quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
Ik meld me aan!
Alleen 12 mei kan ik niet. Dan trouwt mijn zus. Dan heb ik al een feestje!
thema mag...als iemand iets leuks weet... posten die hapquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Het lijkt me leuk om er een thema-iets van te maken, al heb ik nog geen idee voor een thema.
Ik ga zo eens bij US informeren middels een topicquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Het lijkt me leuk om er een thema-iets van te maken, al heb ik nog geen idee voor een thema.
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Vertel vertel vertel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!
Goed idee.. het aantal modellen bestaat nu uit fokkers met fototoestelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo eens bij US informeren middels een topicKijken waar zij mee aankomen
Dat gaan we zeker weten uitwerken. Het zat zo maar in mijn kop en ik ben blij dat je het ook wat lijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
HM2 en ik hebben al een leuk idee, alleen nog even verder uitwerken!
Dat doen we wel in het andere topic!!! Dit is voor een andere meet. (en om slowchat hier tegen tegaan over andere meets)quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27:Wie zijn van plan om te komen?
FotografenPieDubbeJjoe Kastanova Yvonne Danny Italo
ModellenRianne Pea4fun Brechtje sararaats Verder nog vragen?
Leuk lijstje, maar ik als model? Waar heb je dat vandaan?quote:
Volg het topic net al de restquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef sararaats het volgende:
*bruid meldt zich*
laat me precies weten waar en wanneer
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Leuk stukken van mijn OP jatten hè S.B...
Ik meld me ook aan! Vorig jaar was super!En afgelopen zondag ook!
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Ik meld me ook aan! Vorig jaar was super!En afgelopen zondag ook!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*note to self "niet vergeten shandy te bestellen voor Subhuman, want die kan niet zo goed tegen echte drank."![]()
Die kun jij niet gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]Pas op hoor, je hebt zo een ban aan je broek!
Da's geen excuus! Jij hebt altijd je fiets bij jequote:Op donderdag 2 februari 2006 07:37 schreef ultra_ivo het volgende:
In mei kan ik helaas niet, dan zit ik het grootste gedeelte van de maand in Rusland.
3x raden wat mijn vervoermiddel in Rusland isquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's geen excuus! Jij hebt altijd je fiets bij je![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
Jaaaa, de Vliegvrager-look!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
In mei? Is het dan al weer korte-broek-met-motorlaarzen-weer?
Tel mij in.
Hmmm... ik zal mijn afrits mode dan ook demonstrerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
In mei? Is het dan al weer korte-broek-met-motorlaarzen-weer?
Tel mij in.
ik vaag ellen ook, al denk ik niet dat janou komt, ze is te schuw in grote mensenmeningte...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vraag Janou ook mee
Vraag ik Ellen wel
[mirenneuk] OP: gestemd met een d en niet een tquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... ik zal mijn afrits mode dan ook demonstreren
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:11 schreef fraubitch het volgende:
[mirenneuk] OP: gestemd met een d en niet een t[/mierenneuk]
gestemd is voltooide tijd -> ik stemde, met een d dus ..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.
denk ik
Het is een voltooid deelwoord. De tijd is dan niet meer relevant getverrr, wat ben ik toch een nerd dat ik dit weetquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo beter? ik heb de t verhuisd. Ik dacht dat het onvoltooid toekomende tijd was maar het zou toch voltooid toekomende tijd moeten zijn.
denk ik
Desnoods breng ik je thuis hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef Auticia het volgende:
't Is voor mij erg afhankelijk van tijd en omstandigheden, maar ik wil wel op het lijstje, onder voorbehoud dus..
Misschien moet je dan eerst eens kijken of het wat wordt in een 1-op-1-meetquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Lijkt me op zich leuk, maar ik heb zo'n pesthekel aan mezelf op foto's, dus of het een goed idee is!![]()
* Brighteyes denkt er nog even over na.
Vrienden van me beamen het zelfs: "Echt waar hoor, BE is op foto's net een mongooltje." En bedankt hè!
zondag is goed jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
De mogelijke data zijn trouwens 7, 14, 21 of 28 mei. Ja, allemaal op een zondag.
De meeste mensen kunnen nl op een zondag is gebleken uit het verleden
Ja, da's mss ook een optie. Hoewel het me niet gaat om het fotograferen zelf. En je weet dat ik niet echt verlegen ben, het is meer het resultaat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens kijken of het wat wordt in een 1-op-1-meet![]()
Ik bedoelde het ook helemaal niet met betrekking tot verlegenheid of zo hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, da's mss ook een optie. Hoewel het me niet gaat om het fotograferen zelf. En je weet dat ik niet echt verlegen ben, het is meer het resultaat.
Iig moet ik sowieso een kilo'tje of 15 kwijt voor die tijd.
Anyway... ik hou het in gedachten.
leukquote:
U is beiden toegevoegdquote:
Iets met 'vreemd'-gaan, was het toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:15 schreef RonaldV het volgende:
2. Je gaat voor een 1-op-1 shoot (evt met een bekende erbij voor "moral-support"). Voordeel: je wordt niet door een hele meute bekeken, en de fotograaf heeft alle tijd voor jou. Nadeel: je moet een dagdeel op stap met een vrij onbekende persoon.
jij welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goedquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maar vind de rest dat ook goed![]()
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorquote:
Je staat op de lijstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil mee.. mag het??
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...ik heb niet gezegd dat je van MIJ niet neemag hoorTuurlijk mag je mee
![]()
Als je gegarandeerd aandacht wilt hebben: geen kleding.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, je suggereert dat de rest mij niet mee wil hebben. Dat is zeer confronterend hoor! Wat voor kleding moet ik de 19e nou meenemen?
Moet ik je wel of nog niet op de lijst zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:19 schreef miss_sly het volgende:
Nou, misschien heb ik ook wel interesse, afhankelijk van de datum enzo.
De eerste shoot met Re was me 100% meegevallen, dus ik wil best nog een keer.....denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |