abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34720867
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat heeft Joost dan voor onoprechte zaken verteld die hij haar niet recht in het gezicht gezegd heeft?
Joost vertelde mij niet dat hij mij genomineerd had, terwijl ik het wist, maar andere had hij wel een hint gegeven, gaf niks hoor, het ging mij er om dat ik geen trek had om met iemand in zoon kleine ruimte te zitten "lekker" te eten, hij mocht mij niet en ik hem niet, en ja joost zei idd de dingen tegen mij wat ik enorm wardeerde, maar echt niet alles, maar geeft nie, tis ok zo, kga ff weer verder eten, ow en ja, ik rookte een paar uur na de bevalling, na 10 uuir had ik daar zin in
pi_34720930
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:24 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Tanja wilde Joost de friet weigeren, ze werd daarin tegengesproken door anderen...Uiteindelijk heeft hij de friet wel gehad, maar dat was niet wat Tanja wilde...
er waren meer die er trek in hadden, niet alleen joost,zat ik met men en ing in de dagboek hadden we chan gekozen, waar gaat dit over
pi_34720932
Tann je moet je niet elke keer verdedigen. Laat gaan zeg.
pi_34720963
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat ze een trut was omdat ze had gerookt en daardoor de opdracht verpestte?
heeft ie wel gezegd
pi_34720992
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef tann het volgende:
hallo!! BEW

Bedankt weer dat een aantal mij zo lekker hebben verdedigd, gelukkig nog wat mensen die et nog steeds begrijpen en alles goed lezen, kheb weinig zin om nog dat stukje toetelichten waarom ik zolang snachts door kan chatte, heb ik al zovaak gedaan,moet wel eerlijk toegeven dat het me een beetje begint te breken en zal vanavond es optijd op bed gaan, Jos komt niets te kort, ik doe me zelf ff een beetje te kort de laatste dagen, maar tis toch ook wel fijn als de kleine slaapt sanvonds dat je ff wat dingen voor jezelf kan doen,en vaak onder de voeding lees ik alles ff door, kan wel een beetje voor me uitgaan staren dan maar ik doe liever iets, of ik nu een boek ga lezen of FOK.....(shit heb ik het toch weer een beetje toegelicht) over die aandacht moest ik wel lachen, kben juist niet zoon aandacht trekker, ksnap dat sommigen denken dat ik op de voorgrond zat met BB, maar ik hielt me juist afzijdig en trok alles behalve aandacht, niets meer dan sommige andere dan, IK WAS ZWANGER en kreeg een andere behandeling waar ik het zelf ook vaak moeilijk mee had, maar ja, er zijn nog steeds mensen die dat niet begrijpen dat dat gewoon anders is, we zijn idd al bij deeltje 14 maar dat heeft niks met aandacht trekkerij te maken, ik reageer op kritiek en vragen, waar weer een reactie op komt, dus tligt echt net aan mij,en vind et nog steeds redelijk leuk te doen, goed,ga nu ff koken tot laters!!
Had ik toch gelijk mamapan!!!
pi_34721081
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hallo, heb JIJ de streams wel gezien? (ik wel trouwens) achterbaksheid kun je Joost niet verwijten (Chantal en Nathalie bijv. wel... maar dat terzijde)

Het bonenincident van Menno kwam door vermoeidheid, dat Joost het niet meer wist....Ook was de conversatie niet echt duidelijk van communicatie, maar meer terloops en ongeconcentreerd
MOEHEID whateverrrrrrrrrrrrr, en dat ik moe was aan et eind van de zwangerschap mag dan geen excuus zijn
pi_34721109
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:46 schreef tann het volgende:

[..]

heeft ie wel gezegd
Thanks, voor je eerlijkheid Het was een kwestie van allebei elkaar niet mogen, schat ik zo in...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_34721147
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:45 schreef Scarabee het volgende:
Tann je moet je niet elke keer verdedigen. Laat gaan zeg.
idd tis wel goed zo dank je, kga ff blokkie om met de hond laters
pi_34721163
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef tann het volgende:

[..]

buhbaaij
pi_34721188
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef tann het volgende:

[..]

MOEHEID whateverrrrrrrrrrrrr, en dat ik moe was aan et eind van de zwangerschap mag dan geen excuus zijn
Tuurlijk wel, dat heb ik ook niet gezegd... Maar inderdaad, je hoeft je niet altijd te verdedigen hoor...
Maar als je duidelijker over de vermoeidheid gecommuniceerd had, was dat duidelijker op de groep overgekomen...

Maar ook daar kan natuurlijk de vermoeidheid een rol in hebben gespeeld....

Gevalletje vieze cirkel....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_34721195
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:50 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Thanks, voor je eerlijkheid Het was een kwestie van allebei elkaar niet mogen, schat ik zo in...
ja idd maar dat hebben joost en ik ook altijd tegen elkaar gezegd zowel in als uit bb
pi_34721208
Die rookopdracht was niet eens zo erg. Die Winny de Pooh negeerden ze Tanja ook, terwijl zij de goede methode aangaf.
En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
pi_34721290
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, dat heb ik ook niet gezegd... Maar inderdaad, je hoeft je niet altijd te verdedigen hoor...
Maar als je duidelijker over de vermoeidheid gecommuniceerd had, was dat duidelijker op de groep overgekomen...

Maar ook daar kan natuurlijk de vermoeidheid een rol in hebben gespeeld....

Gevalletje vieze cirkel....
moet je ook daar gelijk aan geven,maar had et echt vaak uitgelegd hoe ik me voelde en waarom, en ja daar werd ik moe van en heb die strijd opgegeven

nu ga ik echt
pi_34721296
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:52 schreef tann het volgende:

[..]

Totzoooooooooooo
pi_34721323
pi_34721344
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef TanjaFan het volgende:
Die rookopdracht was niet eens zo erg. Die Winny de Pooh negeerden ze Tanja ook, terwijl zij de goede methode aangaf.
En dan gaan vallen om een rookopdracht, (welke Tanja ook al in een vorig deel heeft uitgelegd) noem ik hypocriet.
Lees eerst gewoon ff alles door, zijn maar 13 deeltjes. Wat dat betreft heeft Isabeau wel gelijk. Iedere keer dezelfde vragen, waar al lang antwoord op is geweest.
en joost heeft de 1e opdracht verknald, ons eerste rantsoen was een feit!!! hoor ik niemand over.......
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 18:57:43 #167
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34721349
quote:
Ik heb wel een taak voor LS, verzamel alle vragen en de antwoorden en zet ze aan het begin van elk topic
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34721395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik heb wel een taak voor LS, verzamel alle vragen en de antwoorden en zet ze aan het begin van elk topic
Lijkt me een goed plan
pi_34721437
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef tann het volgende:

[..]

en joost heeft de 1e opdracht verknald, ons eerste rantsoen was een feit!!! hoor ik niemand over.......
Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je ze dan ook bijna niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Anitra op 02-02-2006 19:06:04 ]
pi_34721495
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Anitra het volgende:

[..]

Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je zan dan ook bijna niet
Inderdaad, dat merk je heel erg
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:08:36 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_34721670
quote:

Omdat Joost zijn uiterste best heeft gedaan om die opdracht te halen.
Jij daarentegen hebt die opdracht expres verpest om wraak te nemen op Roel.

Dat was ook gewoon een kinderachtige naaistreek van je, toch?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:13:15 #172
242 Pinball
Electric Monk
pi_34721814
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Anitra het volgende:

Mensen onthouden graag de dingen die hun irriteren en over goede dingen hoor je ze dan ook bijna niet
Wat een gelul. Mensen onthouden extremen, goed èn slecht. Bij Tanja zijn de goede momenten gewoon wat schaars, dus daar hoor je niemand over.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:14:43 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_34721853
Maar euh, is nu al bekend wat er vanavond bij Tan op het menu staat?

Dat zijn toch de belangrijkste vragen.

Het gaat tenslote om het heden en we moeten het verleden laten rusten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34721856
quote:

[..]

In mijn beleving kon Joost de opdracht niet halen omdat er bewoners zaten te roken of te bankhangen waardoor hij niet ongezien eten kon wegbrengen....

Zijn reactie op het niet behalen van de opdracht was er één met oprechte spijt en hij heeft het er erg moeilijk mee gehad, omdat hij dacht dat Rob uit het huis was, door zijn fout....
pi_34721867
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zou er geen problemen mee hebben. Zij het niet dat mijn dinnetje zo on-line komt en dan pas weer na het weekend on-line ben. En er zijn al zoveel vragen beantwoord, dat het een lap tekst wordt, die denk ik niemand gaat lezen. En uit gemakzucht toch maar weer een zelfde vraag stellen.

En ik ben maar een simpele fan van haar. Is meer iets voor Danielle, de maakster van haar fansite
(hoezo jouw vraag delegeren? hahaha)
pi_34721928
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:14 schreef APK het volgende:
Maar euh, is nu al bekend wat er vanavond bij Tan op het menu staat?

Dat zijn toch de belangrijkste vragen.

Het gaat tenslote om het heden en we moeten het verleden laten rusten.
Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:23:51 #177
242 Pinball
Electric Monk
pi_34722152
quote:
Misschien hadden ze na de 'periodieke onthouding' niet meer zoveel vertrouwen in de methodes van Tanja?
quote:
Zoals ik al tegen Tanja zei, er is nogal een verschil tussen je best doen en falen, en iets expres verknallen uit rancune.
quote:
Zoals iemand al voorstelde: maak een FAQ. Lijkt me geen overbodige luxe.

En dan nog wat, je LS account doet het weer. Dat heeft me een foto van mijn bevallige kontje gekost, dus ik zou er echt van balen als je het nu niet gebruikt.
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:28:36 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_34722229
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:17 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Het verleden was toch mooier (HBB-BB5) ??
Ah, iemand trapt in mijn Peet imitatie!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34722241
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:36:03 #180
58921 Day
You can fly!
pi_34722411
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef tann het volgende:

[..]

what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen, ken ook verhalen van nicotine pleisters waar ik niet om gevraagd heb, ik heb het niet expres gedaan om iedereen te naaien, ik KON echt niet meer, alles wat er in de groep gebeurde werd me te zwaar, zeker na die opmerking van Roel vroeg ik me af waarom ik me nog langer zou kwellen, als ik Roel wilde naaien had ik wel wat anders gedaan toen ik mocht kiezen wie er mee mocht eten een hele week met mij, dan had ik niet geloot maar gewoon Dido aangewezen.Ik denk dat het proberen te behalen van die niet rook opdracht heel wat zwaarder was dan die van Joost, zo moeilijk was het niet om Rob te voorzien van eten, en tijdens die opdracht was er geen sprake dat Rob weg was door Joost zijn toedoen
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.

En Tan, relax! Je hoeft echt niet alles te verantwoorden!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:37:45 #181
242 Pinball
Electric Monk
pi_34722445
quote:

what ever!!! Ik heb zeker mn uiterste best gedaan om het te halen,
<..>
Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
ik had geen puf meer voor weekopdrachten, dat mocht niet meer van BB en verloskundige, ik had vaak wel heel graag mijn bijdrage willen leveren, was ook erg frusterend, en dat sigaretje was uit protest, ze hadden schijt aan mij en ik had dingen gehoord die ze zeiden en roel zat steeds te stoken en zei iets wat voor mij de druppel was, ik was voor hem gestopt!!!
pi_34722447
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

En dan nog wat, je LS account doet het weer. Dat heeft me een foto van mijn bevallige kontje gekost, dus ik zou er echt van balen als je het nu niet gebruikt.
Hey tof, bedankt..
pi_34722468
quote:

[..]

Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:39:43 #184
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34722498
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hey tof, bedankt..
Ow fuck...daar heb je die kutkeffer weer...
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 19:42:28 #185
128220 Peter6000
pi_34722552
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:
Inderdaad! En ik geef je helemaal gelijk dat je dat hebt gedaan. Ik had allang een peuk opgestoken als ik met die schijnheilen in 1 huis had gezeten. Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.

En Tan, relax! Je hoeft echt niet alles te verantwoorden!
Echt te gek dat ze er is he Day

En Roel heeft naderhand ook toegegeven dat ie opgelucht was dat Tan begonnen was met roken. Omdat ie toen ook weer lekker kon roken
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:43:04 #186
242 Pinball
Electric Monk
pi_34722561
quote:

Hey tof, bedankt..
Bedank Yvonne en Flugeltje maar, die hebben dat geregeld.
pi_34722620
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:37 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, maar daarna heb je het expres verknald. Naaistreek, lijkt mij.
[..]
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34722625
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat was die opmerking precies ? (Sorry kword ook ouder)
Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.
pi_34722653
quote:

[..]

Hey tof, bedankt..
Hai LS, fijn dat je er weer bent
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:51:33 #190
58921 Day
You can fly!
pi_34722657
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat was een opmerking in de keuken, dat hij tegen haar zei, dat ze buiten de groep lag... cq. geen plaats in de groep had.
Om preciezer te zijn: Tanja mocht dat wel boeiend zijn voor BB, maar voor de groep was ze dat niet. En die klootzak bleef dat ontkennen, maar hij had het echt gezegd!
I am gonna shine
  donderdag 2 februari 2006 @ 19:52:47 #191
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_34722664
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:36 schreef Day het volgende:

Trouwens, Chantal had het van je over kunnen nemen, maar ze hield mooi d'r mond.
Dat was best genieten toen zij het even later zelf heel moeilijk had.

En toen ze out ging door die nicotinepleister was wel een hoogtepuntje.

Ze lag te kermen alsof ze dodelijk verwond was oid.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 2 februari 2006 @ 20:00:31 #192
58921 Day
You can fly!
pi_34722734
Tanja, wat vind jij van het loveduo Roel en Dido?

En hoe zit het met Dido? Ik heb me mateloos aan d'r koninginnegedrag geërgerd, maar in je afscheid-interview gaf je aan dat je haar de pot wel gunde. Ik neem aan dat jullie elkaar iets beter hebben kennen toen ze je hielp met het verzorgen van Jos? Zou je nog contact met haar willen? Al moet je dan wel d'r schoothondje erbij nemen .
I am gonna shine
  donderdag 2 februari 2006 @ 20:01:18 #193
242 Pinball
Electric Monk
pi_34722736
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:46 schreef PC eend het volgende:

Zal ik het dan nog maar een keer uitleggen
quote:
Op maandag 30 januari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
en dat sigaretje was uit protest,
Doe geen moeite.

Maar als je je uitlegkunst perse wilt gebruiken vandaag, waarom leg je dan niet even aan Tanja uit dat er tegenwoordig goede anticonceptie te krijgen is die de risico's van het fout-tellen aanmerkelijk vermindert?
En dat neuken zonder condoom ook nog andere onprettige gevolgen kan hebben? Of hebben ze in Groningen geen aids?
pi_34722856
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Doe geen moeite.
Sorry ik was al bezig
Het word een herhaling van zetten dus ik ga ook maar quoten uit oude posts
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee dat vond ik juist een klasse actie
Ze was zwanger en was (uit eigen beweging, want ze hoefde niet) en gestopt met roken om zo ook een keer een steentje bij te dragen voor de groep (had dus last van hormonen en stress).
En juist toen ging Roel op haar tot in den treure op haar inhakken, over die magnetronmaaltijden, terwijl hij zelf toen hij niet rookte altijd zei dat je op zo een moment niet met hem in discussie moet gaan (maar dat deed hij zelf dus wel?)

Tanja handelt,volgens mij, ook sterk vanuit intuitie en dan helpt het meestal niet om door te drammen en te roepen dat je alles rationeel moet zien, en dat was niet de eerste keer, dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vind en dat je alles rationeel moet zien.
Dan vraag ik me af wie hier nou zo stompzinnig bezig is...

En als hij dan zijn gelijk niet van Tanja krijgt gaat hij haar ook nog eens vertellen dat ze niet boeiend voor de groep was (wat ik overigens voor roel vind pleiten, want zo denken er meer maar hij zegt het tenminste in haar gezicht), terwijl ze nota bene zijn rookopdracht (stoppen dus) had overgenomen. Terwijl ze ook wel wist (kennelijk als een van de weinige, want nota bene de rookpolitie wist zogenaamd van niks) dat hij stiekum zat te roken, ik kan me wel voorstellen dat ze ging roken om te laten zien dat de gevoelens die de groep op dat moment voor haar had, geheel wederzijds waren (ze was immers voor de groep gestopt, zij zelf zou niet lijden onder rantsoen).
En volgens mij om dit te benadrukken, nam ze maar 1 trekje en niet een hele sigaret.
Klasse

Zeg ff dat ik gelijk heb tann
  donderdag 2 februari 2006 @ 20:21:49 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_34722906
quote:
dat heeft roel bij haar eerste exit 'poging' ook al eens een hele avond tot in den treuren tegen haar herhaald omdat hij intuitie en haar gevoel onzin vind en dat je alles rationeel moet zien.
Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.
Confidence through competence
pi_34722989
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben jij nou echt een man die net doet alsof hij een vrouw is in je profiel?
Nee, ik ben het broertje van...
pi_34723022
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:01 schreef Pinball het volgende:

[..]

[..]

Maar als je je uitlegkunst perse wilt gebruiken vandaag, waarom leg je dan niet even aan Tanja uit dat er tegenwoordig goede anticonceptie te krijgen is die de risico's van het fout-tellen aanmerkelijk vermindert?
En dat neuken zonder condoom ook nog andere onprettige gevolgen kan hebben? Of hebben ze in Groningen geen aids?
Dat hoef ik niet, Tanja is niet dom en weet deze algemene kennis vast wel, beetje goedkoop dit
Normale mensen doen ook wel eens domme acties, ze heeft allang toegegeven dat dit een domme actie van haar was.
Ze is ook niet de enige die dit overkomt, wel de enige in deze situatie alleen, zo op tv, zodat wij lekker uit ons luie stoel kunnen (ver)oordelen.
pi_34723043
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:04 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Ik vond dat juist een strakke aktie. Jos was amper geboren en zei ze al... "En nu heb ik zin in een peuk....."
Dan is roken toch nog ergens goed voor
Wist je trouwens dat ze in Middeleeuwen, toen reanimeren nog niet bestond, tabaksrook in de anus bliezen om zo het darmstelsel te prikkelen, meestal werden ze dan weer wakker
Zo leer je nog eens wat...
pi_34723063
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad Tanja nu absoluut geen lol meer hebben in Joscelyn. Nu Tanja Joscelyn ziet, moet ze ELKE KEER weer denken aan die avond, dat ze te weten is gekomen dat ze een meisje zou krijgen. De lol is er vanaf. Haar gevoelens waren zo terecht.
Stoer man, je weet alleen niet erg waar je het over hebt, maar wel stoer, niet zo stoer als Tanja misschien, maar toch wel stoer
  donderdag 2 februari 2006 @ 20:55:55 #200
242 Pinball
Electric Monk
pi_34723126
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:

Nee dat vond ik juist een klasse actie
<..>
Klasse
Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.
Jouw normen en waarden zijn gewoon wat anders dan de mijne.

Ik vind het namelijk geen klasseactie om een hele groep te naaien uit rancune. Dat vind ik een lage streek, en het getuigt imo juist van een compleet gebrek aan klasse.
Ongeveer even chic als een uitkering trekken terwijl je best kan werken. Vind je dat ook een klasseactie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')