abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34618736
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:37:40 #202
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34618744
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoe kun je dan als Lindenbergh zijnde roepen dat je maar 2 kansen hebt weggegeven als je er 4 tegen hebt gekregen en zelfs de 1-5 nog dichtbij kwam...

Geef mij dan maar eerlijke reacties als die van Waterreus ipv dat nietszeggende geneuzel van die quasi mediagetrainde spelers tegenwoordig.

De knuppel moet in het hoenderhok en ik vind dat spelers salaris in moeten leveren als blijk van inzet.
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Vandaar dat ik ook de houding van Rosenberg prijs.
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34618759
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is trouwens ook iets waar ik me mateloos aan irriteer, bij waardeloze wedstrijden zoals gisteren horen er geen spelers uitverkozen te worden tot mom, daar doe je niemand een plezier mee.
het is tekenend voor het theater en de nonsens die bij het voetbal horen anno 2006.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 januari 2006 @ 17:38:45 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_34618781
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:

[..]

Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....
Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturel
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34618799
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.

²
Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepen

De aankoop Huntelaar heb ik nooit begrepen. Een goede spits, dat wel. Maar jullie hadden er al 4. Maar 0 goede buitenspelers.
pi_34618831
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.

²
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34618855
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.
En hem dan op 10 zetten
pi_34618871
quote:

[..]

Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstop
pi_34618895
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepen

De aankoop Huntelaar heb ik nooit begrepen. Een goede spits, dat wel. Maar jullie hadden er al 4. Maar 0 goede buitenspelers.
Kneus,

Van die vier gaan/mogen er minstens 2 weg. En goede buitenspelers komen vanzelf, wees maar niet bang. En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.
pi_34618897
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat zal ook zeker wel natuurlijk, ze zullen via de media niet het achterste van hun tong laten zien, maar dat zijn juist momenten dat je als medium een verantwoordelijkheid hebt tav je lezers/kijkers of wat dan ook en die heeft men laten liggen door genoegen te nemen met deze antwoorden.

Hoe Ajax ook speelt, als het in de HCE op de 7e plaats staat na 20 wedstrijden is het gewoon crisis, dan kan Blind nog zo'n mooi weer spelen als hij wil.

Maar na regen komt zonneschijn jongens en over een jaar of wat lach je om deze periode.

Hoe staat het aandeel Ajax eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_34618914
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstop
Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.
pi_34618949
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.
het wordt eens tijd dat iemand van dat communistisch gedachtengoed af durft te stappen.
Yeah baby Yeah!
pi_34618991
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Kneus,

Van die vier gaan/mogen er minstens 2 weg. En goede buitenspelers komen vanzelf, wees maar niet bang. En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.
4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?
Babel zowiezo niet, dat was volgens vele hier toch een groter talent dan Kalou? Charisteas dan? Momenteel jullie beste spits...

Ik loopt niet te trollen ofzo, tis gewoon zo.
pi_34619030
quote:

[..]

Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.

4-4-2 accepteert het publiek wel degelijk denk ik, het is meer dat het Ajax bestuur denkt dat het publiek het niet zal pikken.
That's all folks!
pi_34619044
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:48:26 #216
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34619051
Majstorovic komt (gelukkig) niet naar amsterdam, hij gaat naar Suisse
pi_34619054
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.
Cahristeas met z'n 5 miljoen is natuurlijk een drama-aankoop, maar dat was al voor de handtekening duidelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_34619071
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.
Als er geen buitenspelers te vinden zijn kun je ze ook niet aankopen en Huntelaar lijkt me een nutiige investering voor de toekomst.
Yeah baby Yeah!
pi_34619085
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes ).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.
Haleloeja
pi_34619136
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?
Babel zowiezo niet, dat was volgens vele hier toch een groter talent dan Kalou? Charisteas dan? Momenteel jullie beste spits...

Ik loopt niet te trollen ofzo, tis gewoon zo.
Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerd .

Natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die het niet leuk vinden, maar de een groot gedeelte heeft al lang ingezien dat het "Ajax systeem" in zijn huidige vorm niet meer rendeert in het hedendagse voetbal, en Harry vind ik echt niet de beste spits, vind Rosenberg en Huntelaar beter. Niet dat Harry zo'n slechte is overigens.
pi_34619146
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes ).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.
En dat is de laatste paar wedstrijden al zo. Misschien wel wat voor Feyenoord
pi_34619169
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerd .

Natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die het niet leuk vinden, maar de een groot gedeelte heeft al lang ingezien dat het "Ajax systeem" in zijn huidige vorm niet meer rendeert in het hedendagse voetbal, en Harry vind ik echt niet de beste spits, vind Rosenberg en Huntelaar beter. Niet dat Harry zo'n slechte is overigens.
Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2
pi_34619178
quote:

[..]

Met 1 minpunt:

Hij kan niet voetballen...
Yeah baby Yeah!
pi_34619200
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.

En wij Ajacieden heb toch echt meer verstand van onze club dan jou
pi_34619203
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Met 1 minpunt:

Hij kan niet voetballen...
Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completer
pi_34619228
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.

En wij Ajacieden heb toch echt meer verstand van onze club dan jou
Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ook
pi_34619240
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??

Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.
pi_34619269
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ook
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.
pi_34619278
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.
Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.
pi_34619279
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completer
Das zeker waar, maar ik vind dat een Ajax-spits een bepaald basisniveau dient te halen en Charisteas haalt het Ajax-spitsen dilpoma gewoon niet.
Dat hij nu beter is dan de anderen is natuurlijk geen excuus, maar het zegt ook veel over die andere twee, maar die zitten in een dipje (Rosenberg komt er al aan en Huntelaar moet nog wennen)
Yeah baby Yeah!
pi_34619285
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34619304
quote:

[..]

Maar hij zit al aan z'n plafond qua spel, dat zitten de andere spitsen niet. Die zullen hem wel overstijgen qua niveau.

Zijn we nou alweer aan het zwaaien naar elkaar, wat aardig zeg!
That's all folks!
pi_34619332
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.
pi_34619354
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.
Je leent je toch niet voor dit soort kinderactige discussies?
Bovendien overtuigen je voorbeelden mij nou niet echt.
Als je het spelletje volgt kun je zien dat Huntelaar best nuttig kan zijn voor Ajax nu of in de toekomst en als het niks wordt kun je hem misschien tegen de aankoopprijs transfereren en is er geen man overboord.
Yeah baby Yeah!
pi_34619360
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.
Als centrale spits?
pi_34619450
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als centrale spits?
Ja, en denk dat ie als nummer 10 achter Huntelaar ook zeker niet zal mistaan in een Litmanen rol (die scoorde ook veel)
pi_34619494
Dus Rosenberg zal de vervanger worden in de toekomst van Huntelaar, Sneijder en Perez?
Als Ajax weer 4-3-3 zou gaan spelen.
pi_34619568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus Rosenberg zal de vervanger worden in de toekomst van Huntelaar, Sneijder en Perez?
Als Ajax weer 4-3-3 zou gaan spelen.
Perez is nog niet zeker, Sneijder is niet alleen een nummer 10. Dan zou ie alleen vervanger van Huntelaar worden, en 2 goede spitsen mistaat nooit.
pi_34619636
En er is geen toekomst voor "super" talent Babel weg gelegt?
pi_34619669
Ja, bij een buitenlandse club. En dan groeit hij uit tot vedette en ziet iedereen bij Ajax zijn fouten in
  maandag 30 januari 2006 @ 18:12:58 #241
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_34619723
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vliegende keep?
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_34619730
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef marsu het volgende:
Ja, bij een buitenlandse club. En dan groeit hij uit tot vedette en ziet iedereen bij Ajax zijn fouten in
Ik ben bang dat je gelijk krijgt....
AFC Ajax
  maandag 30 januari 2006 @ 18:13:13 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34619731
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.
pi_34619767
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.
tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)
AFC Ajax
pi_34619832
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)
Wat een dom geneuzel
pi_34619845
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Ben een rampentoerist
pi_34619880
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ben een rampentoerist
Dus je hebt wel een seizoenskaart?
pi_34619882
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)
Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34619896
Het komt wel goed met Ajax.
pi_34619910
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is geen toekomst voor "super" talent Babel weg gelegt?
Die heeft nog tijd zat.
pi_34619923
quote:

[..]

Wat een dom geneuzel
Tja daar lijkt het gewoon op vanuit mijn perspectief maargoed jij bent feyenoorder dus je zal het ongetwijfeld beter weten
AFC Ajax
pi_34619926
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonen
En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:18:59 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34619929
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef S-Two het volgende:

[..]

Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturel
Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34619973
Dirk Kuijt, de visserszoon uit Katwijk
pi_34620022
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonen
Ik denk in verhouding een stuk minder.
pi_34620060
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik denk in verhouding een stuk minder.
Steef woont in ieder geval in A'dam
  maandag 30 januari 2006 @ 18:23:48 #257
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34620063
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.
Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:24:47 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34620091
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:20 schreef marsu het volgende:
Dirk Kuijt, de visserszoon uit Katwijk
Hoho, niets slechts over Katwijk. Hij woont hier een kleine 250 meter vandaan, schat ik.

Maargoed, Rosenberg heeft er meer in liggen dan Charisteas voor zover ik weet. En Harry was echt niet zo goed gisteren hoor. Twee goeie passes, en twee schoten die niet op doel waren.
pi_34620158
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.
Maar wel een verstandige.
That's all folks!
pi_34620164
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Onzin, ik zie zoveel Ajacieden domme opmerkingen plaatsen terwijl supporters van andere clubs soms best wel eens de spijker op de kop slaan.
pi_34620167
Macka heeft 1 doelpunt meer gescoord dan Harry in de competitie. Ik vond Harry daarentegen gister wel goed spelen, hij gaf de assist op Macka, had nog enkele goede acties en werkte hard.
pi_34620187
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef marsu het volgende:
Macka heeft 1 doelpunt meer gescoord dan Harry in de competitie. Ik vond Harry daarentegen gister wel goed spelen, hij gaf de assist op Macka, had nog enkele goede acties en werkte hard.
Macka
  maandag 30 januari 2006 @ 18:29:10 #263
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34620217
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Maar wel een verstandige.
Onzin.

Midden in een doodnormale discussie zonder argumenten zitten en daarom maar zoiets onzinnigs posten. Waarom zou hij bij een antwoord een ban krijgen? Precies, niet!
Hij kan toch wel gewoon antwoord geven / reageren?
  maandag 30 januari 2006 @ 18:29:49 #264
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34620240
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Macka
Best een goed team samen met de "Hunter"
Jawel, je keek.
pi_34620243
F1Bas

maandag 30 januari 2006 @ 18:30:46 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34620270
quote:

[..]

Ben een rampentoerist
Daarom ben je ook fan van f'noord he. . .
-
pi_34620313
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

Onzin.

Midden in een doodnormale discussie zonder argumenten zitten en daarom maar zoiets onzinnigs posten. Waarom zou hij bij een antwoord een ban krijgen? Precies, niet!
Hij kan toch wel gewoon antwoord geven / reageren?
Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.
That's all folks!
pi_34620347
Jenner zou toch komen in de transferperiode? Martin moet het snel regelen dan
  maandag 30 januari 2006 @ 18:33:30 #269
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34620358
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.
Ja, dat is verhaal 2. Maar als hij niet in staat is om normale reacties te plaatsen, kan hij maar beter gewoon de passmailer naar mijn adres sturen. Zo discussieren is nog zieliger dan niet discussieren...
pi_34620401
Ik las vorige week ergens dat hij zijn voorkeur voor Feyenoord had uitgesproken. En dat hij volgend seizoen naar feyenoord ging. Maarja ik hoef hem niet te hebben. We hebben Castelen, de Ceulaar en Vicken al voor die plek.
pi_34620465
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik las vorige week ergens dat hij zijn voorkeur voor Feyenoord had uitgesproken.
Als jij v-bal.nl wil geloven wel ja.
pi_34620551
Als er hier iemand is die V-bal niet geloofd ben ik het wel. Niks mee gekregen toen van mijn actie dat Theo Jansen naar Feyenoord ging voor 2.3 miljoen euro plus Leonardo? En dat Jan Streuer op teletekst aan het ontkennen was? Dat heb ik heel simpel de wereld ingebracht daar een mailtje met de afzender .....@feyenoord.nl te sturen naar voetbalzone en v-bal. Heel internet stond op zo'n kop dat Jansen naar Feyenoord zou gaan. Inclusief het bestuur van Vitesse.
pi_34620649
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er hier iemand is die V-bal niet geloofd ben ik het wel. Niks mee gekregen toen van mijn actie dat Theo Jansen naar Feyenoord ging voor 2.3 miljoen euro plus Leonardo? En dat Jan Streuer op teletekst aan het ontkennen was? Dat heb ik heel simpel de wereld ingebracht daar een mailtje met de afzender .....@feyenoord.nl te sturen naar voetbalzone en v-bal. Heel internet stond op zo'n kop dat Jansen naar Feyenoord zou gaan. Inclusief het bestuur van Vitesse.
Het was inderdaad het gesprek van de dag
pi_34620660
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef marsu het volgende:
Jenner zou toch komen in de transferperiode? Martin moet het snel regelen dan
Ajax vindt de transfersom wat te gortig, dus het moet gek lopen wil hij nog komen deze periode. (kan beter zeggen schijnt te vinden)
That's all folks!
  maandag 30 januari 2006 @ 18:43:21 #275
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34620690
quote:
Ajax heeft interesse in Jaap Stam
AJAX Ajax heeft opnieuw interesse in Milanverdediger Jaap Stam. Dat melden bronnen rond Ajax aan RTV NoordHolland.
In de zomer van 2004 probeerden zowel Ajax als PSV de oud-international terug naar Nederland te halen. Stam had daar toen nog geen belangstelling voor.
De inmiddels 33-jarige verdediger heeft gezegd dat hij zijn carrière graag in Nederland zou willen afsluiten. Ajax en PSV hebben deze dagen opnieuw contact gezocht met Stam. De Amsterdamse club wil niet reageren op het bericht.
-
pi_34620696
Ja, 4 miljoen was het toch?
  maandag 30 januari 2006 @ 18:47:58 #277
13462 BansheeBoy
pi_34620838
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?

²
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34620853
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef marsu het volgende:
Ja, 4 miljoen was het toch?
Iets minder dacht ik, maar wel een flink bedrag.
That's all folks!
pi_34620912
denk dat Stam eerder naar PSV gaat als Alex weg gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34620931
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
Denk het ook, maar als je het niet probeert dan lukt het helemaal niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:52:26 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_34621009
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Je valt in herhaling.
Maar je hebt wel gelijk..
-
  maandag 30 januari 2006 @ 18:53:17 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34621043
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 30 januari 2006 @ 18:55:07 #283
13462 BansheeBoy
pi_34621111
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.
LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan. Wat valt er te tippen dan?

²
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:53 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34621183
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan. Wat valt er te tippen dan?

²
Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 30 januari 2006 @ 18:59:42 #285
13462 BansheeBoy
pi_34621267
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!
LOL, ik werk gewoon hoor. Ik zit in de ICT, en dan heb je de hele dag een pc tot je beschikking, ja hoor.

²
  maandag 30 januari 2006 @ 19:02:11 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34621373
Ik geef je het voordeel van de twijfel dan maar, maar dan ook alleen maar omdat je de naam van Anouar Diba niet veel meer noemt. Maar goed, ontopic weer. Zijn er nog goede Marokkaanse trainer/coaches?
  maandag 30 januari 2006 @ 19:03:45 #287
13462 BansheeBoy
pi_34621448
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er nog goede Marokkaanse trainer/coaches?
Ongetwijfeld, maar ik moet de 1ste nog tegenkomen, ik ken ze echt niet. Of we moeten Co Adriaanse een Marokkaans paspoort geven.

²
  maandag 30 januari 2006 @ 19:04:11 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34621461
Stam voor 2 jaar naar Ajax met ingang van volgend seizoen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 30 januari 2006 @ 19:05:50 #289
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34621528
Net op het nieuws, Jaap Stam naar ajax.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:05:56 #290
13462 BansheeBoy
pi_34621531
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef TC03 het volgende:
Stam voor 2 jaar naar Ajax met ingang van volgend seizoen.
Bron?

²
  maandag 30 januari 2006 @ 19:06:36 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34621560
quote:
Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
Niet dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 januari 2006 @ 19:06:55 #292
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_34621577
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bron?

²
Toine is de bron.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:06:58 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34621579
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Bron?

²
NOS sportjournaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34621583
!:SAASDASD:AS
slettebak [@] gmail.com
pi_34621585
WTF!!!

Heeft die Ajax koffie toch goed gesmaakt!
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:07:34 #296
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34621611
mwah, Stam, niet de juiste man voor Ajax.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 30 januari 2006 @ 19:08:15 #297
13462 BansheeBoy
pi_34621640
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:06 schreef golfer het volgende:

[..]

NOS sportjournaal.
Goede aankoop. Alleen ik had van Stam wel verwacht dat hij naar PSV zou gaan. Leuk nieuws voor onze echte die-hard Ajaxfans in deze dorre edoch donkere dagen.

²
  maandag 30 januari 2006 @ 19:08:58 #298
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34621676
Serieus?
pi_34621684
  maandag 30 januari 2006 @ 19:09:30 #300
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...