abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35090226
Goed. Mijn anonieme Valentijnskaart bleek toch niet zo anoniem te zijn. Handschrift werd herkend terwijl ik zó mijn best deed er iets anders van te maken. .

Toch ontkend. Ze geloofde het niet. 'Dan ben ik de paashaas' zei ze. Grapte dat ik dan wel een paar melkchocolade eitjes wilde. Ging een paar uur later de deurbel. Lag er een zak paaseitjes met een strikje eromheen voor de deur. .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:08:45 #277
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35091741
Ze gaat verder met haar eigen leven
Gun het haar wel, maar toch weer niet Klootzak dat ik ben
pi_35092396
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Ze gaat verder met haar eigen leven
Gun het haar wel, maar toch weer niet Klootzak dat ik ben
They all do. En die reactie is normaal. Aan de ene kant wil je het beste voor haar... maar aan de andere kant vergeet je jezelf ook niet.
pi_35118989
sja waar zijn verjaardagen dan voor..
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Nodig hebben? T'is gewoon een kleinigheidje, meer niet.

Het is bij mij niet óf Valentijnsdag óf spontaan verrassen, gewoon allebei.
Wat kleins geven / doen op Valentijnsdag en op andere onverwachte dagen ook verrassen.
Vind je dat niet leuk, dan doe je dat niet, simpel toch.

woensdag 15 februari 2006 @ 23:05:06 #280
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35134965
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef need_it het volgende:
sja waar zijn verjaardagen dan voor..
[..]
Ook voor een kleinigheidje
Kerst vier ik niet
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_35145054
Morgen ga ik samen met een vriendin onze exen loslaten
pi_35204814
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....

Kut kut kut kut kut!!!!!!

Zit alweer een half uur te janken.
pi_35205278
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:
Ik voel me kut... Ze is mij echt compleet uit haar leven aan het werken en dat doet pijn... Hou nog zoveel van haar....

Mja, je moet nu voor jezelf kiezen. Doe ik nu ook.
pi_35205429
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.

Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 22:38:23 #285
45511 TimmyAsd
pi_35205598
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:
Makkelijker gezegd als gedaan helaas.... Het zijn kleine dingetjes... Bijvoorbeeld een ondertitel op een forum was eerst "vriendinnetje van Uiruru" en nou blanco... Het is maar een klein iets maar het doet me toch pijn.

Ik hou zoveel van haar en ik kan en wil haar ook nog niet vergeten zoals zij wel met mij doet...
* TimmyAsd heeft hetzelfde.

maar toch ook weer niet..

pi_35206515
dan post je vorige week nog leuk tips voor mensen hier....en zit je nu zelf diep in de shit....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_35210303
Heb weer een hele fijne middag/avond met mijn ex gehad. Goed, ik mag d'r niet neuken maar hoe de situatie nu is... ik teken ervoor. .
pi_35210356
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:33 schreef Uiruru het volgende:

Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.
pi_35216676
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef Uiruru het volgende:

Ik voel met je mee jongen! Ik maak op dit moment het zelfde mee Verschil is alleen dat ik niet kan janken... Mijn verstand zegt ook gewoon dat het beter is dat we uit elkaar zijn want we zijn echt té verschillend, maar je gevoel he...

Komt nog bij dat ik nu alleen in een huis zit. Muren komen op me af. En zij.... zij gaat ineens volop stappen enzo....was ze anders nooit zo mee bezig

In gedachten zie je haar al bekken met andere gasten... of nog erger...
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_35216896
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef VD het volgende:

[..]

Ik heb het achter me gelaten. Heb d'r al té vaak gezegd hoeveel ik van d'r hou. Al teveel voor d'r gedaan. Het is goed zo. Bal ligt allang daar.
Ach ik neem gewoon geen contact op totdat ik zeker weet van mezelf dat ik er tegen kan. Heel simpel.. maarja ik heb dan ook genoeg mensen om me heen.
pi_35221182
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef jagermeister1 het volgende:
damn ja dat doet pijn
ik heb ook zo'n fijne hersenpan die daar erg goed in is
heb meerdere malen gedroomd dat ze expres vlak voor mijn neus met een andere kerel ging zoenen...
echt... zelfs in mijn slaap kan ik geen rust krijgen zo... maar het gaat al beter nu
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:05:07 #292
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_35223544
quote:

Dat wordt na een tijdje vanzelf minder Op een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_35224470
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat wordt na een tijdje vanzelf minder Op een geven moment boeit het je echt niet meer en gun je je ex ook gewoon geluk...
Yep. Je zult het niet geloven, maar het is echt zo. !
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_35230326
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).

Het gemis is erg, geconfronteerd worden met haar spulletjes is nog erger, maar de razernij die er door je heen gaat wanneer eerder genoemde perverse fantasiëen door je hoofd schieten is.. ongekend.

zaterdag 18 februari 2006 @ 19:22:24 #295
45511 TimmyAsd
pi_35230432
quote:

Komt nog bij dat ik nu alleen in een huis zit. Muren komen op me af. En zij.... zij gaat ineens volop stappen enzo....was ze anders nooit zo mee bezig

Dat doet het hem idd
pi_35231519
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het inbeelden dat ze waarschijnlijk een ander pijpt altijd nog het moeilijkst gevonden aan een breuk. Het idee dat ze liever aan een andere pik zuigt en een andere pik in zich laat glijden, hoe plat het ook klinkt, kan mijn bloed dan echt doen koken (op een niet erotische manier).
nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...
de machteloosheid ook he, kun je zo gek van worden. bah
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_35233081
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je na een tijdje gewoon er gevoelloos in bent en het je niet meer interesseert of ze zich laat te naaien, je hebt dan meestal ook zelf weer genoeg aan je hoofd wat echt belangrijk is. Met elkaar geluk gunnen heeft het doorgaans weinig te maken, al heb ik 1 ex die ik echt geluk gun. De rest laat me gewoon onverschillig om eerlijk te zijn, al laten ze zich door een paard nemen...
pi_35234331
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:51 schreef MadScientist het volgende:

[..]

nou ja niet alleen je bloed koken, maar ook zo'n naar buikpijn gevoel krijg je ervan. tenminste ik dan...
de machteloosheid ook he, kun je zo gek van worden. bah
Dat rare buikgevoel herken ik ook. Hoort erbij, jammer genoeg. Maar ook dat wordt op een gegeven moment minder. Tijd heelt alles, dat is echt zo. En vroeg of laat ga je zelf met een prachtige meid naar bed en kan het je allemaal geen zak meer schelen.

Ik ben zelf ook onverschillig over mijn exen wat betreft wat ze nu met anderen uitspoken. In het begin was dat natuurlijk anders, helemaal als je ze met een ander ziet zoenen. Dat is me wel eens overkomen, ouch.
pi_35237340
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef Disorder het volgende:
Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring. .
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
pi_35240745
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef VD het volgende:

[..]

Ach, ze doet maar. Als dat d'r gelukkig maakt. Not caring. .
Sinds ik kennis heb genomen van d'r escapades heeft het geen waarde meer.
Voor vrouwen is het hun natuurlijke, primitieve drang. Dat is natuurgeweld, daar begin je niets tegen. Dat win je nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')