daar werd naar gevraagd, ben er niet uit, want ik zelf denk idd niet dat daar veel op zitten te wachtenquote:
Gelukkig niet, ik denk dat de wereld er dan heel anders uitzag, en ik denik niet dat ik daar blij mee zou zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat is discutabel.
Peet is de Almachtige niet en ik denk niet dat zijn krachten toereikend zijn om dat levensloos neervallen te realiseren.![]()
Heeft Golfert contact met Tanja dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij weet het allemaal zo goed, dat heb je zeker van MSN?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft juist wel vaak haar motivatie redenen aangegeven, ze zat in een rotperiode en wou nog een paar leuke weken voor het eind van de zwangerschap....
Ik denk dat je dan heel blij zou mogen zijn om ter plekke dood neer te vallen, in plaats van in een Apeldoorns keldertje terecht te komen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik denk dat de wereld er dan heel anders uitzag, en ik denik niet dat ik daar blij mee zou zijn
Ik zou het niet doen, tenzij je nog een paar moorden op je geweten hebt oid.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind weet wat je doet.
Hij is erger dan Hummie!!![]()
Maar vertel hier nu eens, je wilde tig keer weg en tig keer kwam je na "crisisoverleg" met Mummie weer met hangende pootjes terug. Poen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef tann het volgende:
[..]
daar werd naar gevraagd, ben er niet uit, want ik zelf denk idd niet dat daar veel op zitten te wachten![]()
misschien gedrukt op wc-papier?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef tann het volgende:
[..]
daar werd naar gevraagd, ben er niet uit, want ik zelf denk idd niet dat daar veel op zitten te wachten![]()
ik vind mevr vd Tonnekreek trouwens zwaar ok!!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kind weet wat je doet.
Hij is erger dan Hummie!!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel blij zou mogen zijn om ter plekke dood neer te vallen, in plaats van in een Apeldoorns keldertje terecht te komen.
Daar heb je weinig inzicht voor nodig hoorquote:
Peter heeft in dit topic zeker 2x iets over mij gezegd, zonder dat hij de guts had om mijn naam er bij te zetten, daar erger ik me aan. Richt het woord dan tot mij ipv losse flodders te posten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begint te zeggen: "je bent tenminste nu wel eerlijk", maar gaat er daarna over door en meldt het ook nog even in FB. Vond ik een beetje vreemd. Maar OK, dat is je goed recht, en de opmerking ging inderdaad veel te ver.
Joh, daar hebben we het nooit over gehad en dat boeit mij ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
mijn moedâh kwam uit nieuwe pekelaquote:
leg es uit......quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, tenzij je nog een paar moorden op je geweten hebt oid.![]()
Was dat het aantal uur van je ban???quote:
Ik denk -in alle eerlijkheid- dat er 10 exemplaren verkocht worden van dat boek, tenzij je met nieuwe schokkende onthullingen komt.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, daar hebben we het nooit over gehad en dat boeit mij ook niet.
Ik ben niet zo op-Tanja-geilerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |