quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan neemt iedereen zijn of haar moeder mee!Hebben we gelijk een thema
Wat ik zou zeggen maar hij zeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorEn ik stem voor
![]()
diefquote:dit klinkt als een echte Shark-opmerking
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegdquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Gaaf idee!
Maar ms niet zo vreselijk uitvoerbaar, dus dan toch liever het eerste weekend.
Daarom heb ik het maar gedaan voor jequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
4 juni geen optie? Dan is het ook nog eens groener
je bent geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom heb ik het maar gedaan voor je[afbeelding]
Eerst maar even iedereen op één lijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan lijkt het me slim wanneer Ronald dat ff in de agenda toevoegd
de modellen meet op 6 en/of 7 mei
Kan niet. Er staat al mei in de TTquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
Eens... weekend van 6 en 7 mei..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kan niet. Er staat al mei in de TT
Kan ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Agenda item! Bedankt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ookOf 16 / 17 juni in Leeuwarden
Modellen voor al die coole militaire vliegtuigen en auto's en zo
maar als de Blue Angels komen, zie je mij niet meer
Je laat het, hoor je me?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow damn.. Zou er niet iemand zijn die dat kan aanpassen?
Noteer 2 & 3 september dan ook ffquote:
weer mijn verjaardag vierenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Noteer 2 & 3 september dan ook ff
Terug naar Toen 2006 - http://www.stoomtrein.org/nl/index.html
begin maar gelijk met nadenkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..
Beestjuh wil meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef beestjuh het volgende:
Als iemand mij erbij wil of kan gebruiken, zal ik er graag eens over nadenken..! Ik wil wel als model aanwezig zijn, vond de vorige meets vooral heel gezellig. Dit is wel wat grootschaliger dan Uden maar ik durf het vast wel.
onder voorbehoud dus
Maak daar maar van: stoppen met nadenken, en meedoen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
begin maar gelijk met nadenken
En jij gaat dan ook meequote:
Ik ben meer van kleine meetings (het liefst 1 op1) maar ik zal het topic ff lezen. Anders vraag ik Beestjuh gewoon heel lief of ze gewoon een keer wil poseren voor mijquote:
Ik denk dat je veilig kunt aannemen dat op dit moment iedereen binnen zit te plannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
Een aantal vragen:
Is de planning binnen of buiten?
ik geloof van welquote:Is er al een datum bekend?
nog niet.quote:Is er al een lokatie bekend, want ik wil niet te ver reizen.
get used to itquote:ik heb alleen de OP gelezen hoor, ik ga niet 4 pagina's doorworstelen zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |