is dat de hoogte in meters, of de leeftijd in jaren? neem maar meequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
aanvullinkje: vriend komt ook mee, wil graag tips van de iets meer profi fotografen![]()
Iemand nog interesse in een modelltje van 1,5![]()
* Anitra springt op en neer en roept: ja ik, ikke!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Iemand nog interesse in een modelltje van 1,5![]()
Nee hoor, helemaal niet... je brengt het heel subtielquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
* Anitra springt op en neer en roept: ja ik, ikke!
Hmm valt het op dat ik het leuk vind om ook kinderen te fotograferen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet... je brengt het heel subtielEnfin, Isa komt dus ook mee
![]()
Modellen zijn altijd welkom, laat je niet opnaaien door de restquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Klare het volgende:
GeluktDus ik hoor wel of ik mag komen....
![]()
Je staat er bij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Klare het volgende:
GeluktDus ik hoor wel of ik mag komen....
![]()
Als je er uit bent: laat je naam even vallen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI) en zorg even voor een plaatje in je fotoboek zodat fotografen weten zie je bent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Serinde het volgende:
Ik plaats even ongegeneerd een tvp![]()
Volgens mij heb ik nog nóóit in FOT (of US) gepost, maar lees wel een hoop hier. En bekijk, natuurlijk.
Ik ga me verder inlezen en informatie verzamelen voor mezelf enzo.
Stiekem zou ik best eens model willen zijn![]()
Dat wil ik wel even omdraaien eigenlijk: kunnen we alvast een datum gaan prikken, kan ik die vrij gaan houden. dat is geen grap, die agenda staat vol voor je er erg in hebt. Sterker nog, het laatste weekend van mei kan ik alvast niet.quote:
niet eens zo'n stom idee...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even omdraaien eigenlijk: kunnen we alvast een datum gaan prikken, kan ik die vrij gaan houden. dat is geen grap, die agenda staat vol voor je er erg in hebt. Sterker nog, het laatste weekend van mei kan ik alvast niet.
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet eens zo'n stom idee...
het laatste weekend is het weekend na hemelvaart
ik zou zelf dan uit gaan kijken naar het 2e weekend van 13 en 14 mei
Da's dan wel weer Moederdag...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet eens zo'n stom idee...
het laatste weekend is het weekend na hemelvaart
ik zou zelf dan uit gaan kijken naar het 2e weekend van 13 en 14 mei
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is maar één weekend van 13 / 14 mei hoorEn ik stem voor
![]()
daar ga je toch niet naar toequote:
OK, count me out then als ik die alweer mis ben ik dood...quote:
Moederdagquote:
nah niet moeilijk doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, count me out then als ik die alweer mis ben ik dood...![]()
Helemaal me eens, maar helaas zijn er mensen die er buitengewoon veel waarde aan hechten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
en verder is het toch maar een commerciele bedoening
ik kan niet rekenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Da's dan 6 en 7 mei, YnskeReken maar terug vanaf het 2e weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |