Njah vaak is dan geen contact wel het best........maar dodelijk !quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
waarom is het zo moeilijk om iemand waarvan je houdt.. los te laten.. is er geen makkelijkere manier.. ik bedoel verhuizen naar antartica is toch wel het laatste wat ik wil.
tis gewoon moeilijk..ik weet ook geen makkelijkere manierquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
waarom is het zo moeilijk om iemand waarvan je houdt.. los te laten.. is er geen makkelijkere manier.. ik bedoel verhuizen naar antartica is toch wel het laatste wat ik wil.
en dat duurt zoooo lang....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef Emel het volgende:
[..]
tis gewoon moeilijk..ik weet ook geen makkelijkere manier
gelukkig wordt het met de tijd makkelijker
bij mij nu 4 maandenquote:
ik zit op 3 maanden en ben er nog lang nietquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
bij mij nu 4 maanden
maar het gaat beteren daar gaat het om!
terugval blijft komen...ik heb geaccepteerd dat ik na een goede periode weer een kleine terugval kan krijgen. Het hoort erbij.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Carriron het volgende:
[..]
ik zit op 3 maanden en ben er nog lang niet![]()
en soms denk ik dat het beter gaat en dan komt er weer zo'n klote terugval![]()
ik vind het ook zo moeilijk om 'dingen te doen'. voel me echt zo lusteloos... het kost me echt energie om iets te ondernemen, ook omdat je niet constant de melancholische zak uit wil hangen bij andere mensen, maar dat spelen alsof je ok bent breekt me ook op. bleghquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Raat het volgende:
Zolang je jezelf maar bezig houdt is er niets aan de hand...tot het moment dat je stil zit zo shit!!
nou als dit een kleine terugval was, dan wil ik geen grote meemaken.....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
terugval blijft komen...ik heb geaccepteerd dat ik na een goede periode weer een kleine terugval kan krijgen. Het hoort erbij.
Je vrienden willen je graag helpen hoor! En al heb je het er vaak over, denk je nou echt dat je vrienden dat niet begrijpen? Gewoon gaan stappen! Dat deed ik ook meteen (zelfs op donderdag).quote:Op maandag 30 januari 2006 21:06 schreef MadScientist het volgende:
[..]
ik vind het ook zo moeilijk om 'dingen te doen'. voel me echt zo lusteloos... het kost me echt energie om iets te ondernemen, ook omdat je niet constant de melancholische zak uit wil hangen bij andere mensen, maar dat spelen alsof je ok bent breekt me ook op. blegh
Euuhm, hiermee neem ik aan dat je met d'r gesproken hebt gister?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef het.ismij het volgende:
Mogguh allemaal,..
She's driving me nuts!!!
ongelofelijk hoe sommige kunnen zeiken en zaniken, arrg!!!
oke moest het ff kwijt![]()
Tis me vriendin weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef Carda het volgende:
[..]
Euuhm, hiermee neem ik aan dat je met d'r gesproken hebt gister?
Niet slim! Ik heb gister me ex geblokkeerd op msn. Kon het eindelijk.
K zit er nog steeds.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Carda het volgende:
Ik hoop voor je dat je beseft dat je het eerste rustig aan moet doen?
Anders zit je hier straks weer!
In dit geval zei dus,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:54 schreef Carda het volgende:
Mja als je echt een knipperlicht relatie hebt dan is er toch iets niet goed, dan durft een van jullie gewoon geen beslissing te maken he!
bedankt, t scheelt da tje de rest van de situatie niet kent,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:58 schreef Carda het volgende:
Mwa, jij ook niet, jij laat het allemaal maar gebeuren hoor!
Geef haar en JEZELF dan de tijd.. het is moeilijk.. zit er zelf ook midden in en het lukt best.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
bedankt, t scheelt da tje de rest van de situatie niet kent,..
Door aantal gebeurtenissen bij haar in huiselijke sfeer is ze niet echt meer dat je zegt van besluitvaardig, en trekt ze alles in twijfel/vertrouwd ze niet.
Ja indd,.. goede vraagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:11 schreef Carda het volgende:
[..]
Geef haar en JEZELF dan de tijd.. het is moeilijk.. zit er zelf ook midden in en het lukt best.
Praat veel met vrienden en kenissen!
Maar euuh.. je gaf mij goede raad, waarom volg je die zelf nie op dan?
K laat der nu ook gewoon gaan, en k merk ut wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:50 schreef Carda het volgende:
Gewoon doen dus.. hoe moeilijk het ook es. Als je ECHT bij mekaar hoort dan zit het over een half jaar ook wel goed.
oh ja hoor dat zit ook wel goed qua vrinden. maar ik wil voor mezelf ook niet heel de tijd sikkeneurig zijn en dat kost soms wel (mentale) energiequote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:12 schreef Carda het volgende:
Je vrienden willen je graag helpen hoor! En al heb je het er vaak over, denk je nou echt dat je vrienden dat niet begrijpen? Gewoon gaan stappen! Dat deed ik ook meteen (zelfs op donderdag).
Trust me, als je ff met je vrienden gaat stappen dan zie je weer "geen hand vol, maar een land vol!".quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef MadScientist het volgende:
[..]
oh ja hoor dat zit ook wel goed qua vrinden. maar ik wil voor mezelf ook niet heel de tijd sikkeneurig zijn en dat kost soms wel (mentale) energie
Zo moeilijk is het toch niet om met andere te kletsen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Carda het volgende:
[..]
Trust me, als je ff met je vrienden gaat stappen dan zie je weer "geen hand vol, maar een land vol!".
Het helpt echt hoor.. bij mij tenminste. En het word met de week weer gemakkelijker om met andere meiden te kletsen.
ja dat begint weer langzaam terug te komenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef Carda het volgende:
Trust me, als je ff met je vrienden gaat stappen dan zie je weer "geen hand vol, maar een land vol!".
Het helpt echt hoor.. bij mij tenminste. En het word met de week weer gemakkelijker om met andere meiden te kletsen.
zegt iedereen, maar ik betwijfel het...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:52 schreef Carda het volgende:
Dat is een moeilijke mrkanarie, maar ik kan je 100% garanderen dat er meiden zijn die net zo perfect zijn voor je als zij is hoor
Mja, je weet dat zij jou niet wil, dus dan moet je wel toch? Of je moet niet zulke hoge eisen stellen aan je vriendinnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
zegt iedereen, maar ik betwijfel het...
ik zeg niet dat andere meisjes niet leuk zijn hoor. Er zijn genoeg leuke meisjes waarmee ik vast wel wat mee zou kunnen krijgen, maar vast niet zo perfect als zij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:07 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja, je weet dat zij jou niet wil, dus dan moet je wel toch? Of je moet niet zulke hoge eisen stellen aan je vriendinnen.
same here....en ik hoe langer ik zo blijf denken, hoe langer het duurt voordat ik echt open sta voor iemand anders.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
zegt iedereen, maar ik betwijfel het...
Hihi, het komt wel goed met je hoor!! Gewoon luisteren naar jezelf en wat je lichaam zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:25 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij gaat nu niks meer zeggen hierover aangezien hij ze eigen advies (werkt wel) niet eens opvolgt
Whehe helaas winnen mijn emoties en gevoel het altijd van verstand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:49 schreef Carda het volgende:
[..]
Hihi, het komt wel goed met je hoor!! Gewoon luisteren naar jezelf en wat je lichaam zegt.
Heeft tijd nodig en die moeten jullie elkaar geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe helaas winnen mijn emoties en gevoel het altijd van verstand.
Das altijd al zo geweest, k had italliaan kunnen wezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef Carda het volgende:
[..]
Heeft tijd nodig en die moeten jullie elkaar geven.
Zullen we het daar ff niet over hebben,..quote:
dat is altijd wel prettigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef Carda het volgende:
Ach jah de een zegt, volg je hart, de ander zegt volg je verstand
Ik heb ze nu een beetje op 1 lijnDat helpt veel!
Mja.. dat kan bij mij niet meer nu.. komt niet meer goed op dat vlak denk ik. Ik zeg nooit nooit maarja.. dat kun je ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef VD het volgende:
Sterkte..
Had gisteren even een breakdown. Eergisteren was ze er weer en vrijwel alles waarvan ik eerst zoiets had 'das niet goed/das een minpunt' werd even van tafel geveegd..
*zucht*
Maar, met een verschil. We blijven lachen..
Iets beters gaan neuken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef mrkanarie het volgende:
maar wat is nu de kunst van het loslaten dan?
Bezette mannen flirten met iedereenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Emel het volgende:
waarom flirten bezette mannen met me?
en waarom word ik 21 ingeschat?was een grappige dag.
ik heb er weinig aan als ze bezet zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bezette mannen flirten met iedereen... Zelfs met degene die niet leuk zijn... Ff kijken of je nog goed in de markt ligt
Gewoon mee naar de wc nemen... Meeste doen niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb er weinig aan als ze bezet zijn
hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon mee naar de wc nemen... Meeste doen niet zo moeilijk...![]()
Werken dr aan dus! Je wilt toch over die ex heenkomen... Wc is daarvoor de ideale manier...quote:
haha dacht het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Werken dr aan dus! Je wilt toch over die ex heenkomen... Wc is daarvoor de ideale manier...
Heb ik overigens allemaal van horen zeggen...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef Carda het volgende:
precies emel, kom je een keer stappen bij mij in de buurt?
Er komt echt nog wel iemand, die ook zo speciaal voor je wordt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef mrkanarie het volgende:
...maar ik denk niet dat er mensen zijn die zo perfect zijn als haar.
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn vrienden zeggen dingen als 'geen hand vol maar een land vol.' e.d., maar ik denk niet dat er mensen zijn die zo perfect zijn als haar.
hoe dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen..
ze bestaan echt jaquote:
Door open te staan voor nieuwe relaties. Personen niet zomaar af te schrijven. Te genieten.quote:
quote:
Ja, klopt. Heb wel meer rust. Hoef geen rekening meer te houden 'met'. Dat scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Emel het volgende:
maar serieus, single zijn is best relaxed
Tijdje single zijn is relexed maar uiteindelijk willen we niet single blijven toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb wel meer rust. Hoef geen rekening meer te houden 'met'. Dat scheelt behoorlijk.
Maar toch, relaties kunnen ook tofjes zijn. Alles heeft zijn voordelen en nadelen.
Ik geniet van ieder moment..
Haha, je verandert ook geen steek hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen..
Ik denk het niet. Maar nu ben ik het gewoon even beu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:21 schreef h_vreman het volgende:
Tijdje single zijn is relexed maar uiteindelijk willen we niet single blijven toch ?
Er is een verschil. Maar de essentie blijft.quote:
Ik moest gewoon lachen hoe je het vertelde... verder niks negatiefs aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:34 schreef VD het volgende:
Er is een verschil. Maar de essentie blijft.
als je weer aandacht krijgt van het andere geslacht kan single zijn best relaxed zijn hoor....maar voorlopig wordt er door de vrouwen hier in de buurt niet echt teruggeflirt.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
maar serieus, single zijn is best relaxed
Altijd lastig,quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef Carriron het volgende:
[..]
als je weer aandacht krijgt van het andere geslacht kan single zijn best relaxed zijn hoor....maar voorlopig wordt er door de vrouwen hier in de buurt niet echt teruggeflirt.....![]()
Euuh.. nie waarquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef Carriron het volgende:
[..]
als je weer aandacht krijgt van het andere geslacht kan single zijn best relaxed zijn hoor....maar voorlopig wordt er door de vrouwen hier in de buurt niet echt teruggeflirt.....![]()
absoluut waar, maar de zelfverzekerdheid heeft de afgelopen tijd toch een beste knauw gekregen en dat hele actief zijn staat mn hoofd nog niet echt naar.....maar beetje flirten hier en daar kan nooit kwaad, maar iets meer reaktie daarop zou leuk zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:59 schreef Carda het volgende:
[..]
Euuh.. nie waarJe moet zelfverzekerd zijn. Dan komt het vanzelf. Oh enneeuuh, actief zijn
Weet je wat ik ook nog heb.. van allerlei dingen die ik nog van me ex wil weten.. vaag he?
Mja, ach ik ga gewoon lekker kletsen met meiden over van alles en nogwat, en ook over wat me overkomen is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:10 schreef Carriron het volgende:
[..]
absoluut waar, maar de zelfverzekerdheid heeft de afgelopen tijd toch een beste knauw gekregen en dat hele actief zijn staat mn hoofd nog niet echt naar.....maar beetje flirten hier en daar kan nooit kwaad, maar iets meer reaktie daarop zou leuk zijn
wat let je om het haar gewoon te vragen? dat heb ik ook gedaan, en eigenlijk wel op al mijn vragen antwoord gekregen. Ook antwoorden die ik liever niet had willen horen. Sommige vragen face to face gesteld; sommige vragen, waarvan ik wist dat de antwoorden best hard aan konden komen en ik niet wist of ze wel aankon, via mail/msn.
Waarschijnlijk zal jouw ex ook nog wel met wat dingetjes zitten die ze uitgesproken wil hebben.
Dat is nou juist het probleem.. Het doet er niet meer toe maar het blijft nog wel in m'n kop zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef het.ismij het volgende:
Oke carda, maar waarom zou je dat willen weten dan in godsnaam?
Alsof dat er nu nog toe doet?
Oke,quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:30 schreef Carda het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem.. Het doet er niet meer toe maar het blijft nog wel in m'n kop zitten.
Ze heeft me vaak hoop gegeven, zelfs toen ze me alles vertelde.. en ook net zovaak die hoop met haar daden de grond in getrapt.
Daarom geef ik mezelf en haar nu de kans om tot rust te komen. Dan kan ze me in alle eerlijkheid alles vertellen wat ze op haar hart heeft in plaats van dat ze de ene keer dit en de andere keer dat zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,
op zich herken k ut wel hoor.
Maar wilde ff van iemand anders horen waarom.![]()
Ligt eraan of je op dat moment denkt/hoopt dat jullie nog een kans hebben. Als je dat denkt, gaat het heel veel pijn doen......dat deed het bij mij wel. Ik was na dat gesprek met haar een week of 2 volledig van de kaart.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:40 schreef Carda het volgende:
[..]
Daarom geef ik mezelf en haar nu de kans om tot rust te komen. Dan kan ze me in alle eerlijkheid alles vertellen wat ze op haar hart heeft in plaats van dat ze de ene keer dit en de andere keer dat zegt.
Plus het feit dat het me dan niet zoveel pijn meer doet.
Die kans is er niet meer. Enige waar we nu nog over kunnen praten is vriendschap, wat ook al moeilijk word omdat ze tegen me heeft gelogen. Vergeven kan ik haar wel dat ze het heeft gedaan maar ze moet me dan wel eerlijk vertellen waarom en niet met het smoesje komen "de spanning was weg".quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:55 schreef Carriron het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op dat moment denkt/hoopt dat jullie nog een kans hebben. Als je dat denkt, gaat het heel veel pijn doen......dat deed het bij mij wel. Ik was na dat gesprek met haar een week of 2 volledig van de kaart.....
waarom doet dat achteraf pijn ???quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:29 schreef fffan het volgende:
oh..nog 1 tip. Ga niet sexxen met iemand omdat je gewoon zin hebt met iemand waar je niks om geeft..dat doet achteraf zoveel meer pijn (ervaringsdeskundige)
vrouwen hebben soms echt van die vage dingen die ze zelf amper uit kunnen leggen (anyway dat is mijn ervaring). ik ken jouw situatie niet echt, maar goeie kans dat ze die shit echt meent...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Carda het volgende:
ze moet me dan wel eerlijk vertellen waarom en niet met het smoesje komen "de spanning was weg".
Jup.. en ze zei ook dat ze in de war was etc.. maar toch door willen gaan met d'r nieuwe vriendje he.. dus zo in de war was ze niet. Maarja, ik zie wel wat er gebeurd als we elkaar weer een keer zien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:43 schreef MadScientist het volgende:
[..]
vrouwen hebben soms echt van die vage dingen die ze zelf amper uit kunnen leggen (anyway dat is mijn ervaring). ik ken jouw situatie niet echt, maar goeie kans dat ze die shit echt meent...
Hmm..spijt zoiezo, maar bij mij steekte het ook heel erg, omdat je gaat denken aan hoe het met je ex was, en dat ik daar wel de behoefte bij had om haar lekker naar me toe te trekken, terwijl ik op dat moment zoietz had van: IK WIL HIER WEG!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
waarom doet dat achteraf pijn ???
je kan er misschien spijt van hebben, maar pijn doen ?
Check.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:43 schreef MadScientist het volgende:
ik ken jouw situatie niet echt, maar goeie kans dat ze die shit echt meent...
Bekend terrein.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef fffan het volgende:
Hmm..spijt zoiezo, maar bij mij steekte het ook heel erg, omdat je gaat denken aan hoe het met je ex was, en dat ik daar wel de behoefte bij had om haar lekker naar me toe te trekken, terwijl ik op dat moment zoietz had van: IK WIL HIER WEG!!
En dat moet je dan loslaten. Ofzo. Ik heb dat ook hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef mrkanarie het volgende:
Kut, nu maakt mijn ex zich ook nog weer druk omdat ik me nu kut voel enzo.En nu voel ik mij daar dan ook weer kut over.
Die jaloersie gaat indd vanzelf weg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:56 schreef Carda het volgende:
Ik zie mijn ex denk ik alleen op msn als ze online is.. en als ze offline is denk ik dan meteen dat ze bij d'r nieuwe vriendje is.. ben dan wel een beetje jaloers.
Dat zal naar verloop van tijd wel minder worden denk ik.
En ik was NEVER jaloers he.. bah.. kutgevoel. Duurt wel een tijdje voor ik weet en voel dat ik beter af ben zonder haar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Die jaloersie gaat indd vanzelf weg.
Komt omdat iemand anders nu heeft wat jij wilt hebben in feiten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Carda het volgende:
[..]
En ik was NEVER jaloers he.. bah.. kutgevoel. Duurt wel een tijdje voor ik weet en voel dat ik beter af ben zonder haar.
Whehe, zo herkenbaar,..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Carda het volgende:
M'n ex was jaloers.. zelfs nadat ze het uit gemaakt had. Ging ik kletsen met een vriendin van me (ook een ex maar daar kan ik gewoon goed mee praten) en zij meteen weer zo van: ja waarom praat je met haar, je ziet haar nooit, je vond haar toch niet zo leuk?
En 5 minuten later zegt ze, ja ik kan er nu beter mee omgaan met de jaloezie.. LOL?
Whehe psies,quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef Carda het volgende:
Ach jah, als je maar laat zien wat je sms't en haar betrekt in je leven.. Anders ga je stiekeme dingen doen he! (Zoals m'n ex)
vertrouwen is indd wel makkelijk ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:34 schreef Carda het volgende:
Ach jah, je moet elkaar ook vertrouwen he...
Bah.. weet je.. ik weet wel wat ik moet doen maar is zo moeilijk he.
Bij mij is dat ook not done!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Carda het volgende:
Ach het was altijd zo bij m'n ex, als ze achter de pc zat mocht ik nooit haar emailtjes zien etc.. msn mocht ik nie meekijken.. Dat zet me nu allemaal aan het denken.. ik weet dat het niet meer boeit maar het knaagt wel he...
Ture,.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef Carda het volgende:
Doorspitten is wat anders dan haar betrekken in jouw leven
Ach jah.. ik mis gewoon het samenzijn nog.. gaat wel weer over.
precies.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:25 schreef Carda het volgende:
Ik moet dit topic ook maar es loslaten, net zoals m'n ex. Begin me steeds meer te realiseren dat het goed is zo!
Maakt mij niet zoveel uit. Als dat nodig zou zijn om haar onzekerheid te verminderen, so be it.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef het.ismij het volgende:
K heb er echt een hekel aan als iemand mee zit te lezen, maakt niet uit waar het over gaat.
Net als me smsjes altijd doorspitten, echt ongelofelijk.
Ik vind thet ook niet erg dat ze me smsjes leest.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef VD het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit. Als dat nodig zou zijn om haar onzekerheid te verminderen, so be it.
Heb niets te verbergen.
Ja, dat zeker. Maar als ik niet met mijn telefoon bezig ben en ze kijkt er af en toe eens in... prima.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef het.ismij het volgende:
Maar k vindt het gewoon irritant, iemand die op je vingers kijkt.
Kan me wel voorstellen. In het begin was dat anders, ik mocht gewoon meekijken als ik zou willen. Wij hadden ook beiden hetzelfde wachtwoord -naam van ons ongeboren kind-. Laatste tijd zag ik haar steeds vaker schermen wegklikken zodra ik in de buurt was. Maar meer dan "Ach, ze zal wel op haar privacy gesteld zijn" kwam er niet boven. En in dat stadium(ze was hard/afstandelijk) maakte het me ook niets meer uit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef Carda het volgende:
Ach het was altijd zo bij m'n ex, als ze achter de pc zat mocht ik nooit haar emailtjes zien etc.. msn mocht ik nie meekijken.. Dat zet me nu allemaal aan het denken.. ik weet dat het niet meer boeit maar het knaagt wel he...
das minderquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef fffan het volgende:
we spreken elkaar ook vrijwel nooit meer....het leven gaat gewoon door he. Alhoewel ik het wel zuur vind...om na zo'n geweldige tijd elkaar uit het oog te verliezen.
Heb je dan niet de neiging/het idee om gewoon nog met eklaar om te gaan als vrienden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef fffan het volgende:
het leven gaat gewoon door he. Alhoewel ik het wel zuur vind...om na zo'n geweldige tijd elkaar uit het oog te verliezen.
Yeapzz,..quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:49 schreef mrkanarie het volgende:
valt me op dat hier voornamelijk mannen zitten.
Heeft ie na die tijd samen nog steeds niet door waar je wel/niet tegen kan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:13 schreef -Delta- het volgende:
Ge-wel-dig... m'n ex blijft het proberen om een voet tussen de deur te krijgen.![]()
Moet 'ie vooral zo doorgaan, dan is het een keer echt definitief geen contact meer, word er echt gek van.
Mensen die je proberen te dwingen ben ik echt allergisch voor.![]()
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigtquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:13 schreef -Delta- het volgende:
Ge-wel-dig... m'n ex blijft het proberen om een voet tussen de deur te krijgen.![]()
Moet 'ie vooral zo doorgaan, dan is het een keer echt definitief geen contact meer, word er echt gek van.
Mensen die je proberen te dwingen ben ik echt allergisch voor.![]()
Maakt het nou uit om dat als straf te zien?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigthangt hij van 's morgens tot 's avonds aan de telefoon ? stalkt hij je ?
wie dwingt wie, als jij hem een totale contactstop in de strot duwt als straf ?
Ga ik verder niet bespreken hier, er is vreselijk veel gebeurd net voordat de relatie eindigde, geloof mij maar op m'n woord, dat hij geen enkel contact meer verdient.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigthangt hij van 's morgens tot 's avonds aan de telefoon ? stalkt hij je ?
wie dwingt wie, als jij hem een totale contactstop in de strot duwt als straf ?
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:36 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, dan begrijp ik het beter, delta, i am sorry !
Das normaal jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Jajong het volgende:
Vertel me dat t normaal is, dat je nadat je t hebt uitgemaakt, er spijt van blijft hebben en eigenlijk niets liever wil dan bij haar zijn. Ook al weet je dat het op geen enkele manier meer werkt.
Ja dat is normaal. Hoe zie beeld je haar op dit moment voor je in. Zoals ze naar je keek toen jullie een top tijd hadden. Dat kan je toch niet terug krijgen. Probeer haar eerder voor te stellen zoals ze deed vlak voordat het uitging.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Jajong het volgende:
Vertel me dat t normaal is, dat je nadat je t hebt uitgemaakt, er spijt van blijft hebben en eigenlijk niets liever wil dan bij haar zijn. Ook al weet je dat het op geen enkele manier meer werkt.
Heb je er zelf ook lol aan gehad of verwachtte je meer ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
Wat ben ik een ongelofelijk idioot. Misbruikt voor de seks.
Die vraag wilde ik ook net stellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook lol aan gehad of verwachtte je meer ?
gebruikt, niet misbruiktquote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
Wat ben ik een ongelofelijk idioot. Misbruikt voor de seks.
Indd, of bedoelde je dat het op een relationeel iets zou uitlopen ?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die vraag wilde ik ook net stellen.
Je hebt toch geen sex omdat je er zelf zin in hebt. Of anders: \"neuk nuchter\"
Toch heel wat anders lijkt mij... Of je maakt je ex uit voor verkrachter :')quote:
Loser.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toch heel wat anders lijkt mij... Of je maakt je ex uit voor verkrachter :\')
Maar meisjes moeten gewoon niet zo dom naief zijn![]()
Hoezo loser? Als ik t verkeerd heb moet je de situatie maar uitleggen. Jij was nog steeds verliefd op hm en d8 dat je hm bij je kon houden door je te laten naaien? Of hij heeft je tijdens de relatie aan het lijntje gehouden om sex te krijgen?quote:
Dat laatste. So back off.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo loser? Als ik t verkeerd heb moet je de situatie maar uitleggen. Jij was nog steeds verliefd op hm en d8 dat je hm bij je kon houden door je te laten naaien? Of hij heeft je tijdens de relatie aan het lijntje gehouden om sex te krijgen?
Ja, heb ik wel..maar het zit denk ik nog te diep. Kwam haar gister ook weer tegen onder het uitgaan...en we zaten alletwee echt naar elkaar te staren...en we hadden alle twee zoiets van: hmm..volgens mij werkt het nog niet echt om elkaar nu weer te zien. En dat terwijl het al 5 maanden uit is...erg vreemd. Zij weet ook nog niet wat ze wilt...soms trekt ze heel erg naar me toe...en zoals de afgelopen tijd duwt ze me weer weg. Tis gewoon heel vreemd allemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Heb je dan niet de neiging/het idee om gewoon nog met eklaar om te gaan als vrienden.
Zoals je zelf al zegt heb je een geweldige tijd samen gehad.
Of mis k ff het detail of jullie goedschiks/kwaadschiks uit elkaar zijn gegaan.
En zelfs dát heeft geen zin. Je zult deze klote achtbaanrit uit moeten rijden, er zit niks anders op. Maar zoals anderen het al zeiden, je kunt die achtbaanrit wel iets versimpelen door alle contact te brekenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef dutchmage het volgende:
Jup.. en het enige wat je kunt zeggen is dat je weer een ervaring rijker bent..quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
En zelfs dát heeft geen zin. Je zult deze klote achtbaanrit uit moeten rijden, er zit niks anders op. Maar zoals anderen het al zeiden, je kunt die achtbaanrit wel iets versimpelen door alle contact te breken
Na een tijd kom je er wel achter dat het zo geen zin zal hebben, of je moet radikaal je emoties/gevoelens opzij weten te schuiven.... sterktequote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Metalmeisje het volgende:
Anderhalve maand verder, en ik wílde dat ik het contact met hem kon verbreken.. Maar kik zit in dezelfde band, en vertik het om uit de band te stappen avnwege hem. Maar ik zie hem zo wel vaak.. (n)
It takes two to tango.quote:
Een tijdje uit de band stappen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:36 schreef Metalmeisje het volgende:
Anderhalve maand verder, en ik wílde dat ik het contact met hem kon verbreken.. Maar kik zit in dezelfde band, en vertik het om uit de band te stappen avnwege hem. Maar ik zie hem zo wel vaak.. (n)
Back offquote:
"Welkom". What's the story?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:08 schreef vanBnaarC het volgende:
nou ik kan mezelf nu ook in dit rijtje zetten
We proberen hier elkaar te helpen. Zo'n aanvallende houding is echt niet nodig.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:23 schreef gurlie het volgende:
Dat laatste. So back off.
Ik geloof niet dat hij me probeerde te helpen, gezien zijn reacties.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:06 schreef VD het volgende:
[..]
We proberen hier elkaar te helpen. Zo'n aanvallende houding is echt niet nodig..
Hobby - checkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Stort je ergens op Carda.
Hobby, werk, vrienden, stappen enz...
Afleiding helpt!
Another turning pointquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij me probeerde te helpen, gezien zijn reacties.
Mja okee, dat is wel waar. Tis iig fijn dat je afleiding hebt als je dat wil. Alleen in zak en as achter je peeceetje hangen schiet ook niet op namelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Carda het volgende:
[..]
Hobby - check
Werk - die vergeten zelfs dat ik jarig ben terwijl ik het een dag van tevoren zeg
Vrienden - check
Stappen - check
Afleiding helpt totdat je probeert te slapen
Mwa, achter de pc heb ik bijna altijd afleiding hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja okee, dat is wel waar. Tis iig fijn dat je afleiding hebt als je dat wil. Alleen in zak en as achter je peeceetje hangen schiet ook niet op namelijk
Rest mij enkel nog de cliche: Komt tijd, komt grolsch
Kijk dat is dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
Directs you where to go
So make the best of this test
And don’t ask why
It’s not a question
But a lesson learned in time
It’s something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life
So take the photographs
And still frames in your mind
Hang it on a shelf of
Good health and good time
Tattoos of memories
And dead skin on trial
For what it’s worth
It was worth all the while
But in the end is right
But in the end is right
But in the end is right
Gewoon doorposten !!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Sja, ik heb mijn ex toch wel losgelaten. Maar blijkbaar heeft hij er nogal moeite mee.
Hij las al mijn posts na... en bleef me controleren.
Zeer hinderlijk. Iemand enig idee hoe ik daar vanaf kom?
Nieuw accountje aanmaken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Sja, ik heb mijn ex toch wel losgelaten. Maar blijkbaar heeft hij er nogal moeite mee.
Precies.quote:
Rlext.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:54 schreef Carda het volgende:
Gister een superleuk gesprek gehad met een vriendin, eindelijk ok geslapen!
Van je vrienden moet je het hebben!
Niets van aantrekken of een andere naam aannemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Hoop dat dat ook voor de komende nachten geldt!quote:
Je moet gewoon lekker door blijven posten en als je jouw ex helemaal zat word gewoon in je spamfilter zetten. Ik ben niet altijd even trots op hetgeen wat ik hier post maar meestal meen ik het wel en weinig mensen die daar wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
yeapz werkt gewoon niet joh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef Carda het volgende:
Toch wel dus?
Das wel klote.quote:Nou ik baal ervan dat ik mezelf er nog niet van kan overtuigen dat ze gewoon een KUTWIJF is...en tenminste normaal kan gaan slapen..
Heb al een maand niet normaal geslapen. (Uitzonderingen daargelaten)
Oke dat van je verjaardag is wel minder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:02 schreef Carda het volgende:
Mja.. weet je.. ben dus jarig geweest.. had kaartje verwacht van haar dus niet gekregen.
Nu is ze al bijna 2 weken niet meer op msn geweest (misschien heeft ze me geblocked..weet nie).
Contact is er dus niet.. en ik zou na mijn verjaardag weer contact leggen..
Hehe, dankjequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke dat van je verjaardag is wel minder.
maar verder is het misschien maar beter.
Gewoon loslaten!!
msn block checker suc6 (kan je zien of ze online of offline is)![]()
Oke dat is indd wel handifg dat je dan contact hebt indd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Carda het volgende:
[..]
Hehe, dankje![]()
Ik moet nog geldzaken regelen dus contact moet ik toch wel een beetje houden he..
Van het weekend maar ff sms-en.
Nah, zo erg is het niet.. ze betaald me per maand terug maar er zijn nog een paar dingen die ik betaald wil zien nu.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke dat is indd wel handifg dat je dan contact hebt indd.
Ennuh bel gewoon, maak een afspraak (ook op een tijd dat je naar de bank kan mocht dat nodig zijn) Dan ben je der in 1 keer vanaf!!
Vriend van mij doet er nu ook al ongeveer een jaar tot anderhalf over om zaken af te handelen met zijn ex (woonde ook samen).
Schiet gewoon niet op.
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef Carda het volgende:
[..]
Nah, zo erg is het niet.. ze betaald me per maand terug maar er zijn nog een paar dingen die ik betaald wil zien nu.
Mja ik weet wat ik heb betaald en wat ik haar heb gegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.
Dat is indd niet echt slim.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja ik weet wat ik heb betaald en wat ik haar heb gegeven.
Als het anders was gelopen was ik nog milder geweest.. ik had ook alles bij haar weg kunnen halen tot haar bed toe. Ze wilde anders ook wel een lening afsluiten bij de bank.. hoe dom kun je zijn?
Mja we gingen zo goed uit mekaar.. en toen.. explodeerde het een beetje..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is indd niet echt slim.
Tis maar goed dat je niet echt haat hebt indd.
Ik had het wel geweten, dan.
Gelijk plukken als ene kit
k kan indd heel haatdragend zijn![]()
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja we gingen zo goed uit mekaar.. en toen.. explodeerde het een beetje..
Door haar domme fout...maarja ik heb er denk ik meer problemen mee dan zij.
Zij heeft nu iemand die er elke dag voor haar is he! Beetje jaloers ben ik daar dan wel op..quote:
Ja, kun je nagaan als je samen een huis hebt gekochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef het.ismij het volgende:
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.
Rlext.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan als je samen een huis hebt gekocht![]()
Ben blij dat ik dat gezeik allemaal achter de rug heb. Heerlijk alles afgehandelt.![]()
Damnzz,..quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:48 schreef Carda het volgende:
Mja, bij mij duurt het nog wel even.. tot het einde van dit jaar en dan heeft ze alles terug betaald.
Ik hoop dat het me snel lukt om me weer happy te voelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Damnzz,..
Dat duurt nog wel ff dan indd.
suc6 ermee![]()
Hoop voor je dat alles snel goed komt.![]()
Is ook mijn standaard zin als er ergens weer is stress opduikt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:56 schreef Carda het volgende:
[..]
Ja dat zei ik altijd tegen m'n ex als ze weer eens vet negatief was..
Maar het komt ook wel goed. Uiteindelijk. Just wait and see.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef het.ismij het volgende:
Is ook mijn standaard zin als er ergens weer is stress opduikt.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef VD het volgende:
[..]
Maar het komt ook wel goed. Uiteindelijk. Just wait and see.
Mja.. gaat alleen maar meer pijn doen straks denk ik..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
omfg, someone plz shoot me.
Gisteren gezellige met ex geweest.
Dat valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. gaat alleen maar meer pijn doen straks denk ik..
Wehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee.
Tis meer lust eigelijk
Ben en blijf een man he.quote:
Mijn ex wel.. dom van me om te geloven dat ze me trouw zou blijven..had beter moeten weten he!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ben en blijf een man he.
Alleen 1 ding was k ff uit het oog verloren.
Ze is niet echt het type wat zeg maar met iedereen zomaar het bed in duikt.![]()
![]()
Zoals on-nght-stands e.d. zou ze dus echt nooit doen.
Wha ik vindt niet echt dat je dat van tevoren had kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Carda het volgende:
[..]
Mijn ex wel.. dom van me om te geloven dat ze me trouw zou blijven..had beter moeten weten he!
Mja.. dat is waar.. ik zit te blatenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wha ik vindt niet echt dat je dat van tevoren had kunnen verwachten.
Voor hetzelfde geld was ze wel trouw gebleven.
inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:12 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. dat is waar.. ik zit te blaten
Mja.. is alleen niet fijn dat je dan nog steeds niet fatsoenlijk slaapt... zal er wel bijhoren..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
inderdaad.
jezelf niet gekker maken dan je al bent.
Dat is wel irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. is alleen niet fijn dat je dan nog steeds niet fatsoenlijk slaapt... zal er wel bijhoren..
Probleem is dat ik zovaak wakker word dat ik niet eens doorheb dat ik wel een beetje slaap..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is wel irritant inderdaad.
Ik had daar gelukkig geen last van.
Maak gewoon langere dagen, en zodra je echt moe bent pas je bed in duiken.
Aan een uur of 4/5 in een nacht heb je genoeg!!
(doe k standaard)
Das wel klote indd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Carda het volgende:
[..]
Probleem is dat ik zovaak wakker word dat ik niet eens doorheb dat ik wel een beetje slaap..
Maar dan overdag voel ik het aan m'n lichaam.
Hehe, nah.. zo desperate ben ik nog niequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das wel klote indd.
Slaappillen?
Oke,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef Carda het volgende:
[..]
Hehe, nah.. zo desperate ben ik nog nie
En voor m'n gevoel gaat het steeds beter.
Dankjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb ongeveer 1 1/2 jaar geleden hier gepost. Was flink naarde klote geholpen door m'n ex, ouders in scheiding en totaal geen steun aan haar gehad, ze ging ervandoor met een ander. Maar ik moet zeggen ik heb nu al 8 maanden een nieuwe vriendin. Op dat moment had ik dat nooit gedacht. Voelde me depresief slecht geslapen, naar bed geweest met me beste vriendin en daar ook een tijdje mee gescharrelt. Maar nu toch weer gelukkig!!!
HET KOMT ALLEMAAL GOED!!!
Precies!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Logisch..maar je voelt je helemaal alleen opd e wereld door deze shit....niemand dringt tot je door totaal niemand....En diegene die je pijn doet intereseerd het allemaal niet en heeft het niet door.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Carda het volgende:
[..]
DankjeBen ik ook wel van overtuigd hoor! Maar ik vind het fijn om het van me af te schrijven.
Nee voel me niet alleen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Logisch..maar je voelt je helemaal alleen opd e wereld door deze shit....niemand dringt tot je door totaal niemand....En diegene die je pijn doet intereseerd het allemaal niet en heeft het niet door.
Ik denk niet ech dat je zozeer haar mits, maar iemand voor genegenheid e.d. om je heen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef Carda het volgende:
[..]
Nee voel me niet alleen hoorMis haar gewoon nog een beetje..en normaal mis ik niemand echt.
En degene die je pijn doet moet ook veel verwerken, tenminste mijn ex wel (denk ik hoor..).
Oke, lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:52 schreef pindapepsil het volgende:
2 jaar en andere is bijna 4 jaar
en bedankt ik ben al blij dat ik het hier kwijt kan![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ex?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
omfg, someone plz shoot me.
Gisteren gezellige met ex geweest.
welkom terugquote:
Werkte toch niet helemaal indd.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef Emel het volgende:
[..]
welkom terug
begin dus nooit iets met een ex
je hebt het iig geprobeerd. Weer een leerzame ervaringquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Werkte toch niet helemaal indd.
K ben toch wel erg veranderd,..
Dus ja,.. schiet gewoon niet op, had er eigenlijk achteraf gezien door hoop rompslomp geen zin in.
Was meer lust denk k
daaromquote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef Emel het volgende:
[..]
je hebt het iig geprobeerd. Weer een leerzame ervaring
Kep er geen moeite mee.quote:en single zijn is voorlopig wel lekker
wat dat betreft kies ik de moeilijke weg... maar dat is misschien eens goed voor mezelf...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Tomek het volgende:
de kunst is alle contact verbreken tot je er overheen bent
Wellicht werkt dat voor bepaalde personen. Niet voor mij. Wel geprobeerd, maar nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Tomek het volgende:
de kunst is alle contact verbreken tot je er overheen bent
Zelfs als ik het 5x lees, dan nog verbaas ik me erover...........het is eigenlijk triest....Wat voor relatie had je als dit het meeste is wat je mist...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:38 schreef Xtinction het volgende:
De mijne is naar Engeland verhuisd voor een half jaartje, dat helpt ook wel kan ik je vertellen. Nu 3 weken later denk ik al meer aan eeen meisje op de Uni dan aan haar, wat ik wel zie als een goedteken.
Toch blijf je die persoon missen waarmee je samen tv keek, samen mee het bos inliep, dat soort dingen... ach ja. En ik mis haar grote borsten echt heel erg, zo stom is dat. Daar gaf ik vroeger niks om, maar als je ze eenmaal hebt gehad
lastig,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:30 schreef Uiruru het volgende:
Ik mis haar ook vreselijk nog steeds.... Vooral vandaag. Niet dat ik ooit iets om valentijnsdag heb gegeven maar nu wel. Vooral ook omdat onze levens elkaar voor de eerste keer op valentijnsdag kruisten.
Wat een vriendin van me zei: Valentijn heb je niet nodig, je laat elkaar elke dag zien of merken dat je gek op mekaar bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
lastig,
K ben blij dat k niet zso op valentijn heb.
precies!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:12 schreef Carda het volgende:
[..]
Wat een vriendin van me zei: Valentijn heb je niet nodig, je laat elkaar elke dag zien of merken dat je gek op mekaar bent.
Ik zit alleen nog te denken of ik nou wel of niet m'n ex ervan zal berichten dat ze als ze nog contact wil hebben dat ik daar open voor sta.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
precies!!
Daarm ben k anti valentijn
Tis leuk voor 12/13 jarige die elkaar ineens benaderen.
maar verder houd het toch wel op.
hoe lang heb je gehad en hoe lang heb je hem nie meer gezien?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:49 schreef -XX- het volgende:
Ik ben er nu voor zo ver ik weet wel over heen.
Maar als je elkaar nu weer voor het eerst ziet, kan het toch zijn dat ik weer helemaal terug naar af ben, en weer stapel verliefd?
![]()
6 weken en 3 dagen niet gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Carda het volgende:
[..]
hoe lang heb je gehad en hoe lang heb je hem nie meer gezien?
Oooh.. mja de verliefdheid zit er dan misschien nog welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:04 schreef -XX- het volgende:
2,5 maanden gehad maar, en 4 weken niet gezien.
Ik denk dat je dat een beetje verkeerd begrijpt. Zoals ik al zei gaf ik daarvoor echt helemaal niks om die dingen, maar door haar ben ik ervan gaan houden en nu mis ik het opeens. Like.. weird?quote:Zelfs als ik het 5x lees, dan nog verbaas ik me erover...........het is eigenlijk triest....Wat voor relatie had je als dit het meeste is wat je mist...
Nodig hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:12 schreef Carda het volgende:
Wat een vriendin van me zei: Valentijn heb je niet nodig, je laat elkaar elke dag zien of merken dat je gek op mekaar bent.
Komt me bekend voor, een vriend van me waarvan de relatie onlangs verbroken is zei ook al hetzelfde. De meest onnozele dingen vind hij nu ineens moeilijk of mist hij nu, terwijl hij er voorheen niks om gaf...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat een beetje verkeerd begrijpt. Zoals ik al zei gaf ik daarvoor echt helemaal niks om die dingen, maar door haar ben ik ervan gaan houden en nu mis ik het opeens. Like.. weird?
Komt omdat je er dan achter komt wat je mist. Ik mis niemand, totdat ik ze echt kwijt ben.. m'n ex mis ik gelukkig niet echt meer anders was ik nu gek geworden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, een vriend van me waarvan de relatie onlangs verbroken is zei ook al hetzelfde. De meest onnozele dingen vind hij nu ineens moeilijk of mist hij nu, terwijl hij er voorheen niks om gaf...
Ja maar ook specifieke dingetjes die iemand in voorgaande relaties nooit miste en nu wel...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef Carda het volgende:
[..]
Komt omdat je er dan achter komt wat je mist. Ik mis niemand, totdat ik ze echt kwijt ben.. m'n ex mis ik gelukkig niet echt meer anders was ik nu gek geworden.
Mja voor mij was de relatie de langste tot nu toe he.. 1 jaar en 8 maand, en voor mijn doen is dat heeeel wat. Heb er genoeg van geleerd, daar ben ik wel blij om.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar ook specifieke dingetjes die iemand in voorgaande relaties nooit miste en nu wel...
De ene relatie is de andere natuurlijk ook niet.
Maar dat zei hij niet. Ik zou het nu overigens ook niet meer voor een Atje doen hoor. Waar moet ik anders tussen slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:49 schreef Breukink het volgende:
Zelfs als ik het 5x lees, dan nog verbaas ik me erover...........het is eigenlijk triest....Wat voor relatie had je als dit het meeste is wat je mist...
They all do. En die reactie is normaal. Aan de ene kant wil je het beste voor haar... maar aan de andere kant vergeet je jezelf ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze gaat verder met haar eigen leven
Gun het haar wel, maar toch weer nietKlootzak dat ik ben
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nodig hebben?T'is gewoon een kleinigheidje, meer niet.
Het is bij mij niet óf Valentijnsdag óf spontaan verrassen, gewoon allebei.![]()
Wat kleins geven / doen op Valentijnsdag en op andere onverwachte dagen ook verrassen.
Vind je dat niet leuk, dan doe je dat niet, simpel toch.![]()
Ook voor een kleinigheidjequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef need_it het volgende:
sja waar zijn verjaardagen dan voor..![]()
[..]
Mja, je moet nu voor jezelf kiezen. Doe ik nu ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....
Kut kut kut kut kut!!!!!!
Zit alweer een half uur te janken.
* TimmyAsd heeft hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.
Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.
Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
Ik voel met je mee jongen! Ik maak op dit moment het zelfde meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....
Kut kut kut kut kut!!!!!!
Zit alweer een half uur te janken.
Ach ik neem gewoon geen contact op totdat ik zeker weet van mezelf dat ik er tegen kan. Heel simpel.. maarja ik heb dan ook genoeg mensen om me heen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef VD het volgende:
[..]
Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.
damn ja dat doet pijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
In gedachten zie je haar al bekken met andere gasten... of nog erger...![]()
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
Yep. Je zult het niet geloven, maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderOp een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
Dat doet het hem iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
Komt nog bij dat ik nu alleen in een huis zit. Muren komen op me af. En zij.... zij gaat ineens volop stappen enzo....was ze anders nooit zo mee bezig![]()
nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).
Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderOp een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
Dat rare buikgevoel herken ik ook. Hoort erbij, jammer genoeg. Maar ook dat wordt op een gegeven moment minder. Tijd heelt alles, dat is echt zo. En vroeg of laat ga je zelf met een prachtige meid naar bed en kan het je allemaal geen zak meer schelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef MadScientist het volgende:
[..]
nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...
de machteloosheid ook he, kun je zo gek van worden. bah![]()
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).
Voor vrouwen is het hun natuurlijke, primitieve drang. Dat is natuurgeweld, daar begin je niets tegen. Dat win je nooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef VD het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring..
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |