They all do. En die reactie is normaal. Aan de ene kant wil je het beste voor haar... maar aan de andere kant vergeet je jezelf ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze gaat verder met haar eigen leven
Gun het haar wel, maar toch weer nietKlootzak dat ik ben
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nodig hebben?T'is gewoon een kleinigheidje, meer niet.
Het is bij mij niet óf Valentijnsdag óf spontaan verrassen, gewoon allebei.![]()
Wat kleins geven / doen op Valentijnsdag en op andere onverwachte dagen ook verrassen.
Vind je dat niet leuk, dan doe je dat niet, simpel toch.![]()
Ook voor een kleinigheidjequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef need_it het volgende:
sja waar zijn verjaardagen dan voor..![]()
[..]
Mja, je moet nu voor jezelf kiezen. Doe ik nu ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....
Kut kut kut kut kut!!!!!!
Zit alweer een half uur te janken.
* TimmyAsd heeft hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.
Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.
Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
Ik voel met je mee jongen! Ik maak op dit moment het zelfde meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....
Kut kut kut kut kut!!!!!!
Zit alweer een half uur te janken.
Ach ik neem gewoon geen contact op totdat ik zeker weet van mezelf dat ik er tegen kan. Heel simpel.. maarja ik heb dan ook genoeg mensen om me heen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef VD het volgende:
[..]
Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.
damn ja dat doet pijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
In gedachten zie je haar al bekken met andere gasten... of nog erger...![]()
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
Yep. Je zult het niet geloven, maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderOp een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
Dat doet het hem iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
Komt nog bij dat ik nu alleen in een huis zit. Muren komen op me af. En zij.... zij gaat ineens volop stappen enzo....was ze anders nooit zo mee bezig![]()
nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).
Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat wordt na een tijdje vanzelf minderOp een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
Dat rare buikgevoel herken ik ook. Hoort erbij, jammer genoeg. Maar ook dat wordt op een gegeven moment minder. Tijd heelt alles, dat is echt zo. En vroeg of laat ga je zelf met een prachtige meid naar bed en kan het je allemaal geen zak meer schelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef MadScientist het volgende:
[..]
nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...
de machteloosheid ook he, kun je zo gek van worden. bah![]()
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).
Voor vrouwen is het hun natuurlijke, primitieve drang. Dat is natuurgeweld, daar begin je niets tegen. Dat win je nooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef VD het volgende:
[..]
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring..
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |