leukquote:
U is beiden toegevoegdquote:
Iets met 'vreemd'-gaan, was het toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
2. Je gaat voor een 1-op-1 shoot (evt met een bekende erbij voor "moral-support"). Voordeel: je wordt niet door een hele meute bekeken, en de fotograaf heeft alle tijd voor jou. Nadeel: je moet een dagdeel op stap met een vrij onbekende persoon.
jij welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goedquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goed![]()
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorquote:
Je staat op de lijstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorTuurlijk mag je mee
![]()
Als je gegarandeerd aandacht wilt hebben: geen kleding.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemen?
Moet ik je wel of nog niet op de lijst zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Nou, misschien heb ik ook wel interesse, afhankelijk van de datum enzo.
De eerste shoot met Re was me 100% meegevallen, dus ik wil best nog een keer.....denk ik
Je had toch een mooie jurkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemen?
Ik heb de afspraak met m'n vriend om zoiets niet te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd aandacht wilt hebben: geen kleding.
Volgens mij moet er nog bedacht worden wat het thema wordt. Ik zou zeggen: stay tuned!
Neem gewoon meequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak met m'n vriend om zoiets niet te doen. Heb wel een knalgroene bloes (die nu kwijt is bedenk ik net) met een zelfde kleur BH erbij haha
. Echt grasgroenig 8ig.. dat levert denk ik wel grappige dingen op
:P
Ja om het alleen bij die jurk te houden... maar goed, dit is niet de plek hiervoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had toch een mooie jurk![]()
Rubberduck ging een MSN-conference-call opzetten dus daar wacht ik nog even op
Ik zal wat voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |