Aaah goss.. pater Pinball komt ons vertellen hoe het moet.quote:
Hoi Day, ik reageer er idd maar niet op, op de rookopdracht questie of ik ze nou naaide of niet, al genoeg over uiggelegd,over normen en waarden gesproken hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:00 schreef Day het volgende:
Tanja, wat vind jij van het loveduo Roel en Dido?
En hoe zit het met Dido? Ik heb me mateloos aan d'r koninginnegedrag geërgerd, maar in je afscheid-interview gaf je aan dat je haar de pot wel gunde. Ik neem aan dat jullie elkaar iets beter hebben kennen toen ze je hielp met het verzorgen van Jos? Zou je nog contact met haar willen? Al moet je dan wel d'r schoothondje erbij nemen.
Goh jouw adoratie voor Joost gaat wel erg ver zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In mijn beleving kon Joost de opdracht niet halen omdat er bewoners zaten te roken of te bankhangen waardoor hij niet ongezien eten kon wegbrengen....
Zijn reactie op het niet behalen van de opdracht was er één met oprechte spijt en hij heeft het er erg moeilijk mee gehad, omdat hij dacht dat Rob uit het huis was, door zijn fout....
Ja hoor heb ik gehadquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:46 schreef Scarabee het volgende:
DanielleNaomi
Ff snel hoor, Heb je mail gehad van mij??
Danielle heet ik
Oke gelukkig want me comp ging ff flippe haha kreeg fatale error elke keerquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:53 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ja hoor heb ik gehaden heb hem net ook doorgestuurd zit pas een half uurtje weer bij de pc dus had hem niet eerder gezien
mail ontvangen hoor, jij ook weer van daan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:46 schreef Scarabee het volgende:
DanielleNaomi
Ff snel hoor, Heb je mail gehad van mij??
Danielle heet ik
quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:49 schreef MissJ. het volgende:
Tanja, je avator heb ik verkleind en al geupload, je hoeft alleen maar deze code te plakken in je profiel aanpassen als je avator. Dan moet die het wel doen.
http://www.filedump.nl/plaatjes/avatortann.jpg
Succes en roep maar als het niet lukt.
(dit is dus kermit met Jos)
Het plaatje is alleen niet vierkant, dus je loopt de kans dat Jos wat in de breedte wordt uitgerektquote:
Oh moet die vierkant zijn? Dat pas ik even aan dan. Geen probleem hoor. Tann momentje nog.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Het plaatje is alleen niet vierkant, dus je loopt de kans dat Jos wat in de breedte wordt uitgerekt![]()
....krijg je vast commentaar dat je haar teveel te eten geeft![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/avator2tann.jpg
Nieuwe code nu moet het lukken.
[afbeelding]
Ja Tann vond hem ook leuk maar ik gaf dus eerst de normale maat. Ja dat lukte haar niet. Dus hopelijk nu wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
't is wel een poepie, leuk die combinatie met kermist de kikker
![]()
Fok! is inderdaad erg langzaam of niet bereikbaar als je dat bedoelt..quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:36 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja Tann vond hem ook leuk maar ik gaf dus eerst de normale maat. Ja dat lukte haar niet. Dus hopelijk nu wel.
Wat is Fok erg zeg, wat irritant. Jammer hoor er zijn leuke dingen te zien op de livestream.....
(lamantijn te water)
Tannes heeft peukenpauze, niet storen aub!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:39 schreef Danaa het volgende:
En Tan hoe is het MET je infrarood dingetje op je laptop? Doet ie het alweer?
Leuk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:28 schreef MissJ. het volgende:
http://www.filedump.nl/plaatjes/avator2tann.jpg
Nieuwe code nu moet het lukken.
[afbeelding]
Oeps bedankt ik dacht binnen 150 bij 150 dus nog kleiner....ach ja. Ben ook nog maar een leek hierin.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb hem nog even verkleind naar 60x60, zodat ie ook voldoet aan upload-icons
[afbeelding]
http://img.photobucket.co(...)er/usericonTanja.jpg
quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb hem nog even verkleind naar 60x60, zodat ie ook voldoet aan upload-icons
[afbeelding]
http://img.photobucket.co(...)er/usericonTanja.jpg
Gelukkig zijn jullie wel oplettend als dit domme ding weer iets fout doet.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuurde haar dus ook net op MSn de verkleinde versie, want vorige van MIssJ was iets te groot. Mag maar 60*60 zijn.
Ik denk dat ik nog even blijf. Als types als jij weer uit de riolen kruipen ben ik overduidelijk hard nodig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:05 schreef Rica het volgende:
Aaah goss.. pater Pinball komt ons vertellen hoe het moet.
Kan je niet ergens anders mensen vervelen met je "normen en waarden"?
De magnetron bedienen? O nee, magnetrons zijn ongezond :\')quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:33 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wel oplettend als dit domme ding weer iets fout doet.....![]()
In andere dingen ben ik weer heel goed)![]()
Ach kijk, de eerste krasjes in het dunne laagje beschaving.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:36 schreef tann het volgende:
Maar niet te spreken over de aids opmerking en al helemaal niet of ik geen lol zo hebben meer in jos ivm die geslachtsbepaling, blijkbaar hadden ze geen inzichtelijk leren lezen op school, als ze daar uberhaupt heen zijn geweest....![]()
Nooit zonder condoom gevreen zelf?quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ach kijk, de eerste krasjes in het dunne laagje beschaving.![]()
Die aidsopmerking ging over jouw onveilige seks met devadervanhetkindje. Dat je daar liever niet aan terugdenkt snap ik wel, maar probeer dan niet onder de discussie uit te komen door aan het opleidingsniveau van anderen te gaan twijfelen.
Dat is nogal goedkoop namelijk.
Je bent er weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik stuurde haar dus ook net op MSn de verkleinde versie, want vorige van MIssJ was iets te groot. Mag maar 60*60 zijn.
Laat haar dan zelf reagerenquote:
Ze verdedigt toch wel, ik word er alleen niet goed van waar ze al niet op moet reageren. Dit zou ik ook niet pikken als dit tegen mij gezegd zou worden. Wie zijn 'wij' om over een ander te oordelen?quote:
It was all in the plan....all along.quote:Tanja is een volwassen vrouw die heus wel wist wat ze deed, wie ben jij om daarover te oordelen?
Jij hebt de (stream)topics en alle andere BB topics hier en op Mediawatchers over het hoofd gezien?quote:Wie zijn 'wij' om over een ander te oordelen?
zeggu !!!! je doet net alsof je er al 50 gebaard hebt in plaats van 1quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:34 schreef tann het volgende:
[..]
die van mij zijn ook echt niet meer lekker, mn strakke kont is VT
Euh....quote:Op zondag 5 februari 2006 02:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zeggu !!!! je doet net alsof je er al 50 gebaard hebt in plaats van 1
die kont komt wel weer goed hoor !!
na mijn 3de zit tie nog steeds waar die hoort !! ......ehe....
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:59 schreef s10eke het volgende:
Ehh....wil je dat echt???? Jappie weet wat je vraagt....Das de goden verzoeken man...en dat is geen gok!!!
Heb jij met de fokservers geknoeid?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goh, hele weekend weggeweest en heb niets gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |