abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26069351
Er is een tijdje terug in een topic gevraagd om Dino fotos bij deze komt er een spam
Van Dino op het strand.

Dino is inmiddels al helemaal gewend aan zijn nieuwe baasjes hij heeft het prima naar zijn zin, en wij genieten met volle teugen van Dino

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26069462
Wat leuk zeg.
Hij vind het heerlijk zo te zien.
En meteen een extra oppas
pi_26069511
Wat leuk, die witte poot
pi_26069522
Het strand vond hij idd enorm leuk, hij bleef maar rennen en rennen, zo uitgeteld hadden wij hem ook nog niet gezien.

En hij is helemaal gek van schaduwen... dan loopt hij te grommen blaffen en probeerd ze te pakken

Maar het is ook een kleine dief, we mogen echt niets op het aanrecht laten liggen, want anders is het opgegeten door Dino
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26069581
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Maar het is ook een kleine dief, we mogen echt niets op het aanrecht laten liggen, want anders is het opgegeten door Dino
Dat is in het begin zeker te weten wennen.
pi_26069741
uhuh zeker als je dat niet gewend bent...

We hebben nog 2 katten en een parkiet maar dat zijn niet zulke dieven
pi_26070513
Wat fijn dat het zo goed klikt!
Typisch geval van waterrat
pi_26074257
Dino is de liefste hond die er is
En Bar en Mar de liefste baasjes
Ik ben heel blij dat Dino het reuze naar zijn zin heeft en zijn streken nog niet verloren heeft
Bar en Mar
pi_26075762
Dino kwam toch van een andere fok!ker af. Die vanwege de gezondheid van haar zoontje de hond moest af staan? En toen hebben Bar en Mar hem overgenomen toch...

Heb ik het goed?
pi_26075776
Dino is de hond van Anitra geweest....

?

pi_26079807
Ja klopt, liev he
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:43:10 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26079981
nice
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33329835
update van fotos

pi_33330335
Lieve update
pi_33489200
Leuk om te lezen dat die hond het zo naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe baasjes?

Komen de oude eigenaars nog vaak naar de hond kijken??
pi_34648373
De laatste keer was in augustus dat ze Dino gezien hebben

valt me op dat ik veel foto;s heb met de kleine erbij
pi_34648415
Schattig, ze zijn nog steeds vriendjes dus
pi_34649386
yep die kunnen elkaar echt niet missen
pi_34654806
Geweldige foto's Bar!!!
We moeten snel weer afspreken!

ik zie hem zo gelukkig zijn bij Bar en Mar en toch mis ik hem verschrikkelijk
pi_34654839
ehh zijn he flessen wel veilig?
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
Leuk om te lezen dat die hond het zo naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe baasjes?

Komen de oude eigenaars nog vaak naar de hond kijken??
Door omstandigheden konden we helaas het laatste half jaar niet bij elkaar langs, we wonen ook een behoorlijk end uit elkaar, maar we hopen snel weer af te spreken!

En ik ben nog steeds zo blij dat hij bij hun is!! Ik kan hem nu regelmatig zien en hoor de ondeugende verhalen

[ Bericht 80% gewijzigd door Anitra op 31-01-2006 18:52:14 ]
pi_34662032
ik zal die spelende met de flos ook eens proberen op camera te zetten, de vorige keer was het te druk en zag je alleen maar vegen op de foto
pi_34802162
Wat een lief beessie
pi_39619972
hier een nieuwe dinospam het heeft even geduurd maar dan heb je wel wat:

pi_39620013
Dino
Lekker wezen zwemmen?
pi_39620483
Hey Dino
En Thijs op de oudere foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')