quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, wat hebben jullie vanavond gegeten?![]()
![]()
Ja ze is haast te goed voor deze wereld. Dat zo'n ster dat dan tóch doet voor ons hè.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
En ze is nog lief/gek genoeg om allemaal vragen even hier te beantwoorden ook.![]()
nee hij woont achter mij zowat als hij een scheet laat hoor ik het hier.....quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tan, wat hebben jullie vanavond gegeten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef Gert het volgende:
Ja ze is haast te goed voor deze wereld. Dat zo'n ster dat dan tóch doet voor ons hè.![]()
Al hebben we dat natuurlijk grotendeels aan jou te danken, die blijkens je posts voortdurend met Haar in contact staat.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Nee, Danielle woont bij mij in Zutphen, maar de wind staat dusdanig dat als zij snurkt dat ik het hoor. Bij Westenwind zou ze mij kunnen horen. Maar voorzover ik weet snurk ik niet.
En Kokkie kan dan 5 dagen sluiten omdat de geur de snacks heeft bedorven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
nee hij woont achter mij zowat als hij een scheet laat hoor ik het hier.....
Het wordt begrijpelijker als je ook aan geeft over wie je het nu hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, dat niet toe kunnen geven dat je totaal fout zat
Meestal ga je dan waarschijnlijk ook dingen zeggen als: je luistert niet goed, ik denk dat je het niet goed begrijpt etc..
En maar klagen over Henk Krol
Zo'n programma maakt weinig indruk op je als je net moeder bent en zo'n moppie van een meid naast je hebt liggen! Die wil je dan vertroetelen, je liefde geven en vooral genieten van haar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste paar dagen wel ja. Daarna is het voor mij een volkomen raadsel, want je zit toch in een programma natuurlijk. Daar schijnt iedereen aan voorbij te gaan. En ook na een paar dagen hoef je echt niet non stop bij je kindje te zijn hoor. Dat is bij ons in ieder geval nooit het geval geweest.
Lieve schat, pas jij ff op, ik weet waar jouw huis woont he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nee TanjaFan ik woon niet bij jou in Zutphen , ik woon een paar straten verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry erg flauw![]()
Ik denk: preischotel, poffertjes met roomboter en poedersuiker.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben ook razend benieuwd inmiddels![]()
mmmmmmmm, dat preischotel komt me op één of andere manier bekend voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk: preischotel, poffertjes met roomboter en poedersuiker.![]()
Iemand die goed na BB5 heeft gekeken maar vooral naar heeft geluisterd weet dit allemaal al Tanja beetje jammer dat je dat steeds maar weer moet uitleggen aan mensen die dus NIET goed gekeken en geluisterd hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef tann het volgende:
zo dat was wel weer een boel lees werk, goed, mn reacties:
ANNELIES bedankt voor de pics, heb je nog meer??
SCANMAN wb dat ik veel op de kamer was na de bevalling is heel normaal, ik moest natuurlijk bij komen van de bevalling, was lichamelijk erg moe, en mn doos brande like hell, en ik had daar gewoon het minst last van als ik op bed lag,kon nauwelijks op mn benen staan laat staan zitten vraag maar aan je vrouw, anders leg je ballen ff op een hete plaat en je begrijpt me, natuurlijk wou ik ook zoveel mogelijk bij mn prinsesje zijn, alleen maar kijken.....smoooor verliefd, en ik was echt wel af en toe in het huis hoor, natuurlijk om ff te roken, maar ik moest ook voor Jos leren te zorgen, en al de 2e dat volgens mij moest ik ook mn eigen eten koken, ik neem aan dat jij dat de eerste tijd hebt gedaan voor je vrouw, normaal liggen vrouwen een aantal dagen veel op bed, dus dat ik veel in de kamer was was helemaal niet gek!
FIORENZA ik wou niet zozeer op karakter nomineren omdat ieder mens anders is, je kent het verleden van mensen ook niet wat soms een oorzaak kan zijn of wat diegene meegemaakt heeft en dat kan heel kwetsend zijn, dan kijk ik vooral naar me zelf.......
PLAE@ ik lig op mn rug mn uitkering te trekken van jou premie (gaap) een rijke man is geen optie want ik hou er niet van om op iemands zijn zak te teren, daarom probeer ik snel werk te vinden om zo ook geen verdere aanspraak op het UWV te hoeven doen
PETER pe en rinus hebben et echt verdiend geloof me!! HULDE
SNETJE allereerst bedankt, en wb de geslachtsbepaling, ik had idd gezegd dat ik het niet erg vond als BB zoiets zou doen maar goed toen besefte ik niet dat het huis zo dicht bij de bewoonde wereld was, en ja ik vond dat echt heeeel jammer, ook voor SCANMAN, het klopt niet dat ik niet meer verder wou met de zwangerschap, een grote verassing was er voor mij af, kijk ik heb in de 7 maanden echt diepe ellende gekend, het enige wat me nog een beetje deed verheugen op het een en ander was de spanning bij de bevalling, wat zou et zijn........ook was ik van mening dat de laatste pers beter zou zijn omdat ik dan zou denken dacht ik ZO EN NU WIL IK WETEN WAT HET IS, IS HET WAT IK DACHT DAT HET WAS OF HAD IK HET MIS. Natuurlijk maakte het me echt niets uit, de een wil het wel weten van te voren en ik had een wens dat ik dat niet wou, ik was er idd erg kapot van maar dat was meer omdat alle leuke dingen die je moet hebben tijdens je zwangerschap volkomen vergalt waren door iemand, en ik alleen maar verdriet had, ik was niet gepland zwanger geworden, heel dom ik weet het, de verwekker zoals ik hem noem wou eerst geen relatie meer wat me totaal niet boeide, vond het in het begin alleen jammer, maar wou er ook niet als vader voor jos zijn, zelfs ontkende hij dat het van hem was, ik kan nog wel ff doorgaan wat er allemaal gebeurt is , maar ik had voor BB5 al besloten dat ik er niet meer dan hier boven beschreven over kwijt wil, maar 1 ding wou ik wel stellen, ik hielt al van Josje in mn buik hoe moeilijk dat eerst was, ik ik zou haar voor geen goud willen missen!
Zo nu ff snel de hond doen, kan er weer gereageerd worden op hierboven lees ik het zo weer
Tot zo
bibber bibber bibberquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Lieve schat, pas jij ff op, ik weet waar jouw huis woont he?![]()
Die poffertjes staan ook op haar site hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
mmmmmmmm, dat preischotel komt me op één of andere manier bekend voor![]()
![]()
Heb jij de copyright van Talpaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef Annelies-G het volgende:
<knip>
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef cuall het volgende:
Ik ga er vandoor, dit is niet mijn niveau![]()
Dacht ik ook al net dat © Annelies in die foto's slaat nergens op.quote:
Vooral met het Talpalogo in de hoek iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dacht ik ook al net dat © Annelies in die foto's slaat nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |