quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
Ik meld me aan!
Alleen 12 mei kan ik niet. Dan trouwt mijn zus. Dan heb ik al een feestje!
thema mag...als iemand iets leuks weet... posten die hapquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Het lijkt me leuk om er een thema-iets van te maken, al heb ik nog geen idee voor een thema.
Ik ga zo eens bij US informeren middels een topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Het lijkt me leuk om er een thema-iets van te maken, al heb ik nog geen idee voor een thema.
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Vertel vertel vertel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!
Goed idee.. het aantal modellen bestaat nu uit fokkers met fototoestelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo eens bij US informeren middels een topicKijken waar zij mee aankomen
Dat gaan we zeker weten uitwerken. Het zat zo maar in mijn kop en ik ben blij dat je het ook wat lijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!
Dat doen we wel in het andere topic!!! Dit is voor een andere meet. (en om slowchat hier tegen tegaan over andere meets)quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27:Wie zijn van plan om te komen?
FotografenPieDubbeJjoe Kastanova Yvonne Danny Italo
ModellenRianne Pea4fun Brechtje sararaats Verder nog vragen?
Leuk lijstje, maar ik als model? Waar heb je dat vandaan?quote:
Volg het topic net al de restquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef sararaats het volgende:
*bruid meldt zich*
laat me precies weten waar en wanneer
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Leuk stukken van mijn OP jatten hè S.B...
Ik meld me ook aan! Vorig jaar was super!En afgelopen zondag ook!
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Ik meld me ook aan! Vorig jaar was super!En afgelopen zondag ook!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."![]()
Die kun jij niet gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]Pas op hoor, je hebt zo een ban aan je broek!
Da's geen excuus! Jij hebt altijd je fiets bij jequote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei kan ik helaas niet, dan zit ik het grootste gedeelte van de maand in Rusland.
3x raden wat mijn vervoermiddel in Rusland isquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's geen excuus! Jij hebt altijd je fiets bij je![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Jaaaa, de Vliegvrager-look!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
In mei? Is het dan al weer korte-broek-met-motorlaarzen-weer?
Tel mij in.
Hmmm... ik zal mijn afrits mode dan ook demonstrerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
In mei? Is het dan al weer korte-broek-met-motorlaarzen-weer?
Tel mij in.
ik vaag ellen ook, al denk ik niet dat janou komt, ze is te schuw in grote mensenmeningte...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vraag Janou ook mee
Vraag ik Ellen wel
[mirenneuk] OP: gestemd met een d en niet een tquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... ik zal mijn afrits mode dan ook demonstreren
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef fraubitch het volgende:
[mirenneuk] OP: gestemd met een d en niet een t[/mierenneuk]
gestemd is voltooide tijd -> ik stemde, met een d dus ..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.
denk ik
Het is een voltooid deelwoord. De tijd is dan niet meer relevant getverrr, wat ben ik toch een nerd dat ik dit weetquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.
denk ik
Desnoods breng ik je thuis hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef Auticia het volgende:
't Is voor mij erg afhankelijk van tijd en omstandigheden, maar ik wil wel op het lijstje, onder voorbehoud dus..
Misschien moet je dan eerst eens kijken of het wat wordt in een 1-op-1-meetquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt me op zich leuk, maar ik heb zo'n pesthekel aan mezelf op foto's, dus of het een goed idee is!![]()
* Brighteyes denkt er nog even over na.
Vrienden van me beamen het zelfs: "Echt waar hoor, BE is op foto's net een mongooltje." En bedankt hè!
zondag is goed jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
De mogelijke data zijn trouwens 7, 14, 21 of 28 mei. Ja, allemaal op een zondag.
De meeste mensen kunnen nl op een zondag is gebleken uit het verleden
Ja, da's mss ook een optie. Hoewel het me niet gaat om het fotograferen zelf. En je weet dat ik niet echt verlegen ben, het is meer het resultaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens kijken of het wat wordt in een 1-op-1-meet![]()
Ik bedoelde het ook helemaal niet met betrekking tot verlegenheid of zo hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, da's mss ook een optie. Hoewel het me niet gaat om het fotograferen zelf. En je weet dat ik niet echt verlegen ben, het is meer het resultaat.
Iig moet ik sowieso een kilo'tje of 15 kwijt voor die tijd.
Anyway... ik hou het in gedachten.
leukquote:
U is beiden toegevoegdquote:
Iets met 'vreemd'-gaan, was het toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
2. Je gaat voor een 1-op-1 shoot (evt met een bekende erbij voor "moral-support"). Voordeel: je wordt niet door een hele meute bekeken, en de fotograaf heeft alle tijd voor jou. Nadeel: je moet een dagdeel op stap met een vrij onbekende persoon.
jij welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goedquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goed![]()
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorquote:
Je staat op de lijstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorTuurlijk mag je mee
![]()
Als je gegarandeerd aandacht wilt hebben: geen kleding.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemen?
Moet ik je wel of nog niet op de lijst zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Nou, misschien heb ik ook wel interesse, afhankelijk van de datum enzo.
De eerste shoot met Re was me 100% meegevallen, dus ik wil best nog een keer.....denk ik
Je had toch een mooie jurkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemen?
Ik heb de afspraak met m'n vriend om zoiets niet te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd aandacht wilt hebben: geen kleding.
Volgens mij moet er nog bedacht worden wat het thema wordt. Ik zou zeggen: stay tuned!
Neem gewoon meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak met m'n vriend om zoiets niet te doen. Heb wel een knalgroene bloes (die nu kwijt is bedenk ik net) met een zelfde kleur BH erbij haha
. Echt grasgroenig 8ig.. dat levert denk ik wel grappige dingen op
:P
Ja om het alleen bij die jurk te houden... maar goed, dit is niet de plek hiervoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had toch een mooie jurk![]()
Rubberduck ging een MSN-conference-call opzetten dus daar wacht ik nog even op
Ik zal wat voorbereiden
kan ht met "misschien" ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Moet ik je wel of nog niet op de lijst zetten?
Ik zal het ff proberenquote:
Thanksquote:
Ehm, dit was bedoeld als aanmelding. Kun je me op de lijst erbij zetten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:18 schreef luap het volgende:
Alweer een meet?klinkt goed
Als ik kan kom ik graag!
Zo'n schat aan model ervaring laten ze heus niet lopen hoor, jij kunt veel van ons daar nog veel over leren dunkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef IJzercookie het volgende:
Als er belangstelling is, en mijn gezondheid mee werkt, wil ik ook wel mee als model.
donequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:23 schreef luap het volgende:
[..]
Ehm, dit was bedoeld als aanmelding. Kun je me op de lijst erbij zetten?![]()
Blijf meelezen. zal ik je op "misschien" zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef IJzercookie het volgende:
Als er belangstelling is, en mijn gezondheid mee werkt, wil ik ook wel mee als model.
Prima!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Blijf meelezen. zal ik je op "misschien" zetten?
Mag altijd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef Klare het volgende:
Lijkt me erg leuk om een keer mee te doen. Heb totaal geen ervaring hiermee. En moet ik ergens m`n foto posten, als een soort beoordeling zeg maar....![]()
Ronald zou ook alle tvp-tjes verwijderen had-ie gezegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:48 schreef Sjeen het volgende:
Getriggerd door RonaldV een tvp-tje plaatst
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald zou ook alle tvp-tjes verwijderen had-ie gezegd
Gewoon aanmeldenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist... Nadenkt over een constructieve post
![]()
Wordt geprobeerd, alleen het fotoboek werkt niet meequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mag altijd!Probeer eens hier, of in je fotoboek?
eind mei anders wel hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:54 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen checkt agenda... Zondagen in Mei nog niet ingevuld... Meld aan![]()
Nou, inderdaad...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald zou ook alle tvp-tjes verwijderen had-ie gezegd
Is dat één of twee peoples?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:54 schreef Sjeen het volgende:
* Sjeen checkt agenda... Zondagen in Mei nog niet ingevuld... Meld aan![]()
Sowieso eentje (model)quote:
Heb ik nu iets gemist? ik dacht dat ik goed gekeken hadquote:
ik heb anders 26 mei vrij moeten vragenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb ik nu iets gemist? ik dacht dat ik goed gekeken had![]()
aanvullinkje: vriend komt ook mee, wil graag tips van de iets meer profi fotografenquote:
afblijven, die is van mij!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Iemand nog interesse in een modelltje van 1,5![]()
is dat de hoogte in meters, of de leeftijd in jaren? neem maar meequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
aanvullinkje: vriend komt ook mee, wil graag tips van de iets meer profi fotografen![]()
* Anitra springt op en neer en roept: ja ik, ikke!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet... je brengt het heel subtielquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
* Anitra springt op en neer en roept: ja ik, ikke!
Hmm valt het op dat ik het leuk vind om ook kinderen te fotograferen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet... je brengt het heel subtielEnfin, Isa komt dus ook mee
![]()
Modellen zijn altijd welkom, laat je niet opnaaien door de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Klare het volgende:
GeluktDus ik hoor wel of ik mag komen....
![]()
Je staat er bij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Klare het volgende:
GeluktDus ik hoor wel of ik mag komen....
![]()
Als je er uit bent: laat je naam even vallen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI) en zorg even voor een plaatje in je fotoboek zodat fotografen weten zie je bent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Serinde het volgende:
Ik plaats even ongegeneerd een tvp![]()
Volgens mij heb ik nog nóóit in FOT (of US) gepost, maar lees wel een hoop hier. En bekijk, natuurlijk.
Ik ga me verder inlezen en informatie verzamelen voor mezelf enzo.
Stiekem zou ik best eens model willen zijn![]()
Dat wil ik wel even omdraaien eigenlijk: kunnen we alvast een datum gaan prikken, kan ik die vrij gaan houden. dat is geen grap, die agenda staat vol voor je er erg in hebt. Sterker nog, het laatste weekend van mei kan ik alvast niet.quote:
niet eens zo'n stom idee...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even omdraaien eigenlijk: kunnen we alvast een datum gaan prikken, kan ik die vrij gaan houden. dat is geen grap, die agenda staat vol voor je er erg in hebt. Sterker nog, het laatste weekend van mei kan ik alvast niet.
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet eens zo'n stom idee...
het laatste weekend is het weekend na hemelvaart
ik zou zelf dan uit gaan kijken naar het 2e weekend van 13 en 14 mei
Da's dan wel weer Moederdag...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet eens zo'n stom idee...
het laatste weekend is het weekend na hemelvaart
ik zou zelf dan uit gaan kijken naar het 2e weekend van 13 en 14 mei
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorEn ik stem voor
![]()
daar ga je toch niet naar toequote:
OK, count me out then als ik die alweer mis ben ik dood...quote:
Moederdagquote:
nah niet moeilijk doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, count me out then als ik die alweer mis ben ik dood...![]()
Helemaal me eens, maar helaas zijn er mensen die er buitengewoon veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en verder is het toch maar een commerciele bedoening
ik kan niet rekenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan neemt iedereen zijn of haar moeder mee!Hebben we gelijk een thema
Wat ik zou zeggen maar hij zeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorEn ik stem voor
![]()
diefquote:dit klinkt als een echte Shark-opmerking
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Gaaf idee!
Maar ms niet zo vreselijk uitvoerbaar, dus dan toch liever het eerste weekend.
Daarom heb ik het maar gedaan voor jequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
4 juni geen optie? Dan is het ook nog eens groener
je bent geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom heb ik het maar gedaan voor je[afbeelding]
Eerst maar even iedereen op één lijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegd
de modellen meet op 6 en/of 7 mei
Kan niet. Er staat al mei in de TTquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
Eens... weekend van 6 en 7 mei..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan niet. Er staat al mei in de TT
Kan ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Agenda item! Bedankt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ookOf 16 / 17 juni in Leeuwarden
Modellen voor al die coole militaire vliegtuigen en auto's en zo
maar als de Blue Angels komen, zie je mij niet meer
Je laat het, hoor je me?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Noteer 2 & 3 september dan ook ffquote:
weer mijn verjaardag vierenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noteer 2 & 3 september dan ook ff
Terug naar Toen 2006 - http://www.stoomtrein.org/nl/index.html
begin maar gelijk met nadenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..
Beestjuh wil meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..! Ik wil wel als model aanwezig zijn, vond de vorige meets vooral heel gezellig. Dit is wel wat grootschaliger dan Uden maar ik durf het vast wel.
onder voorbehoud dus
Maak daar maar van: stoppen met nadenken, en meedoen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
begin maar gelijk met nadenken
En jij gaat dan ook meequote:
Ik ben meer van kleine meetings (het liefst 1 op1) maar ik zal het topic ff lezen. Anders vraag ik Beestjuh gewoon heel lief of ze gewoon een keer wil poseren voor mijquote:
Ik denk dat je veilig kunt aannemen dat op dit moment iedereen binnen zit te plannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Een aantal vragen:
Is de planning binnen of buiten?
ik geloof van welquote:Is er al een datum bekend?
nog niet.quote:Is er al een lokatie bekend, want ik wil niet te ver reizen.
get used to itquote:ik heb alleen de OP gelezen hoor, ik ga niet 4 pagina's doorworstelen zeg![]()
quote:
Hey, jij wilde tvp's verwijderenquote:
U gaat mee?quote:
He jij komt uit Leiden hé... Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzoquote:
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel meequote:
De datum is allang vast gelegd. Vind ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel mee
goed ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De datum is allang vast gelegd. Vind ik
date: 7 MEI 2006
loaction. TBA
Klaar punt uit en niet Janken..![]()
Dan kom je maar effe terug..quote:
Lees jij dit topic wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Kleintje het volgende:
7 mei is perfect!!!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de locatie bij deze ook vast staat?
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
jah... en jij![]()
Praag is niet zo ver weg, dus je kan er best voor terugkomen
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.
Brak is iets anders dan dronken...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bent
ik werk in Leiden, ik woon er heeeeeeel dichtbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
He jij komt uit Leiden hé...
Dat is goed. Moet het wel wat warmer zijn.. Geef je ook ff hier op:quote:Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzo
Hoiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef peterEOS350D het volgende:
Ik ben ook van de partij
NIET hebben denk ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepastJe heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepastJe heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
You were added to the list.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef pleon het volgende:
ik zou graag als noob-fotograaf willen komen, maar ook dit hangt natuurlijk af van de plaats en datum
LD gaat poseren?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Phoenixx het volgende:
Ik zag dat ik bij de modellen geplaatst ben, maar ik was van plan om als fotograaf mee te gaan dit keer... Kan ik bij de volgende update overgeplaatst worden, pls?
quote:
Dat regelen we wel met Phoenixxxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
![]()
Is de Paus een Moslim ? AL kan je me altijd wel op een foto krijgen als je het juiste moment kiest.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wat voorbarig om al te melden, maar Ynske bracht vanmorgen wat goed nieuws en ik ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken
Enige tijd geleden heb ik het idee opgevat om een modellenshoot te organiseren op een depot van een museumstoomlijn. Er zijn er daar een aantal van in Nederland. Toch wel de twee bekendste zijn volgens mij de ZLSM (Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij - de naam zegt het al.... Zuid Limburg) en de VSM (Veluwse Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen, nabij Apeldoorn).
Ynske heeft connecties bij de ZLSM en is voor ons gaan informeren bij zowel de ZLSM als de VSM. De ZLSM heeft inmiddels aangegeven dat zij ons vermoedelijk wel kunnen helpen. Dat zal uiteraard niet geheel zonder kosten zijn.
Ynske, je bent goed bezig![]()
maar dat had ik al gezegd
Ik hoor details etc. allemaal later, maar ik ben gewoon even benieuwd wie er interesse zou hebben om de meimodellenmaand-shoot op een depot met oude locs en ander materieel te houden en is bereid daarvoor te betalen? Als niemand dat nou echt spannend vind, hoeven we ook niet te gaan organiseren en zo
Sorry hoorquote:
klopt das waar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar het lijkt me zo cool
![]()
En ik heb liever dat het nu afgeschoten wordt als dat we klaar zijn met organiseren en we het dan weer af moeten blazen
Mits e.e.a. budgettair binnen de perken blijft heb ik zeker interesse. Wel zijn er een aantal users waar ik op korte termijn even een kort gesprekje mee wil hebben om een idee te bespreken. Wanneer die twee dingen naar tevredenheid zijn afgerond meld ik me definitief aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wat voorbarig om al te melden, maar Ynske bracht vanmorgen wat goed nieuws en ik ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken
Enige tijd geleden heb ik het idee opgevat om een modellenshoot te organiseren op een depot van een museumstoomlijn. Er zijn er daar een aantal van in Nederland. Toch wel de twee bekendste zijn volgens mij de ZLSM (Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij - de naam zegt het al.... Zuid Limburg) en de VSM (Veluwse Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen, nabij Apeldoorn).
Ynske heeft connecties bij de ZLSM en is voor ons gaan informeren bij zowel de ZLSM als de VSM. De ZLSM heeft inmiddels aangegeven dat zij ons vermoedelijk wel kunnen helpen. Dat zal uiteraard niet geheel zonder kosten zijn.
Ik hoor details etc. allemaal later, maar ik ben gewoon even benieuwd wie er interesse zou hebben om de meimodellenmaand-shoot op een depot met oude locs en ander materieel te houden en is bereid daarvoor te betalen? Als niemand dat nou echt spannend vind, hoeven we ook niet te gaan organiseren en zo
Eensch....quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mits e.e.a. budgettair binnen de perken blijft heb ik zeker interesse. Wel zijn er een aantal users waar ik op korte termijn even een kort gesprekje mee wil hebben om een idee te bespreken. Wanneer die twee dingen naar tevredenheid zijn afgerond meld ik me definitief aan.
Ik twijfel. Ik vind het idee geinig en waardeer het heel erg dat jullie je zo inzetten om de boel georganiseerd te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, ik wil meequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt das waar.
maar zo'n groot nieuws bracht ik je niet
Het is Zuid-Limburg....ik vermoed dat in de nabijheid toch wel ergens een stukje natuur / terrein te vinden is ZONDER treinenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik vind het idee geinig en waardeer het heel erg dat jullie je zo inzetten om de boel georganiseerd te krijgen.
Aan de andere kant ben ik wel een beetje bang dat het idee als een beperking kan gaan werken. We kunnen dan kiezen uit foto's van modellen met treinen foto's van treinen met modellen.Aan weer een andere kant is dat natuurlijk een uitdaging om toch iets origineels te verzinnen.
Dus als we het niet over een idioot groot bedrag hebben: jaen als het binnen is wil ik ook best mn flitsers meenemen.
Ik denk dat je daarvoor beter na de meet persoonlijk een afspraak met de betreffende modellen kunt maken. Op een grootschalige meet als deze heb je toch al gauw mensen die bijvoorbeeld mee willen doen omdat ze je idee leuk vinden (positief), of mensen die even om het hoekje willen gluren. Met de eerste groep kan je afspraken maken, de tweede groep kan je dan buiten de deur houden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eensch....
ik heb nog een vraag:
Is er een gelegenheid om met 1 of 2 modellen op een afgeschermd gedeelte te fotograferen? Dit in verband met wat opborrelende ideetjes die toch wel enige privacy en discretie vereisen
dat zekersquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is Zuid-Limburg....ik vermoed dat in de nabijheid toch wel ergens een stukje natuur / terrein te vinden is ZONDER treinen
Simpelveldquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar in zuid limburg is het ? het drielanden punt in vaalst ? of een stukkie hoger ?
Stoer en lelijk is een Préquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
hebben jullie ook lelijke mannen nodig als model?![]()
Het idee was om modellen en zo uit treinen te laten hangen, eventueel in wagons, modjes voor de locs neer te leggen en alles wat we nog meer kunnen bedenkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Alfhankelijk van kosten en datum heb ik zeker intresse, als zou ik zelf eerder voor de treinen gaan als de modellen denk ik.
Zoals ik het nu begrijp is het een uitgelezen kans om wat treinen te fotograferen waar je normaal gesproken niet in komt.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het idee was om modellen en zo uit treinen te laten hangen, eventueel in wagons, modjes voor de locs neer te leggen en alles wat we nog meer kunnen bedenken
Zo rond de 215 Km rijden vanaf Rotterdam . om maar als ijk punt te gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Simpelveld
ligt tussen heerlen en wittem/vaals in even heel grof geografisch gezien
jah zeg, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zo rond de 215 Km rijden vanaf Rotterdam . om maar als ijk punt te gebruiken
Dat is idd een klein, maar niet overkomelijk probleempjequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Is het vanuit Alkmaar helemaal een pokke endquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ligt 3 km van het pinkpopterreinquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Simpelveld
ligt tussen heerlen en wittem/vaals in even heel grof geografisch gezien
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]je vergeet het vastbinden aan het spoor
ik vind het knap als jij dat in 3 km kunt doen terwijl het traject van de miljoenenlijn 9 km van landgraaf afligtquote:
al mijn vrienden daarquote:
Grafitty-tunnel ook goed? die ligt over het spoor heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:06 schreef pleon het volgende:
Ik vind het idee ook erg leuk! Ik denk niet dat de shoot perse gebonden is aan alleen maar treinen of iets dergelijks. Zuid-Limburg staat bekend om de heuvels en de natuur en er zal vast in de buurt een mooie plek zijn om ook foto's te maken. Daarnaast kan er ook altijd gekozen worden om foto's te maken waar geen treinen op staan (bijvoorbeeld een graffiti-muur ofzo).
Kortom, voldoende mogelijkheden lijkt me zo. Ik ben voor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind het knap als jij dat in 3 km kunt doen terwijl het traject van de miljoenenlijn 9 km van landgraaf afligt
dat zijn dan toch echt 5 min in je dromen geweest, of je hebt te hard geredenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Anitra het volgende:
[..]wij zaten altijd binnen 5 minuten in landgraaf vanaf het huisje
Er kwamen iig altijd 15 minuten bij om een parkeerplek te zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn dan toch echt 5 min in je dromen geweest, of je hebt te hard gereden
Zie je wel.. Vrouwen weten gewoon niet hoe ze afstanden meotne inschatten..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Er kwamen iig altijd 15 minuten bij om een parkeerplek te zoeken
Hmm het wandelen van de parkeerplaats moet er ook nog bij, damn het word ineens een stuk langer
Inparkeren is het enige wat ik goed kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zie je wel.. Vrouwen weten gewoon niet hoe ze afstanden meotne inschatten..Daarom kunnen ze nog geen minicooper kwijt in een parkeervak voor een truck+oplegger
![]()
Kunnen we natuurlijk wel met de fotocam in de hand bij gaan staan om foto's te maken van diekoppies
![]()
![]()
Ik kraak niets af, ik vind het fantastischquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah zeg, ik doe mijn best
ben niet voor niets ook nog bezig om de VSM warm te maken
het is alleen makkelijker om iets geregeld te krijgen bij de ZLSM omdat ik daar vrijwilliger ben
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het idee was om modellen en zo uit treinen te laten hangen, eventueel in wagons, modjes voor de locs neer te leggen en alles wat we nog meer kunnen bedenken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]je vergeet het vastbinden aan het spoor
help me!quote:
Geen idee, ik kan er geen touw aan vastknopen. Maar wellicht gaan we binnenkort over de lokatie de knoop doorhakkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef melanie_the_miss het volgende:ik dacht dat deze al dicht was
Ik zal wel gek zijn
Maar watvoor lokatie gebeird dit allemaal?
Sttt, die opmerking hoort niet hierquote:
voorstel -> zuiden van limburg bij een prachtig gebied met treinenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef melanie_the_miss het volgende:ik dacht dat deze al dicht was
Ik zal wel gek zijn
Maar watvoor lokatie gebeird dit allemaal?
Dan ben ik straks blutquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
voorstel -> zuiden van limburg bij een prachtig gebied met treinen.
regel een lift danquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dan ben ik straks blutals het neit in rotterdam aan de maas kan en de bruggen enz doe dan maar urecht of iets centraals
sorry ben gierig
Of je regelt een slaapplaatsquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef petre86 het volgende:
de mensen vanuit het oosten of noorden zijn dus bij deze uitgesloten?
( 4 uur met de trein naar maastricht alleen al.. enkele reis!)
Of een lift.quote:
heeft utrecht geen museum.. maliebaan station oid? iig het spoorwegmuseum?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Of een lift.
Alhoewel ze wel een valide punt hebben: ik weet niet of die trein (als dat de lokatie inderdaad wordt) de meest geschikte is voor een algemene FOT modellen meet van één dag. Mij maakthet met lease-auto niet uit, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor privé-rijders en OVers een probleem wordt.
Jawel, maar daar hebben we de spullen niet voor onszelf, maar delen we het met het overige publiek. Bovendien staat alles daar vrij dicht op elkaar. Het gaat juist om het ontbreken van ander materiaal in de directe omgeving.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft utrecht geen museum.. maliebaan station oid? iig het spoorwegmuseum?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
ik ben bezig zoals PdeHoog al zegt...
maar bedenk je ook dat er ook mensen uit t zuiden komen , en dat bv de groningen meet voor hen ook ver is.
Utrecht, is niet echt een optie, het spoorwegmuseum bedoel ik dan
Amsterdam is niets
Rotterdam heeft de SSN maar dat is niets.
dr was nog meer waar ik op wilde reageren, maar op dit moment is me dat even ontschoten
@Sjeen, jah meissie als jij komt ben je de eerste die ik vast ga binden!!!! laat mij nu ook eens macht hebben over jou
Klopt, Groningen meet is ook ver.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
ik ben bezig zoals PdeHoog al zegt...
maar bedenk je ook dat er ook mensen uit t zuiden komen , en dat bv de groningen meet voor hen ook ver is.
dat laatste geld alleen voor FOT specifieke mods en als uitzondering Sjeenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Phoenixx het volgende:
Ik vind het een fantastisch leuk idee
Niet echt een centrale locatie, maar dat is (zolang je niet om 08:00 u 's ochtends wilt beginnen) wat mij betreft geen probleem.
Alleen dat vastbinden aan die treinrails klinkt nog niet zo heel erg aanlokkelijk...
Hier komen wat zusterlijke frustraties boven waterquote:
ach da's alleen voor Mods toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Phoenixx het volgende:
Niet echt een centrale locatie, maar dat is (zolang je niet om 08:00 u 's ochtends wilt beginnen) wat mij betreft geen probleem.
Alleen dat vastbinden aan die treinrails klinkt nog niet zo heel erg aanlokkelijk...
tuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier komen wat zusterlijke frustraties boven water![]()
ik help wel hoor
Of te wel , al het het zuiden wordt komen wij in ieder geval WELquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:13 schreef Phoenixx het volgende:
Ik weet niet of ie er nog staat, maar ik heb wat jaren geleden een shoot gedaan in een verlaten krijtfabriek vlak over de grens bij Landgraaf...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef petre86 het volgende:
maar de omgeving daar in limbolang is ook aantrekkelijk? ( misschien wat oude industrie?)
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef blackbully het volgende:
wat zit ieder te zeuren over afstanden.
er is altijd iemand die ver moet rijden.
de mensen die aan de grens wonen dus limbo's brabo's zeeuwen of groningers of friezen zijn altijd de gene die minimaal een uur in de wagen moeten zitten om ergends te komen als er een meet is. (eerder 2 uur als 1)
wat maakt het uit dat de centralere mensen een keer lang moeten rijden. en de mensen uit limburg een thuiswedstrijd hebben.
voor de groninngers gaat er als het goed is ook een meet bij hun in de buurt aan komen.
zo heeft ieder een keer ver moeten rijden en een keer een thuiswedstreid gehad.
als we de meetes gewoon steeds over het land verdelen lijkt me dat het eerlijkst.
niet steeds over centraal gelegen plekken beginnen. als je het te ver vind kom je niet.
(ben dat gezeur beu. )
Volg de topics (beter nog: doe er aan mee), lees eens wat terug, en blader eens rond in US. Dan heb je een groot deel van je nieuwsgierigheid wel bevredigd, denk ik zo. En voor de rest: laat je verrassen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef mForce het volgende:
Kunnen we alvast een preview zien ofzow, Ik wil de dames wel een keer zienAls er een tekort is aan fotografen wil ik wel meehelpen
(amateur fotograaf!)
En anders is het Fok!Fotoboek er nog...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volg de topics (beter nog: doe er aan mee), lees eens wat terug, en blader eens rond in US. Dan heb je een groot deel van je nieuwsgierigheid wel bevredigd, denk ik zo. En voor de rest: laat je verrassen.
Eensch met BlackB en Mauro..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Mij maakt het echt geen reet uit of ik nou ver moet rijden (moet toch wel) of een keer lekker dichtbij. Ik probeer naar zoveel mogelijk meets te gaan omdat ik wil leren.
En daar heb ik best wel wat reistijd voor over.
En carpoolen is ook een optie!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
owh ja
Ik zal kijken
Maar willen jullie echt in limburg?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef mForce het volgende:
Kunnen we alvast een preview zien ofzow, Ik wil de dames wel een keer zienAls er een tekort is aan fotografen wil ik wel meehelpen
(amateur fotograaf!)
Amenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef blackbully het volgende:
wat zit ieder te zeuren over afstanden.
er is altijd iemand die ver moet rijden.
de mensen die aan de grens wonen dus limbo's brabo's zeeuwen of groningers of friezen zijn altijd de gene die minimaal een uur in de wagen moeten zitten om ergends te komen als er een meet is. (eerder 2 uur als 1)
wat maakt het uit dat de centralere mensen een keer lang moeten rijden. en de mensen uit limburg een thuiswedstrijd hebben.
voor de groninngers gaat er als het goed is ook een meet bij hun in de buurt aan komen.
zo heeft ieder een keer ver moeten rijden en een keer een thuiswedstreid gehad.
als we de meetes gewoon steeds over het land verdelen lijkt me dat het eerlijkst.
niet steeds over centraal gelegen plekken beginnen. als je het te ver vind kom je niet.
(ben dat gezeur beu. )
idd... als het ff kan ben ik er bij.. en als ik ga dan is er in de auto nog genoeg plaats voor meerijders uit westbrabant...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |