abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34941010
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Lees jij dit topic wel?
jah... en jij
Praag is niet zo ver weg, dus je kan er best voor terugkomen
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:51:03 #202
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34941024
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:

[..]

jah... en jij
Praag is niet zo ver weg, dus je kan er best voor terugkomen
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.
pi_34941300
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bent
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:00:29 #204
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34941327
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bent
Brak is iets anders dan dronken...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 18:32:48 #205
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_34944169
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
He jij komt uit Leiden hé...
ik werk in Leiden, ik woon er heeeeeeel dichtbij.
quote:
Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzo
Dat is goed. Moet het wel wat warmer zijn.. Geef je ook ff hier op:

Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_34985147
Ik ben ook van de partij
pi_34985402
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef peterEOS350D het volgende:
Ik ben ook van de partij
Hoi

Ik ben PdeHoog En jij
stille hint voor het geval je die niet opving ......het zou leuk zijn als je je ff voorstelt voordat je in de modellenmeets duikt Je bent uiteraard van harte welkom, maar we hebben in het verleden wat vervelende ervaringen gehad met mensen en modellenshoots
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34988661
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepast Je heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
  zondag 12 februari 2006 @ 02:56:13 #209
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34988877
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepast Je heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
NIET hebben denk ik?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34993350
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
En wat RonaldV al zei.....gezeik moet je NIET hebben Maar als je op mijn naam klikt in mijn vorige post dan kom je in een topic waar je je voor kan stellen Misschien is het wel leuk om daar wat over je zelf te vertellen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 12 februari 2006 @ 20:24:01 #211
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_35012754
* Chanty geeft zich op voor mij samen met DirtyHarry
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_35014934
Melanie + vriendin Op misschien lijst!
Hangt af van datum etc
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 13 februari 2006 @ 17:35:15 #213
139394 pleon
vette shizzel
pi_35043776
ik zou graag als noob-fotograaf willen komen, maar ook dit hangt natuurlijk af van de plaats en datum
  maandag 13 februari 2006 @ 20:41:20 #214
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35052085
quote:
Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef pleon het volgende:
ik zou graag als noob-fotograaf willen komen, maar ook dit hangt natuurlijk af van de plaats en datum
You were added to the list.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:46:56 #215
139394 pleon
vette shizzel
pi_35067327
thank you very muchos!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:39:17 #216
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_35090577
Ik zag dat ik bij de modellen geplaatst ben, maar ik was van plan om als fotograaf mee te gaan dit keer... Kan ik bij de volgende update overgeplaatst worden, pls?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:41:36 #217
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35090686
De volgende update is zojuist geweest
- Privacy Matters
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:43:12 #218
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_35090750
Thank you!!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:45:55 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35093321
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Phoenixx het volgende:
Ik zag dat ik bij de modellen geplaatst ben, maar ik was van plan om als fotograaf mee te gaan dit keer... Kan ik bij de volgende update overgeplaatst worden, pls?
LD gaat poseren?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_35093395
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Shark.Bait het volgende:
LD gaat poseren?

Is de Paus een Moslim ? AL kan je me altijd wel op een foto krijgen als je het juiste moment kiest.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_35094116
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Is de Paus een Moslim ? AL kan je me altijd wel op een foto krijgen als je het juiste moment kiest.
Dat regelen we wel met Phoenixxx Wees niet bang
pi_35111291
Misschien wat voorbarig om al te melden, maar Ynske bracht vanmorgen wat goed nieuws en ik ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken

Enige tijd geleden heb ik het idee opgevat om een modellenshoot te organiseren op een depot van een museumstoomlijn. Er zijn er daar een aantal van in Nederland. Toch wel de twee bekendste zijn volgens mij de ZLSM (Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij - de naam zegt het al.... Zuid Limburg ) en de VSM (Veluwse Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen, nabij Apeldoorn).

Ynske heeft connecties bij de ZLSM en is voor ons gaan informeren bij zowel de ZLSM als de VSM. De ZLSM heeft inmiddels aangegeven dat zij ons vermoedelijk wel kunnen helpen. Dat zal uiteraard niet geheel zonder kosten zijn.

Ynske, je bent goed bezig maar dat had ik al gezegd

Ik hoor details etc. allemaal later, maar ik ben gewoon even benieuwd wie er interesse zou hebben om de meimodellenmaand-shoot op een depot met oude locs en ander materieel te houden en is bereid daarvoor te betalen? Als niemand dat nou echt spannend vind, hoeven we ook niet te gaan organiseren en zo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:15:04 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111331
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wat voorbarig om al te melden, maar Ynske bracht vanmorgen wat goed nieuws en ik ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken

Enige tijd geleden heb ik het idee opgevat om een modellenshoot te organiseren op een depot van een museumstoomlijn. Er zijn er daar een aantal van in Nederland. Toch wel de twee bekendste zijn volgens mij de ZLSM (Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij - de naam zegt het al.... Zuid Limburg ) en de VSM (Veluwse Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen, nabij Apeldoorn).

Ynske heeft connecties bij de ZLSM en is voor ons gaan informeren bij zowel de ZLSM als de VSM. De ZLSM heeft inmiddels aangegeven dat zij ons vermoedelijk wel kunnen helpen. Dat zal uiteraard niet geheel zonder kosten zijn.

Ik hoor details etc. allemaal later, maar ik ben gewoon even benieuwd wie er interesse zou hebben om de meimodellenmaand-shoot op een depot met oude locs en ander materieel te houden en is bereid daarvoor te betalen? Als niemand dat nou echt spannend vind, hoeven we ook niet te gaan organiseren en zo

jij stiekumerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_35111395
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:15 schreef Ynske het volgende:

jij stiekumerd
Sorry hoor Maar het lijkt me zo cool En ik heb liever dat het nu afgeschoten wordt als dat we klaar zijn met organiseren en we het dan weer af moeten blazen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 14:17:36 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35111418
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sorry hoor Maar het lijkt me zo cool En ik heb liever dat het nu afgeschoten wordt als dat we klaar zijn met organiseren en we het dan weer af moeten blazen
klopt das waar.
maar zo'n groot nieuws bracht ik je niet
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:18:21 #226
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35111450
quote:

Mits e.e.a. budgettair binnen de perken blijft heb ik zeker interesse. Wel zijn er een aantal users waar ik op korte termijn even een kort gesprekje mee wil hebben om een idee te bespreken. Wanneer die twee dingen naar tevredenheid zijn afgerond meld ik me definitief aan.
- Privacy Matters
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:24:20 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_35111674
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mits e.e.a. budgettair binnen de perken blijft heb ik zeker interesse. Wel zijn er een aantal users waar ik op korte termijn even een kort gesprekje mee wil hebben om een idee te bespreken. Wanneer die twee dingen naar tevredenheid zijn afgerond meld ik me definitief aan.
Eensch....

ik heb nog een vraag:
Is er een gelegenheid om met 1 of 2 modellen op een afgeschermd gedeelte te fotograferen? Dit in verband met wat opborrelende ideetjes die toch wel enige privacy en discretie vereisen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_35111690
quote:

Ik twijfel. Ik vind het idee geinig en waardeer het heel erg dat jullie je zo inzetten om de boel georganiseerd te krijgen.

Aan de andere kant ben ik wel een beetje bang dat het idee als een beperking kan gaan werken. We kunnen dan kiezen uit foto's van modellen met treinen foto's van treinen met modellen. Aan weer een andere kant is dat natuurlijk een uitdaging om toch iets origineels te verzinnen.

Dus als we het niet over een idioot groot bedrag hebben: ja en als het binnen is wil ik ook best mn flitsers meenemen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35111856
quote:

Ja, ik wil mee
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_35112423
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

klopt das waar.
maar zo'n groot nieuws bracht ik je niet
Er zitten ook de nodige voorbehouden in
pi_35112457
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik twijfel. Ik vind het idee geinig en waardeer het heel erg dat jullie je zo inzetten om de boel georganiseerd te krijgen.

Aan de andere kant ben ik wel een beetje bang dat het idee als een beperking kan gaan werken. We kunnen dan kiezen uit foto's van modellen met treinen foto's van treinen met modellen. Aan weer een andere kant is dat natuurlijk een uitdaging om toch iets origineels te verzinnen.

Dus als we het niet over een idioot groot bedrag hebben: ja en als het binnen is wil ik ook best mn flitsers meenemen.
Het is Zuid-Limburg....ik vermoed dat in de nabijheid toch wel ergens een stukje natuur / terrein te vinden is ZONDER treinen
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:18:41 #232
40714 Subhuman
Televised confession
pi_35113645
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Eensch....

ik heb nog een vraag:
Is er een gelegenheid om met 1 of 2 modellen op een afgeschermd gedeelte te fotograferen? Dit in verband met wat opborrelende ideetjes die toch wel enige privacy en discretie vereisen
Ik denk dat je daarvoor beter na de meet persoonlijk een afspraak met de betreffende modellen kunt maken. Op een grootschalige meet als deze heb je toch al gauw mensen die bijvoorbeeld mee willen doen omdat ze je idee leuk vinden (positief), of mensen die even om het hoekje willen gluren. Met de eerste groep kan je afspraken maken, de tweede groep kan je dan buiten de deur houden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:56 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35113741
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is Zuid-Limburg....ik vermoed dat in de nabijheid toch wel ergens een stukje natuur / terrein te vinden is ZONDER treinen
dat zekers

ik zal even kijken of ik strax tijd heb om een omschrijving van het gebied kan maken (omgeving + emplacement)
verder ben ik nu even aan t afwachten wat precies de opties kunnen zijn en wat de eventuele kosten zouden zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:38:02 #234
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35114474
Het voordeel van het treinen idee is dat er natuurlijk genoeg "gekken" zijn die alleen de treinen zouden willen fotograferen denk ik. Ik ben voor, mits de kosten binnen de perken blijven
pi_35114858
Waar in zuid limburg is het ? het drielanden punt in vaalst ? of een stukkie hoger ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_35114864
Alfhankelijk van kosten en datum heb ik zeker intresse, als zou ik zelf eerder voor de treinen gaan als de modellen denk ik.
Zoals ik het nu begrijp is het een uitgelezen kans om wat treinen te fotograferen waar je normaal gesproken niet in komt.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 15:47:53 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35114918
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar in zuid limburg is het ? het drielanden punt in vaalst ? of een stukkie hoger ?
Simpelveld

ligt tussen heerlen en wittem/vaals in even heel grof geografisch gezien
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:48:13 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35114929
hebben jullie ook lelijke mannen nodig als model?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:49:10 #239
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_35114973
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
hebben jullie ook lelijke mannen nodig als model?
Stoer en lelijk is een Pré
pi_35115083
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Alfhankelijk van kosten en datum heb ik zeker intresse, als zou ik zelf eerder voor de treinen gaan als de modellen denk ik.
Zoals ik het nu begrijp is het een uitgelezen kans om wat treinen te fotograferen waar je normaal gesproken niet in komt.
Het idee was om modellen en zo uit treinen te laten hangen, eventueel in wagons, modjes voor de locs neer te leggen en alles wat we nog meer kunnen bedenken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 15:54:31 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35115187
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het idee was om modellen en zo uit treinen te laten hangen, eventueel in wagons, modjes voor de locs neer te leggen en alles wat we nog meer kunnen bedenken
je vergeet het vastbinden aan het spoor
Today is life -

Dale Carnegie
pi_35115270
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

Simpelveld

Zo rond de 215 Km rijden vanaf Rotterdam . om maar als ijk punt te gebruiken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 15:57:28 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35115319
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

jah zeg, ik doe mijn best
ben niet voor niets ook nog bezig om de VSM warm te maken

het is alleen makkelijker om iets geregeld te krijgen bij de ZLSM omdat ik daar vrijwilliger ben
Today is life -

Dale Carnegie
pi_35115417
quote:

[..]

Dat is idd een klein, maar niet overkomelijk probleempje Je hebt dan wel de mogelijkheid om coole foto's te maken Voor onze groningse FOT-ters is het nog vervelender overigens
pi_35115453
quote:

[..]

Is het vanuit Alkmaar helemaal een pokke end
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_35115618
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

Simpelveld

Ligt 3 km van het pinkpopterrein
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:05:54 #247
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35115652
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:

[..]

je vergeet het vastbinden aan het spoor

You and which army?

Ik ren gewoon naar NATO Air Base Geilenkichen. Er zitten daar nog wel wat mensen die ik van vroeger ken op de NSU.
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:04 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35115657
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ligt 3 km van het pinkpopterrein
ik vind het knap als jij dat in 3 km kunt doen terwijl het traject van de miljoenenlijn 9 km van landgraaf afligt
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:33 #249
139394 pleon
vette shizzel
pi_35115676
Ik vind het idee ook erg leuk! Ik denk niet dat de shoot perse gebonden is aan alleen maar treinen of iets dergelijks. Zuid-Limburg staat bekend om de heuvels en de natuur en er zal vast in de buurt een mooie plek zijn om ook foto's te maken. Daarnaast kan er ook altijd gekozen worden om foto's te maken waar geen treinen op staan (bijvoorbeeld een graffiti-muur ofzo).
Kortom, voldoende mogelijkheden lijkt me zo. Ik ben voor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:47 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35115685
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:

[..]

You and which army?
al mijn vrienden daar
en dat zijn allemaal kerels die heeeeeel sterk zijn
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')