PcPeter6000quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.![]()
dank je, maar als je mn voorgeschiedenis weet denk ik toch dat je het heel goed ga begrijpen, maar ik kan daar niet over praten hier...te ..en wil geen medelijden kweken..quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat heet gewoon moederschap. Iedereen met een kleine begrijpt dat wel. Maar dat betekend nog niet dat zoiets in BB thuishoort.
Maar om dan te gaan klikken in FB.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
een user, mij in dit geval, dood wensen gaat wel wat ver, vind je ook niet?
als ik idd wist dat ik de kamer niet uit mocht, nee dan had ik zeker niet meegedaan, had dat wel gemogen was BB nog steeds een goeie plek,quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?
dat zal het zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Er waren tientallen Internetters die screenshots maakten. Alleen een paar mensen die zich belangrijk wilden voelen plaatsten hun eigen naam op zo'n cap.
De copyrights blijven bij Talpa.![]()
Ja joh, ga even de de psycholoog uithangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:
Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?
Ik zit me nog vreselijk in te houden, ik wil gewoon met haar trouwenquote:
Spoor jij wel???quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was![]()
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje
![]()
Daag![]()
Dat is echt waar! Het heeft me heel gelukkig gemaakt, anders ook wel daar niet van, maar ondanks alles kan ik toch nog op een leuke zwangerschap terug kijken, hoe vreemd het ook klinkt...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?
aaaaaah die buik!!!!!! heb ze gecopieerd en ben je dank baar ook namens josquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met copyright hehehehehehehe
Je kunt zo zo kopieeren hoor Tanja, die copyright zit erop voor mede screenshotmaker
Dat zal een bestseller worden!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
[..]
hoe vreemd het ook klinkt...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
Gesigneerd exemplaar alvast besteld.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef tann het volgende:
...misschien komt er op een dag een boek uit........met mn echte verhaal.....
Ach, dat is discutabel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
een user, mij in dit geval, dood wensen gaat wel wat ver, vind je ook niet?
Hij lonkt soms naar dubbelspoorquote:
Ik zit geen psycholoog uit te hangen, ik zeg alleen maar hoe het op mij over kwamquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja joh, ga even de de psycholoog uithangen.![]()
We weten niets van de echte motivatie-reden van Tanja om aan BB-5 mee te doen en daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb haar intussen voldoende leren kennen dat ze met haar VOLLE verstand in dat project is gestapt, al dan niet gestuurd door haar mama, maar uiteindelijk heeft ze zelf die beslissing en daarmee alle consequenties die er bij zouden kunnen komen, aanvaart.
Ga nou niet zitten psychologiseren.
ghe, mn moeder bedoelde et als grapje, omdat ik weer es zat te janken aan de foon, ze had niet verwacht dat ik me daadwerkelijk op zou geven, maar heeft er geen spijt vanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
We weten niets van de echte motivatie-reden van Tanja om aan BB-5 mee te doen en daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb haar intussen voldoende leren kennen dat ze met haar VOLLE verstand in dat project is gestapt, al dan niet gestuurd door haar mama, maar uiteindelijk heeft ze zelf die beslissing en daarmee alle consequenties die er bij zouden kunnen komen, aanvaart.
Je begint te zeggen: "je bent tenminste nu wel eerlijk", maar gaat er daarna over door en meldt het ook nog even in FB. Vond ik een beetje vreemd. Maar OK, dat is je goed recht, en de opmerking ging inderdaad veel te ver.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:35 schreef cuall het volgende:
[..]
er zijn grenzen Gert, dit is mijn grens![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, dat is discutabel.
Peet is de Almachtige niet en ik denk niet dat zijn krachten toereikend zijn om dat levensloos neervallen te realiseren.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit me nog vreselijk in te houden, ik wil gewoon met haar trouwen
135.000+quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:33 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat zal het zijnff denken hoor, Annelies .......................ow die , ja die ken ik die woont daar en daar zal der ff een bloemetje brengen voor haar screenshot .....is ook zo, daar deed ik het voor , ben door de mand gevallen
![]()
![]()
Jij weet het allemaal zo goed, dat heb je zeker van MSN?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Kind weet wat je doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |