Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef APK het volgende:
Maar euh, is nu al bekend wat er vanavond bij Tan op het menu staat?
Dat zijn toch de belangrijkste vragen.![]()
Het gaat tenslote om het heden en we moeten het verleden laten rusten.
Misschien hadden ze na de 'periodieke onthouding' niet meer zoveel vertrouwen in de methodes van Tanja?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef TanjaFan het volgende:
Die rookopdracht was niet eens zo erg. Die Winny de Pooh negeerden ze Tanja ook, terwijl zij de goede methode aangaf.
Zoals ik al tegen Tanja zei, er is nogal een verschil tussen je best doen en falen, en iets expres verknallen uit rancune.quote:En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Zoals iemand al voorstelde: maak een FAQ. Lijkt me geen overbodige luxe.quote:Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
Ah, iemand trapt in mijn Peet imitatie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.
Jij daarentegen hebt die opdracht expres verpest om wraak te nemen op Roel.
Dat was ook gewoon een kinderachtige naaistreek van je, toch?
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
[..]
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen,
<..>
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan nog wat, je LS account doet het weer. Dat heeft me een foto van mijn bevallige kontje gekost, dus ik zou er echt van balen als je het nu niet gebruikt.
Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:
[..]
what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
Echt te gek dat ze er is he Dayquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.
En Tan, relax! Je hoeft echt niet alles te verantwoorden!
Bedank Yvonne en Flugeltje maar, die hebben dat geregeld.quote:
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.
[..]
Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)
Om preciezer te zijn: Tanja mocht dat wel boeiend zijn voor BB, maar voor de groep was ze dat niet. En die klootzak bleef dat ontkennen, maar hij had het echt gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.
Dat was best genieten toen zij het even later zelf heel moeilijk had.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:
Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef PC eend het volgende:
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggen
Doe geen moeite.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
en dat sigaretje was uit protest,
Sorry ik was al bezigquote:
Nee dat vond ik juist een klasse actiequote:Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.
Jij daarentegen hebt die opdracht expres verpest om wraak te nemen op Roel.
Dat was ook gewoon een kinderachtige naaistreek van je, toch?
Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.quote:dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vind en dat je alles rationeel moet zien.
Nee, ik ben het broertje van...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij nou echt een man die net doet alsof hij een vrouw is in je profiel?![]()
Dat hoef ik niet, Tanja is niet dom en weet deze algemene kennis vast wel, beetje goedkoop ditquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Maar als je je uitlegkunst perse wilt gebruiken vandaag, waarom leg je dan niet even aan Tanja uit dat er tegenwoordig goede anticonceptie te krijgen is die de risico's van het fout-tellen aanmerkelijk vermindert?
En dat neuken zonder condoom ook nog andere onprettige gevolgen kan hebben? Of hebben ze in Groningen geen aids?
Dan is roken toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een strakke aktie. Jos was amper geboren en zei ze al... "En nu heb ik zin in een peuk....."
Stoer man, je weet alleen niet erg waar je het over hebt, maar wel stoer, niet zo stoer als Tanja misschien, maar toch wel stoerquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.
Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
Nee dat vond ik juist een klasse actie
<..>
Klasse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |