quote:Ajax accepteert schikking aanklager inzake FC Utrecht-Ajax
Het schikkingsvoorstel dat de aanklager van de KNVB in verband met de wanordelijkheden rond FC Utrecht - Ajax d.d. 27 november 2005 heeft gedaan, is door Ajax geaccepteerd. De wanordelijkheden betroffen hoofdzakelijk vernielingen in het bezoekersvak in stadion De Galgewaard.
De acceptatie van deze straf betekent dat de wedstrijd Heracles - Ajax van 26 februari a.s. zonder uitpubliek gespeeld zal worden.
Zoals Ajax in een eerdere reactie al heeft laten weten veroordeelt de club het aanrichten van vernielingen door haar supporters ten strengste. Wel betreurt Ajax het dat ook een groep goedwillende supporters, die graag naar de uitwedstrijd tegen Heracles had willen gaan, gedupeerd wordt door de groep die bij FC Utrecht vernielingen heeft aangericht. Ajax heeft wel getracht dadergerichte maatregelen te nemen maar het achterhalen van de identiteit van de daders bleek in dit geval zeer moeilijk.
DB is géén goede trainer/coach, kan het worden, maar ervaring hoor je niet op te bouwen bij Ajax I.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef marsu het volgende:
We hebben een uitstekende trainer/coach.
Wouters, Koeman en Blind zijn het vast niet met je eensquote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
DB is géén goede trainer/coach, kan het worden, maar ervaring hoor je niet op te bouwen bij Ajax I.
Ronald Koeman had tenminste nog enige ervaring opgebouwd bij Vitesse, maar JW en DB zijn gewoon gemakkelijke (en goedkope?) oplossingen geweest. Oprotten daarmee, ik wil resultaten zien!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wouters, Koeman en Blind zijn het vast niet met je eens.
Ik ben geen succes-supporter, maar ik kan dit gestuntel niet aanzien.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat willen we allemaal natuurlijk..
quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ben geen succes-supporter, maar ik kan dit gestuntel niet aanzien.
DB moet weg, want hij heeft aangetoond Ajax niet sterker te kunnen maken!
Het is het gevolg van wanbeleid. Gebrek aan visie. Het idee van de leiding was: we moeten zorgen dat we geen cent teveel uitgeven en op winst uitkomen. Dat korte termijn denken werd verder bevorderd omdat Arie's bonussen er van af hingen. Dus verkopen van goede spelers en contracten laten verlopen ipv vernieuwde (duurdere) contracten en een niet al te ervaren dus dure trainer is dan tijdelijk financieel positief voor Ajax (en dus voor Arie) maar goedkoop is duurkoop. Om dit weer op te bouwen kost tijd en geld. Bij Van Geel heb ik het idee dat-ie wellicht een duidelijke visie heeft maar bij DB heb ik dat minder. Dan ook nog niet echt voetbal gerelateerde jokers in het bestuur. Drama. En het zal denk ik een tijdje duren voordat dat weer opgelost is. Er zou iemand met visie en een harde had de tent moeten "regeren". Weg met die Jaakkes en dergelijke.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens.
Tja, het kan idd waarschijnlijk gewoon niet anders. Als het niet goed gaat is dat niet ALTIJD de schuld van de trainer. Maar zijn pogingen om het tij te keren zijn hemelstergend slecht..
Niet met Danny Blind als trainerquote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef Jajong het volgende:
Als Ajax de spelers koop die allemaal circuleren: Perez, Landzaat, Mathijsen, Luirink. etc etc etc. Dan worden we volgend seizoen overtuigend kampioen.
quote:Markus Rosenberg moet een plekje krijgen in de Zweedse WK-selectie. Dit heeft Henke Larsson gezegd in een interview.
Naast de vaste spitsen Henrik Larsson en Zlatan Ibrahimovic heeft bondscoach Lars Lagerbäck nog plaats voor drie aanvallers. Voor deze drie plaatsen lijkt het te gaan tussen Mattias Jonsson (Djurgårdens IF), Johan Elmander (Br¢ndby IF), Markus Allbäck (FC Kopenhagen) en Markus Rosenberg (Ajax).
Larsson zou graag zien dat Rosenberg in ieder geval meegaat naar Duitsland. "Volgens mij hoort hij thuis op het WK. Of hij in de basiself moet staan, daar heeft noch hij noch ik over te beslissen."
quote:Excelsior wil zich graag versterken met Yannis Anastasiou en Daniel Rijaard. Laatstgenoemde moet de opvolger worden van de naar RKC Waalwijk vertrokken Dustley Mulder.
Anastasou moet de aanval van de Rotterdamse club versterken. De Griekse aanvaller mag vertrekken bij Ajax en staat in de belangstelling van meerdere clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |