrije wil is snap ik best.......quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
En zo denkt Tanja er ook over zoals je hebt kunnen lezen
Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ookquote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.![]()
De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.
Ze heeft die kwestie al vaak genoeg uitgelegd, vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef doka het volgende:
Misschien komt Tanja zo zelf nog even uitleg geven
Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ook
is het ook niet , reageerde alleen op iemand die zei dat er geen baby opvang is, dat is er welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.
Maar goed, Tanja doet dit niet, begrijp ik uit wat hierboven staat. Dus het is eigenlijk helemaal geen issue. Althans niet in dit topic.
en dat is wat ik dus ook zei , heb je vaak genoeg in het BB huis horen zeggen dat je niet houdt van handje ophoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer![]()
sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na
vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
![]()
kom in de thuiszorg werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff![]()
Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff![]()
Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.
hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me levenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kom in de thuiszorg werkenleuk werk
, tijden zijn ookte doen, s'morgens 3 uurtjes en de middagen vrij
Transport van vers eten naar de vuilnisbak?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:
ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Dat stukje heb je blijkbaar niet goed begrepen,als ik weer in een bepaalde situatie zou komen zou ik daar over denken.....maar godzijdank kom ik nooit meer in zoon situatie terecht omdat ik mn dingen nu beter geregeld heb, lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met "ik zou het zo weer doen" en welke situatie ik bedoelde,bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.![]()
Omscholen hoeft niet hoor,A hulp betekend poetsen hahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:
[..]
hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef tann het volgende:
lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met \\\"ik zou het zo weer doen\\\"
Tot later Tanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
Mensen ik ga weerben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....
![]()
ciao![]()
Leg het anders nog één keer goed uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
Mensen ik ga weerben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....
![]()
ciao![]()
Laterzzzzzzzzz ga denk ik ook maar es mijn bedje opzoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
![]()
ciao![]()
Mee eensquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
dat is precies het zelfde alleen blijkbaar snapten sommigen niet wat ik bedoelde omdat men eigen conclusies trekken omdat ik er verder niet dieper op in ben gegaan in BB,maar lees maar ff terug dan snap je et misschienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.![]()
Sluit ik me helemaal bij aan, en dan heb ik het nog niet eens over de maand september, wat er toen allemaal is geschrevenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
Goed dat je je grens aangeeft Tanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef tann het volgende:
Nu taai ik hem echt en over dit onderwerp laat ik me nu echt niet meer uit![]()
2 uur per week werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tan: als het niet zou lukken om te werken is dat helemaal niet erg.
Bij de dierenvang, waar ik 2 uurtjes per week vrijwillig werk was ook iemand (een alleenstaande moeder met 4 kinderen), die het niet kan combineren met haar gezin.
Daar hebben we in dit land nu eenmaal een stukje sociale zekerheid voor
En als het wel lukt, ook met de opvang van Jos, is dat natuurlijk mooi meegenomen
Thuis foldertjes vouwenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer![]()
sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na
vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef MandyD1985 het volgende:
hallo tanja
ik ben ervia via achtergekomen dat je hier wel vaker te vinden bent en dat is erg leuk van je. Ik snap eigenljk neit dat je je dit allemaal laat zeggen en jammer at sommige mensen zo over je denken. ik vind niet dat je jezelf moet verantwoordne. Hopelijk ben je er nogen kn je weln og met leuke mensen praten nu hiero?
Tanja ben je gisteren toevallig naar het feeestje gewees van joost?
groetjes
Je moet dat soort reacties niet zo serieus nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben helemaal geen echte fan van tanja maar ik keek wel altijd big brother en het is al leuk dat ze hier op de site komt...dat sommige dat niet waarderen zal ik maar niet over spreken he...en hoe bedoel je kan niet spellen en wat heeft dat in godsnaam weer met tanja te maken:S
werkelijk waar hoor...jullie moeten blij zijn dat ze hier nog komt!
groetjes
Ik denk dat ze morgen wel weer terugkomt hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:40 schreef MandyD1985 het volgende:
hahahah tja kan er gewoon niet zo goed tegen, tegen al dat negatief gedoe. Het is leuk dat tanja hier langskomt en dankzij zulke reacties is ze nu dus al weg...andes ahdden we nog ff lekker kunne kletsen
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |