Moederdagquote:
nah niet moeilijk doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, count me out then als ik die alweer mis ben ik dood...![]()
Helemaal me eens, maar helaas zijn er mensen die er buitengewoon veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en verder is het toch maar een commerciele bedoening
ik kan niet rekenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan neemt iedereen zijn of haar moeder mee!Hebben we gelijk een thema
Wat ik zou zeggen maar hij zeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorEn ik stem voor
![]()
diefquote:dit klinkt als een echte Shark-opmerking
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Gaaf idee!
Maar ms niet zo vreselijk uitvoerbaar, dus dan toch liever het eerste weekend.
Daarom heb ik het maar gedaan voor jequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
4 juni geen optie? Dan is het ook nog eens groener
je bent geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom heb ik het maar gedaan voor je[afbeelding]
Eerst maar even iedereen op één lijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegd
de modellen meet op 6 en/of 7 mei
Kan niet. Er staat al mei in de TTquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
Eens... weekend van 6 en 7 mei..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan niet. Er staat al mei in de TT
Kan ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Agenda item! Bedankt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ookOf 16 / 17 juni in Leeuwarden
Modellen voor al die coole militaire vliegtuigen en auto's en zo
maar als de Blue Angels komen, zie je mij niet meer
Je laat het, hoor je me?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Noteer 2 & 3 september dan ook ffquote:
weer mijn verjaardag vierenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noteer 2 & 3 september dan ook ff
Terug naar Toen 2006 - http://www.stoomtrein.org/nl/index.html
begin maar gelijk met nadenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..
Beestjuh wil meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..! Ik wil wel als model aanwezig zijn, vond de vorige meets vooral heel gezellig. Dit is wel wat grootschaliger dan Uden maar ik durf het vast wel.
onder voorbehoud dus
Maak daar maar van: stoppen met nadenken, en meedoen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
begin maar gelijk met nadenken
En jij gaat dan ook meequote:
Ik ben meer van kleine meetings (het liefst 1 op1) maar ik zal het topic ff lezen. Anders vraag ik Beestjuh gewoon heel lief of ze gewoon een keer wil poseren voor mijquote:
Ik denk dat je veilig kunt aannemen dat op dit moment iedereen binnen zit te plannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Een aantal vragen:
Is de planning binnen of buiten?
ik geloof van welquote:Is er al een datum bekend?
nog niet.quote:Is er al een lokatie bekend, want ik wil niet te ver reizen.
get used to itquote:ik heb alleen de OP gelezen hoor, ik ga niet 4 pagina's doorworstelen zeg![]()
quote:
Hey, jij wilde tvp's verwijderenquote:
U gaat mee?quote:
He jij komt uit Leiden hé... Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzoquote:
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel meequote:
De datum is allang vast gelegd. Vind ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik wacht de datum iig nog even af, maar ik wil wel mee
goed ideequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De datum is allang vast gelegd. Vind ik
date: 7 MEI 2006
loaction. TBA
Klaar punt uit en niet Janken..![]()
Dan kom je maar effe terug..quote:
Lees jij dit topic wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Kleintje het volgende:
7 mei is perfect!!!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de locatie bij deze ook vast staat?
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
jah... en jij![]()
Praag is niet zo ver weg, dus je kan er best voor terugkomen
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat 7 mei perfect is.
Brak is iets anders dan dronken...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat jij nog steeds (of alweer) dronken bent
ik werk in Leiden, ik woon er heeeeeeel dichtbij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:56 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
He jij komt uit Leiden hé...
Dat is goed. Moet het wel wat warmer zijn.. Geef je ook ff hier op:quote:Ik ook, misschien heb je zin om een keer een leuke shoot te doen ofzo
Hoiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:54 schreef peterEOS350D het volgende:
Ik ben ook van de partij
NIET hebben denk ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepastJe heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef peterEOS350D het volgende:
Sorry, sorry Peter, ik heb m'n profiel aangepastJe heb helemaal gelijk. Gezeik met met een modellensessie moet je hebben!
You were added to the list.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef pleon het volgende:
ik zou graag als noob-fotograaf willen komen, maar ook dit hangt natuurlijk af van de plaats en datum
LD gaat poseren?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:39 schreef Phoenixx het volgende:
Ik zag dat ik bij de modellen geplaatst ben, maar ik was van plan om als fotograaf mee te gaan dit keer... Kan ik bij de volgende update overgeplaatst worden, pls?
quote:
Dat regelen we wel met Phoenixxxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
![]()
Is de Paus een Moslim ? AL kan je me altijd wel op een foto krijgen als je het juiste moment kiest.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wat voorbarig om al te melden, maar Ynske bracht vanmorgen wat goed nieuws en ik ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken
Enige tijd geleden heb ik het idee opgevat om een modellenshoot te organiseren op een depot van een museumstoomlijn. Er zijn er daar een aantal van in Nederland. Toch wel de twee bekendste zijn volgens mij de ZLSM (Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij - de naam zegt het al.... Zuid Limburg) en de VSM (Veluwse Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen, nabij Apeldoorn).
Ynske heeft connecties bij de ZLSM en is voor ons gaan informeren bij zowel de ZLSM als de VSM. De ZLSM heeft inmiddels aangegeven dat zij ons vermoedelijk wel kunnen helpen. Dat zal uiteraard niet geheel zonder kosten zijn.
Ynske, je bent goed bezig![]()
maar dat had ik al gezegd
Ik hoor details etc. allemaal later, maar ik ben gewoon even benieuwd wie er interesse zou hebben om de meimodellenmaand-shoot op een depot met oude locs en ander materieel te houden en is bereid daarvoor te betalen? Als niemand dat nou echt spannend vind, hoeven we ook niet te gaan organiseren en zo
Sorry hoorquote:
klopt das waar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar het lijkt me zo cool
![]()
En ik heb liever dat het nu afgeschoten wordt als dat we klaar zijn met organiseren en we het dan weer af moeten blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |