abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:43:49 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702379
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef PC eend het volgende:
Is ze er al?
Anders ga ik niet teruglezen
Ik heb haar gevraagd even haar gezicht hier te tonen om jullie daarna allemaal een rustige ongestoorde nachtrust te kunnen laten hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:44:04 #102
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34702385
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:

[..]

jij ook al
Ik zou jouw nooit "blocken"
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:44:38 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702393
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef crazymamma het volgende:

[..]

Heb je het al gezien, stelt geen r**t voor.........
Gootje wilde het niet zo uitgebreid doen als bij BB5, maar dit is wel erg minimaal.
Ik heb het gezien ja. Is inderdaad niet veel. De meesten zijn toch afgehaakt na BB.
Als je hier op fok het BB forum open laat dan posten ze er in juli nog steeds
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34702400
Ik ga maar ff mijn bed opzoeken... Owwww nee, ik weet waar die staat.
pi_34702405
denk niet dat ze nog komt hoor, ze is offline op msn hahahaha of haar pc heeft kuren
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:45:56 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702431
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef DanielleNaomi het volgende:
denk niet dat ze nog komt hoor, ze is offline op msn hahahaha of haar pc heeft kuren
Die verhelpt Tanja zo even.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:46:39 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_34702442
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb haar gevraagd even haar gezicht hier te tonen om jullie daarna allemaal een rustige ongestoorde nachtrust te kunnen laten hebben.
Doe niet zo vervelend, laat ons lekker slowchatten.

Een echte ster komt minstens drie uur te laat het podium op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34702443
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien ja. Is inderdaad niet veel. De meesten zijn toch afgehaakt na BB.
Als je hier op fok het BB forum open laat dan posten ze er in juli nog steeds
Kunnen we meteen verder met BB6.
pi_34702445
zo dat was wel weer een boel lees werk, goed, mn reacties:

ANNELIES bedankt voor de pics, heb je nog meer??

SCANMAN wb dat ik veel op de kamer was na de bevalling is heel normaal, ik moest natuurlijk bij komen van de bevalling, was lichamelijk erg moe, en mn doos brande like hell, en ik had daar gewoon het minst last van als ik op bed lag,kon nauwelijks op mn benen staan laat staan zitten vraag maar aan je vrouw, anders leg je ballen ff op een hete plaat en je begrijpt me, natuurlijk wou ik ook zoveel mogelijk bij mn prinsesje zijn, alleen maar kijken.....smoooor verliefd, en ik was echt wel af en toe in het huis hoor, natuurlijk om ff te roken, maar ik moest ook voor Jos leren te zorgen, en al de 2e dat volgens mij moest ik ook mn eigen eten koken, ik neem aan dat jij dat de eerste tijd hebt gedaan voor je vrouw, normaal liggen vrouwen een aantal dagen veel op bed, dus dat ik veel in de kamer was was helemaal niet gek!

FIORENZA ik wou niet zozeer op karakter nomineren omdat ieder mens anders is, je kent het verleden van mensen ook niet wat soms een oorzaak kan zijn of wat diegene meegemaakt heeft en dat kan heel kwetsend zijn, dan kijk ik vooral naar me zelf.......

PLAE@ ik lig op mn rug mn uitkering te trekken van jou premie (gaap) een rijke man is geen optie want ik hou er niet van om op iemands zijn zak te teren, daarom probeer ik snel werk te vinden om zo ook geen verdere aanspraak op het UWV te hoeven doen

PETER pe en rinus hebben et echt verdiend geloof me!! HULDE

SNETJE allereerst bedankt, en wb de geslachtsbepaling, ik had idd gezegd dat ik het niet erg vond als BB zoiets zou doen maar goed toen besefte ik niet dat het huis zo dicht bij de bewoonde wereld was, en ja ik vond dat echt heeeel jammer, ook voor SCANMAN, het klopt niet dat ik niet meer verder wou met de zwangerschap, een grote verassing was er voor mij af, kijk ik heb in de 7 maanden echt diepe ellende gekend, het enige wat me nog een beetje deed verheugen op het een en ander was de spanning bij de bevalling, wat zou et zijn........ook was ik van mening dat de laatste pers beter zou zijn omdat ik dan zou denken dacht ik ZO EN NU WIL IK WETEN WAT HET IS, IS HET WAT IK DACHT DAT HET WAS OF HAD IK HET MIS. Natuurlijk maakte het me echt niets uit, de een wil het wel weten van te voren en ik had een wens dat ik dat niet wou, ik was er idd erg kapot van maar dat was meer omdat alle leuke dingen die je moet hebben tijdens je zwangerschap volkomen vergalt waren door iemand, en ik alleen maar verdriet had, ik was niet gepland zwanger geworden, heel dom ik weet het, de verwekker zoals ik hem noem wou eerst geen relatie meer wat me totaal niet boeide, vond het in het begin alleen jammer, maar wou er ook niet als vader voor jos zijn, zelfs ontkende hij dat het van hem was, ik kan nog wel ff doorgaan wat er allemaal gebeurt is , maar ik had voor BB5 al besloten dat ik er niet meer dan hier boven beschreven over kwijt wil, maar 1 ding wou ik wel stellen, ik hielt al van Josje in mn buik hoe moeilijk dat eerst was, ik ik zou haar voor geen goud willen missen!

Zo nu ff snel de hond doen, kan er weer gereageerd worden op hierboven lees ik het zo weer

Tot zo
pi_34702459
slaap lekker allemaal, en TanjaFan niet te hard snurken , anders kom ik je even wakker maken aan de voordeur haha ga ik belletje trekken bij je

doei doei allemaal

Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_34702488
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik zou jouw nooit "blocken"
gelukkig, ik schrok al
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:48:45 #112
128220 Peter6000
pi_34702491
Pe en Rinus hebben het verdiend

pi_34702495
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Doe je toch nog wat goeds
had ik maar MSN
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:50:21 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702525
Ik denk dat ik het er verder maar bij laat, voordat het verzandt in een welles/nietes discussie. Het heeft ook weinig zin om hierover weer totop de bodem te gaan discussieren. Ik gaf alleen maar weer hoe het allemaal op de streams is overgekomen. That's it. Of je het allemaal zo bedoeld hebt is een ander verhaal.
pi_34702532
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef DanielleNaomi het volgende:
slaap lekker allemaal, en TanjaFan niet te hard snurken , anders kom ik je even wakker maken aan de voordeur haha ga ik belletje trekken bij je

doei doei allemaal

De wind staat gunstig, je hoort het niet, gaat richting Arnhem , hahahaha
Dus ik hoop dat jij niet snurkt, want dat komt wel mijn kant op.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:50:55 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34702542
En ze is nog lief/gek genoeg om allemaal vragen even hier te beantwoorden ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34702552
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

Kom jij uit Arnhem?
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:51:51 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702557
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Doe je toch nog wat goeds
had ik maar MSN
Ik ben godvergeten blij dat ik het niet heb
Al die MSN zooi is eraf gegooid via zo'n proggie
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2006 @ 00:52:24 #119
128220 Peter6000
pi_34702572
Tan, wat hebben jullie vanavond gegeten?
pi_34702577
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ik het er verder maar bij laat, voordat het verzandt in een welles/nietes discussie. Het heeft ook weinig zin om hierover weer totop de bodem te gaan discussieren. Ik gaf alleen maar weer hoe het allemaal op de streams is overgekomen. That's it. Of je het allemaal zo bedoeld hebt is een ander verhaal.
Maar je kan toch wel snappen waarom ze op die kamer bleef?
pi_34702588
Avond Tanja! Avond allemaal!
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:54:11 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34702604
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

De eerste paar dagen wel ja. Daarna is het voor mij een volkomen raadsel, want je zit toch in een programma natuurlijk. Daar schijnt iedereen aan voorbij te gaan. En ook na een paar dagen hoef je echt niet non stop bij je kindje te zijn hoor. Dat is bij ons in ieder geval nooit het geval geweest.
pi_34702607
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef TanjaFan het volgende:

[..]

nee hoor ik snurk niet ik zaag alleen maar hele bossen om ...
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:54:34 #124
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34702611
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

Nee! waarom zocht ze niet af en toe haar "vrienden" Menno en Lieske op?
The world is a stage and each must play a part.
pi_34702620
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef cuall het volgende:

[..]

Kom jij uit Arnhem?
Nee, Danielle woont bij mij in Zutphen, maar de wind staat dusdanig dat als zij snurkt dat ik het hoor. Bij Westenwind zou ze mij kunnen horen. Maar voorzover ik weet snurk ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')