Mja.. dat kan bij mij niet meer nu.. komt niet meer goed op dat vlak denk ik. Ik zeg nooit nooit maarja.. dat kun je ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:14 schreef VD het volgende:
Sterkte..
Had gisteren even een breakdown. Eergisteren was ze er weer en vrijwel alles waarvan ik eerst zoiets had 'das niet goed/das een minpunt' werd even van tafel geveegd..
*zucht*
Maar, met een verschil. We blijven lachen..
Iets beters gaan neuken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef mrkanarie het volgende:
maar wat is nu de kunst van het loslaten dan?
Bezette mannen flirten met iedereenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:50 schreef Emel het volgende:
waarom flirten bezette mannen met me?
en waarom word ik 21 ingeschat?was een grappige dag.
ik heb er weinig aan als ze bezet zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bezette mannen flirten met iedereen... Zelfs met degene die niet leuk zijn... Ff kijken of je nog goed in de markt ligt
Gewoon mee naar de wc nemen... Meeste doen niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb er weinig aan als ze bezet zijn
hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gewoon mee naar de wc nemen... Meeste doen niet zo moeilijk...![]()
Werken dr aan dus! Je wilt toch over die ex heenkomen... Wc is daarvoor de ideale manier...quote:
haha dacht het nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Werken dr aan dus! Je wilt toch over die ex heenkomen... Wc is daarvoor de ideale manier...
Heb ik overigens allemaal van horen zeggen...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef Carda het volgende:
precies emel, kom je een keer stappen bij mij in de buurt?
Er komt echt nog wel iemand, die ook zo speciaal voor je wordt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef mrkanarie het volgende:
...maar ik denk niet dat er mensen zijn die zo perfect zijn als haar.
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:47 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn vrienden zeggen dingen als 'geen hand vol maar een land vol.' e.d., maar ik denk niet dat er mensen zijn die zo perfect zijn als haar.
hoe dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen..
ze bestaan echt jaquote:
Door open te staan voor nieuwe relaties. Personen niet zomaar af te schrijven. Te genieten.quote:
quote:
Ja, klopt. Heb wel meer rust. Hoef geen rekening meer te houden 'met'. Dat scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:45 schreef Emel het volgende:
maar serieus, single zijn is best relaxed
Tijdje single zijn is relexed maar uiteindelijk willen we niet single blijven toch ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heb wel meer rust. Hoef geen rekening meer te houden 'met'. Dat scheelt behoorlijk.
Maar toch, relaties kunnen ook tofjes zijn. Alles heeft zijn voordelen en nadelen.
Ik geniet van ieder moment..
Haha, je verandert ook geen steek hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:24 schreef VD het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik zal hemel en aarde bewegen om ongelijk te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |