Dat vond ik ook van Mark Wotte in het beginquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef marsu het volgende:
Martin van Geel is namelijk fantastisch.
Nee, want hij zit er ook nog maar zo kort met dit materiaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef marsu het volgende:
De lobby om het ontslag van Danny Blind is gestoeld op de huisstijl van Feyenoord, namelijk paniekvoetbal. Dus laten we niet meegaan in deze chaos en Blind het vertrouwen geven dat hij verdient. Het elftal in de balans is zoek, geef hem de tijd om met nieuwe aankopen te vlammen. Wanneer dat niet lukt, mag je hem daarop afrekenen, nu nog niet.
Dan hoop ik maar dat hij snapt dat er buitenspelers moeten komen, want dat had hij bij de aankoop Huntelaar volgens mij nog niet echt begrepen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel zit waarschijnlijk op dit moment al zn kandidaten uit zn lijstje te polsen
Klopt, Huntelaar kan er niks aan doen dat hij in een team komt zonder buitenspelers. Maar daar had van Geel nou juist voor moeten zorgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de aankoop van Huntelaar valt nog nauwelijks te beoordelen. HIj komt binnen in een walgelijk slecht spelend team. En aangezien yannis weggaat, harry misschien, is hij niet echt overbodig voor de langere termijn.
Net alsof van Geel zo stevig in zijn zadel zit....quote:Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef marsu het volgende:
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft van Geel nou goed gedaan? Eigenlijk nog helemaal niks. Huntelaar was veel te duur en eigenlijk overbodig.
De vraag is of er nog Ajax-waardige buitenspelers rondlopen die ook nog eens betaalbaar zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat hij snapt dat er buitenspelers moeten komen, want dat had hij bij de aankoop Huntelaar volgens mij nog niet echt begrepen.
Daarom wil hij al die zelfde spelers (Landzaat en Matthijsen) weer met zich mee nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Van Geel heeft het 2 keer goed gedaan met Willem II en AZ. Beide keren met dezelfde spelers en dezelfde trainer. Of hij echt zo fantastisch is moet dus nog maar blijken.
Nou wat ik dus het allervreemdste vind is dat het in het seizoen helemaal niet zo slecht ging. We hebben heel erg goed gevoetbald bij vlagen, zeker in de CL. Alleen scoorden we niet genoeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, want hij zit er ook nog maar zo kort met dit materiaal.
Maakt toch niet uit, haal gewoon wéér dezelfde spelers en trainer!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef H.Flick het volgende:
Van Geel heeft het 2 keer goed gedaan met Willem II en AZ. Beide keren met dezelfde spelers en dezelfde trainer. Of hij echt zo fantastisch is moet dus nog maar blijken.
Dat heeft hij goed gedaan vind ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.
Huntelaar is voor de lange termijn gehaald, dude, als dat nog niet duidelijk is? Charisteas is buiten de boot gevallen. Of Martin van Geel zijn werk goed doet kan je pas over twee jaar zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Mark Wotte in het begin![]()
Wat heeft van Geel nou goed gedaan? Eigenlijk nog helemaal niks. Huntelaar was veel te duur en eigenlijk overbodig.
Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Net alsof van Geel zo stevig in zijn zadel zit....
Bij Ajax loopt het praktische organigram niet parallel met het op papier gezette heb ik altijd het idee.
Verder heeft Ajax er weinig aan om Blind nu de deur te wijzen denk ik, men moet zorgen dat de play-offs gehaald worden, en met dit team lijkt me dat een eitje, en dan weer eens in de zomer een echt goede coach aanstellen mét ervaring, want daar schort het nogal eens aan in de begeleiding.
Waarop baseer jij je grenzeloze vertrouwen in Blind eigenlijk, wat heeft hij laten zien of horen dat jij hem als de juiste man op de juiste plek ziet?
Als je het vaak genoeg herhaalt, ga je het nog geloven ook! Als Ajax donderdag verliest van SCH (zónder KJH en Samaras nota bene) is DB na een nederlaag in Rotterdam sowieso weg!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef marsu het volgende:
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef marsu het volgende:
[..]
Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.
Mijn vertrouwen in Blind is gebaseerd op zijn tactisch vermogen en prestaties vorig seizoen. Zijn opvattingen over voetbal spreken me aan en Louis van Gaal heeft openlijk zijn vertrouwen in hem uitgesproken. (en geen grappen dat hij dat doet zodat Ajax slecht gaat spelen enzo)
Zo op de Rotterdamse tourquote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.
Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Het ligt aan de balans in de selectie.
Is het niet de taak van Blind om te roeien met de riemen die hij heeft?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Het ligt aan de balans in de selectie.
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?
werkers, talenten en sterrenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?
Hij straalt ook imo niet uit dat HIJ de baas is op het veld, dat het team speelt op zijn manier en onder zijn verantwoordelijkheid. Hij zit er nu een jaar, maar zijn hand is niet te herkennen en heeft alleen voor nog meer onrust gezorgd.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er in godsnaam met Roseles aan de hand? Die gozer was zo goed tijdens de olypische spelen.
Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!
Topper inderdaad, die techniek, ervaring en overzicht met zich meebreng. Wat kost ie eigenlijk?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Hoop echt dat Perez komt. Zou een enorme versterking zijn voor het huidige Ajax!
Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
Wat te denken van Finidi George! Maar goed, iedere speler van Ajax wordt vergeleken met zijn voorgangers, dus je moet óf heel goed inkopen óf heel goed opleiden.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |