quote:Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.![]()

Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe kun je dan als Lindenbergh zijnde roepen dat je maar 2 kansen hebt weggegeven als je er 4 tegen hebt gekregen en zelfs de 1-5 nog dichtbij kwam...
Geef mij dan maar eerlijke reacties als die van Waterreus ipv dat nietszeggende geneuzel van die quasi mediagetrainde spelers tegenwoordig.
De knuppel moet in het hoenderhok en ik vind dat spelers salaris in moeten leveren als blijk van inzet.

het is tekenend voor het theater en de nonsens die bij het voetbal horen anno 2006.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is trouwens ook iets waar ik me mateloos aan irriteer, bij waardeloze wedstrijden zoals gisteren horen er geen spelers uitverkozen te worden tot mom, daar doe je niemand een plezier mee.

Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturelquote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Vandaar dat ik ook de houding van Rosenberg prijs.
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....

Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.²

Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.²

En hem dan op 10 zettenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.

Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstopquote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet waar, Huntelaar is zeker een goede aankoop, eindelijk weer is een Nederlandse spits voorin die ook nog goed is ook.

Kneus,quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee dan kun je idd jezelf er maar het beste mee opschepen![]()
De aankoop Huntelaar heb ik nooit begrepen. Een goede spits, dat wel. Maar jullie hadden er al 4. Maar 0 goede buitenspelers.

Dat zal ook zeker wel natuurlijk, ze zullen via de media niet het achterste van hun tong laten zien, maar dat zijn juist momenten dat je als medium een verantwoordelijkheid hebt tav je lezers/kijkers of wat dan ook en die heeft men laten liggen door genoegen te nemen met deze antwoorden.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij dat hij in zijn eentje maar twee kansen had weggeven....:')
Wij zijn Ajax, de beste en we zullen dan ook zeker niet toegeven dat de tegenstander gewoon beter was dan wij.......
Vandaar dat ik ook de houding van Rosenberg prijs.
Ik denk echter wel dat iedereen zich bewust is van het feit dat het momenteel k*t gaat en van de ernst van deze situatie.....

Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt hij heeft me al matenloos overtuigt na de winterstop![]()

het wordt eens tijd dat iemand van dat communistisch gedachtengoed af durft te stappen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.

4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kneus,
Van die vier gaan/mogen er minstens 2 weg. En goede buitenspelers komen vanzelf, wees maar niet bang. En anders komt er wel een choach die 4-4-2 durft te spelen.

Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]

Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, maar die van Blind.

Cahristeas met z'n 5 miljoen is natuurlijk een drama-aankoop, maar dat was al voor de handtekening duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.

Als er geen buitenspelers te vinden zijn kun je ze ook niet aankopen en Huntelaar lijkt me een nutiige investering voor de toekomst.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.

hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is een onderdeel van het nieuw te vormen Ajax. Charisteas zal dat nieuwe Ajax niet mee gaan maken en kan denk ik wel als misser worden gezien.

Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerdquote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
4-4-2 accepteerd het publiek niet. En welke 2 moeten er weg dan? Charisteas? Babel? Anastasiou?
Babel zowiezo niet, dat was volgens vele hier toch een groter talent dan Kalou? Charisteas dan? Momenteel jullie beste spits...
Ik loopt niet te trollen ofzo, tis gewoon zo.

En dat is de laatste paar wedstrijden al zo. Misschien wel wat voor Feyenoordquote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien
Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.

Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap dat oa jij en Cultheld precies weten wat het Ajax publiek wel en niet accepteerd.
Natuurlijk zullen er altijd mensen blijven die het niet leuk vinden, maar de een groot gedeelte heeft al lang ingezien dat het "Ajax systeem" in zijn huidige vorm niet meer rendeert in het hedendagse voetbal, en Harry vind ik echt niet de beste spits, vind Rosenberg en Huntelaar beter. Niet dat Harry zo'n slechte is overigens.

Met 1 minpunt:quote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hij is momenteel de beste spits....agressief, wint veel duels, creëert kansen en werkt hard.....(én scoort ook nog eens trouwes).... Heb je de wedrstrijd gister niet gezien
Hj blijft de laatste wedstrijden overeind en dat heeft gewoon met hemzelf te maken en niet eens het team in zijn geheel.

Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee! Van diegene die verzuimde om buitenspelers te halen, en dan toch Huntelaar te kopen terwijl er al genoeg centrumspitsen rond lopen maar totaal geen buitenspelers.

Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met 1 minpunt:
Hij kan niet voetballen...

Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ookquote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij Ajax kijken ze nu eindelijk is naar de toekomst?? En waarom nu Huntelaar halen?? Simpel om oa jullie voor te zijn. We hebben hem voor nieuwe Ajax zeker nodig, de kans was er om hem nu te halen dus die moet je dan grijpen.
En wij Ajacieden heb toch echt meer verstand van onze club dan jou

Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??quote:Op maandag 30 januari 2006 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Harry is op dit moment gewoon beter dan die 2

Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Tacktiek en aankoopsbeleid staat los van welke club dan ook![]()

Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??
Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.

Das zeker waar, maar ik vind dat een Ajax-spits een bepaald basisniveau dient te halen en Charisteas haalt het Ajax-spitsen dilpoma gewoon niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kalou kan ook beter voetballen dan Kuijt, maar toch vind ik Kuijt completer![]()

Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ie er toevallig meer in heeft liggen??
Rosenberg en Huntelaar lopen beide beter, zijn sneller, slimmer en hebben imo veel meer potentie.

Maar hij zit al aan z'n plafond qua spel, dat zitten de andere spitsen niet. Die zullen hem wel overstijgen qua niveau.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]

Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal waar. Rosenberg is echter meer een 4-4-2 man.

Je leent je toch niet voor dit soort kinderactige discussies?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.

Als centrale spits?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.

Ja, en denk dat ie als nummer 10 achter Huntelaar ook zeker niet zal mistaan in een Litmanen rol (die scoorde ook veel)quote:

Perez is nog niet zeker, Sneijder is niet alleen een nummer 10. Dan zou ie alleen vervanger van Huntelaar worden, en 2 goede spitsen mistaat nooit.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dus Rosenberg zal de vervanger worden in de toekomst van Huntelaar, Sneijder en Perez?
Als Ajax weer 4-3-3 zou gaan spelen.

Vliegende keep?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar is slim genoeg om zich aan het 4-4-3 systeem aan te passen mocht dat nodig zijn.

Ik ben bang dat je gelijk krijgt....quote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef marsu het volgende:
Ja, bij een buitenlandse club. En dan groeit hij uit tot vedette en ziet iedereen bij Ajax zijn fouten in

tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.

quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
tja, je bent niet voor feyenoord vanwege feyenoord (waarom zou je ook?). Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)

Ben een rampentoeristquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef twi het volgende:
Het bevreemd mij nog steeds dat Ajax een Feyenoorder meer bezig houdt dan z'n eigen clubje.

Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Je bent feyenoorder omdat je ajax haat (en je in regio rijnmond woont/er vandaan komt)

Die heeft nog tijd zat.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is geen toekomst voor "super" talent Babel weg gelegt?

Tja daar lijkt het gewoon op vanuit mijn perspectief maargoed jij bent feyenoorder dus je zal het ongetwijfeld beter wetenquote:

En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ken wel ajacieden die in Rotterdam wonen

Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die interviews die Heitinga geeft zijn ook altijd zo lekker naturel

Ik denk in verhouding een stuk minder.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
En zo heb je zelfs Feyenoorders die in Amsterdam wonen

Steef woont in ieder geval in A'damquote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk in verhouding een stuk minder.

Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Om er voor te zorgen dat ik niet nogmaals 2 weken een ban krijg ga ik hier niet verder op in.

Hoho, niets slechts over Katwijk. Hij woont hier een kleine 250 meter vandaan, schat ik.quote:

Maar wel een verstandige.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij een kneus. Dit is wel de zieligste dooddoener die ik in 3 jaar Fok! gezien heb.

Onzin, ik zie zoveel Ajacieden domme opmerkingen plaatsen terwijl supporters van andere clubs soms best wel eens de spijker op de kop slaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen wij zitten toch veel dichter op Ajax dan jou (of ben je toch stiekem Ajacied) wij volgen elk nieuwtje omtremt Ajax, lezen de clubbladen, en weten dus wel waarom Huntelaar is gehaald.

Mackaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:27 schreef marsu het volgende:
Macka heeft 1 doelpunt meer gescoord dan Harry in de competitie. Ik vond Harry daarentegen gister wel goed spelen, hij gaf de assist op Macka, had nog enkele goede acties en werkte hard.

Onzin.quote:

Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Onzin.
Midden in een doodnormale discussie zonder argumenten zitten en daarom maar zoiets onzinnigs posten. Waarom zou hij bij een antwoord een ban krijgen? Precies, niet!
Hij kan toch wel gewoon antwoord geven / reageren?

Ja, dat is verhaal 2. Maar als hij niet in staat is om normale reacties te plaatsen, kan hij maar beter gewoon de passmailer naar mijn adres sturen. Zo discussieren is nog zieliger dan niet discussieren...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als hij van plan is er op een achterlijke manier op reageren heb ik liever dat hij niet reageert. Normaal antwoorden kan natuurlijk altijd.

Als jij v-bal.nl wil geloven wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik las vorige week ergens dat hij zijn voorkeur voor Feyenoord had uitgesproken.

Het was inderdaad het gesprek van de dagquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er hier iemand is die V-bal niet geloofd ben ik het wel. Niks mee gekregen toen van mijn actie dat Theo Jansen naar Feyenoord ging voor 2.3 miljoen euro plus Leonardo? En dat Jan Streuer op teletekst aan het ontkennen was? Dat heb ik heel simpel de wereld ingebracht daar een mailtje met de afzender .....@feyenoord.nl te sturen naar voetbalzone en v-bal. Heel internet stond op zo'n kop dat Jansen naar Feyenoord zou gaan. Inclusief het bestuur van Vitesse.

Ajax vindt de transfersom wat te gortig, dus het moet gek lopen wil hij nog komen deze periode. (kan beter zeggen schijnt te vinden)quote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef marsu het volgende:
Jenner zou toch komen in de transferperiode? Martin moet het snel regelen dan![]()

quote:Ajax heeft interesse in Jaap Stam
AJAX Ajax heeft opnieuw interesse in Milanverdediger Jaap Stam. Dat melden bronnen rond Ajax aan RTV NoordHolland.
In de zomer van 2004 probeerden zowel Ajax als PSV de oud-international terug naar Nederland te halen. Stam had daar toen nog geen belangstelling voor.
De inmiddels 33-jarige verdediger heeft gezegd dat hij zijn carrière graag in Nederland zou willen afsluiten. Ajax en PSV hebben deze dagen opnieuw contact gezocht met Stam. De Amsterdamse club wil niet reageren op het bericht.

quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je Dirk Kuijt weleens gehoord? Die zegt alleen datgene wat het publiek (lees: het legioen) wil horen. Wat een slijmbal, ik heb zowat alle clichés al uit zijn mond gehoord. Heeft die gast wel een eigen mening?²

Iets minder dacht ik, maar wel een flink bedrag.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef marsu het volgende:
Ja, 4 miljoen was het toch?

Denk het ook, maar als je het niet probeert dan lukt het helemaal niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
denk dat Stam eerder naar PSV gaat als Alex weg gaat.

Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.quote:

LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kap eens met jezelf quoten omdat niemand reageert, nog één keer en ik tip de AIVD én Rita Verdonk.

Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, dat is een dreigement waar ik niet tegen op kan.![]()
Wat valt er te tippen dan?
²

LOL, ik werk gewoon hoor. Ik zit in de ICT, en dan heb je de hele dag een pc tot je beschikking, ja hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat er hier de hele dag zo'n uitkeringstrekker zit te internetten, terwijl hij ook kan solliciteren!![]()

Ongetwijfeld, maar ik moet de 1ste nog tegenkomen, ik ken ze echt niet. Of we moeten Co Adriaanse een Marokkaans paspoort geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn er nog goede Marokkaanse trainer/coaches?

Bron?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef TC03 het volgende:
Stam voor 2 jaar naar Ajax met ingang van volgend seizoen.

Niet dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
denk dat Stam eerder naar PSV gaat als Alex weg gaat.

NOS sportjournaal.quote:

Goede aankoop. Alleen ik had van Stam wel verwacht dat hij naar PSV zou gaan. Leuk nieuws voor onze echte die-hard Ajaxfans in deze dorre edoch donkere dagen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |