Die klikken wel, zou leuk zijn als ze samen iets krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft het met Micky erover om samen naar een warm land te gaan
[afbeelding]
durf geen voorspelling meer te doen na Roel & Didoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die klikken wel, zou leuk zijn als ze samen iets krijgen
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef cuall het volgende:
Zo, dat was lekker![]()
Wat zit Monique nou te zeuren dat ze zo aan het afvallen is? Ik vind haar nog gevuld genoeg hoor![]()
Ze zei gisteren dat haar vriend van stevige billen houdtquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef cuall het volgende:
Zo, dat was lekker![]()
Wat zit Monique nou te zeuren dat ze zo aan het afvallen is? Ik vind haar nog gevuld genoeg hoor![]()
Viel me mee dat het niet geblokt werd op de streamsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef Foreverblue het volgende:
Bart heeft het tegen Micky over de veranderingen die hebben plaatsgevonden sinds ze weg is.
Dat ze niet meer weggestemd kunnen worden en dat er gewoon een uur uitzending is geschapt.
Geen ideequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen aan de poort, wie zijn dit?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef cuall het volgende:
Mickey, de combi van reality soap en een goed doel, gaat nu wel werken.
Mickey haar moeder is héél ernstig ziek en kan niet meer beter worden![]()
Viel mij ook mee jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel me mee dat het niet geblokt werd op de streams![]()
Ik wist dat je zo zou gaan reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |