Misschien is Bluezz nog wakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit.
Nu snap ik waarom ik geen mod ben geworden.
Die ban ontbreekt nog in mijn oeuvre.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien is [afbeelding] toch een beter idee.
Geeft nietquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh pardon, ik dacht dat je wilde reageren in een bestaand topic..
My bad.
golferquote:Op maandag 30 januari 2006 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben er
Moest nog ff Vuurzee kijken van gisteren
Wie moet er een ban, en hoelang?![]()
Ik ben haar al aan het werk aan het zetten. die allerliefste mod.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef doka het volgende:
golfer(zie staartje vorige FB)
En kun je deze stickie maken?
Ik was idd te laatquote:
quote:
Ah, zie je wel, daar lag het aan. Daarom snapte ik het niet.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef doka het volgende:
Nu golfer nog even bannen, en dan kan je wederhelft weer terug in de crew
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb een klacht:
Waarom is [HBB] Streamverslagen van Zondag 29 januari 2006 nog steeds open en is er niet al 1:29 uur geleden een nieuwe geopend?
Ik wil ook wel zo'n scriptje maken, maar het sop is de kool niet waard enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.![]()
Maar euh, doe eens een goede daad voor het rode kruis en open een nieuw topic.![]()
Het rode kruis sucksquote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Pinbaal had een prachtig script -met pijltjes- dat dat automatisch opende, maar hij is in staking tot hij excuses krijgt voor zijn ban.![]()
Maar euh, doe eens een goede daad voor het rode kruis en open een nieuw topic.![]()
Mankeer je wat aan je vingertjesquote:Op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb een klacht:
Waarom is [HBB] Streamverslagen van Zondag 29 januari 2006 nog steeds open en is er niet al 1:29 uur geleden een nieuwe geopend?
Na hoeveel jaar heb jij FB ontdekt?quote:Op maandag 30 januari 2006 01:52 schreef henk.jansen het volgende:
Het is hier nog erger met muggenziften dan in de topics zelf
O ja..quote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur
Als je vind dat je kinderlijk wordt behandeld dan moet je het zelf ook niet doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moet nog wel een beetje bijleren, maar dat is logischquote:Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Gert het volgende:
Maar goed: ouwe![]()
![]()
Ik hoop dat Flugeltje blijft, want ze heeft het in zich, komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |