Dan zou ik die doodsverwensing maar even weghalen, anders ben je een paar dagen pleite en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit er nu al aan de denken om dit tijdens BB6 een vervolg te gaan geven![]()
dank je!! iemand die het begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zo'n programma maakt weinig indruk op je als je net moeder bent en zo'n moppie van een meid naast je hebt liggen! Die wil je dan vertroetelen, je liefde geven en vooral genieten van haar.
Ik zal hem maar niet inkoppen, qua Josc he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef tann het volgende:
moeder hond was kruising van rotweiler en doberman, vader een goldenretreiver
Mooi, en het gaat goed met de hond en Jos, geen rangordeproblemen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef tann het volgende:
[..]
Oh men, moek dak nu uitleggen ???quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
stond jezelf achter de camera?
Heeft Talpa copyright aan jou afgestaan?
Dat is een bijzondere kruising!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet inkoppen, qua Josc he?![]()
Dat heet gewoon moederschap. Iedereen met een kleine begrijpt dat wel. Maar dat betekend nog niet dat zoiets in BB thuishoort.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Iemand die goed na BB5 heeft gekeken maar vooral naar heeft geluisterd weet dit allemaal al Tanja beetje jammer dat je dat steeds maar weer moet uitleggen aan mensen die dus NIET goed gekeken en geluisterd hebben![]()
En ja , heb er nog meerpaar van je Jos zien ??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dis eerst wel ff genoeg
Mijn oudste is 11 jaar en de jongste 1,5 heb er maar 2 hoorquote:
Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zo'n programma maakt weinig indruk op je als je net moeder bent en zo'n moppie van een meid naast je hebt liggen! Die wil je dan vertroetelen, je liefde geven en vooral genieten van haar.
Er waren tientallen Internetters die screenshots maakten. Alleen een paar mensen die zich belangrijk wilden voelen plaatsten hun eigen naam op zo'n cap.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef Annelies-G het volgende:
ben niet de enige en iedereen die een screenshot maakt zet er zijn naam op, is dat nu zo moeilijk ????
Wacht maar tot de pubertijdquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn oudste is 11 jaar en de jongste 1,5 heb er maar 2 hoormaar nog elke dag geniet ik zo van ze
Kijken hoe ze spelen, hoe ze dingen uitvinden,als ze slapen, hoe bijdehand ze worden zodra ze 10 geworden zijn
Kinderen geven zo'n mooi en rijk gevoel aan je leven
Ik zal deze reactie even opslaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Op doodverwensingen staat een ban!![]()
![]()
oh ow....ban?? nee toch??quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was![]()
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje
![]()
Daag![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanillevla, dat had iemand goed geraden![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef DanielleNaomi het volgende:
heee Tann ik zeg nog ff gedag tegen je![]()
![]()
![]()
en dan ga ik naar bed morgen 6 staat mijn wekkertje weer naast mijn bed![]()
doei doeiiii
trusten allemaal
![]()
![]()
![]()
Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik die doodsverwensing maar even weghalen, anders ben je een paar dagen pleite en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.![]()
Tann is eindelijk bijna bijgelezenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet inkoppen, qua Josc he?![]()
Dochterlief zit er al gedeeltelijk in, dochterlief weet nu ook weer heel goed hoe haar kamer eruit zietquote:
moet je heel ff dat stuk op bbtanja lezen bij nieuws...quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mooi, en het gaat goed met de hond en Jos, geen rangordeproblemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |