abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 14:05:43 #251
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_34758870
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Euh.... .....FOOOOTTOOOOOOWWW!!!

strak genoeg dacht ik zo !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:09:15 #252
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34759055
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef snetje het volgende:

[..]

[afbeelding]

strak genoeg dacht ik zo !!!
Bij nader inzien....het was leuk zo lang het duurde, maar een langdurige relatie gaat dit niet worden.

:')
pi_34759208
Had je al gewaarschuwd...maar wie niet wil luisteren moet daar dan maar tegen aankijken..en dat is nog een flateuze foto..de rest wil je niet zien...

Ps jappie antwoord is er....

[ Bericht 9% gewijzigd door s10eke op 05-02-2006 14:24:50 ]
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
  zondag 5 februari 2006 @ 21:22:15 #254
2018 PC eend
relativist
pi_34774335
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goh, hele weekend weggeweest en heb niets gemist
Niks gemist
Ben je blind ofzo, ik mis wel iemand

Bel jij anders haar moeder weer ff waar ze blijft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 5 februari 2006 @ 21:31:27 #255
2018 PC eend
relativist
pi_34774683
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 20:55 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, kijk! Daar wringt de schoen dus.
Jouw normen en waarden zijn gewoon wat anders dan de mijne. [afbeelding]
Gelukkig wel
quote:
Ik vind het namelijk geen klasseactie om een hele groep te naaien uit rancune. Dat vind ik een lage streek, en het getuigt imo juist van een compleet gebrek aan klasse.
Ligt aan de situatie, als de groep jou probeerd te naaien, kan ik het me goed voorstellen
quote:
Ongeveer even chic als een uitkering trekken terwijl je best kan werken. Vind je dat ook een klasseactie?
Nee, heb ik die indruk gewekt soms
Maar wat bedoel je hier eigenlijk mee?
We hebben het hier over Tanja, die een maanden jonge baby heeft, of vind je dat die ook moeten kunnen werken
Ik heb wel eens gehoord van kinderopvang, maar ben er niet helemaal zeker van of baby opvang ook bestaat
pi_34776262
[We hebben het hier over Tanja, die een maanden jonge baby heeft, of vind je dat die ook moeten kunnen werken
Ik heb wel eens gehoord van kinderopvang, maar ben er niet helemaal zeker van of baby opvang ook bestaat

[/quote]

euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....

Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren, ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_34776429
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende: ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..
Too old to Trick or Treat, too young to die
  zondag 5 februari 2006 @ 22:18:06 #258
2018 PC eend
relativist
pi_34776455
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
[We hebben het hier over Tanja, die een maanden jonge baby heeft, of vind je dat die ook moeten kunnen werken
euhm , tegenwoordig werken vrouwen met een baby hoor , mijn schoonzussie heeft een bijna even oud babytje als Tanja en die is ook weer gaan werken dus das geen smoes.....

Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren, ieder zijn keus maar om nu te gaan zeggen dat er geen baby opvang is?? dat is er wel hoor !
[/quote]
Ik ik dat gezegd dan
ik vroeg het me alleen maar af......
En die schoonzus van jou, staat die er ook alleen voor
  zondag 5 februari 2006 @ 22:18:47 #259
2018 PC eend
relativist
pi_34776488
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:17 schreef doka het volgende:

[..]

Maar dat schijnt bijzonder prijzig te zijn..
Dan neemt ze er toch nog een baan bij
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 22:21:41 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34776592
quote:
Dat een moeder besluit thuis te blijven is haar eigen keuze en wie zijn wij om dat niet te respecteren
Nou eh... ik ben Gert, en ik respecteer dat niet.
De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34776710
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ik dat gezegd dan
ik vroeg het me alleen maar af......
En die schoonzus van jou, staat die er ook alleen voor

Noop niet meer, ze stond er wel alleen voor !!!!!

Weet je? dit moet men niet zien als een aanval opTanja , als iemand de keuze maakt thuis te blijven voor haar kindje moet dat kunnen hoor maar als iemand zegt dat er geen mogelijkheden zijn ?? die zijn er wel, althans wat ik zie wel, hoop dat elk jonge moeder ook genoeg vrienden familie en kennisen heeft, hebben ze die kunnen ze vast wel iemand vinden die tijdelijk willen oppassen, alle problemen zijn er om opgelost te worden als je maar zoekt

[/quote]
  zondag 5 februari 2006 @ 22:26:45 #262
2018 PC eend
relativist
pi_34776812
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]

De eerste paar maanden na een bevalling, prima: maar daarna dien je weer in je eigen levensouderhoud te voorzien. Ik zou niet weten waarom de belastingbetalers daar voor op moeten draaien.

En zo denkt Tanja er ook over zoals je hebt kunnen lezen
pi_34776875
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

En zo denkt Tanja er ook over zoals je hebt kunnen lezen
Heb der vaak genoeg in het huis horen zeggen dat ze het haat om haar hand op te houden en daar ook alles aan wil doen dus dat het niet uit vrije wil is snap ik best.......
pi_34776934
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ook
pi_34777094
Misschien komt Tanja zo zelf nog even uitleg geven
  zondag 5 februari 2006 @ 22:35:43 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34777210
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:32 schreef doka het volgende:
Misschien komt Tanja zo zelf nog even uitleg geven
Ze heeft die kwestie al vaak genoeg uitgelegd, vind ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 22:37:14 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34777279
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:29 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Zeker niet Gert, maar er zijn vrouwen die wel die keuze maken en dan respecteer ik dat wel, als ze graag helemaal voor hun kindje willen gaan heb ik daar nog begrip voor ook
Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.

Maar goed, Tanja doet dit niet, begrijp ik uit wat hierboven staat. Dus het is eigenlijk helemaal geen issue. Althans niet in dit topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34777401
ja en daar ben ik weer

sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!! ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
pi_34777422
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat het lekker is, maar ik respecteer het niet als je er voor kiest (!) om anderen voor jouw levensonderhoud te laten opdraaien.

Maar goed, Tanja doet dit niet, begrijp ik uit wat hierboven staat. Dus het is eigenlijk helemaal geen issue. Althans niet in dit topic.
is het ook niet , reageerde alleen op iemand die zei dat er geen baby opvang is, dat is er wel

Ooooooooooo der wordt hier gestrooid ( niet dat jullie er wat aan hebben aan dit info :p )
pi_34777472
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff
pi_34777475
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer

sommigen van jullie vind ik erg vermoeiend!! Kzou zo zeggen lees ff een paar topics terug, dan zullen jullie lezen bij het stukje wat ik voor APK heb geschreven wb de sociale lasten dat IK OP ZOEK BEN NAAR WERK!!!!!!!!!!! ook heb ik dat in het BBHuis gezegd dat zodra ik uit de zwangerschapsverlof ben ik de verplichting heb elke week te solliciteren, en die kom ik ook na vind wel grappig dat sommigen daar zo op in gaan dat men vind dat ik moet gaan werken blablabla en ondertussen heb ik dat al lang gezegd
en dat is wat ik dus ook zei , heb je vaak genoeg in het BB huis horen zeggen dat je niet houdt van handje ophouden
pi_34777534
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
en ff voor alle duidelijkheid voordat daar weer paginaas lang over gediscuseerd word dat het niet normaal is dat een moeder fulltime gaat werken......ik zoek een partime job...pffff
kom in de thuiszorg werken leuk werk , tijden zijn ookte doen, s'morgens 3 uurtjes en de middagen vrij
pi_34777597
en voor alle duidelijkheid als daar ook weer iemand niet mee eens is dat ik een partime baan zoek een daar weer pagina lange discussies over gaan dat dan toch de helft door de maatschappij wordt bijgedragen...NEE... ik hoop het van de helft te kunnen doen, en hoop hier en daar wat subsidie voor de huur en kwijtscheldingen aan te vragen om me vaste lasten wat te drukken....zo hoop dat ik weer teen en ander voor ben geweest
pi_34777653
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:42 schreef tann het volgende:
Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 22:47:31 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34777696
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je vertelde tijdens BB5 dat je anders wel op een seks boerderij ging werken was zeker een grapje van je.
Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 22:47:54 #276
128220 Peter6000
pi_34777705
Hey Tan
pi_34777712
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

kom in de thuiszorg werken leuk werk , tijden zijn ookte doen, s'morgens 3 uurtjes en de middagen vrij
hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
  zondag 5 februari 2006 @ 22:49:29 #278
6941 APK
Factual, I think.
pi_34777769
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:

ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Transport van vers eten naar de vuilnisbak?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34777812
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, ze zei dat ze anders wel weer op een sexboerderij ging werken.
Dat stukje heb je blijkbaar niet goed begrepen,als ik weer in een bepaalde situatie zou komen zou ik daar over denken.....maar godzijdank kom ik nooit meer in zoon situatie terecht omdat ik mn dingen nu beter geregeld heb, lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met "ik zou het zo weer doen" en welke situatie ik bedoelde,bedankt
pi_34777845
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef tann het volgende:

[..]

hi annelies, bedankt voor de tip,maar dan zou ik me moeten omscholen, en volgens mij verdient het niet genoeg voor mij om rond te kunnen komen van partime werken daar.....ik hoop weer terug te kunnen in de transport, das me lust en me leven
Omscholen hoeft niet hoor,A hulp betekend poetsen hahahahaha
Zelf werk ik in de thuiszorg bij zogenaamd " probleem" gezinnen ( kzie niet een probleem maar goed ) maar je hebt gelijk, van mijn loon zou je niet rond kunnen komen , gelukkig werkt mijn man ook nog hehehehe
pi_34777896
Mensen ik ga weer ben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....

ciao
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 22:53:57 #282
128220 Peter6000
pi_34777955
Tan: als het niet zou lukken om te werken is dat helemaal niet erg.
Bij de dierenvang, waar ik 2 uurtjes per week vrijwillig werk was ook iemand (een alleenstaande moeder met 4 kinderen), die het niet kan combineren met haar gezin.

Daar hebben we in dit land nu eenmaal een stukje sociale zekerheid voor

En als het wel lukt, ook met de opvang van Jos, is dat natuurlijk mooi meegenomen
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 22:54:36 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34777988
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef tann het volgende:
lees anders ff een paar topics terug, daar heb ik precies uitgelegd hoe ik dat bedoelde en wat ik bedoelde met \\\"ik zou het zo weer doen\\\"
Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 22:55:14 #284
128220 Peter6000
pi_34778009
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef tann het volgende:
Mensen ik ga weer ben ff bezig met wat belangrijker dingen, en heb weinig trek steeds maar weer in herhaling te vallen wb de sexboederij, als sommigen het nu nog niet snappen....

ciao
Tot later Tan
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 22:56:24 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34778054
quote:

ciao
Leg het anders nog één keer goed uit.

Tanja is chagrijnig vanavond
pi_34778113
Ben bezig de hele topic "Tanja" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
pi_34778169
quote:

ciao
Laterzzzzzzzzz ga denk ik ook maar es mijn bedje opzoeken
pi_34778190
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
Mee eens
pi_34778203
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik citeer hier ook niet wat je bedoelde, maar wat je hebt gezégd.
dat is precies het zelfde alleen blijkbaar snapten sommigen niet wat ik bedoelde omdat men eigen conclusies trekken omdat ik er verder niet dieper op in ben gegaan in BB,maar lees maar ff terug dan snap je et misschien

Nu taai ik hem echt en over dit onderwerp laat ik me nu echt niet meer uit
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:00:09 #290
128220 Peter6000
pi_34778227
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bezig de hele topic \"Tanja\" te lezen...................als ik in haar schoenen stond kwam ik hier niet hoor, zal dan wel laf zijn maar dat wat ik voor zover heb gelezen is geen kattepis......zou me zwaar kloten voelen.petje af voor je Tanja
Sluit ik me helemaal bij aan, en dan heb ik het nog niet eens over de maand september, wat er toen allemaal is geschreven

Tan: als je dit leest: ik vroeg me nog af hoe je staat tegenover vrouwen die hun teennagels lakken, en of je dat zelf doet/ hebt gedaan
En tevens wat je als avondmaaltijd hebt gegeten gisteren en vandaag
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:01:23 #291
128220 Peter6000
pi_34778274
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:59 schreef tann het volgende:
Nu taai ik hem echt en over dit onderwerp laat ik me nu echt niet meer uit
Goed dat je je grens aangeeft Tan
pi_34778508
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tan: als het niet zou lukken om te werken is dat helemaal niet erg.
Bij de dierenvang, waar ik 2 uurtjes per week vrijwillig werk was ook iemand (een alleenstaande moeder met 4 kinderen), die het niet kan combineren met haar gezin.

Daar hebben we in dit land nu eenmaal een stukje sociale zekerheid voor

En als het wel lukt, ook met de opvang van Jos, is dat natuurlijk mooi meegenomen
2 uur per week werken

dat zet zoden aan de dijk
  zondag 5 februari 2006 @ 23:21:23 #293
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34779052
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef tann het volgende:
ja en daar ben ik weer

Thuis foldertjes vouwen
The world is a stage and each must play a part.
pi_34779122
hallo tanja
ik ben ervia via achtergekomen dat je hier wel vaker te vinden bent en dat is erg leuk van je. Ik snap eigenljk neit dat je je dit allemaal laat zeggen en jammer at sommige mensen zo over je denken. ik vind niet dat je jezelf moet verantwoordne. Hopelijk ben je er nogen kn je weln og met leuke mensen praten nu hiero?
Tanja ben je gisteren toevallig naar het feeestje gewees van joost?
groetjes
  zondag 5 februari 2006 @ 23:25:26 #295
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_34779227
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef MandyD1985 het volgende:
hallo tanja
ik ben ervia via achtergekomen dat je hier wel vaker te vinden bent en dat is erg leuk van je. Ik snap eigenljk neit dat je je dit allemaal laat zeggen en jammer at sommige mensen zo over je denken. ik vind niet dat je jezelf moet verantwoordne. Hopelijk ben je er nogen kn je weln og met leuke mensen praten nu hiero?
Tanja ben je gisteren toevallig naar het feeestje gewees van joost?
groetjes
waarom kunnen Tanja-fans niet spellen?
The world is a stage and each must play a part.
pi_34779410
ik ben helemaal geen echte fan van tanja maar ik keek wel altijd big brother en het is al leuk dat ze hier op de site komt...dat sommige dat niet waarderen zal ik maar niet over spreken he...en hoe bedoel je kan niet spellen en wat heeft dat in godsnaam weer met tanja te maken:S
werkelijk waar hoor...jullie moeten blij zijn dat ze hier nog komt!
groetjes
pi_34779594
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:31 schreef MandyD1985 het volgende:
ik ben helemaal geen echte fan van tanja maar ik keek wel altijd big brother en het is al leuk dat ze hier op de site komt...dat sommige dat niet waarderen zal ik maar niet over spreken he...en hoe bedoel je kan niet spellen en wat heeft dat in godsnaam weer met tanja te maken:S
werkelijk waar hoor...jullie moeten blij zijn dat ze hier nog komt!
groetjes
Je moet dat soort reacties niet zo serieus nemen
pi_34779728
hahahah tja kan er gewoon niet zo goed tegen, tegen al dat negatief gedoe. Het is leuk dat tanja hier langskomt en dankzij zulke reacties is ze nu dus al weg...andes ahdden we nog ff lekker kunne kletsen
groetjes
pi_34779744
quote:
Op zondag 5 februari 2006 23:40 schreef MandyD1985 het volgende:
hahahah tja kan er gewoon niet zo goed tegen, tegen al dat negatief gedoe. Het is leuk dat tanja hier langskomt en dankzij zulke reacties is ze nu dus al weg...andes ahdden we nog ff lekker kunne kletsen
groetjes
Ik denk dat ze morgen wel weer terugkomt hoor
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2006 @ 23:42:32 #300
128220 Peter6000
pi_34779793
Bijna vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')