abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 14:58:02 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34613834
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd:

De laatste weken is een significante verbetering in Ajax' prestaties waar te nemen en dit is voor een groot deel te danken aan de fantastische inzet van Martin van Geel. De geboren Godenzoon heeft Ajax weer op een hoger plan gebracht en heeft haar met zijn succesvolle beleid verzekerd van alleenheerschappij in de voetbalwereld.

Ja, tikje overdreven allemaal zeg..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:00:27 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34613921
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, tikje overdreven allemaal zeg..
Volgens mij is het allemaal sarcastisch.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34614009
Dat denk ik ook, en dus wil deze persoon beweren dat Van Geel zijn werk niet goed zou doen, wat dus grootse onzin is...
Houd van een lijntje.
pi_34614111
quote:
"Ik ben er zo ziek van! Boos ben ik. Boos op mezelf en op het team, omdat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld als we net met 4-1 hebben verloren?"

De Zweed is teleurgesteld in zijn ploeggenoten, maar niet in zijn trainer.

...

Dan wordt Rosenberg echter alsnog cynisch over Blind. "Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt, we zijn de besten, we verliezen met 4-1!"
  maandag 30 januari 2006 @ 15:11:03 #45
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34614227
Ole Ole , Dit is geen TVP
pi_34614229
multitalent Lindenbergh
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34614393
quote:
Maxwell speelt vanaf komende zomer voor Internazionale. De Italianen nemen de vleugelverdediger transfervrij over van Ajax, waar zijn vertrek al enkele weken vaststond.

Er bestaat ook nog een kans dat Maxwell per direct naar Inter verkast. Ajax-directeur Martin van Geel verwacht dit echter niet. Volgens hem wordt een transfer in twee dagen wel erg kort dag.

Mocht Maxwell toch nog per direct de overstap maken naar Internazionale, dan zal hij eerst enkele maanden gestald wordt bij een kleinere Italiaanse club (Ancona of Empoli). Op deze manier omzeilt Inter de 'buitenlandersregel' voor niet-EU spelers.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34614419
quote:
Ajax accepteert schikking aanklager: Heracles-uit zonder Ajaxsupporters
Ajax gaat akkoord met de schikking die de aanklager van de KNVB de club heeft voorgelegd. De aanklager onderzocht de vernielingen die zijn aangericht bij de uitwedstrijd tegen FC Utrecht en stelde het spelen van een wedstrijd zonder uitsupporters als sanctie voor. Nu Ajax hiermee akkoord is gegaan wordt de wedstrijd Heracles - Ajax van 26 februari a.s. zonder uitpubliek gespeeld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34614497
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Maxwell
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34614587
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff wat een waardeloze column
Kijk in het columnhoekje voor meer van dit soort brouwsels van user Marsu.
That's all folks!
pi_34614614
  maandag 30 januari 2006 @ 15:26:50 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34614628
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Maxwell
Blijft zonde .

Zeker voor niets..
Get woke, go broke!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:30:43 #53
13462 BansheeBoy
pi_34614747
Maxwell en Trabelsi weg, voor niks, dit is 100% een beleidsmatige fout, en dit is zo Ajax eigen dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. N

Bij PSV zou dit niet gebeuren, dat weet ik zeker.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34614763
VI.nl
quote:
Ajax scoorde alleen in 1996/97 minder dan nu

30/1/2006 14:30

Het is niet het enige probleem van Ajax, maar wel één van de oorzaken van het tot dusverre zo matig verlopen seizoen: de Amsterdammers scoren heel moeizaam. Slechts één keer scoorde Ajax gemiddeld minder in de Eredivisie, dan de ploeg van Danny Blind.

Met 35 goals in 21 duels maken de Amsterdammers gemiddeld slechts 1,67 doelpunten per wedstrijd. Alleen in het seizoen 1996/97, het laatste jaar onder Louis van Gaal, scoorde Ajax minder. Destijds stokte de teller op 55 treffers, goed voor een moyenne van 1,62. De huidige ploeg stevent af op een totaal van circa 57 treffers.

In de clubhistorie komt het zelden voor dat Ajax minder dan twee goals per wedstrijd produceert. In totaal lukte het in zes (van de 49) seizoenen niet om aan dat gemiddelde te voldoen. Willen Blind en zijn spelers die grens dit seizoen alsnog slechten, dan zullen zij in de laatste dertien wedstrijden in totaal nog minstens 33 doelpunten moeten maken, ofwel gemiddeld 2,54 goals in die reeks.

Het meest productieve Ajax-seizoen is dat van 1966/67 toen Johan Cruijff en zijn ploeggenoten er maar liefst 122 maakten, een gemiddelde van 3,59 doelpunten.
Dat waren nog eens tijden.
pi_34614820
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Maxwell en Trabelsi weg, voor niks, dit is 100% een beleidsmatige fout, en dit is zo Ajax eigen dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. N

Bij PSV zou dit niet gebeuren, dat weet ik zeker.

²
Volgens mij zijn we het hier allemaal al maanden over eens, en is Van Geel daar wat tegen aan het doen.

Spuit 11 enzo.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:34:54 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34614884
Laten we dat dan idd maar eens hopen, dat die van Geel ook idd zo goed is al er nu overal te horen is.

De lange termijn strategie moet sterker, slimmer... Maar ook ZEKER de omgang met spelers, ze moeten niet wegwillen en andere spelers moeten weer willen KOMEN..
Get woke, go broke!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:35:09 #57
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34614896
Johnny Heitinga moet de klassieker van volgende week bij Feyenoord aan zich voorbij laten gaan. De Ajacied kreeg zondag in het thuisduel met FC Utrecht (1-4) zijn vierde gele kaart en is voor één wedstrijd geschorst. Juanfrán mag in tegenstelling tot andere berichten gewoon aan de start verschijnen. Hij kreeg geen geel in het duel met Utrecht.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34614967
Mischien maar goed ook, want wat waren ze waardeloos gisteren
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:40:06 #59
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_34615049
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien maar goed ook, want wat waren ze waardeloos gisteren
er staat dat Juanfran juist niet geschorst is
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:40:35 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34615059
Ach, er waren maar weinig lichtpuntjes gisteren....
Get woke, go broke!
pi_34615067
Jammer
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:41:40 #62
13462 BansheeBoy
pi_34615086
Iedereen is steeds vol lof over Juanfran, maar hij stelt echt weinig voor. Hij werd gisteren meerdere malen in de luren gelegd met steeds dezelfde beweging door Adil Ramzi. Een beetje technisch begaafde speler heeft een hele goede dag tegen Juanfran, hij is gewoon erg naïef in zijn verdedigen, tevens komt hij snelheid te kort.

²
pi_34615155
Wie zal er dan op rechtsback gaan spelen??

Huntelaar??
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:44:44 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34615178
Juanfran had wel een offday gisteren, maar volgens mij deed hij het wel redelijk verder hoor.
Get woke, go broke!
pi_34615211
De mensen die denken dat ik Martin van Geel met mijn column in diskrediet wil brengen hebben het verkeerd. Martin van Geel is namelijk fantastisch.
pi_34615218
Tismela...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 30 januari 2006 @ 15:47:01 #67
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_34615255
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat AZ zulke kutsupporters heeft voor de rest is het best een leuke club.
nou, bedankt maar weer
pi_34615263
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
DB is er zelf ingestapt, hij heeft zelf de situatie kunnen inschatten, hij wist zelf hoe de jeugd er voorstond en hij mocht zelf beslissen over de aankopen. DB heeft het nu zelf verknald, dus zal zelf op de blaren moeten zitten. Op dat sentimentele gejank zit ik niet te wachten en over enkele weken (lees: nederlagen) denkt heel de Amsterdam ArenA er zo over, dan wil iedereen DB weghebben. Mark my words!
Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:48:32 #69
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34615293
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 30 januari 2006 @ 15:49:20 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34615309
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is steeds vol lof over Juanfran, maar hij stelt echt weinig voor. Hij werd gisteren meerdere malen in de luren gelegd met steeds dezelfde beweging door Adil Ramzi. Een beetje technisch begaafde speler heeft een hele goede dag tegen Juanfran, hij is gewoon erg naïef in zijn verdedigen, tevens komt hij snelheid te kort.

²
Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34615324
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:

Huntelaar??
Ach, zijn kop schrikt wel wat aanvallers af.
Maar zet hem dan centraal neer.
Dan zie je nog eens een echte strijd tussen twee spitsen
  maandag 30 januari 2006 @ 15:50:15 #72
13462 BansheeBoy
pi_34615337
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:

Huntelaar??
Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?

²
pi_34615365
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.
Houd van een lijntje.
pi_34615387
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?

²
Wat er hier in Nederland met de jeugd gebeurt????

Uit welke oase ben jij gekropen?
  maandag 30 januari 2006 @ 15:53:28 #75
13462 BansheeBoy
pi_34615432
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!
Nee, ik meen oprecht dat ik het niet helemaal gezien heb. Ik kreeg alleen dat van Lurling mee en een beetje Björn van der Doelen, ik heb nl. naar dat voetbalpraatprogramma gekeken van Hugo Borst.

²
  maandag 30 januari 2006 @ 15:54:03 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34615451
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.
En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.
pi_34615472
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Er waren geen spreekkoren omdat die op anderen gericht waren, niet omdat iedereen
Blind ok vindt.

Daarbij kan ik mij niet voorstellen dat het gezaag intern niet allang begonnen is.....

Als dan spelers gaan roepen al het vertrouwen te hebben in DB, dan begin ik helemaal te twijfelen...
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34615554
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.
Ben ik het ook mee eens
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:57:52 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34615572
Het is gewoon iig de week van de waarheid voor Blind, dat kan gewoon niet anders.

Eigenlijk zou hij na gisteren al weg moeten, maar ja, ze laten hem voor de "rust" nog even aan denk ik.
Get woke, go broke!
pi_34615597
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')