abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:43:49 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702379
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
Is ze er al?
Anders ga ik niet teruglezen
Ik heb haar gevraagd even haar gezicht hier te tonen om jullie daarna allemaal een rustige ongestoorde nachtrust te kunnen laten hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:44:04 #102
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34702385
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:

[..]

jij ook al
Ik zou jouw nooit "blocken"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:44:38 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702393
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef crazymamma het volgende:

[..]

Heb je het al gezien, stelt geen r**t voor.........
Gootje wilde het niet zo uitgebreid doen als bij BB5, maar dit is wel erg minimaal.
Ik heb het gezien ja. Is inderdaad niet veel. De meesten zijn toch afgehaakt na BB.
Als je hier op fok het BB forum open laat dan posten ze er in juli nog steeds
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34702400
Ik ga maar ff mijn bed opzoeken... Owwww nee, ik weet waar die staat.
pi_34702405
denk niet dat ze nog komt hoor, ze is offline op msn hahahaha of haar pc heeft kuren
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:45:56 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702431
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef DanielleNaomi het volgende:
denk niet dat ze nog komt hoor, ze is offline op msn hahahaha of haar pc heeft kuren
Die verhelpt Tanja zo even.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:46:39 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_34702442
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb haar gevraagd even haar gezicht hier te tonen om jullie daarna allemaal een rustige ongestoorde nachtrust te kunnen laten hebben.
Doe niet zo vervelend, laat ons lekker slowchatten.

Een echte ster komt minstens drie uur te laat het podium op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34702443
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien ja. Is inderdaad niet veel. De meesten zijn toch afgehaakt na BB.
Als je hier op fok het BB forum open laat dan posten ze er in juli nog steeds
Kunnen we meteen verder met BB6.
pi_34702445
zo dat was wel weer een boel lees werk, goed, mn reacties:

ANNELIES bedankt voor de pics, heb je nog meer??

SCANMAN wb dat ik veel op de kamer was na de bevalling is heel normaal, ik moest natuurlijk bij komen van de bevalling, was lichamelijk erg moe, en mn doos brande like hell, en ik had daar gewoon het minst last van als ik op bed lag,kon nauwelijks op mn benen staan laat staan zitten vraag maar aan je vrouw, anders leg je ballen ff op een hete plaat en je begrijpt me, natuurlijk wou ik ook zoveel mogelijk bij mn prinsesje zijn, alleen maar kijken.....smoooor verliefd, en ik was echt wel af en toe in het huis hoor, natuurlijk om ff te roken, maar ik moest ook voor Jos leren te zorgen, en al de 2e dat volgens mij moest ik ook mn eigen eten koken, ik neem aan dat jij dat de eerste tijd hebt gedaan voor je vrouw, normaal liggen vrouwen een aantal dagen veel op bed, dus dat ik veel in de kamer was was helemaal niet gek!

FIORENZA ik wou niet zozeer op karakter nomineren omdat ieder mens anders is, je kent het verleden van mensen ook niet wat soms een oorzaak kan zijn of wat diegene meegemaakt heeft en dat kan heel kwetsend zijn, dan kijk ik vooral naar me zelf.......

PLAE@ ik lig op mn rug mn uitkering te trekken van jou premie (gaap) een rijke man is geen optie want ik hou er niet van om op iemands zijn zak te teren, daarom probeer ik snel werk te vinden om zo ook geen verdere aanspraak op het UWV te hoeven doen

PETER pe en rinus hebben et echt verdiend geloof me!! HULDE

SNETJE allereerst bedankt, en wb de geslachtsbepaling, ik had idd gezegd dat ik het niet erg vond als BB zoiets zou doen maar goed toen besefte ik niet dat het huis zo dicht bij de bewoonde wereld was, en ja ik vond dat echt heeeel jammer, ook voor SCANMAN, het klopt niet dat ik niet meer verder wou met de zwangerschap, een grote verassing was er voor mij af, kijk ik heb in de 7 maanden echt diepe ellende gekend, het enige wat me nog een beetje deed verheugen op het een en ander was de spanning bij de bevalling, wat zou et zijn........ook was ik van mening dat de laatste pers beter zou zijn omdat ik dan zou denken dacht ik ZO EN NU WIL IK WETEN WAT HET IS, IS HET WAT IK DACHT DAT HET WAS OF HAD IK HET MIS. Natuurlijk maakte het me echt niets uit, de een wil het wel weten van te voren en ik had een wens dat ik dat niet wou, ik was er idd erg kapot van maar dat was meer omdat alle leuke dingen die je moet hebben tijdens je zwangerschap volkomen vergalt waren door iemand, en ik alleen maar verdriet had, ik was niet gepland zwanger geworden, heel dom ik weet het, de verwekker zoals ik hem noem wou eerst geen relatie meer wat me totaal niet boeide, vond het in het begin alleen jammer, maar wou er ook niet als vader voor jos zijn, zelfs ontkende hij dat het van hem was, ik kan nog wel ff doorgaan wat er allemaal gebeurt is , maar ik had voor BB5 al besloten dat ik er niet meer dan hier boven beschreven over kwijt wil, maar 1 ding wou ik wel stellen, ik hielt al van Josje in mn buik hoe moeilijk dat eerst was, ik ik zou haar voor geen goud willen missen!

Zo nu ff snel de hond doen, kan er weer gereageerd worden op hierboven lees ik het zo weer

Tot zo
pi_34702459
slaap lekker allemaal, en TanjaFan niet te hard snurken , anders kom ik je even wakker maken aan de voordeur haha ga ik belletje trekken bij je

doei doei allemaal

Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_34702488
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik zou jouw nooit "blocken"
gelukkig, ik schrok al
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:48:45 #112
128220 Peter6000
pi_34702491
Pe en Rinus hebben het verdiend

pi_34702495
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Doe je toch nog wat goeds
had ik maar MSN
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:50:21 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702525
Ik denk dat ik het er verder maar bij laat, voordat het verzandt in een welles/nietes discussie. Het heeft ook weinig zin om hierover weer totop de bodem te gaan discussieren. Ik gaf alleen maar weer hoe het allemaal op de streams is overgekomen. That's it. Of je het allemaal zo bedoeld hebt is een ander verhaal.
pi_34702532
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
slaap lekker allemaal, en TanjaFan niet te hard snurken , anders kom ik je even wakker maken aan de voordeur haha ga ik belletje trekken bij je

doei doei allemaal

De wind staat gunstig, je hoort het niet, gaat richting Arnhem , hahahaha
Dus ik hoop dat jij niet snurkt, want dat komt wel mijn kant op.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:50:55 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702542
En ze is nog lief/gek genoeg om allemaal vragen even hier te beantwoorden ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34702552
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Kom jij uit Arnhem?
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:51:51 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702557
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Doe je toch nog wat goeds
had ik maar MSN
Ik ben godvergeten blij dat ik het niet heb
Al die MSN zooi is eraf gegooid via zo'n proggie
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:52:24 #119
128220 Peter6000
pi_34702572
Tan, wat hebben jullie vanavond gegeten?
pi_34702577
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ik het er verder maar bij laat, voordat het verzandt in een welles/nietes discussie. Het heeft ook weinig zin om hierover weer totop de bodem te gaan discussieren. Ik gaf alleen maar weer hoe het allemaal op de streams is overgekomen. That's it. Of je het allemaal zo bedoeld hebt is een ander verhaal.
Maar je kan toch wel snappen waarom ze op die kamer bleef?
pi_34702588
Avond Tanja! Avond allemaal!
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:54:11 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702604
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

De eerste paar dagen wel ja. Daarna is het voor mij een volkomen raadsel, want je zit toch in een programma natuurlijk. Daar schijnt iedereen aan voorbij te gaan. En ook na een paar dagen hoef je echt niet non stop bij je kindje te zijn hoor. Dat is bij ons in ieder geval nooit het geval geweest.
pi_34702607
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

nee hoor ik snurk niet ik zaag alleen maar hele bossen om ...
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:54:34 #124
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34702611
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

Nee! waarom zocht ze niet af en toe haar "vrienden" Menno en Lieske op?
The world is a stage and each must play a part.
pi_34702620
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:

[..]

Kom jij uit Arnhem?
Nee, Danielle woont bij mij in Zutphen, maar de wind staat dusdanig dat als zij snurkt dat ik het hoor. Bij Westenwind zou ze mij kunnen horen. Maar voorzover ik weet snurk ik niet.
pi_34702626
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Peter, denk je nou echt dat je hiermee indruk maakt

Je bevestigd alleen maar dat ik dus helemaal gelijk had met mijn uitspraak laatst. Doe toch eens normaal man en ga je volwassen gedragen
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 00:56:06 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34702643
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
En ze is nog lief/gek genoeg om allemaal vragen even hier te beantwoorden ook.
Ja ze is haast te goed voor deze wereld. Dat zo'n ster dat dan tóch doet voor ons hè.
Al hebben we dat natuurlijk grotendeels aan jou te danken, jij die blijkens je posts voortdurend met Haar in contact staat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34702647
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:

[..]

Kom jij uit Arnhem?
nee hij woont achter mij zowat als hij een scheet laat hoor ik het hier.....
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 00:56:43 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34702651
quote:

Nou wil ik het weten ook!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:57:08 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702659
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef Gert het volgende:

Ja ze is haast te goed voor deze wereld. Dat zo'n ster dat dan tóch doet voor ons hè.
Al hebben we dat natuurlijk grotendeels aan jou te danken, die blijkens je posts voortdurend met Haar in contact staat.

Poef.....gone! ©golfer
pi_34702660
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Nee, Danielle woont bij mij in Zutphen, maar de wind staat dusdanig dat als zij snurkt dat ik het hoor. Bij Westenwind zou ze mij kunnen horen. Maar voorzover ik weet snurk ik niet.
Ik heb een paar jaar in Dieren gewoond, Zutphen is een mooie stad
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:58:33 #132
128220 Peter6000
pi_34702682
Grappig, dat niet toe kunnen geven dat je totaal fout zat
Meestal ga je dan waarschijnlijk ook dingen zeggen als: je luistert niet goed, ik denk dat je het niet goed begrijpt etc..
En maar klagen over Henk Krol
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:59:20 #133
128220 Peter6000
pi_34702699
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef Gert het volgende:

Nou wil ik het weten ook!!!!
Ik ben ook razend benieuwd inmiddels
pi_34702700
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

nee hij woont achter mij zowat als hij een scheet laat hoor ik het hier.....
En Kokkie kan dan 5 dagen sluiten omdat de geur de snacks heeft bedorven.
pi_34702705
Nee TanjaFan ik woon niet bij jou in Zutphen , ik woon een paar straten verder

sorry erg flauw
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:00:48 #136
128220 Peter6000
pi_34702716
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar het ras van de hond
pi_34702722
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, dat niet toe kunnen geven dat je totaal fout zat
Meestal ga je dan waarschijnlijk ook dingen zeggen als: je luistert niet goed, ik denk dat je het niet goed begrijpt etc..
En maar klagen over Henk Krol
Het wordt begrijpelijker als je ook aan geeft over wie je het nu hebt
pi_34702731
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De eerste paar dagen wel ja. Daarna is het voor mij een volkomen raadsel, want je zit toch in een programma natuurlijk. Daar schijnt iedereen aan voorbij te gaan. En ook na een paar dagen hoef je echt niet non stop bij je kindje te zijn hoor. Dat is bij ons in ieder geval nooit het geval geweest.
Zo'n programma maakt weinig indruk op je als je net moeder bent en zo'n moppie van een meid naast je hebt liggen! Die wil je dan vertroetelen, je liefde geven en vooral genieten van haar.
pi_34702739
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nee TanjaFan ik woon niet bij jou in Zutphen , ik woon een paar straten verder

sorry erg flauw
Lieve schat, pas jij ff op, ik weet waar jouw huis woont he?
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 01:02:22 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34702741
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik ben ook razend benieuwd inmiddels
Ik denk: preischotel, poffertjes met roomboter en poedersuiker.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:03:35 #141
128220 Peter6000
pi_34702771
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk: preischotel, poffertjes met roomboter en poedersuiker.
mmmmmmmm, dat preischotel komt me op één of andere manier bekend voor
pi_34702780
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef tann het volgende:
zo dat was wel weer een boel lees werk, goed, mn reacties:

ANNELIES bedankt voor de pics, heb je nog meer??

SCANMAN wb dat ik veel op de kamer was na de bevalling is heel normaal, ik moest natuurlijk bij komen van de bevalling, was lichamelijk erg moe, en mn doos brande like hell, en ik had daar gewoon het minst last van als ik op bed lag,kon nauwelijks op mn benen staan laat staan zitten vraag maar aan je vrouw, anders leg je ballen ff op een hete plaat en je begrijpt me, natuurlijk wou ik ook zoveel mogelijk bij mn prinsesje zijn, alleen maar kijken.....smoooor verliefd, en ik was echt wel af en toe in het huis hoor, natuurlijk om ff te roken, maar ik moest ook voor Jos leren te zorgen, en al de 2e dat volgens mij moest ik ook mn eigen eten koken, ik neem aan dat jij dat de eerste tijd hebt gedaan voor je vrouw, normaal liggen vrouwen een aantal dagen veel op bed, dus dat ik veel in de kamer was was helemaal niet gek!

FIORENZA ik wou niet zozeer op karakter nomineren omdat ieder mens anders is, je kent het verleden van mensen ook niet wat soms een oorzaak kan zijn of wat diegene meegemaakt heeft en dat kan heel kwetsend zijn, dan kijk ik vooral naar me zelf.......

PLAE@ ik lig op mn rug mn uitkering te trekken van jou premie (gaap) een rijke man is geen optie want ik hou er niet van om op iemands zijn zak te teren, daarom probeer ik snel werk te vinden om zo ook geen verdere aanspraak op het UWV te hoeven doen

PETER pe en rinus hebben et echt verdiend geloof me!! HULDE

SNETJE allereerst bedankt, en wb de geslachtsbepaling, ik had idd gezegd dat ik het niet erg vond als BB zoiets zou doen maar goed toen besefte ik niet dat het huis zo dicht bij de bewoonde wereld was, en ja ik vond dat echt heeeel jammer, ook voor SCANMAN, het klopt niet dat ik niet meer verder wou met de zwangerschap, een grote verassing was er voor mij af, kijk ik heb in de 7 maanden echt diepe ellende gekend, het enige wat me nog een beetje deed verheugen op het een en ander was de spanning bij de bevalling, wat zou et zijn........ook was ik van mening dat de laatste pers beter zou zijn omdat ik dan zou denken dacht ik ZO EN NU WIL IK WETEN WAT HET IS, IS HET WAT IK DACHT DAT HET WAS OF HAD IK HET MIS. Natuurlijk maakte het me echt niets uit, de een wil het wel weten van te voren en ik had een wens dat ik dat niet wou, ik was er idd erg kapot van maar dat was meer omdat alle leuke dingen die je moet hebben tijdens je zwangerschap volkomen vergalt waren door iemand, en ik alleen maar verdriet had, ik was niet gepland zwanger geworden, heel dom ik weet het, de verwekker zoals ik hem noem wou eerst geen relatie meer wat me totaal niet boeide, vond het in het begin alleen jammer, maar wou er ook niet als vader voor jos zijn, zelfs ontkende hij dat het van hem was, ik kan nog wel ff doorgaan wat er allemaal gebeurt is , maar ik had voor BB5 al besloten dat ik er niet meer dan hier boven beschreven over kwijt wil, maar 1 ding wou ik wel stellen, ik hielt al van Josje in mn buik hoe moeilijk dat eerst was, ik ik zou haar voor geen goud willen missen!

Zo nu ff snel de hond doen, kan er weer gereageerd worden op hierboven lees ik het zo weer

Tot zo
Iemand die goed na BB5 heeft gekeken maar vooral naar heeft geluisterd weet dit allemaal al Tanja beetje jammer dat je dat steeds maar weer moet uitleggen aan mensen die dus NIET goed gekeken en geluisterd hebben

En ja , heb er nog meer paar van je Jos zien ??

dis eerst wel ff genoeg
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34702785
Ik ga er vandoor, dit is niet mijn niveau
pi_34702796
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Lieve schat, pas jij ff op, ik weet waar jouw huis woont he?
bibber bibber bibber
ik heb een heeeeeeeeeeeeele grote waakkat hier hoor pas op hij doet aan karate !!!!!!!!!!!!
en is getraind op het aanvallen van vreemde snuiters
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 01:05:34 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34702804
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

mmmmmmmm, dat preischotel komt me op één of andere manier bekend voor
Die poffertjes staan ook op haar site hoor.

Maar dat wist je eigenlijk best toch?
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:06:00 #146
128220 Peter6000
pi_34702811
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef Annelies-G het volgende:
<knip>
Heb jij de copyright van Talpa
pi_34702831
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, dit is niet mijn niveau
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:07:55 #148
128220 Peter6000
pi_34702850
Mensen voor mongool uitschelden, dat is jou niveau
En er niet op aanspreekbaar zijn, want dan heeft de ander het niet goed begrepen.
Bah
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:09:07 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702873
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef Peter6000 het volgende:

Dacht ik ook al net dat © Annelies in die foto's slaat nergens op.
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:10:08 #150
128220 Peter6000
pi_34702893
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Dacht ik ook al net dat © Annelies in die foto's slaat nergens op.
Vooral met het Talpalogo in de hoek idd
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:10:37 #151
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34702900
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Mss werkt ze bij Talpa
pi_34702918
quote:
uuh macaronie, sla en vanille vla
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:12:05 #153
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34702930
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:11 schreef tann het volgende:

[..]

WB

Klinkt lekker iig
pi_34702934
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:53 schreef Djovah het volgende:
Avond Tanja! Avond allemaal!
pi_34702945
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
En er niet op aanspreekbaar zijn, want dan heeft de ander het niet goed begrepen.
Bah
Bah

Even voor de duidelijkheid van de andere users, want Peter is te schijterig om dit aan mij persoonlijk te richten, deze post gaat over mij.

Ik ben prima aanspreekbaar hoor, kan jij nog héél wat van leren, ik verschuil me nergens achter en richt het woord tegen de persoon waar ik het over heb, wat jij dus blijkbaar niet durft.

Slaap lekker

.......en iemand die haast zit te kwijlen, om te weten wat Tanja heeft gegeten die vind ik een mongool
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:13:14 #156
128220 Peter6000
pi_34702951
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:11 schreef tann het volgende:

[..]

Vanillevla, dat had iemand goed geraden
pi_34702974
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef tann het volgende:

[..]

pi_34702977
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:10 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat logo staat op de streams en dat krijg je dus automatisch mee als je caps maakt.
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:14:30 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_34702982
Wat een surrealistische topicreeks!
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:14:30 #160
128220 Peter6000
pi_34702984
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:

[..]

Bah

Even voor de duidelijkheid van de andere users, want Peter is te schijterig om dit aan mij persoonlijk te richten, deze post gaat over mij.

Ik ben prima aanspreekbaar hoor, kan jij nog héél wat van leren, ik verschuil me nergens achter en richt het woord tegen de persoon waar ik het over heb, wat jij dus blijkbaar niet durft.

Slaap lekker

.......en iemand die haast zit te kwijlen, om te weten wat Tanja heeft gegeten die vind ik een mongool
-knip-

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 02-02-2006 16:47:04 (doodsverwensing) ]
pi_34702991
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:

[..]

laat maar....kan et niet uitleggen......het had ook te maken met dat het met mij en de groep niet meer ging, ik zat liever daar, ik zat heel veel te lezen want ik kreeg allemaal info over babys kinderen en borstvoeding, vond dat erg interessant om te lezen, om dat moment beter als in de groep......
pi_34702995
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

zijn mijn eigen screenshots die copyright heb ik erin staan omdat ik ze zelf heb gemaakt deuh !

boel werk hoor :p
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:15:07 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702996
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef crazymamma het volgende:

Dat logo staat op de streams en dat krijg je dus automatisch mee als je caps maakt.
Dan nog heb je er geen © op.
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:15:29 #164
128220 Peter6000
pi_34703001
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef APK het volgende:
Wat een surrealistische topicreeks!
Ik zit er nu al aan de denken om dit tijdens BB6 een vervolg te gaan geven
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:15:57 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703009
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef crazymamma het volgende:

[..]

Echt
pi_34703013
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje

Daag
Hier kun je een ban voor krijgen hoor Peter

........maar eindelijk ben je wel eerlijk
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:16:14 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34703014
quote:

Dat walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was

Daag
Doe eens lief en normaal naar elkaar toe?
Poef.....gone! ©golfer
pi_34703018
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:

[..]

Echt
Nee
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34703021
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Nee! waarom zocht ze niet af en toe haar "vrienden" Menno en Lieske op?
toen 1 van hun vond dat ik maar mee moest doen met de bonen opdracht........ met de ander had ik echt wel contact sterker nog ik had weer een relatieprobleem opgelost
pi_34703024
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef tann het volgende:

[..]

laat maar....kan et niet uitleggen......het had ook te maken met dat het met mij en de groep niet meer ging, ik zat liever daar, ik zat heel veel te lezen want ik kreeg allemaal info over babys kinderen en borstvoeding, vond dat erg interessant om te lezen, om dat moment beter als in de groep......
Ik kan het wel uitleggen
Heb ik ook gedaan, maar dat heeft hij niet gelezen
pi_34703031
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:15 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

zijn mijn eigen screenshots die copyright heb ik erin staan omdat ik ze zelf heb gemaakt deuh !

boel werk hoor :p
stond jezelf achter de camera?
Heeft Talpa copyright aan jou afgestaan?
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:17:31 #172
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34703042
quote:

[..]

Daag
Op doodverwensingen staat een ban!
pi_34703044
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Doe eens lief en normaal naar elkaar toe?
Met mij is er niks mis hoor
pi_34703046
heee Tann ik zeg nog ff gedag tegen je
en dan ga ik naar bed morgen 6 staat mijn wekkertje weer naast mijn bed

doei doeiiii
trusten allemaal
pi_34703061
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar het ras van de hond
moeder hond was kruising van rotweiler en doberman, vader een goldenretreiver
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:18:56 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703073
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:15 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik zit er nu al aan de denken om dit tijdens BB6 een vervolg te gaan geven
Dan zou ik die doodsverwensing maar even weghalen, anders ben je een paar dagen pleite en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.
pi_34703074
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Anitra het volgende:

[..]

Zo'n programma maakt weinig indruk op je als je net moeder bent en zo'n moppie van een meid naast je hebt liggen! Die wil je dan vertroetelen, je liefde geven en vooral genieten van haar.
dank je!! iemand die het begrijpt
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:19:35 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34703083
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef tann het volgende:

Ik zal hem maar niet inkoppen, qua Josc he?
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 01:19:38 #179
128220 Peter6000
pi_34703084
quote:

[..]

Mooi, en het gaat goed met de hond en Jos, geen rangordeproblemen?
pi_34703101
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Anitra het volgende:

[..]

stond jezelf achter de camera?
Heeft Talpa copyright aan jou afgestaan?
Oh men, moek dak nu uitleggen ???
had/heb een eigen BB club, screenshots club wel te verstaan, ben niet de enige en iedereen die een screenshot maakt zet er zijn naam op, is dat nu zo moeilijk ????

en nee had geen camera in mijn hand wel mijn muis waar ik op kon drukken en zo de foto nam :p
pi_34703103
quote:

[..]

Dat is een bijzondere kruising!
Ik had een Rotweiler/border coliie Dino !!! helaas moest hij naar Bar ivm allergie van mijn zoontje.
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:21:25 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703122
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef golfer het volgende:

[..]

pi_34703125
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:

[..]

Dat heet gewoon moederschap. Iedereen met een kleine begrijpt dat wel. Maar dat betekend nog niet dat zoiets in BB thuishoort.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34703132
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Iemand die goed na BB5 heeft gekeken maar vooral naar heeft geluisterd weet dit allemaal al Tanja beetje jammer dat je dat steeds maar weer moet uitleggen aan mensen die dus NIET goed gekeken en geluisterd hebben

En ja , heb er nog meer paar van je Jos zien ??

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dis eerst wel ff genoeg
dank je annelies, maar ik hou vol

en die fotoos geweldig!!!!!!!tranen in mn ogen een beetje weer....
pi_34703146
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef tann het volgende:

[..]

Mijn oudste is 11 jaar en de jongste 1,5 heb er maar 2 hoor maar nog elke dag geniet ik zo van ze Kijken hoe ze spelen, hoe ze dingen uitvinden,als ze slapen, hoe bijdehand ze worden zodra ze 10 geworden zijn
Kinderen geven zo'n mooi en rijk gevoel aan je leven
pi_34703156
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Anitra het volgende:

[..]

Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:23:43 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_34703169
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef Annelies-G het volgende:
ben niet de enige en iedereen die een screenshot maakt zet er zijn naam op, is dat nu zo moeilijk ????
Er waren tientallen Internetters die screenshots maakten. Alleen een paar mensen die zich belangrijk wilden voelen plaatsten hun eigen naam op zo'n cap.

De copyrights blijven bij Talpa.
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:23:58 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34703171
Kinderen en kleinkinderen doen je het allemaal relativeren.

Maar das offtopic.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:23:59 #189
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34703172
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:22 schreef Anitra het volgende:

[..]

Mijn oudste is 11 jaar en de jongste 1,5 heb er maar 2 hoor maar nog elke dag geniet ik zo van ze Kijken hoe ze spelen, hoe ze dingen uitvinden,als ze slapen, hoe bijdehand ze worden zodra ze 10 geworden zijn
Kinderen geven zo'n mooi en rijk gevoel aan je leven
Wacht maar tot de pubertijd
pi_34703194
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Op doodverwensingen staat een ban!
Ik zal deze reactie even opslaan

peter je gaat wel erg ver hoor
pi_34703197
quote:

[..]

Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was

Daag
oh ow....ban?? nee toch??
  Moderator donderdag 2 februari 2006 @ 01:25:55 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34703212
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Vanillevla, dat had iemand goed geraden
pi_34703220
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef DanielleNaomi het volgende:
heee Tann ik zeg nog ff gedag tegen je
en dan ga ik naar bed morgen 6 staat mijn wekkertje weer naast mijn bed

doei doeiiii
trusten allemaal
pi_34703226
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Oke ik ken het. Als je net moeder bent wil je genieten en alle aandacht geven aan de nieuwe wereldburger, snap ik helemaal. De vraag die bij mij rijst is: waarom geef je je dan op voor zo'n programma? Oke ze had een kl*te tijd en geloof me snap ik ook (nee niet met mezelf) maar is BB dan zo'n goed idee? Misschien achteraf dat Tanja dit ook anders had bedacht, weet ik niet maar ik (en vele me mij) snappen dit niet zo?
Voor de 1 is het een goed idee om thuis te gaan zitten, voor de ander juist om weg te wezen en voor Tanja was dit denk ik een manier om die pijn te ontvluchten waar ze in zat. Soms kan je gewoon moeilijk een uitweg vinden en als BB dan de oplossing is voor Tanja prima! Ik vind dat ze zo opgeknapt is zoals ze in BB kwam als een teer vogeltje en het verliet als een vrouw die de hele wereld aan kan en dat is mooi om te zien. Een ander heeft een andere uitweg om alles even achter zich te laten, het is het resultaat dat telt toch?
pi_34703230
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Dan zou ik die doodsverwensing maar even weghalen, anders ben je een paar dagen pleite en weten wij niet wat Tan morgen op het menu heeft staan.
pi_34703234
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef tann het volgende:

[..]

Tann is eindelijk bijna bijgelezen
pi_34703242
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef golfer het volgende:

[..]

wat bedoel je swa??
pi_34703246
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:25 schreef tann het volgende:

[..]

oh ow....ban?? nee toch??
een user, mij in dit geval, dood wensen gaat wel wat ver, vind je ook niet?
pi_34703253
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Wacht maar tot de pubertijd
Dochterlief zit er al gedeeltelijk in, dochterlief weet nu ook weer heel goed hoe haar kamer eruit ziet

@Tann sorry dat ik voor jou praat in de reactie van mij hierboven
pi_34703258
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Mooi, en het gaat goed met de hond en Jos, geen rangordeproblemen?
moet je heel ff dat stuk op bbtanja lezen bij nieuws...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')