Dan zal ik ook geen "BEW" doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik lees hem nu pas voor het eerst. Wel een beetje kreepy.hallo trouwens (ik zal geen BEW typen)
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef berney het volgende:
[..]
Ze heeft een eigen site, maak daar een forum aan en ga daar met zijn allen babbelen.![]()
Hey hoe doe je dat? Je zit niet achter je PC en toch kan je berichtje posten, hahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum was![]()
hij had er een tijdje geleden nog een foto opstaan volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:31 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik lees hem nu pas voor het eerst. Wel een beetje kreepy.hallo trouwens (ik zal geen BEW typen)
Hallo Buurman.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:22 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Hey hoe doe je dat? Je zit niet achter je PC en toch kan je berichtje posten, hahahahahai buuf
Ik weet je huisnummer dan wel, maar kom nu niet bepaald vaak bij je in de buurt. En dan zou ik niet gluren, maar gewoon aanbellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:27 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hallo Buurman.
Tja , ben hele middag bezig geweest met een website, en die persoon is net naar huis dus heb weer ff tijd onder het eten koken door![]()
Of heb je me stiekum achter de pc zien zitten toen je hier naar binnen gluurde![]()
Ja en daar kom ik niet zovaak veel te duur de superquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:34 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik weet je huisnummer dan wel, maar kom nu niet bepaald vaak bij je in de buurt. En dan zou ik niet gluren, maar gewoon aanbellen
Ik loop nooit verder dan tot de Brink.
Alsof ie ooit weg geweest is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
Het schijnt dat LS zeer binnenkort weer op zal duiken
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
![]()
Wat ga je koken Tanquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef tann het volgende:
ga nu ff koken tot laters!!
Ik denk dat dat pas na het weekend gaat worden. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij vanaf morgen het hele weekend bij zijn vriendin is, die hij al een maand niet meer heeft gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:45 schreef PH52 het volgende:
![]()
ik eet vandaag gebakken aardappelen, met biefstuk en spinaziequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ga je koken Tan![]()
![]()
Ik eet zelf vandaag spaghetti met roomspinazie en geraspte kaas
Heeft hij een lange afstands relatie of had hij van haar een maandban gekregen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:56 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas na het weekend gaat worden. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij vanaf morgen het hele weekend bij zijn vriendin is, die hij al een maand niet meer heeft gezien.
Das toevallig, ook spinaziequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Manu82 het volgende:
ik eet vandaag gebakken aardappelen, met biefstuk en spinazie
volgende graag
Ben jij nou echt een man die net doet alsof hij een vrouw is in je profiel?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stond Tanja nou echt al een paar uur na de bevalling een sigaret te roken in de tuin
Ik vond dat juist een strakke aktie. Jos was amper geboren en zei ze al... "En nu heb ik zin in een peuk....."quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stond Tanja nou echt al een paar uur na de bevalling een sigaret te roken in de tuin
en twee peetjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:00 schreef Scarabee het volgende:
Rauwe andijvie stampot met spekkie en snitzel![]()
![]()
Tan is aan het koken, maar dit klopt echt niet hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja : Kun je aangeven wat je zo ergerde aan Joost? IMHO is hij juist de eerlijkheid zelve geweest, en heeft hij geen nare dingen over jou achter jouw rug verteld.
Hij is ook altijd open naar je geweest over zijn nominaties.
Op mij kwam het nogal bot over dat je hem, die duidelijk moeite had met het noodrantsoen, juist zijn lievelingseten (friet) ontzegde....
Misschien kun je begrijpen dat ik dat bot vond, maar misschien zijn er wel gegronde redenen voor, die ik niet op de streams heb kunnen ontdekken....
Alvast bedankt voor je antwoord, leuk dat je hier vragen komt beantwoorden !
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjesquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:08 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja : Kun je aangeven wat je zo ergerde aan Joost? IMHO is hij juist de eerlijkheid zelve geweest, en heeft hij geen nare dingen over jou achter jouw rug verteld.
Hij is ook altijd open naar je geweest over zijn nominaties.
Op mij kwam het nogal bot over dat je hem, die duidelijk moeite had met het noodrantsoen, juist zijn lievelingseten (friet) ontzegde....
Misschien kun je begrijpen dat ik dat bot vond, maar misschien zijn er wel gegronde redenen voor, die ik niet op de streams heb kunnen ontdekken....
Alvast bedankt voor je antwoord, leuk dat je hier vragen komt beantwoorden !
Ik heb nog een cap gevonden van Tan in de tuin, een paar uur na de bevalling, ik vind het een prachtfoto, maar zit te twijfelen of ik hem moet plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef TanjaFan het volgende:
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjes![]()
Moet je toch heel erg dicht in de buurt van Goeree-Overflakkee wonen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef Scarabee het volgende:
![]()
![]()
Als je nu in je auto stapt kun je hier mischien nog op tyd zijn
![]()
Ha, en ik heb niet eens jarenlang gepost.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
berney staat nou eenmaal al jarenlang bekend op Fok! als een enorme zeurdoos, dus daar moet je je verder niets van aantrekken.
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:12 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Hans Anders verkoopt zowel brillen als gehoorapparaatjes![]()
Mooi, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet van haar site dan had je ook geweten dat daar al een forum was![]()
Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan is aan het koken, maar dit klopt echt niet hoor.
Joost heeft friet zitten eten, Tan koos ervoor om niet mee te eten
UUUHHHH nope hahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Moet je toch heel erg dicht in de buurt van Goeree-Overflakkee wonen.
Jeetje, gaat tie weer met dat eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ga je koken Tan![]()
![]()
Ik eet zelf vandaag spaghetti met roomspinazie en geraspte kaas
Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?
Dat noem ik niet onoprecht, maar TErechtquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?
Ik vind gewoon dat ze unaniem een besluit hadden moeten nemen , als Tanja niet wilde dat joost mee at , maar iemand anders dan hadden ze iemand anders uit moeten kiezen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...
Ik schil ze niet, ik was ze en doe er dan kruiden overheen en laat ze dan een uur in de oven staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das toevallig, ook spinazie
Schil je de aardappelen zelf, of koop je zo`n handig zakje met schijfjes
He dat ga ik is proberen. Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik schil ze niet, ik was ze en doe er dan kruiden overheen en laat ze dan een uur in de oven staan
Volgens mij is het antwoord op de vraag wat hij niet achterbaks deed korter dan de vraag die jij hier stelt. Hij durfde niet eens rechtstreeks te zeggen dat hij op Tanja had gestemd en gluiperig tijdens een afwas, die hij samen deed met Menno, probeerde hij Menno ook over te halen om haar te nomineren. Ik weet niet of jij streams hebt gekeken of alleen de TV? Maar als er één achterbaks iemand in het huis rondliep was het Joost wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?
En naar de reden van haar "niet op goede voet staan" ben ik op zoek....IMHO was iedereen positief over Joost, alléén zij niet...quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze unaniem een besluit hadden moeten nemen , als Tanja niet wilde dat joost mee at , maar iemand anders dan hadden ze iemand anders uit moeten kiezen.
iemand waar ze allemaal mee wilde eten.
Maar aangezien de andere alleen Joost wilde dan had ik denk ik op dat moment als ik niet op zo'n goede voet stond met Joost ook gezegd van dan eet ik niet mee ,
maar ja wie ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op de vraag wat hij niet achterbaks deed korter dan de vraag die jij hier stelt. Hij durfde niet eens rechtstreeks te zeggen dat hij op Tanja had gestemd en gluiperig tijdens een afwas, die hij samen deed met Menno, probeerde hij Menno ook over te halen om haar te nomineren. Ik weet niet of jij streams hebt gekeken of alleen de TV? Maar als er één achterbaks iemand in het huis rondliep was het Joost wel. Zo naaide hij Menno ook bij het bonenincident. En kan zo wel doorgaan.
Natuurlijk kijk je als BB-fan met een gekleurde bril. Maar objectief gezien heb jij Joost toch niet goed gevolgd. Ik (als Tanja-fan) zat me ook wel eens groen en geel aan haar te ergeren, maar dan bestaan er ook nog zoiets als relativeren. En dat is jou dus nog niet helemaal gelukt.
En als je ff terugleest.... Tanja heeft haar mening over Joost volgens mij al meerdere malen uitgelegd.
Ik heb geen moeite met afwijkende meningen hoor, wat ik alleen zo jammer vind is dat we elke keer weer moeten discuseren over alles. Ik begin niet eens meer aan om ergens tegen in te gaan. Je krijgt toch alleen maar anderen op je dak daardoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, zwanger in BB gaan zitten en je vervolgens registreren op de grootste BB-site in Nederland heeft niets te maken met zoeken naar aandacht.
[..]
Gewoon voor jezelf praten graag, lijkt me voorlopig genoeg uitdaging voor jou.![]()
[..]
Nee, als jij moeite hebt met afwijkende meningen ga je maar ergens anders babbelen.
We zijn hier niet in China.
Nou nee, ik klets maar wat. Ik weet niet eens wie Tanja en Joost zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)
Het bonenincident van Menno kwam door vermoeidheid, dat Joost het niet meer wist....Ook was de conversatie niet echt duidelijk van communicatie, maar meer terloops en ongeconcentreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |