das minderquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef fffan het volgende:
we spreken elkaar ook vrijwel nooit meer....het leven gaat gewoon door he. Alhoewel ik het wel zuur vind...om na zo'n geweldige tijd elkaar uit het oog te verliezen.
Heb je dan niet de neiging/het idee om gewoon nog met eklaar om te gaan als vrienden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef fffan het volgende:
het leven gaat gewoon door he. Alhoewel ik het wel zuur vind...om na zo'n geweldige tijd elkaar uit het oog te verliezen.
Yeapzz,..quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:49 schreef mrkanarie het volgende:
valt me op dat hier voornamelijk mannen zitten.
Heeft ie na die tijd samen nog steeds niet door waar je wel/niet tegen kan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:13 schreef -Delta- het volgende:
Ge-wel-dig... m'n ex blijft het proberen om een voet tussen de deur te krijgen.![]()
Moet 'ie vooral zo doorgaan, dan is het een keer echt definitief geen contact meer, word er echt gek van.
Mensen die je proberen te dwingen ben ik echt allergisch voor.![]()
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigtquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:13 schreef -Delta- het volgende:
Ge-wel-dig... m'n ex blijft het proberen om een voet tussen de deur te krijgen.![]()
Moet 'ie vooral zo doorgaan, dan is het een keer echt definitief geen contact meer, word er echt gek van.
Mensen die je proberen te dwingen ben ik echt allergisch voor.![]()
Maakt het nou uit om dat als straf te zien?quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigthangt hij van 's morgens tot 's avonds aan de telefoon ? stalkt hij je ?
wie dwingt wie, als jij hem een totale contactstop in de strot duwt als straf ?
Ga ik verder niet bespreken hier, er is vreselijk veel gebeurd net voordat de relatie eindigde, geloof mij maar op m'n woord, dat hij geen enkel contact meer verdient.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat doet hij dan wat zo vreselijk is dat het een totale contactstop rechtvaardigthangt hij van 's morgens tot 's avonds aan de telefoon ? stalkt hij je ?
wie dwingt wie, als jij hem een totale contactstop in de strot duwt als straf ?
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:36 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, dan begrijp ik het beter, delta, i am sorry !
Das normaal jaquote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Jajong het volgende:
Vertel me dat t normaal is, dat je nadat je t hebt uitgemaakt, er spijt van blijft hebben en eigenlijk niets liever wil dan bij haar zijn. Ook al weet je dat het op geen enkele manier meer werkt.
Ja dat is normaal. Hoe zie beeld je haar op dit moment voor je in. Zoals ze naar je keek toen jullie een top tijd hadden. Dat kan je toch niet terug krijgen. Probeer haar eerder voor te stellen zoals ze deed vlak voordat het uitging.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Jajong het volgende:
Vertel me dat t normaal is, dat je nadat je t hebt uitgemaakt, er spijt van blijft hebben en eigenlijk niets liever wil dan bij haar zijn. Ook al weet je dat het op geen enkele manier meer werkt.
Heb je er zelf ook lol aan gehad of verwachtte je meer ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
Wat ben ik een ongelofelijk idioot. Misbruikt voor de seks.
Die vraag wilde ik ook net stellen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Heb je er zelf ook lol aan gehad of verwachtte je meer ?
gebruikt, niet misbruiktquote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef gurlie het volgende:
Wat ben ik een ongelofelijk idioot. Misbruikt voor de seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |