Hobby - checkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef VaLkyRie het volgende:
Stort je ergens op Carda.
Hobby, werk, vrienden, stappen enz...
Afleiding helpt!
Another turning pointquote:Op maandag 6 februari 2006 19:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij me probeerde te helpen, gezien zijn reacties.
Mja okee, dat is wel waar. Tis iig fijn dat je afleiding hebt als je dat wil. Alleen in zak en as achter je peeceetje hangen schiet ook niet op namelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Carda het volgende:
[..]
Hobby - check
Werk - die vergeten zelfs dat ik jarig ben terwijl ik het een dag van tevoren zeg
Vrienden - check
Stappen - check
Afleiding helpt totdat je probeert te slapen
Mwa, achter de pc heb ik bijna altijd afleiding hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja okee, dat is wel waar. Tis iig fijn dat je afleiding hebt als je dat wil. Alleen in zak en as achter je peeceetje hangen schiet ook niet op namelijk
Rest mij enkel nog de cliche: Komt tijd, komt grolsch
Kijk dat is dan wel weer mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
Directs you where to go
So make the best of this test
And don’t ask why
It’s not a question
But a lesson learned in time
It’s something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life
So take the photographs
And still frames in your mind
Hang it on a shelf of
Good health and good time
Tattoos of memories
And dead skin on trial
For what it’s worth
It was worth all the while
But in the end is right
But in the end is right
But in the end is right
Gewoon doorposten !!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Sja, ik heb mijn ex toch wel losgelaten. Maar blijkbaar heeft hij er nogal moeite mee.
Hij las al mijn posts na... en bleef me controleren.
Zeer hinderlijk. Iemand enig idee hoe ik daar vanaf kom?
Nieuw accountje aanmaken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Sja, ik heb mijn ex toch wel losgelaten. Maar blijkbaar heeft hij er nogal moeite mee.
Precies.quote:
Rlext.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:54 schreef Carda het volgende:
Gister een superleuk gesprek gehad met een vriendin, eindelijk ok geslapen!
Van je vrienden moet je het hebben!
Niets van aantrekken of een andere naam aannemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
Hoop dat dat ook voor de komende nachten geldt!quote:
Je moet gewoon lekker door blijven posten en als je jouw ex helemaal zat word gewoon in je spamfilter zetten. Ik ben niet altijd even trots op hetgeen wat ik hier post maar meestal meen ik het wel en weinig mensen die daar wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Frotje het volgende:
yeapz werkt gewoon niet joh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:49 schreef Carda het volgende:
Toch wel dus?
Das wel klote.quote:Nou ik baal ervan dat ik mezelf er nog niet van kan overtuigen dat ze gewoon een KUTWIJF is...en tenminste normaal kan gaan slapen..
Heb al een maand niet normaal geslapen. (Uitzonderingen daargelaten)
Oke dat van je verjaardag is wel minder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:02 schreef Carda het volgende:
Mja.. weet je.. ben dus jarig geweest.. had kaartje verwacht van haar dus niet gekregen.
Nu is ze al bijna 2 weken niet meer op msn geweest (misschien heeft ze me geblocked..weet nie).
Contact is er dus niet.. en ik zou na mijn verjaardag weer contact leggen..
Hehe, dankjequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke dat van je verjaardag is wel minder.
maar verder is het misschien maar beter.
Gewoon loslaten!!
msn block checker suc6 (kan je zien of ze online of offline is)![]()
Oke dat is indd wel handifg dat je dan contact hebt indd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Carda het volgende:
[..]
Hehe, dankje![]()
Ik moet nog geldzaken regelen dus contact moet ik toch wel een beetje houden he..
Van het weekend maar ff sms-en.
Nah, zo erg is het niet.. ze betaald me per maand terug maar er zijn nog een paar dingen die ik betaald wil zien nu.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke dat is indd wel handifg dat je dan contact hebt indd.
Ennuh bel gewoon, maak een afspraak (ook op een tijd dat je naar de bank kan mocht dat nodig zijn) Dan ben je der in 1 keer vanaf!!
Vriend van mij doet er nu ook al ongeveer een jaar tot anderhalf over om zaken af te handelen met zijn ex (woonde ook samen).
Schiet gewoon niet op.
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef Carda het volgende:
[..]
Nah, zo erg is het niet.. ze betaald me per maand terug maar er zijn nog een paar dingen die ik betaald wil zien nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |