Mja ik weet wat ik heb betaald en wat ik haar heb gegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.
Dat is indd niet echt slim.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja ik weet wat ik heb betaald en wat ik haar heb gegeven.
Als het anders was gelopen was ik nog milder geweest.. ik had ook alles bij haar weg kunnen halen tot haar bed toe. Ze wilde anders ook wel een lening afsluiten bij de bank.. hoe dom kun je zijn?
Mja we gingen zo goed uit mekaar.. en toen.. explodeerde het een beetje..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is indd niet echt slim.
Tis maar goed dat je niet echt haat hebt indd.
Ik had het wel geweten, dan.
Gelijk plukken als ene kit
k kan indd heel haatdragend zijn![]()
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:02 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja we gingen zo goed uit mekaar.. en toen.. explodeerde het een beetje..
Door haar domme fout...maarja ik heb er denk ik meer problemen mee dan zij.
Zij heeft nu iemand die er elke dag voor haar is he! Beetje jaloers ben ik daar dan wel op..quote:
Ja, kun je nagaan als je samen een huis hebt gekochtquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:36 schreef het.ismij het volgende:
Das echt het verneukte, al dat geregel als je samen iets "hebt" in de zin van bezittingen.
Rlext.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja, kun je nagaan als je samen een huis hebt gekocht![]()
Ben blij dat ik dat gezeik allemaal achter de rug heb. Heerlijk alles afgehandelt.![]()
Damnzz,..quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:48 schreef Carda het volgende:
Mja, bij mij duurt het nog wel even.. tot het einde van dit jaar en dan heeft ze alles terug betaald.
Ik hoop dat het me snel lukt om me weer happy te voelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Damnzz,..
Dat duurt nog wel ff dan indd.
suc6 ermee![]()
Hoop voor je dat alles snel goed komt.![]()
Is ook mijn standaard zin als er ergens weer is stress opduikt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:56 schreef Carda het volgende:
[..]
Ja dat zei ik altijd tegen m'n ex als ze weer eens vet negatief was..
Maar het komt ook wel goed. Uiteindelijk. Just wait and see.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef het.ismij het volgende:
Is ook mijn standaard zin als er ergens weer is stress opduikt.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:15 schreef VD het volgende:
[..]
Maar het komt ook wel goed. Uiteindelijk. Just wait and see.
Mja.. gaat alleen maar meer pijn doen straks denk ik..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
omfg, someone plz shoot me.
Gisteren gezellige met ex geweest.
Dat valt op zich wel mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:03 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. gaat alleen maar meer pijn doen straks denk ik..
Wehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee.
Tis meer lust eigelijk
Ben en blijf een man he.quote:
Mijn ex wel.. dom van me om te geloven dat ze me trouw zou blijven..had beter moeten weten he!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ben en blijf een man he.
Alleen 1 ding was k ff uit het oog verloren.
Ze is niet echt het type wat zeg maar met iedereen zomaar het bed in duikt.![]()
![]()
Zoals on-nght-stands e.d. zou ze dus echt nooit doen.
Wha ik vindt niet echt dat je dat van tevoren had kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Carda het volgende:
[..]
Mijn ex wel.. dom van me om te geloven dat ze me trouw zou blijven..had beter moeten weten he!
Mja.. dat is waar.. ik zit te blatenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wha ik vindt niet echt dat je dat van tevoren had kunnen verwachten.
Voor hetzelfde geld was ze wel trouw gebleven.
inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:12 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. dat is waar.. ik zit te blaten
Mja.. is alleen niet fijn dat je dan nog steeds niet fatsoenlijk slaapt... zal er wel bijhoren..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
inderdaad.
jezelf niet gekker maken dan je al bent.
Dat is wel irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Carda het volgende:
[..]
Mja.. is alleen niet fijn dat je dan nog steeds niet fatsoenlijk slaapt... zal er wel bijhoren..
Probleem is dat ik zovaak wakker word dat ik niet eens doorheb dat ik wel een beetje slaap..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is wel irritant inderdaad.
Ik had daar gelukkig geen last van.
Maak gewoon langere dagen, en zodra je echt moe bent pas je bed in duiken.
Aan een uur of 4/5 in een nacht heb je genoeg!!
(doe k standaard)
Das wel klote indd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Carda het volgende:
[..]
Probleem is dat ik zovaak wakker word dat ik niet eens doorheb dat ik wel een beetje slaap..
Maar dan overdag voel ik het aan m'n lichaam.
Hehe, nah.. zo desperate ben ik nog niequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:46 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das wel klote indd.
Slaappillen?
Oke,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef Carda het volgende:
[..]
Hehe, nah.. zo desperate ben ik nog nie
En voor m'n gevoel gaat het steeds beter.
Dankjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb ongeveer 1 1/2 jaar geleden hier gepost. Was flink naarde klote geholpen door m'n ex, ouders in scheiding en totaal geen steun aan haar gehad, ze ging ervandoor met een ander. Maar ik moet zeggen ik heb nu al 8 maanden een nieuwe vriendin. Op dat moment had ik dat nooit gedacht. Voelde me depresief slecht geslapen, naar bed geweest met me beste vriendin en daar ook een tijdje mee gescharrelt. Maar nu toch weer gelukkig!!!
HET KOMT ALLEMAAL GOED!!!
Precies!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Logisch..maar je voelt je helemaal alleen opd e wereld door deze shit....niemand dringt tot je door totaal niemand....En diegene die je pijn doet intereseerd het allemaal niet en heeft het niet door.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:04 schreef Carda het volgende:
[..]
DankjeBen ik ook wel van overtuigd hoor! Maar ik vind het fijn om het van me af te schrijven.
Nee voel me niet alleen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Logisch..maar je voelt je helemaal alleen opd e wereld door deze shit....niemand dringt tot je door totaal niemand....En diegene die je pijn doet intereseerd het allemaal niet en heeft het niet door.
Ik denk niet ech dat je zozeer haar mits, maar iemand voor genegenheid e.d. om je heen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef Carda het volgende:
[..]
Nee voel me niet alleen hoorMis haar gewoon nog een beetje..en normaal mis ik niemand echt.
En degene die je pijn doet moet ook veel verwerken, tenminste mijn ex wel (denk ik hoor..).
Oke, lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:52 schreef pindapepsil het volgende:
2 jaar en andere is bijna 4 jaar
en bedankt ik ben al blij dat ik het hier kwijt kan![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ex?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef het.ismij het volgende:
omfg, someone plz shoot me.
Gisteren gezellige met ex geweest.
welkom terugquote:
Werkte toch niet helemaal indd.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef Emel het volgende:
[..]
welkom terug
begin dus nooit iets met een ex
je hebt het iig geprobeerd. Weer een leerzame ervaringquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Werkte toch niet helemaal indd.
K ben toch wel erg veranderd,..
Dus ja,.. schiet gewoon niet op, had er eigenlijk achteraf gezien door hoop rompslomp geen zin in.
Was meer lust denk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |