Ja, tikje overdreven allemaal zeg..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd:
De laatste weken is een significante verbetering in Ajax' prestaties waar te nemen en dit is voor een groot deel te danken aan de fantastische inzet van Martin van Geel. De geboren Godenzoon heeft Ajax weer op een hoger plan gebracht en heeft haar met zijn succesvolle beleid verzekerd van alleenheerschappij in de voetbalwereld.
Volgens mij is het allemaal sarcastisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tikje overdreven allemaal zeg..
quote:"Ik ben er zo ziek van! Boos ben ik. Boos op mezelf en op het team, omdat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld als we net met 4-1 hebben verloren?"
De Zweed is teleurgesteld in zijn ploeggenoten, maar niet in zijn trainer.
...
Dan wordt Rosenberg echter alsnog cynisch over Blind. "Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt, we zijn de besten, we verliezen met 4-1!"
quote:Maxwell speelt vanaf komende zomer voor Internazionale. De Italianen nemen de vleugelverdediger transfervrij over van Ajax, waar zijn vertrek al enkele weken vaststond.
Er bestaat ook nog een kans dat Maxwell per direct naar Inter verkast. Ajax-directeur Martin van Geel verwacht dit echter niet. Volgens hem wordt een transfer in twee dagen wel erg kort dag.
Mocht Maxwell toch nog per direct de overstap maken naar Internazionale, dan zal hij eerst enkele maanden gestald wordt bij een kleinere Italiaanse club (Ancona of Empoli). Op deze manier omzeilt Inter de 'buitenlandersregel' voor niet-EU spelers.
quote:Ajax accepteert schikking aanklager: Heracles-uit zonder Ajaxsupporters
Ajax gaat akkoord met de schikking die de aanklager van de KNVB de club heeft voorgelegd. De aanklager onderzocht de vernielingen die zijn aangericht bij de uitwedstrijd tegen FC Utrecht en stelde het spelen van een wedstrijd zonder uitsupporters als sanctie voor. Nu Ajax hiermee akkoord is gegaan wordt de wedstrijd Heracles - Ajax van 26 februari a.s. zonder uitpubliek gespeeld.
Kijk in het columnhoekje voor meer van dit soort brouwsels van user Marsu.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Pfff wat een waardeloze column
Blijft zondequote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Ajax scoorde alleen in 1996/97 minder dan nu
30/1/2006 14:30
Het is niet het enige probleem van Ajax, maar wel één van de oorzaken van het tot dusverre zo matig verlopen seizoen: de Amsterdammers scoren heel moeizaam. Slechts één keer scoorde Ajax gemiddeld minder in de Eredivisie, dan de ploeg van Danny Blind.
Met 35 goals in 21 duels maken de Amsterdammers gemiddeld slechts 1,67 doelpunten per wedstrijd. Alleen in het seizoen 1996/97, het laatste jaar onder Louis van Gaal, scoorde Ajax minder. Destijds stokte de teller op 55 treffers, goed voor een moyenne van 1,62. De huidige ploeg stevent af op een totaal van circa 57 treffers.
In de clubhistorie komt het zelden voor dat Ajax minder dan twee goals per wedstrijd produceert. In totaal lukte het in zes (van de 49) seizoenen niet om aan dat gemiddelde te voldoen. Willen Blind en zijn spelers die grens dit seizoen alsnog slechten, dan zullen zij in de laatste dertien wedstrijden in totaal nog minstens 33 doelpunten moeten maken, ofwel gemiddeld 2,54 goals in die reeks.
Het meest productieve Ajax-seizoen is dat van 1966/67 toen Johan Cruijff en zijn ploeggenoten er maar liefst 122 maakten, een gemiddelde van 3,59 doelpunten.
Volgens mij zijn we het hier allemaal al maanden over eens, en is Van Geel daar wat tegen aan het doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Maxwell en Trabelsi weg, voor niks, dit is 100% een beleidsmatige fout, en dit is zo Ajax eigen dat ik er eigenlijk niet meer van op kijk. N
Bij PSV zou dit niet gebeuren, dat weet ik zeker.²
er staat dat Juanfran juist niet geschorst isquote:Op maandag 30 januari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien maar goed ook, want wat waren ze waardeloos gisteren
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:
Jammer dat AZ zulke kutsupporters heeft voor de rest is het best een leuke club.
Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef M0NTANA het volgende:
DB is er zelf ingestapt, hij heeft zelf de situatie kunnen inschatten, hij wist zelf hoe de jeugd er voorstond en hij mocht zelf beslissen over de aankopen. DB heeft het nu zelf verknald, dus zal zelf op de blaren moeten zitten. Op dat sentimentele gejank zit ik niet te wachten en over enkele weken (lees: nederlagen) denkt heel de Amsterdam ArenA er zo over, dan wil iedereen DB weghebben. Mark my words!
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Enkele weken? Ik denk dat het heel erg snel over is met Blind als we as zondag verliezen....
Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is steeds vol lof over Juanfran, maar hij stelt echt weinig voor. Hij werd gisteren meerdere malen in de luren gelegd met steeds dezelfde beweging door Adil Ramzi. Een beetje technisch begaafde speler heeft een hele goede dag tegen Juanfran, hij is gewoon erg naïef in zijn verdedigen, tevens komt hij snelheid te kort.²
Ach, zijn kop schrikt wel wat aanvallers af.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zal er dan op rechtsback gaan spelen??
Huntelaar??
Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zal er dan op rechtsback gaan spelen??
Huntelaar??
Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
Wat er hier in Nederland met de jeugd gebeurt????quote:Op maandag 30 januari 2006 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wellicht Trabelsi? Of een speler uit de jeugd. Ik vraag me echt af wat er hier in Nederland in de jeugd gebeurd. Waarom worden er middelmatige buitenlanders gehaald, zijn die gasten in de jeugd zo gaar? Er gaat structureel gewoon iets fout. Er moet in de jeugdelftallen van Ajax toch wel iemand rondlopen die minstens zo goed zijn als Rosales en Juanfran?²
Nee, ik meen oprecht dat ik het niet helemaal gezien heb. Ik kreeg alleen dat van Lurling mee en een beetje Björn van der Doelen, ik heb nl. naar dat voetbalpraatprogramma gekeken van Hugo Borst.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, De Wedstrijden op Talpa gekeken zeker? Napraten is zó makkelijk, krijg eens een mening!
En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden dat Blind er nog zit, omdat er nog geen druk vanuit de supporters is. Zie je maar hoe machtig wij eigenlijk zijn.
Er waren geen spreekkoren omdat die op anderen gericht waren, niet omdat iedereenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij al spreekkoren gehoord tegen DB? Die spreekkoren beginnen pas na de verloren Klassieker en daarna begint het gezaag pas, maar tot op heden hoor ik nog maar weinig (massale) kritiek.
Ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En waarom is er geen druk? Omdat de ASD in een statement benadrukte dat DB er niets aan kan doen en dat hij bovenal een échte Ajacied is. Maar wat hebben wij aan dat sentimentele gejank? Ajacied of niet, als je niet presteert, moet je vervangen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |