Bij nader inzien....het was leuk zo lang het duurde, maar een langdurige relatie gaat dit niet worden.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef snetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
strak genoeg dacht ik zo !!!![]()
Niks gemistquote:Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goh, hele weekend weggeweest en heb niets gemist
Gelukkig welquote:Op donderdag 2 februari 2006 20:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.
Jouw normen en waarden zijn gewoon wat anders dan de mijne. [afbeelding]
Ligt aan de situatie, als de groep jou probeerd te naaien, kan ik het me goed voorstellenquote:Ik vind het namelijk geen klasseactie om een hele groep te naaien uit rancune. Dat vind ik een lage streek, en het getuigt imo juist van een compleet gebrek aan klasse.
Nee, heb ik die indruk gewekt somsquote:Ongeveer even chic als een uitkering trekken terwijl je best kan werken. Vind je dat ook een klasseactie?
Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende: ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....quote:Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
[We hebben het hier over Tanja, die een maanden jonge baby heeft, of vind je dat die ook moeten kunnen werken
Ik heb wel eens gehoord van kinderopvang, maar ben er niet helemaal zeker van of baby opvang ook bestaat![]()
Dan neemt ze er toch nog een baan bijquote:Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef doka het volgende:
[..]
Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.quote:Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren
Ik ik dat gezegd danquote:Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....
Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren, ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.![]()
De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.
Heb der vaak genoeg in het huis horen zeggen dat ze het haat om haar hand op te houden en daar ook alles aan wil doen dus dat het niet uit vrije wil is snap ik best.......quote:Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
En zo denkt Tanja er ook over zoals je hebt kunnen lezen
Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ookquote:Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.![]()
De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.
Ze heeft die kwestie al vaak genoeg uitgelegd, vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef doka het volgende:
Misschien komt Tanja zo zelf nog even uitleg geven
Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ook
is het ook niet , reageerde alleen op iemand die zei dat er geen baby opvang is, dat is er welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.
Maar goed, Tanja doet dit niet, begrijp ik uit wat hierboven staat. Dus het is eigenlijk helemaal geen issue. Althans niet in dit topic.
en dat is wat ik dus ook zei , heb je vaak genoeg in het BB huis horen zeggen dat je niet houdt van handje ophoudenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer![]()
sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na
vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
![]()
kom in de thuiszorg werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff![]()
Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff![]()
Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.
hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me levenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
kom in de thuiszorg werkenleuk werk
, tijden zijn ookte doen, s'morgens 3 uurtjes en de middagen vrij
Transport van vers eten naar de vuilnisbak?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:
ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Dat stukje heb je blijkbaar niet goed begrepen,als ik weer in een bepaalde situatie zou komen zou ik daar over denken.....maar godzijdank kom ik nooit meer in zoon situatie terecht omdat ik mn dingen nu beter geregeld heb, lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met "ik zou het zo weer doen" en welke situatie ik bedoelde,bedanktquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.![]()
Omscholen hoeft niet hoor,A hulp betekend poetsen hahahahahaquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:
[..]
hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef tann het volgende:
lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met \\\"ik zou het zo weer doen\\\"
Tot later Tanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
Mensen ik ga weerben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....
![]()
ciao![]()
Leg het anders nog één keer goed uit.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
Mensen ik ga weerben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....
![]()
ciao![]()
Laterzzzzzzzzz ga denk ik ook maar es mijn bedje opzoekenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
![]()
ciao![]()
Mee eensquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
dat is precies het zelfde alleen blijkbaar snapten sommigen niet wat ik bedoelde omdat men eigen conclusies trekken omdat ik er verder niet dieper op in ben gegaan in BB,maar lees maar ff terug dan snap je et misschienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.![]()
Sluit ik me helemaal bij aan, en dan heb ik het nog niet eens over de maand september, wat er toen allemaal is geschrevenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
Goed dat je je grens aangeeft Tanquote:Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef tann het volgende:
Nu taai ik hem echt en over dit onderwerp laat ik me nu echt niet meer uit![]()
2 uur per week werkenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tan: als het niet zou lukken om te werken is dat helemaal niet erg.
Bij de dierenvang, waar ik 2 uurtjes per week vrijwillig werk was ook iemand (een alleenstaande moeder met 4 kinderen), die het niet kan combineren met haar gezin.
Daar hebben we in dit land nu eenmaal een stukje sociale zekerheid voor
En als het wel lukt, ook met de opvang van Jos, is dat natuurlijk mooi meegenomen
Thuis foldertjes vouwenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer![]()
sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na
vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef MandyD1985 het volgende:
hallo tanja
ik ben ervia via achtergekomen dat je hier wel vaker te vinden bent en dat is erg leuk van je. Ik snap eigenljk neit dat je je dit allemaal laat zeggen en jammer at sommige mensen zo over je denken. ik vind niet dat je jezelf moet verantwoordne. Hopelijk ben je er nogen kn je weln og met leuke mensen praten nu hiero?
Tanja ben je gisteren toevallig naar het feeestje gewees van joost?
groetjes
Je moet dat soort reacties niet zo serieus nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben helemaal geen echte fan van tanja maar ik keek wel altijd big brother en het is al leuk dat ze hier op de site komt...dat sommige dat niet waarderen zal ik maar niet over spreken he...en hoe bedoel je kan niet spellen en wat heeft dat in godsnaam weer met tanja te maken:S
werkelijk waar hoor...jullie moeten blij zijn dat ze hier nog komt!
groetjes
Ik denk dat ze morgen wel weer terugkomt hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:40 schreef MandyD1985 het volgende:
hahahah tja kan er gewoon niet zo goed tegen, tegen al dat negatief gedoe. Het is leuk dat tanja hier langskomt en dankzij zulke reacties is ze nu dus al weg...andes ahdden we nog ff lekker kunne kletsen
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |