quote:Ajax accepteert schikking aanklager inzake FC Utrecht-Ajax
Het schikkingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB in verband met de wanordelijkheden rond FC Utrecht - Ajax d.d. 27 november 2005 heeft gedaan, is door Ajax geaccepteerd. De wanordelijkheden betroffen hoofdzakelijk vernielingen in het bezoekersvak in stadion De Galgewaard.
De acceptatie van deze straf betekent dat de wedstrijd Heracles - Ajax van 26 februari a.s. zonder uitpubliek gespeeld zal worden.
Zoals Ajax in een eerdere reactie al heeft laten weten veroordeelt de club het aanrichten van vernielingen door haar supporters ten strengste. Wel betreurt Ajax het dat ook een groep goedwillende supporters, die graag naar de uitwedstrijd tegen Heracles had willen gaan, gedupeerd wordt door de groep die bij FC Utrecht vernielingen heeft aangericht. Ajax heeft wel getracht dadergerichte maatregelen te nemen maar het achterhalen van de identiteit van de daders bleek in dit geval zeer moeilijk.
DB is géén goede trainer/coach, kan het worden, maar ervaring hoor je niet op te bouwen bij Ajax I.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef marsu het volgende:
We hebben een uitstekende trainer/coach.
Wouters, Koeman en Blind zijn het vast niet met je eensquote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB is géén goede trainer/coach, kan het worden, maar ervaring hoor je niet op te bouwen bij Ajax I.
Ronald Koeman had tenminste nog enige ervaring opgebouwd bij Vitesse, maar JW en DB zijn gewoon gemakkelijke (en goedkope?) oplossingen geweest. Oprotten daarmee, ik wil resultaten zien!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wouters, Koeman en Blind zijn het vast niet met je eens.
Ik ben geen succes-supporter, maar ik kan dit gestuntel niet aanzien.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat willen we allemaal natuurlijk..
quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben geen succes-supporter, maar ik kan dit gestuntel niet aanzien.
DB moet weg, want hij heeft aangetoond Ajax niet sterker te kunnen maken!
Het is het gevolg van wanbeleid. Gebrek aan visie. Het idee van de leiding was: we moeten zorgen dat we geen cent teveel uitgeven en op winst uitkomen. Dat korte termijn denken werd verder bevorderd omdat Arie's bonussen er van af hingen. Dus verkopen van goede spelers en contracten laten verlopen ipv vernieuwde (duurdere) contracten en een niet al te ervaren dus dure trainer is dan tijdelijk financieel positief voor Ajax (en dus voor Arie) maar goedkoop is duurkoop. Om dit weer op te bouwen kost tijd en geld. Bij Van Geel heb ik het idee dat-ie wellicht een duidelijke visie heeft maar bij DB heb ik dat minder. Dan ook nog niet echt voetbal gerelateerde jokers in het bestuur. Drama. En het zal denk ik een tijdje duren voordat dat weer opgelost is. Er zou iemand met visie en een harde had de tent moeten "regeren". Weg met die Jaakkes en dergelijke.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
Tja, het kan idd waarschijnlijk gewoon niet anders. Als het niet goed gaat is dat niet ALTIJD de schuld van de trainer. Maar zijn pogingen om het tij te keren zijn hemelstergend slecht..
Niet met Danny Blind als trainerquote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef Jajong het volgende:
Als Ajax de spelers koop die allemaal circuleren: Perez, Landzaat, Mathijsen, Luirink. etc etc etc. Dan worden we volgend seizoen overtuigend kampioen.
quote:Markus Rosenberg moet een plekje krijgen in de Zweedse WK-selectie. Dit heeft Henke Larsson gezegd in een interview.
Naast de vaste spitsen Henrik Larsson en Zlatan Ibrahimovic heeft bondscoach Lars Lagerbäck nog plaats voor drie aanvallers. Voor deze drie plaatsen lijkt het te gaan tussen Mattias Jonsson (Djurgårdens IF), Johan Elmander (Br¢ndby IF), Markus Allbäck (FC Kopenhagen) en Markus Rosenberg (Ajax).
Larsson zou graag zien dat Rosenberg in ieder geval meegaat naar Duitsland. "Volgens mij hoort hij thuis op het WK. Of hij in de basiself moet staan, daar heeft noch hij noch ik over te beslissen."
quote:Excelsior wil zich graag versterken met Yannis Anastasiou en Daniel Rijaard. Laatstgenoemde moet de opvolger worden van de naar RKC Waalwijk vertrokken Dustley Mulder.
Anastasou moet de aanval van de Rotterdamse club versterken. De Griekse aanvaller mag vertrekken bij Ajax en staat in de belangstelling van meerdere clubs.
Ja, dat vind ik ook erg jammer, maar we kunnen niet puur en alleen voor het imago van Blind blijven aanmodderen..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind wel triest dat Blind nu door de meesten herinnerd gaat worden als de prutser die Ajax niet kon laten voetballen. Of er moet nu een wonder gaan gebeuren.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jalalalala.
Jan Wouters toch ook? Daarbij, als DB er nu zelf voor kiest om een stapje terug te doen en John v/d Brom op te volgen, lijkt de blamage iets minder.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind wel triest dat Blind nu door de meesten herinnerd gaat worden als de prutser die Ajax niet kon laten voetballen. Of er moet nu een wonder gaan gebeuren.![]()
quote:Van Gaal weerspreekt overgang Perez
AZ Volgens AZ-trainer Louis van Gaal is er geen sprake van een overgang van Kenneth Perez naar Ajax. 'Het is niet zo anders zou ik het moeten weten', zei Van Gaal in een reactie op berichten dat de middenvelder in de zomer overstapt naar Ajax.
Perez zou bij Ajax voor drie jaar een contract hebben getekend. Naar verluid ligt de transfersom rond de 3 miljoen euro. Eerder dit seizoen ging de spelmaker niet in op een aanbieding om zijn contract in Alkmaar te verlengen.
Perez geeft 'geen commentaar' op een mogelijke overgang. Ook de technisch directeur van Ajax zegt niets.
30 januari 2006
Enn...quote:Vermaelen houdt vertrouwen in Blind, Rosenberg cynisch 30 januari 2006
De selectie van Ajax staat nog steeds achter trainer Danny Blind. Verdediger Thomas Vermaelen laat op de website van Dipo weten dat er nog steeds vertrouwen is in de Zeeuwse oefenmeester. "Absoluut. Het ligt niet aan de trainer, denk ik", zegt de jonge Belg. "Wij zijn de spelers en wij moeten het doen. Het is altijd makkelijk om de trainer eruit te gooien, maar ik denk niet dat dat iets zal oplossen nu."
Thomas Vermaelen Ondanks de harde en kille cijfers (1-4) is Vermaelen niet van mening dat het verlies tegen FC Utrecht terecht was. "Ik denk dat we de hele wedstrijd op de helft van Utrecht speelden en tegen vier stomme tegengoals opliepen. We hadden hier absoluut niet hoeven verliezen. Ze zijn vier keer voor ons doel gekomen en hebben vier keer gescoord. Ik denk dat we inzet hebben getoond en het is zuur dat we dan verliezen."
De twintigjarige Ajacied was niet verbaasd over het feit dat Klaas-Jan Huntelaar op de nummer 10-positie speelde. "Dat zijn keuzes van de trainer, ik kan er niet over discussiëren. We hebben problemen op '10' en die zul je moeten oplossen. Het was geen slechte keus, denk ik. Klaas-Jan speelde kort bij de spitsen en Galásek en Lindenbergh zorgden voor rust, dus er was evenwicht. Ik denk dat het geen verkeerde keuze was."
In tegenstelling tot Vermaelen vindt aanvaller Markus Rosenberg dat Ajax zondagmiddag een wanprestatie leverde. "We speelden slecht, we verloren met 4-1, maar creëerden wel een aantal kansen", zegt hij op de website Highlow.nl. "Ik ben er zo ziek van! Boos ben ik. Boos op mezelf en op het team, omdat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld als we net met 4-1 hebben verloren?"
De Zweed is teleurgesteld in zijn ploeggenoten, maar niet in zijn trainer. "De trainer heeft een grote verantwoordelijkheid, maar de spelers ook. We moeten het samen weer positief oppakken. De trainer probeert ons weer positief te stimuleren. Hij praat veel met ons." Dan wordt Rosenberg echter alsnog cynisch over Blind. "Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt, we zijn de besten, we verliezen met 4-1!"
quote:Column: Martin van Geel, geboren Godenzoon 30 januari 2006
door Richard T.
Martin van Geel kwam op 27 november 1960 ter aarde in het pittoreske Goirle. Als zoon van een getalenteerde hardfietser ontpopte hij zich reeds op jonge leeftijd tot een rasecht voetbaldier. De bevlogen jongeman zet zijn eerste stappen in de voetballerij bij de plaatselijke trots VOAB. Op 15-jarige leeftijd debuteert Van Geel bij deze gerenommeerde eersteklasser. Na enkele weken is hij het niveau ontgroeid en verkast de jongeling naar de grote broer in Tilburg, Willem II. Bij de Tricolores groeit de sierlijke middenvelder uit tot sterkhouder van zijn ploeg. Van Geel rijgt de doelpunten aaneen en wordt een onmisbare schakel in de Tilburgse equipe.
In 1979 versterkt recordkampioen AFC Ajax zich met Van Geel. Ondanks de louter positieve reacties van Ajax' supportersschare op de nieuwe aankoop, botert het niet tussen Van Geel en zijn nieuwe ploeggenoten. Gewaardeerde roodwithemden als Søren Lerby en Frank Arnesen zien in de nuchtere Goirlenaar een geduchte concurrent. In zijn eerste jaar als Godenzoon viert Ajax grote triomfen. Met de dynamische Van Geel als gangmaker vallen alle Amsterdamse puzzelstukjes ineen. Na twee jaar sluit hij het Amsterdamse hoofdstuk (tijdelijk) af en vertrekt hij naar Roda JC. Na een succesvolle periode aldaar belandt Van Geel vanwege een toevallige samenloop van omstandigheden bij aartsrivaal Feyenoord. Hij wijst de Rotterdammers de weg naar succes en vervult zelf een hoofdrol in de opmars van de havenstedelingen.
In 1989 zet Martin van Geel een punt achter zijn succesvolle actieve loopbaan. Van Geel rust echter niet op zijn lauweren. De gerespecteerde ex-voetballer krijgt een aanbieding van Willem II en gaat hier aan de slag als technisch directeur. Bij zijn aantreden is de balans volledig zoek in de organisatie van de Tilburgers. Met gedegen beleid brengt Van Geel echter 'het Ajax van het Zuiden' op het rechte pad en wordt de weg naar boven ingeslagen. In 1997 doet hij een van zijn vele gouden grepen en contracteert hij Co Adriaanse als oefenmeester. De technisch directeur doet uitstekende aankopen en geeft Adriaanse de gelegenheid een winnend elftal te smeden. Na enkele succesvolle jaren houdt de trainer het echter voor gezien en stapt woedend op na een blamerend thuisverlies tegen Cambuur Leeuwarden. Van Geel raakt echter niet in paniek en bewaart de rust in Tilburg.
In 2002 geeft hij een andere wending aan zijn succesvolle loopbaan als td door naar Alkmaar te trekken. De kaasstedelingen teren volledig op de goedgevulde portemonnee van preses Dirk Scheringa en zien in Van Geel een welkome versterking voor het managementteam. Ook hier maakt hij het onmogelijke waar. De gewezen middenmoter transformeert onder Van Geels vleugels tot een wervelende voetbalmachine. Een reeks succesaankopen maakt het Alkmaarse sprookje werkelijkheid. AZ voegt zich bij de traditionele Top Drie en wordt slechts luttele seconden voor het laatste fluitsignaal uitgeschakeld voor de finale van de UEFA Cup.
In 2005 voltrekt zich datgene waar miljoenen mensen op gehoopt hebben: Martin van Geel verkast naar de burelen van Ajax. De topclub verkeert in crisis en weet zich in de extremis van de diensten van de geboren Brabander te verzekeren. Hij laat zich niet uit het veld slaan door de ruïnes van zijn voorgangers en hakt essentiële knopen door. De immer consequente td verschaft zijn volgers duidelijkheid en brengt lijn aan in de chaos bij de Godenzonen. Van Geel gaat om de tafel met notoire bankzitters en spelers waarvan het contract afloopt. Nadat hij enkele overbodige tribuneklanten van de hand heeft gedaan en hiermee het ongelooflijke bedrag van zeven miljoen euro kon bijtellen op de Amsterdamse rekening, verdiept hij zich in de transfermarkt. Hij maakt zich sterk voor het aantrekken van multitalent Olaf Lindenbergh en goalgetter Klaas-Jan Huntelaar. Ook laat hij zich op het technische vlak niet ongemoeid. Zo ziet hij in de secretaresse van AZ een welkome versterking voor Ajax.
De laatste weken is een significante verbetering in Ajax' prestaties waar te nemen en dit is voor een groot deel te danken aan de fantastische inzet van Martin van Geel. De geboren Godenzoon heeft Ajax weer op een hoger plan gebracht en heeft haar met zijn succesvolle beleid verzekerd van alleenheerschappij in de voetbalwereld.
klopt.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef StarGazer het volgende:
Jan Wouters was idd precies hetzelfde verhaal.
Idd:quote:Op maandag 30 januari 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff wat een waardeloze column
Ja, tikje overdreven allemaal zeg..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd:
De laatste weken is een significante verbetering in Ajax' prestaties waar te nemen en dit is voor een groot deel te danken aan de fantastische inzet van Martin van Geel. De geboren Godenzoon heeft Ajax weer op een hoger plan gebracht en heeft haar met zijn succesvolle beleid verzekerd van alleenheerschappij in de voetbalwereld.
Volgens mij is het allemaal sarcastisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tikje overdreven allemaal zeg..
quote:"Ik ben er zo ziek van! Boos ben ik. Boos op mezelf en op het team, omdat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld als we net met 4-1 hebben verloren?"
De Zweed is teleurgesteld in zijn ploeggenoten, maar niet in zijn trainer.
...
Dan wordt Rosenberg echter alsnog cynisch over Blind. "Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt, we zijn de besten, we verliezen met 4-1!"
quote:Maxwell speelt vanaf komende zomer voor Internazionale. De Italianen nemen de vleugelverdediger transfervrij over van Ajax, waar zijn vertrek al enkele weken vaststond.
Er bestaat ook nog een kans dat Maxwell per direct naar Inter verkast. Ajax-directeur Martin van Geel verwacht dit echter niet. Volgens hem wordt een transfer in twee dagen wel erg kort dag.
Mocht Maxwell toch nog per direct de overstap maken naar Internazionale, dan zal hij eerst enkele maanden gestald wordt bij een kleinere Italiaanse club (Ancona of Empoli). Op deze manier omzeilt Inter de 'buitenlandersregel' voor niet-EU spelers.
quote:Ajax accepteert schikking aanklager: Heracles-uit zonder Ajaxsupporters
Ajax gaat akkoord met de schikking die de aanklager van de KNVB de club heeft voorgelegd. De aanklager onderzocht de vernielingen die zijn aangericht bij de uitwedstrijd tegen FC Utrecht en stelde het spelen van een wedstrijd zonder uitsupporters als sanctie voor. Nu Ajax hiermee akkoord is gegaan wordt de wedstrijd Heracles - Ajax van 26 februari a.s. zonder uitpubliek gespeeld.
Kijk in het columnhoekje voor meer van dit soort brouwsels van user Marsu.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff wat een waardeloze column
Blijft zondequote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Ajax scoorde alleen in 1996/97 minder dan nu
30/1/2006 14:30
Het is niet het enige probleem van Ajax, maar wel één van de oorzaken van het tot dusverre zo matig verlopen seizoen: de Amsterdammers scoren heel moeizaam. Slechts één keer scoorde Ajax gemiddeld minder in de Eredivisie, dan de ploeg van Danny Blind.
Met 35 goals in 21 duels maken de Amsterdammers gemiddeld slechts 1,67 doelpunten per wedstrijd. Alleen in het seizoen 1996/97, het laatste jaar onder Louis van Gaal, scoorde Ajax minder. Destijds stokte de teller op 55 treffers, goed voor een moyenne van 1,62. De huidige ploeg stevent af op een totaal van circa 57 treffers.
In de clubhistorie komt het zelden voor dat Ajax minder dan twee goals per wedstrijd produceert. In totaal lukte het in zes (van de 49) seizoenen niet om aan dat gemiddelde te voldoen. Willen Blind en zijn spelers die grens dit seizoen alsnog slechten, dan zullen zij in de laatste dertien wedstrijden in totaal nog minstens 33 doelpunten moeten maken, ofwel gemiddeld 2,54 goals in die reeks.
Het meest productieve Ajax-seizoen is dat van 1966/67 toen Johan Cruijff en zijn ploeggenoten er maar liefst 122 maakten, een gemiddelde van 3,59 doelpunten.
Volgens mij zijn we het hier allemaal al maanden over eens, en is Van Geel daar wat tegen aan het doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Maxwell en Trabelsi weg, voor niks, dit is 100% een beleidsmatige fout, en dit is zo Ajax eigen dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. N
Bij PSV zou dit niet gebeuren, dat weet ik zeker.²
er staat dat Juanfran juist niet geschorst isquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien maar goed ook, want wat waren ze waardeloos gisteren
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat AZ zulke kutsupporters heeft voor de rest is het best een leuke club.
Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
DB is er zelf ingestapt, hij heeft zelf de situatie kunnen inschatten, hij wist zelf hoe de jeugd er voorstond en hij mocht zelf beslissen over de aankopen. DB heeft het nu zelf verknald, dus zal zelf op de blaren moeten zitten. Op dat sentimentele gejank zit ik niet te wachten en over enkele weken (lees: nederlagen) denkt heel de Amsterdam ArenA er zo over, dan wil iedereen DB weghebben. Mark my words!
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....
Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is steeds vol lof over Juanfran, maar hij stelt echt weinig voor. Hij werd gisteren meerdere malen in de luren gelegd met steeds dezelfde beweging door Adil Ramzi. Een beetje technisch begaafde speler heeft een hele goede dag tegen Juanfran, hij is gewoon erg naïef in zijn verdedigen, tevens komt hij snelheid te kort.²
Ach, zijn kop schrikt wel wat aanvallers af.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zal er dan op rechtsback gaan spelen??
Huntelaar??
Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zal er dan op rechtsback gaan spelen??
Huntelaar??
Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
Wat er hier in Nederland met de jeugd gebeurt????quote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?²
Nee, ik meen oprecht dat ik het niet helemaal gezien heb. Ik kreeg alleen dat van Lurling mee en een beetje Björn van der Doelen, ik heb nl. naar dat voetbalpraatprogramma gekeken van Hugo Borst.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!
En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.
Er waren geen spreekkoren omdat die op anderen gericht waren, niet omdat iedereenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.
Dat vond ik ook van Mark Wotte in het beginquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel is namelijk fantastisch.
Nee, want hij zit er ook nog maar zo kort met dit materiaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef marsu het volgende:
De lobby om het ontslag van Danny Blind is gestoeld op de huisstijl van Feyenoord, namelijk paniekvoetbal. Dus laten we niet meegaan in deze chaos en Blind het vertrouwen geven dat hij verdient. Het elftal in de balans is zoek, geef hem de tijd om met nieuwe aankopen te vlammen. Wanneer dat niet lukt, mag je hem daarop afrekenen, nu nog niet.
Dan hoop ik maar dat hij snapt dat er buitenspelers moeten komen, want dat had hij bij de aankoop Huntelaar volgens mij nog niet echt begrepen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel zit waarschijnlijk op dit moment al zn kandidaten uit zn lijstje te polsen
Klopt, Huntelaar kan er niks aan doen dat hij in een team komt zonder buitenspelers. Maar daar had van Geel nou juist voor moeten zorgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de aankoop van Huntelaar valt nog nauwelijks te beoordelen. HIj komt binnen in een walgelijk slecht spelend team. En aangezien yannis weggaat, harry misschien, is hij niet echt overbodig voor de langere termijn.
Net alsof van Geel zo stevig in zijn zadel zit....quote:Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef marsu het volgende:
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft van Geel nou goed gedaan? Eigenlijk nog helemaal niks. Huntelaar was veel te duur en eigenlijk overbodig.
De vraag is of er nog Ajax-waardige buitenspelers rondlopen die ook nog eens betaalbaar zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat hij snapt dat er buitenspelers moeten komen, want dat had hij bij de aankoop Huntelaar volgens mij nog niet echt begrepen.
Daarom wil hij al die zelfde spelers (Landzaat en Matthijsen) weer met zich mee nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Van Geel heeft het 2 keer goed gedaan met Willem II en AZ. Beide keren met dezelfde spelers en dezelfde trainer. Of hij echt zo fantastisch is moet dus nog maar blijken.
Nou wat ik dus het allervreemdste vind is dat het in het seizoen helemaal niet zo slecht ging. We hebben heel erg goed gevoetbald bij vlagen, zeker in de CL. Alleen scoorden we niet genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, want hij zit er ook nog maar zo kort met dit materiaal.
Maakt toch niet uit, haal gewoon wéér dezelfde spelers en trainer!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Van Geel heeft het 2 keer goed gedaan met Willem II en AZ. Beide keren met dezelfde spelers en dezelfde trainer. Of hij echt zo fantastisch is moet dus nog maar blijken.
Dat heeft hij goed gedaan vind ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.
Huntelaar is voor de lange termijn gehaald, dude, als dat nog niet duidelijk is? Charisteas is buiten de boot gevallen. Of Martin van Geel zijn werk goed doet kan je pas over twee jaar zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Mark Wotte in het begin![]()
Wat heeft van Geel nou goed gedaan? Eigenlijk nog helemaal niks. Huntelaar was veel te duur en eigenlijk overbodig.
Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Net alsof van Geel zo stevig in zijn zadel zit....
Bij Ajax loopt het praktische organigram niet parallel met het op papier gezette heb ik altijd het idee.
Verder heeft Ajax er weinig aan om Blind nu de deur te wijzen denk ik, men moet zorgen dat de play-offs gehaald worden, en met dit team lijkt me dat een eitje, en dan weer eens in de zomer een echt goede coach aanstellen mét ervaring, want daar schort het nogal eens aan in de begeleiding.
Waarop baseer jij je grenzeloze vertrouwen in Blind eigenlijk, wat heeft hij laten zien of horen dat jij hem als de juiste man op de juiste plek ziet?
Als je het vaak genoeg herhaalt, ga je het nog geloven ook! Als Ajax donderdag verliest van SCH (zónder KJH en Samaras nota bene) is DB na een nederlaag in Rotterdam sowieso weg!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef marsu het volgende:
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef marsu het volgende:
[..]
Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.
Mijn vertrouwen in Blind is gebaseerd op zijn tactisch vermogen en prestaties vorig seizoen. Zijn opvattingen over voetbal spreken me aan en Louis van Gaal heeft openlijk zijn vertrouwen in hem uitgesproken. (en geen grappen dat hij dat doet zodat Ajax slecht gaat spelen enzo)
Zo op de Rotterdamse tourquote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.
Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Het ligt aan de balans in de selectie.
Is het niet de taak van Blind om te roeien met de riemen die hij heeft?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Het ligt aan de balans in de selectie.
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?
werkers, talenten en sterrenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?
Hij straalt ook imo niet uit dat HIJ de baas is op het veld, dat het team speelt op zijn manier en onder zijn verantwoordelijkheid. Hij zit er nu een jaar, maar zijn hand is niet te herkennen en heeft alleen voor nog meer onrust gezorgd.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er in godsnaam met Roseles aan de hand? Die gozer was zo goed tijdens de olypische spelen.
Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!
Topper inderdaad, die techniek, ervaring en overzicht met zich meebreng. Wat kost ie eigenlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Hoop echt dat Perez komt. Zou een enorme versterking zijn voor het huidige Ajax!
Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
Wat te denken van Finidi George! Maar goed, iedere speler van Ajax wordt vergeleken met zijn voorgangers, dus je moet óf heel goed inkopen óf heel goed opleiden.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.
Leuk voor Castelen en Kalouquote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef JeroenV het volgende:
Juanfran kan gewoon spelen zondag. Hij had geen geel gekregen, lees ik net op voetbal.nl
deze week:quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als iedereen fit zou zijn op dit moment, hoe zou dan de opstelling bij Ajax zijn?
Wel langs Juanfran dusquote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kastelen komt nog niet voorbij een lantaarnpaal
Dat is alleen mogelijk als er basistalent aanwezig is en ik denk dat het dáár aan schort. Buitenspelers behoren tot het verleden denk ik en Ajax zoekt het onmogelijke.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat te denken van Finidi George! Maar goed, iedere speler van Ajax wordt vergeleken met zijn voorgangers, dus je moet óf heel goed inkopen óf heel goed opleiden.
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Ajax wil Landzaat en Mathijsen ook halen in de zomer.
Misschien moet er ook maar eens stevig gesaneerd worden in de top en moet er niet geschuwd worden om heilige huisjes aan te vallen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.
MO en RK wonnen de dubbel tenminste nog en de prestaties van CA zijn ondergewaardeerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.
Ik hoop van harte dat die 2 komenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu van Geel er zit lijkt me dat niet geheel onlogisch eigenlijk.
Dat denk ik ook ja, al is het de vraag of hij ze uberhaupt zal laten gaan. Als die spelers vertrekken wat voor nut heeft het dan nog om een nieuw stadion te bouwen?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat die 2 komen. Het zal moeilijk worden, want Scheringa zal een fortuin vragen.
Okee, maar Olsen had nog een lading superspelers (Blind, De Boer, Laudrup, Litmanen) en Koeman had wel succes, maar heeft met zijn politieke spelletjes een ontzettende negatieve sfeer in de selectie bewerkstelligd en had ook lak aan de Ajax-cultuur.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
MO en RK wonnen de dubbel tenminste nog en de prestaties van CA zijn ondergewaardeerd.
Nee, in 2007.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Landzaat zn contract loopt dit seizoen toch af?
vd vaart stokte niet in zijn ontwikkeling, die jongen is gewoon TE snel belangrijk geworden. Er rustte teveel op zijn schouders, en toen het even wat minder met hem ging, wat niet zo gek is voor een jonge speler, is het snel bergafwaarts gegaan. Met betere begeleiding was het nooit zover gekomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Soul79 het volgende:
De jaren 2002 en 2003 waren trouwens de enige jaren in de afgelopen 10 jaar dat het er even mooi uit zag. Dat was een goeie mix van jong en oud, veel talent en veel ouderwetse Amsterdamse bluf.
Helaas is dat nooit doorgezet. Van der Vaart stokte in zijn ontwikkeling, overige talenten haalden het niet of gingen weg en Chivu was ook niet te houden.
Jong Belgie.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-Vermaelen (International dacht ik???)
Individueel zijn het allemaal topspelers, inderdaad. Als team komt er niets uit.quote:En dat staat momenteel 7de![]()
Stuk voor stuk goede voetballers maar bakken er als team nog geen taart van
In Italië meldt men dat het om AC Milan of Fiorentina gaat, ik denk dat het de laatste is.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:34 schreef Utrecht het volgende:
Welke italiaanse club had trouwens interesse in Babel???
Oranje kent dit probleem nu ook al tientallen jaren op '88 na.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef Nashje het volgende:
Individueel zijn het allemaal topspelers, inderdaad. Als team komt er niets uit.
Maar misschien is er ook wel geen balans in te vinden en is hij genoodzaakt om gerichte aankopen te doen, daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het probleem! De spelers zijn individueel prima opzich, maar Blind kan er geen team van maken blijkbaar.
Van Basten kon dat wel aan, maar goed, dat is flauw. Idd was het beter geweest als Van der Vaart meer rust en tijd had gehad. Bergkamp ging ook kopje onder toen Ajax er slecht voor stond, in 1989 en 1990. Pas toen onder Beenhakker de rust was teruggekeerd kwam hij tot bloei.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vd vaart stokte niet in zijn ontwikkeling, die jongen is gewoon TE snel belangrijk geworden. Er rustte teveel op zijn schouders, en toen het even wat minder met hem ging, wat niet zo gek is voor een jonge speler, is het snel bergafwaarts gegaan. Met betere begeleiding was het nooit zover gekomen.
Chivu was idd niet houdbaar, Zlatan ook niet denk ik, maar de manier waarop is altijd jammer..
Ja, ik zeg niet omdat ik het hoop of zo. Het is gewoon zo. En met 1 ding gaan jullie allemaal compleet de mist in (wat ik wel begrijp omdat de media dat beeld scheppen):quote:
Als je ze ziet spelen dan weet je dat het daar niet alleen aan kan liggen. Als je als Ajax speler niet eens fatsoenlijk een bal in kan spelen op een medespeler, dan is er iets anders aan de hand. Ajax voetbal is de tegenstander doltikken, niet lange ballen naar voren gooien. Traint Blind uberhaupt wel eens op driehoekjes?? Of op stilstaande situaties??quote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is er ook wel geen balans in te vinden en is hij genoodzaakt om gerichte aankopen te doen, daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.
Aankopen is gewoon lastig op dit moment.. Dat blijkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is er ook wel geen balans in te vinden en is hij genoodzaakt om gerichte aankopen te doen, daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.
Er is meer aan de hand en dit is niet alleen Blinds probleem. Ook de andere trainers hadden individueel heel goede spelers, maar als team was het niks. Wouters had goddomme de beschikking over Brian Laudrup, een van de grootste talenten van de jaren '90. Maar bij Ajax was hetquote:Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het probleem! De spelers zijn individueel prima opzich, maar Blind kan er geen team van maken blijkbaar.
Tuurlijk, Scheringa heeft zijn imperium opgebouwd door keihard zaken te doen ipv de principiele clown uit te hangen zoals nu weleens wordt gesuggereerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen Ajax-fatwa uitgesproken of iets dergelijks. Tegen keiharde euro's is geen voorzitter bestand.
Dus gewoon Leo terug!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Van Basten kon dat wel aan, maar goed, dat is flauw. Idd was het beter geweest als Van der Vaart meer rust en tijd had gehad. Bergkamp ging ook kopje onder toen Ajax er slecht voor stond, in 1989 en 1990. Pas toen onder Beenhakker de rust was teruggekeerd kwam hij tot bloei.
Waar hangt Jesper Gronkjaer eigenlijk uit?
Dat is echt onzin, er zijn mischien een paar provincialen die liever naar psv zouden gaan omdat ze bang zijn voor de randstad, maar de meerderheid wil echt wel bij Ajax voetballen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aankopen is gewoon lastig op dit moment.. Dat blijkt.
ten eerste zijn de spelers die we willen bij de "verkeerde' club in dienst
ten tweede zijn er maar weinig spelers die in dit Ajax willen stappen, ze kunnen bijna alleen maar mislukken (dat denken ze dan) Dan gaan ze dus liever naar psv of f'noord.
Bron?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, er zijn mischien een paar provincialen die liever naar psv zouden gaan omdat ze bang zijn voor de randstad, maar de meerderheid wil echt wel bij Ajax voetballen.
Luirink, Vlaar, Perez etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bron?
En voorbeelden? Op KJH na....
Tijdens de warming-up voor de wedstrijd oefenen ze altijd driehoekjesquote:Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je ze ziet spelen dan weet je dat het daar niet alleen aan kan liggen. Als je als Ajax speler niet eens fatsoenlijk een bal in kan spelen op een medespeler, dan is er iets anders aan de hand. Ajax voetbal is de tegenstander doltikken, niet lange ballen naar voren gooien. Traint Blind uberhaupt wel eens op driehoekjes?? Of op stilstaande situaties??
Ajax heeft natuurlijk nog naam en is een mooie grote club die momenteel in zwaar weer verkeert. Ik denk dat het zeer persoonlijk is voor een speler of deze uit zou willen komen vor Ajax, Feyenoord danwel PSV, dat is niet alleen afhankelijk van de plaats waar hij vandaan komt.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, er zijn mischien een paar provincialen die liever naar psv zouden gaan omdat ze bang zijn voor de randstad, maar de meerderheid wil echt wel bij Ajax voetballen.
Spelen die al bij ons dan?quote:
dat was wel zo, maar ik vraag me af of dat nog steeds zo is. ik weet niet of er veel spelers zin hebben in een avontuur bij ajax op het moment.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ajax heeft Vlaar zelf afgeblazen.quote:
Zonder Brian was Ajax dat jaar in het rechterrijtje geeindigd....quote:Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Er is meer aan de hand en dit is niet alleen Blinds probleem. Ook de andere trainers hadden individueel heel goede spelers, maar als team was het niks. Wouters had goddomme de beschikking over Brian Laudrup, een van de grootste talenten van de jaren '90. Maar bij Ajax was het. En wie herinnert zich nog Van Gaals laatste jaar? Was ook naadje.
Perez heeft geloof ik maar 100x gezegd dat Ajax de mooiste club van Nederland isquote:Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen Vlaar wilde het liefste naar Ajax. Luiring en Perez hebben dat nooit gezegt.
Van der Weerden, Bruggink, Ramzi.......quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie nog meer behalve Robben en van Bommel?
Dat is al 20 jaar zoquote:Op maandag 30 januari 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
En toch zie je (niet alleen dit jaar hoor) dat spelers eerder naar het toch altijd goed draaiende PSV willen. En vast niet in de laatste plaats vanwege Hiddink.
Barreto, Samaras vorig jaar, Ronaldo etc. etc. etc. etc.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van der Weerden, Bruggink, Ramzi.......
En Luirink is een Amsterdammer, kan me voorstellen dat die liever naar Ajax gaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Perez heeft geloof ik maar 100x gezegd dat Ajax de mooiste club van Nederland is
Wel een Brabander, maar niet echt iemand met een voorkeur voor PSV helaas.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Luirink is een Amsterdammer, kan me voorstellen dat die liever naar Ajax gaat.
Mathijsen is een Brabander, die hoort gewoon bij PSV.
Ronaldo ben ik zeer dankbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto, Samaras vorig jaar, Ronaldo etc. etc. etc. etc.
Klopt, maar dat krijgt ie vanzelf...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel een Brabander, maar niet echt iemand met een voorkeur voor PSV helaas.
Ooijer is een Amsterdammer, die hoort gewoon bij Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Luirink is een Amsterdammer, kan me voorstellen dat die liever naar Ajax gaat.
Mathijsen is een Brabander, die hoort gewoon bij PSV.
Kopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ooijer is een Amsterdammer, die hoort gewoon bij Ajax
Hiddink woont in Amsterdam, die hoort ook bij Ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ooijer is een Amsterdammer, die hoort gewoon bij Ajax
Kopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hiddink woont in Amsterdam, die hoort ook bij Ajax
Hoe kom je daar bij ? Die zie ik regelmatig in de Achterhoek.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is wel een van oorsprong provinciaal he...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgend jaar doet Ajax mee om de titel, voorspel ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt, maar dat krijgt ie vanzelf...
Kies maar: Cl-voetbal of niks...
Omdat ie in Varsseveld geboren is , maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ie in A'dam woont.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ? Die zie ik regelmatig in de Achterhoek.
Hij woon nu in Amsterdam geloof ik ja, al heeft hij verschillende appartementen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ie in Varsseveld geboren is , maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ie in A'dam woont.
Dat zei over dit jaar ook iedereen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgend jaar doet Ajax mee om de titel, voorspel ik.
Ik nietquote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat zei over dit jaar ook iedereen.
Als je niks weet, praar er dan ook niet over.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Mark Wotte in het begin![]()
quote:'Shit goals' van FC Utrecht frustreren Rosenberg
Written by Jacques Happe
Monday, 30 January 2006
Het moet frustrerend zijn voor Markus Rosenberg. Sinds de winterstop scoorde hij de gelijkmakers tegen NEC, vorige week tegen FC Twente en gisteren tegen FC Utrecht. Dat maakt zijn boosheid er niet minder om, want hij is zeer ontstemd over zijn team. “Hoe kun je nu zeggen dat we goed gespeeld hebben, als we net met 4-1 hebben verloren?” vraagt hij zichzelf af.
“Dit komt hard aan, 1-4”, vertelt trainer Danny Blind na afloop van de dramatisch verloren competitiewedstrijd tegen FC Utrecht, “omdat het niet de verhouding is.” Volgens hem en Thomas Vermaelen speelde Ajax lang zo slecht niet als nu beweerd wordt. “De uitslag was zeker geflatteerd”, vindt de Vlaamse verdediger. “Ik denk dat we hier zeker niet hadden moeten verliezen. We waren veel beter dan Utrecht. Ik denk dat ze vier keer voor de goal zijn geweest en vier keer hebben gescoord.” Olaf Lindenbergh bagatelliseerde de 4-1 overwinning nog meer door te stellen dat ze niet meer dan een kans of 2 hadden weggegeven aan FC Utrecht. Zo weinig zelfkennis is stuitend. Ajax speelde ronduit slecht. Het lijkt alsof alleen Markus Rosenberg dat durft te erkennen. De spits, die als linksbuiten nu al drie keer heeft gescoord in drie wedstrijden heeft er na afloop flink de pé in. “We speelden slecht, we verloren met 4-1, maar creëerden wel een aantal kansen. Het is frustrerend dat we na één minuut al 1-0 achterstonden. En dat we binnen een minuut na mijn gelijkmaker, alweer tegen een achterstand aankeken. Ik ben er zo ziek van! En dan die tweede goal en die derde, wat een shit goals. Dat had alleen met een portie geluk te maken.”
Markus Rosenberg lijkt de enige speler die nog over relativerend vermogen beschikt binnen Ajax. “Ik ben boos. Boos op mezelf en het team dat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld, als we net met 4-1 hebben verloren?” De verontwaardiging bij Zweed is niet gespeeld. “If you lose 4-1, you lose.” Johan Cruijff had het gezegd kunnen hebben. “Natuurlijk kun je niet zonder zelfkritiek. Je kunt toch moeilijk zeggen dat we goed gespeeld hebben als je 4-1 verliest.” Voor Markus is het wel duidelijk, maar of dat voor iedereen geldt? Want hoe moet het nu verder? Blind lijkt niet in staat het tij nog te kunnen keren. Daar is hij al bijna een jaar mee bezig, zonder resultaat. Dat Ajax zo vreselijk lijdzaam speelt, doet het team al tijden. Ze blijven opportunistisch voetballen, zoals Vermaelen het noemt. Met hoge ballen door de lucht en lange verre uittrappen, die zelden bij medespelers, maar des te vaker bij tegenstanders belandden. Onmacht. “We zitten daar ook uren voor in de kleedkamer,” erkent Thomas, “maar het is moeilijk om een oplossing te vinden. Het beste is gewoon altijd je best te blijven doen. Dan moeten die kwaliteiten eens boven komen drijven.”
Danny Blind krijgt nog wel het vertrouwen van Rosenberg. “De trainer heeft een grote verantwoordelijkheid, maar de spelers ook. We moeten het samen weer positief op pakken. Het knaagt aan je, natuurlijk. Ajax hoort om de eerste plek te strijden, maar we staan nu zevende. Dat is niet goed. We moeten weer winnen. De trainer probeert ons weer positief te stimuleren. Hij praat veel met ons. Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt”, zegt hij en dan sluipt er cynisme in Rosenberg’s stem, “we zijn de besten, we verliezen met 4-1!”
Donderdagavond staat om 20.00 uur de bekerwedstrijd tegen Heerenveen op het programma en zondag speelt Ajax in Rotterdam De Klassieker tegen Feyenoord.
Blij dat ze het zelf ook zien, en zo moeilijk is die oplossing niet Vermaelen, gewoon een beetje lef tonen scheelt al een slok op de borrel ipv dat angsthazen voetbal.quote:Met hoge ballen door de lucht en lange verre uittrappen, die zelden bij medespelers, maar des te vaker bij tegenstanders belandden.
Dat Rosenberg blijkbaar als enige aangehaalde de ernst van de situatie op waarde inschat vind ik des te vreemder.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef BoNi het volgende:
Onderstaand komt Highlow. er zitten wat harde, maar zeker rake opmerkingen tussen!
Rosenberg begint steeds beter te voetballen en begint ook nog eens zijn mond op te trekken!![]()
[..]
Tussen de ernst van de situatie inschatten en dit ook openlijk toegeven tegen de media zit een enorm gat.........quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat Rosenberg blijkbaar als enige aangehaalde de ernst van de situatie op waarde inschat vind ik des te vreemder.
Hoe kun je dan als Lindenbergh zijnde roepen dat je maar 2 kansen hebt weggegeven als je er 4 tegen hebt gekregen en zelfs de 1-5 nog dichtbij kwam...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Tussen de ernst van de situatie inschatten en dit ook openlijk toegeven tegen de media zit een enorm gat.........
Ik weet wel zeker dat iedereen zich erg goed bewust is van de situatie.
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.![]()
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe kun je dan als Lindenbergh zijnde roepen dat je maar 2 kansen hebt weggegeven als je er 4 tegen hebt gekregen en zelfs de 1-5 nog dichtbij kwam...
Geef mij dan maar eerlijke reacties als die van Waterreus ipv dat nietszeggende geneuzel van die quasi mediagetrainde spelers tegenwoordig.
De knuppel moet in het hoenderhok en ik vind dat spelers salaris in moeten leveren als blijk van inzet.
het is tekenend voor het theater en de nonsens die bij het voetbal horen anno 2006.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is trouwens ook iets waar ik me mateloos aan irriteer, bij waardeloze wedstrijden zoals gisteren horen er geen spelers uitverkozen te worden tot mom, daar doe je niemand een plezier mee.
Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturelquote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Vandaar dat ik ook de houding van Rosenberg prijs.
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....
Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.²
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.²
En hem dan op 10 zettenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.
Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstopquote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.
Kneus,quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepen![]()
De aankoop Huntelaar heb ik nooit begrepen. Een goede spits, dat wel. Maar jullie hadden er al 4. Maar 0 goede buitenspelers.
Dat zal ook zeker wel natuurlijk, ze zullen via de media niet het achterste van hun tong laten zien, maar dat zijn juist momenten dat je als medium een verantwoordelijkheid hebt tav je lezers/kijkers of wat dan ook en die heeft men laten liggen door genoegen te nemen met deze antwoorden.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Vandaar dat ik ook de houding van Rosenberg prijs.
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....
Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstop![]()
het wordt eens tijd dat iemand van dat communistisch gedachtengoed af durft te stappen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.
4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kneus,
Van die vier gaan/mogen er minstens 2 weg. En goede buitenspelers komen vanzelf, wees maar niet bang. En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.
Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.
Cahristeas met z'n 5 miljoen is natuurlijk een drama-aankoop, maar dat was al voor de handtekening duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.
Als er geen buitenspelers te vinden zijn kun je ze ook niet aankopen en Huntelaar lijkt me een nutiige investering voor de toekomst.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.
hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.
Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?
Babel zowiezo niet, dat was volgens vele hier toch een groter talent dan Kalou? Charisteas dan? Momenteel jullie beste spits...
Ik loopt niet te trollen ofzo, tis gewoon zo.
En dat is de laatste paar wedstrijden al zo. Misschien wel wat voor Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien
Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.
Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerd.
Natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die het niet leuk vinden, maar de een groot gedeelte heeft al lang ingezien dat het "Ajax systeem" in zijn huidige vorm niet meer rendeert in het hedendagse voetbal, en Harry vind ik echt niet de beste spits, vind Rosenberg en Huntelaar beter. Niet dat Harry zo'n slechte is overigens.
Met 1 minpunt:quote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien
Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.
Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.
Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met 1 minpunt:
Hij kan niet voetballen...
Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ookquote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.
En wij Ajacieden heb toch echt meer verstand van onze club dan jou
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??quote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ook![]()
Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??
Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.
Das zeker waar, maar ik vind dat een Ajax-spits een bepaald basisniveau dient te halen en Charisteas haalt het Ajax-spitsen dilpoma gewoon niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completer![]()
Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??
Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.
Maar hij zit al aan z'n plafond qua spel, dat zitten de andere spitsen niet. Die zullen hem wel overstijgen qua niveau.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.
Je leent je toch niet voor dit soort kinderactige discussies?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.
Als centrale spits?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.
Ja, en denk dat ie als nummer 10 achter Huntelaar ook zeker niet zal mistaan in een Litmanen rol (die scoorde ook veel)quote:
Perez is nog niet zeker, Sneijder is niet alleen een nummer 10. Dan zou ie alleen vervanger van Huntelaar worden, en 2 goede spitsen mistaat nooit.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus Rosenberg zal de vervanger worden in de toekomst van Huntelaar, Sneijder en Perez?
Als Ajax weer 4-3-3 zou gaan spelen.
Vliegende keep?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef marsu het volgende:
Ja, bij een buitenlandse club. En dan groeit hij uit tot vedette en ziet iedereen bij Ajax zijn fouten in
tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)
Ben een rampentoeristquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.
Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)
Die heeft nog tijd zat.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is geen toekomst voor "super" talent Babel weg gelegt?
Tja daar lijkt het gewoon op vanuit mijn perspectief maargoed jij bent feyenoorder dus je zal het ongetwijfeld beter wetenquote:
En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonen
Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturel
Ik denk in verhouding een stuk minder.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonen
Steef woont in ieder geval in A'damquote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk in verhouding een stuk minder.
Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.
Hoho, niets slechts over Katwijk. Hij woont hier een kleine 250 meter vandaan, schat ik.quote:
Maar wel een verstandige.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.
Onzin, ik zie zoveel Ajacieden domme opmerkingen plaatsen terwijl supporters van andere clubs soms best wel eens de spijker op de kop slaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.
Mackaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef marsu het volgende:
Macka heeft 1 doelpunt meer gescoord dan Harry in de competitie. Ik vond Harry daarentegen gister wel goed spelen, hij gaf de assist op Macka, had nog enkele goede acties en werkte hard.
Onzin.quote:
Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Onzin.
Midden in een doodnormale discussie zonder argumenten zitten en daarom maar zoiets onzinnigs posten. Waarom zou hij bij een antwoord een ban krijgen? Precies, niet!
Hij kan toch wel gewoon antwoord geven / reageren?
Ja, dat is verhaal 2. Maar als hij niet in staat is om normale reacties te plaatsen, kan hij maar beter gewoon de passmailer naar mijn adres sturen. Zo discussieren is nog zieliger dan niet discussieren...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.
Als jij v-bal.nl wil geloven wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik las vorige week ergens dat hij zijn voorkeur voor Feyenoord had uitgesproken.
Het was inderdaad het gesprek van de dagquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er hier iemand is die V-bal niet geloofd ben ik het wel. Niks mee gekregen toen van mijn actie dat Theo Jansen naar Feyenoord ging voor 2.3 miljoen euro plus Leonardo? En dat Jan Streuer op teletekst aan het ontkennen was? Dat heb ik heel simpel de wereld ingebracht daar een mailtje met de afzender .....@feyenoord.nl te sturen naar voetbalzone en v-bal. Heel internet stond op zo'n kop dat Jansen naar Feyenoord zou gaan. Inclusief het bestuur van Vitesse.
Ajax vindt de transfersom wat te gortig, dus het moet gek lopen wil hij nog komen deze periode. (kan beter zeggen schijnt te vinden)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef marsu het volgende:
Jenner zou toch komen in de transferperiode? Martin moet het snel regelen dan![]()
quote:Ajax heeft interesse in Jaap Stam
AJAX Ajax heeft opnieuw interesse in Milanverdediger Jaap Stam. Dat melden bronnen rond Ajax aan RTV NoordHolland.
In de zomer van 2004 probeerden zowel Ajax als PSV de oud-international terug naar Nederland te halen. Stam had daar toen nog geen belangstelling voor.
De inmiddels 33-jarige verdediger heeft gezegd dat hij zijn carrière graag in Nederland zou willen afsluiten. Ajax en PSV hebben deze dagen opnieuw contact gezocht met Stam. De Amsterdamse club wil niet reageren op het bericht.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?²
Iets minder dacht ik, maar wel een flink bedrag.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef marsu het volgende:
Ja, 4 miljoen was het toch?
Denk het ook, maar als je het niet probeert dan lukt het helemaal niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
denk dat Stam eerder naar PSV gaat als Alex weg gaat.
Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.quote:
LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.
Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan.![]()
Wat valt er te tippen dan?
²
LOL, ik werk gewoon hoor. Ik zit in de ICT, en dan heb je de hele dag een pc tot je beschikking, ja hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!![]()
Ongetwijfeld, maar ik moet de 1ste nog tegenkomen, ik ken ze echt niet. Of we moeten Co Adriaanse een Marokkaans paspoort geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er nog goede Marokkaanse trainer/coaches?
Bron?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef TC03 het volgende:
Stam voor 2 jaar naar Ajax met ingang van volgend seizoen.
Niet dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
denk dat Stam eerder naar PSV gaat als Alex weg gaat.
NOS sportjournaal.quote:
Goede aankoop. Alleen ik had van Stam wel verwacht dat hij naar PSV zou gaan. Leuk nieuws voor onze echte die-hard Ajaxfans in deze dorre edoch donkere dagen.quote:
Yup, staat ook op teletekst.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als dat zo is![]()
:D:D:D:D! Vanavond biertje extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |