abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34703278

met copyright hehehehehehehe

Je kunt zo zo kopieeren hoor Tanja, die copyright zit erop voor mede screenshotmaker
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34703283
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.
PcPeter6000

pi_34703297
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dat heet gewoon moederschap. Iedereen met een kleine begrijpt dat wel. Maar dat betekend nog niet dat zoiets in BB thuishoort.
dank je, maar als je mn voorgeschiedenis weet denk ik toch dat je het heel goed ga begrijpen, maar ik kan daar niet over praten hier...te ..en wil geen medelijden kweken..
pi_34703305
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Coos het volgende:

[..]

PcPeter6000

Peter gaat erg ver in zijn Haat - Liefde

........ik zou maar voorzichtig zijn Tann
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 01:31:24 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34703307
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:

[..]

een user, mij in dit geval, dood wensen gaat wel wat ver, vind je ook niet?
Maar om dan te gaan klikken in FB.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_34703329
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?
als ik idd wist dat ik de kamer niet uit mocht, nee dan had ik zeker niet meegedaan, had dat wel gemogen was BB nog steeds een goeie plek,
pi_34703341
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef APK het volgende:

[..]

Er waren tientallen Internetters die screenshots maakten. Alleen een paar mensen die zich belangrijk wilden voelen plaatsten hun eigen naam op zo'n cap.

De copyrights blijven bij Talpa.
dat zal het zijn ff denken hoor, Annelies .......................ow die , ja die ken ik die woont daar en daar zal der ff een bloemetje brengen voor haar screenshot .....is ook zo, daar deed ik het voor , ben door de mand gevallen
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:34:00 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34703349
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:

Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?
Ja joh, ga even de de psycholoog uithangen.
We weten niets van de echte motivatie-reden van Tanja om aan BB-5 mee te doen en daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb haar intussen voldoende leren kennen dat ze met haar VOLLE verstand in dat project is gestapt, al dan niet gestuurd door haar mama, maar uiteindelijk heeft ze zelf die beslissing en daarmee alle consequenties die er bij zouden kunnen komen, aanvaart.
Ga nou niet zitten psychologiseren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34703350
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:30 schreef Coos het volgende:

[..]

PcPeter6000

Ik zit me nog vreselijk in te houden, ik wil gewoon met haar trouwen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34703354
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje

Daag
Spoor jij wel???
pi_34703364
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:

[..]

Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?
Dat is echt waar! Het heeft me heel gelukkig gemaakt, anders ook wel daar niet van, maar ondanks alles kan ik toch nog op een leuke zwangerschap terug kijken, hoe vreemd het ook klinkt...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
pi_34703378
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar om dan te gaan klikken in FB.
er zijn grenzen Gert, dit is mijn grens
pi_34703386
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

met copyright hehehehehehehe

Je kunt zo zo kopieeren hoor Tanja, die copyright zit erop voor mede screenshotmaker
aaaaaah die buik!!!!!! heb ze gecopieerd en ben je dank baar ook namens jos
pi_34703387
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:

[..]
hoe vreemd het ook klinkt...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
Dat zal een bestseller worden!
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:36:16 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34703390
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:

...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
Gesigneerd exemplaar alvast besteld.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:36:37 #216
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703397
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:

een user, mij in dit geval, dood wensen gaat wel wat ver, vind je ook niet?
Ach, dat is discutabel.
Peet is de Almachtige niet en ik denk niet dat zijn krachten toereikend zijn om dat levensloos neervallen te realiseren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34703402
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Spoor jij wel???
Hij lonkt soms naar dubbelspoor
pi_34703409
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:

[..]

We weten niets van de echte motivatie-reden van Tanja om aan BB-5 mee te doen en daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb haar intussen voldoende leren kennen dat ze met haar VOLLE verstand in dat project is gestapt, al dan niet gestuurd door haar mama, maar uiteindelijk heeft ze zelf die beslissing en daarmee alle consequenties die er bij zouden kunnen komen, aanvaart.
Ik zit geen psycholoog uit te hangen, ik zeg alleen maar hoe het op mij over kwam
pi_34703413
quote:

[..]

ghe, mn moeder bedoelde et als grapje, omdat ik weer es zat te janken aan de foon, ze had niet verwacht dat ik me daadwerkelijk op zou geven, maar heeft er geen spijt van
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 01:37:46 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34703416
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:

[..]

er zijn grenzen Gert, dit is mijn grens
Je begint te zeggen: "je bent tenminste nu wel eerlijk", maar gaat er daarna over door en meldt het ook nog even in FB. Vond ik een beetje vreemd. Maar OK, dat is je goed recht, en de opmerking ging inderdaad veel te ver.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:37:52 #221
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34703419
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, dat is discutabel.
Peet is de Almachtige niet en ik denk niet dat zijn krachten toereikend zijn om dat levensloos neervallen te realiseren.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34703422
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zit me nog vreselijk in te houden, ik wil gewoon met haar trouwen
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:38:56 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703432
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

dat zal het zijn ff denken hoor, Annelies .......................ow die , ja die ken ik die woont daar en daar zal der ff een bloemetje brengen voor haar screenshot .....is ook zo, daar deed ik het voor , ben door de mand gevallen
135.000+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34703437
quote:

[..]

Jij weet het allemaal zo goed, dat heb je zeker van MSN?
Ze heeft juist wel vaak haar motivatie redenen aangegeven, ze zat in een rotperiode en wou nog een paar leuke weken voor het eind van de zwangerschap....
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34703442
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:38 schreef tann het volgende:

[..]

Kind weet wat je doet.
Hij is erger dan Hummie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')