quote:
Hey, jij wilde tvp's verwijderenquote:
U gaat mee?quote:
He jij komt uit Leiden hé... Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzoquote:
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel meequote:
De datum is allang vast gelegd. Vind ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel mee
goed ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De datum is allang vast gelegd. Vind ik
date: 7 MEI 2006
loaction. TBA
Klaar punt uit en niet Janken..![]()
Dan kom je maar effe terug..quote:
Lees jij dit topic wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Kleintje het volgende:
7 mei is perfect!!!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de locatie bij deze ook vast staat?
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
jah... en jij![]()
Praag is niet zo ver weg, dus je kan er best voor terugkomen
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.
Brak is iets anders dan dronken...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bent
ik werk in Leiden, ik woon er heeeeeeel dichtbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
He jij komt uit Leiden hé...
Dat is goed. Moet het wel wat warmer zijn.. Geef je ook ff hier op:quote:Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzo
Hoiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef peterEOS350D het volgende:
Ik ben ook van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |