abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34615835
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Net alsof van Geel zo stevig in zijn zadel zit....
Bij Ajax loopt het praktische organigram niet parallel met het op papier gezette heb ik altijd het idee.

Verder heeft Ajax er weinig aan om Blind nu de deur te wijzen denk ik, men moet zorgen dat de play-offs gehaald worden, en met dit team lijkt me dat een eitje, en dan weer eens in de zomer een echt goede coach aanstellen mét ervaring, want daar schort het nogal eens aan in de begeleiding.

Waarop baseer jij je grenzeloze vertrouwen in Blind eigenlijk, wat heeft hij laten zien of horen dat jij hem als de juiste man op de juiste plek ziet?
Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.
Mijn vertrouwen in Blind is gebaseerd op zijn tactisch vermogen en prestaties vorig seizoen. Zijn opvattingen over voetbal spreken me aan en Louis van Gaal heeft openlijk zijn vertrouwen in hem uitgesproken. (en geen grappen dat hij dat doet zodat Ajax slecht gaat spelen enzo )
  maandag 30 januari 2006 @ 16:07:05 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34615861
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:58 schreef marsu het volgende:
Danny Blind wordt niet ontslagen. Ook niet wanneer de komende 2 partijen teleurstellend verlopen.
Martin van Geel heeft grenzeloos vertrouwen in Danny Blind, net zo als ik overigens.
Als je het vaak genoeg herhaalt, ga je het nog geloven ook! Als Ajax donderdag verliest van SCH (zónder KJH en Samaras nota bene) is DB na een nederlaag in Rotterdam sowieso weg!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34615880
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:06 schreef marsu het volgende:

[..]

Van Geel zit absoluut stevig in zijn zadel. Ik zou niet weten wie hem zou ontslaan en waarom.
Mijn vertrouwen in Blind is gebaseerd op zijn tactisch vermogen en prestaties vorig seizoen. Zijn opvattingen over voetbal spreken me aan en Louis van Gaal heeft openlijk zijn vertrouwen in hem uitgesproken. (en geen grappen dat hij dat doet zodat Ajax slecht gaat spelen enzo )
Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?
Yeah baby Yeah!
pi_34615900
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gezorgd dat verschillende spelers met dure contracten nog zijn verkocht; De Jong, Lobont. Gezorgd dat Sneijder, Stekelenburg bijtekenen. Nederlandssprekende spelers aan het halen.
Zo op de Rotterdamse tour

Nee maar zonder gekkigheid, hetlaten bijtekenen van Sneijder en Stekenlatenvallenburg had zelfs Wotte nog wel gekunt. Het gaat erom dat hij een team bouwd. En dan kun je beter eerst buitenspelers halen, voordat je een 5de spits aan gaat trekken. Waarvan er uiteindelijk maar 1 gaat spelen als jullie 4-3-3 gaan voetballen zoals het Ajax publiek wilt.
pi_34615910
Het ligt aan de balans in de selectie.
pi_34615975
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34615979
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef marsu het volgende:
Is het niet de taak van Blind om te roeien met de riemen die hij heeft?
Dus NIET met buitenspelers spelen als je ze niet hebt (van niveau), de balans is de verantwoordelijkheid van de technische tak onder aanvoering van van Geel en Blind.
Yeah baby Yeah!
pi_34615985
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als het niet aan Blind ligt en niet aan de kwaliteit van de selectie, waar ligt het dán aan dat Ajax nu vecht om in het linkerrijtje te blijven?
Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
pi_34616018
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Balans tussen wat? Oud en jong? Mooi weer voetballers vs. doordouwers? Blank-zwart? Wat is de balans?
werkers, talenten en sterren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34616091
Wat is er in godsnaam met Roseles aan de hand? Die gozer was zo goed tijdens de olypische spelen.
pi_34616102
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het ligt wel aan Blind. Die man kan totaal geen lijn zetten in het elftal omdat hij steeds alles overhoop gooit met zijn opstellingen.
Hij straalt ook imo niet uit dat HIJ de baas is op het veld, dat het team speelt op zijn manier en onder zijn verantwoordelijkheid. Hij zit er nu een jaar, maar zijn hand is niet te herkennen en heeft alleen voor nog meer onrust gezorgd.
Het is vlees noch vis bij Danny heb ik het idee, een man die geen verantwoordelijkheden op dit niveau aan kan.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:15:18 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34616135
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er in godsnaam met Roseles aan de hand? Die gozer was zo goed tijdens de olypische spelen.
Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34616167
Als iedereen fit zou zijn op dit moment, hoe zou dan de opstelling bij Ajax zijn?
pi_34616188
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mauro Rosales is op dit moment niet veel slechter dan de gemiddelde Ajacied, hoor!
Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.
Yeah baby Yeah!
pi_34616190
Hoop echt dat Perez komt. Zou een enorme versterking zijn voor het huidige Ajax!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34616224
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Hoop echt dat Perez komt. Zou een enorme versterking zijn voor het huidige Ajax!
Topper inderdaad, die techniek, ervaring en overzicht met zich meebreng. Wat kost ie eigenlijk?
Yeah baby Yeah!
pi_34616233
Juanfran kan gewoon spelen zondag. Hij had geen geel gekregen, lees ik net op voetbal.nl
pi_34616238
3 mil
pi_34616244
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:18:44 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34616248
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij valt mij ook niet echt op als hét probleem van Ajax, hij heeft het probleem dat hij een voor Ajax speciale positie bekleedt en dus altijd bekritiseert wordt als hij het niveau niet haalt van een Van 't Schip destijds.
Wat te denken van Finidi George! Maar goed, iedere speler van Ajax wordt vergeleken met zijn voorgangers, dus je moet óf heel goed inkopen óf heel goed opleiden.
pi_34616258
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef JeroenV het volgende:
Juanfran kan gewoon spelen zondag. Hij had geen geel gekregen, lees ik net op voetbal.nl
Leuk voor Castelen en Kalou
pi_34616266
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als iedereen fit zou zijn op dit moment, hoe zou dan de opstelling bij Ajax zijn?
deze week:
-----------------------------Charisteas------------------------------
Huntelaar---------Anastasiou---------Rosenberg------Rosales
----------------------------Emanuelson------------------------------
--------Grygera-----------------------------Maduro----------------
Sneijder--------------------Stekelenburg----------------Trabelsi-

De aanval is immers de beste verdediging
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34616269
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Leuk voor Castelen en Kalou
Kastelen komt nog niet voorbij een lantaarnpaal
Houd van een lijntje.
pi_34616314
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Kastelen komt nog niet voorbij een lantaarnpaal
Wel langs Juanfran dus
pi_34616319
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat te denken van Finidi George! Maar goed, iedere speler van Ajax wordt vergeleken met zijn voorgangers, dus je moet óf heel goed inkopen óf heel goed opleiden.
Dat is alleen mogelijk als er basistalent aanwezig is en ik denk dat het dáár aan schort. Buitenspelers behoren tot het verleden denk ik en Ajax zoekt het onmogelijke.
De enige hoop is de jeugdopleiding vrees ik, loopt daar nog wat rond voor links of rechts?
Yeah baby Yeah!
pi_34616353
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef cultheld het volgende:
Ajax wil Landzaat en Mathijsen ook halen in de zomer.
Meen je dit serieus?
pi_34616361
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Het ligt ook aan Blind. Maar het lag ook ook aan Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman. Maar dus niet alleen. Ajax zit al 10 jaar in een neerwaartse spiraal die paradoxaal genoeg begonnen is met het succes in 1995. Daarna is Ajax een bedrijf geworden dat mensen aantrok die dachten dat de bomen elk jaar tot de hemel zouden groeien. De rust en continuïteit in de organisatie zijn verdwenen. En daar kan een trainer dan ook niet veel mee. Blind niet en al zijn voorgangers ook niet.
Misschien moet er ook maar eens stevig gesaneerd worden in de top en moet er niet geschuwd worden om heilige huisjes aan te vallen.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:22:14 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34616362
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Soul79 het volgende:

[..]

MO en RK wonnen de dubbel tenminste nog en de prestaties van CA zijn ondergewaardeerd.
pi_34616381
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?
Nu van Geel er zit lijkt me dat niet geheel onlogisch eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_34616449
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nu van Geel er zit lijkt me dat niet geheel onlogisch eigenlijk.
Ik hoop van harte dat die 2 komen . Het zal moeilijk worden, want Scheringa zal een fortuin vragen.
pi_34616489
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik hoop van harte dat die 2 komen . Het zal moeilijk worden, want Scheringa zal een fortuin vragen.
Dat denk ik ook ja, al is het de vraag of hij ze uberhaupt zal laten gaan. Als die spelers vertrekken wat voor nut heeft het dan nog om een nieuw stadion te bouwen?
Ik vind het wel vreemd dat van Geel dankzij zijn eerdere werkgevers nu de dominante factor is op de interne spelersmarkt en dat niemand er zich blijkbaar tegen kan wapenen.
Yeah baby Yeah!
pi_34616536
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

MO en RK wonnen de dubbel tenminste nog en de prestaties van CA zijn ondergewaardeerd.
Okee, maar Olsen had nog een lading superspelers (Blind, De Boer, Laudrup, Litmanen) en Koeman had wel succes, maar heeft met zijn politieke spelletjes een ontzettende negatieve sfeer in de selectie bewerkstelligd en had ook lak aan de Ajax-cultuur.

Maar goed het lag ook niet alleen aan hun. Iemand die ik veel meer verantwoordelijk hou is Arie van Eijden. Bij die man droop de machtsgeilheid, incompetentie en onbetrouwbaarheid uit al zijn porieën.
pi_34616598
Landzaat zn contract loopt dit seizoen toch af?
Houd van een lijntje.
pi_34616622
De jaren 2002 en 2003 waren trouwens de enige jaren in de afgelopen 10 jaar dat het er even mooi uit zag. Dat was een goeie mix van jong en oud, veel talent en veel ouderwetse Amsterdamse bluf.

Helaas is dat nooit doorgezet. Van der Vaart stokte in zijn ontwikkeling, overige talenten haalden het niet of gingen weg en Chivu was ook niet te houden.
pi_34616652
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Landzaat zn contract loopt dit seizoen toch af?
Nee, in 2007.
pi_34616675
Ook al, tering
Houd van een lijntje.
pi_34616687
Stekelenburg: International (Reserve)

Trabelsi: International
Grygera: International
Heitinga: International
JuanFran: International (Geweest)

Sneijder: International
Galasek: International
Maduro: International

Rosales: International
Huntelaar: Jong Nederland
Rosenberg: International

Dan heb je op de bank nog zitten:
-Babel (Niet volwaardig International)
-Lindeberg (International)
-Vermaelen (International dacht ik???)
-Charisteas (International)
-Emanuelson (Niet volwaardigInternational)
-Vonk (International geweest)
-Manucharyan (International)
-Mitea (International)
-Pienaar (International)

En dat staat momenteel 7de
Stuk voor stuk goede voetballers maar bakken er als team nog geen taart van
pi_34616740
Welke italiaanse club had trouwens interesse in Babel???
  maandag 30 januari 2006 @ 16:35:22 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34616758
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef Soul79 het volgende:
De jaren 2002 en 2003 waren trouwens de enige jaren in de afgelopen 10 jaar dat het er even mooi uit zag. Dat was een goeie mix van jong en oud, veel talent en veel ouderwetse Amsterdamse bluf.

Helaas is dat nooit doorgezet. Van der Vaart stokte in zijn ontwikkeling, overige talenten haalden het niet of gingen weg en Chivu was ook niet te houden.
vd vaart stokte niet in zijn ontwikkeling, die jongen is gewoon TE snel belangrijk geworden. Er rustte teveel op zijn schouders, en toen het even wat minder met hem ging, wat niet zo gek is voor een jonge speler, is het snel bergafwaarts gegaan. Met betere begeleiding was het nooit zover gekomen.

Chivu was idd niet houdbaar, Zlatan ook niet denk ik, maar de manier waarop is altijd jammer..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34616762
Fiorentina
pi_34616810
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-Vermaelen (International dacht ik???)
Jong Belgie.
quote:
En dat staat momenteel 7de
Stuk voor stuk goede voetballers maar bakken er als team nog geen taart van
Individueel zijn het allemaal topspelers, inderdaad. Als team komt er niets uit.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:37:40 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34616828
Dat is dus het probleem! De spelers zijn individueel prima opzich, maar Blind kan er geen team van maken blijkbaar.
Get woke, go broke!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:39:23 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34616886
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:34 schreef Utrecht het volgende:
Welke italiaanse club had trouwens interesse in Babel???
In Italië meldt men dat het om AC Milan of Fiorentina gaat, ik denk dat het de laatste is.
pi_34616906
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef Nashje het volgende:

Individueel zijn het allemaal topspelers, inderdaad. Als team komt er niets uit.
Oranje kent dit probleem nu ook al tientallen jaren op '88 na.
Yeah baby Yeah!
pi_34616946
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het probleem! De spelers zijn individueel prima opzich, maar Blind kan er geen team van maken blijkbaar.
Maar misschien is er ook wel geen balans in te vinden en is hij genoodzaakt om gerichte aankopen te doen, daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.
Yeah baby Yeah!
pi_34617026
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

vd vaart stokte niet in zijn ontwikkeling, die jongen is gewoon TE snel belangrijk geworden. Er rustte teveel op zijn schouders, en toen het even wat minder met hem ging, wat niet zo gek is voor een jonge speler, is het snel bergafwaarts gegaan. Met betere begeleiding was het nooit zover gekomen.

Chivu was idd niet houdbaar, Zlatan ook niet denk ik, maar de manier waarop is altijd jammer..
Van Basten kon dat wel aan, maar goed, dat is flauw. Idd was het beter geweest als Van der Vaart meer rust en tijd had gehad. Bergkamp ging ook kopje onder toen Ajax er slecht voor stond, in 1989 en 1990. Pas toen onder Beenhakker de rust was teruggekeerd kwam hij tot bloei.

Waar hangt Jesper Gronkjaer eigenlijk uit?
pi_34617038
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?
Ja, ik zeg niet omdat ik het hoop of zo. Het is gewoon zo. En met 1 ding gaan jullie allemaal compleet de mist in (wat ik wel begrijp omdat de media dat beeld scheppen):
Scheringa is wel degelijk bereid om te onderhandelen met Ajax, maar speelt gewoon een spel. Hij heeft echt geen Ajax-fatwa uitgesproken of iets dergelijks. Tegen keiharde euro's is geen voorzitter bestand.
pi_34617096
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar misschien is er ook wel geen balans in te vinden en is hij genoodzaakt om gerichte aankopen te doen, daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.
Als je ze ziet spelen dan weet je dat het daar niet alleen aan kan liggen. Als je als Ajax speler niet eens fatsoenlijk een bal in kan spelen op een medespeler, dan is er iets anders aan de hand. Ajax voetbal is de tegenstander doltikken, niet lange ballen naar voren gooien. Traint Blind uberhaupt wel eens op driehoekjes?? Of op stilstaande situaties??
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:46:07 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34617097
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Aankopen is gewoon lastig op dit moment.. Dat blijkt.

ten eerste zijn de spelers die we willen bij de "verkeerde' club in dienst
ten tweede zijn er maar weinig spelers die in dit Ajax willen stappen, ze kunnen bijna alleen maar mislukken (dat denken ze dan) Dan gaan ze dus liever naar psv of f'noord.
Get woke, go broke!
pi_34617126
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Er is meer aan de hand en dit is niet alleen Blinds probleem. Ook de andere trainers hadden individueel heel goede spelers, maar als team was het niks. Wouters had goddomme de beschikking over Brian Laudrup, een van de grootste talenten van de jaren '90. Maar bij Ajax was het . En wie herinnert zich nog Van Gaals laatste jaar? Was ook naadje.
pi_34617135
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef cultheld het volgende:

[..]
Hij heeft echt geen Ajax-fatwa uitgesproken of iets dergelijks. Tegen keiharde euro's is geen voorzitter bestand.
Tuurlijk, Scheringa heeft zijn imperium opgebouwd door keihard zaken te doen ipv de principiele clown uit te hangen zoals nu weleens wordt gesuggereerd.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:50:36 #152
82589 S-Two
barba macacu
pi_34617212
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Van Basten kon dat wel aan, maar goed, dat is flauw. Idd was het beter geweest als Van der Vaart meer rust en tijd had gehad. Bergkamp ging ook kopje onder toen Ajax er slecht voor stond, in 1989 en 1990. Pas toen onder Beenhakker de rust was teruggekeerd kwam hij tot bloei.

Waar hangt Jesper Gronkjaer eigenlijk uit?
Dus gewoon Leo terug!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34617254
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aankopen is gewoon lastig op dit moment.. Dat blijkt.

ten eerste zijn de spelers die we willen bij de "verkeerde' club in dienst
ten tweede zijn er maar weinig spelers die in dit Ajax willen stappen, ze kunnen bijna alleen maar mislukken (dat denken ze dan) Dan gaan ze dus liever naar psv of f'noord.
Dat is echt onzin, er zijn mischien een paar provincialen die liever naar psv zouden gaan omdat ze bang zijn voor de randstad, maar de meerderheid wil echt wel bij Ajax voetballen.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:52:26 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34617284
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:51 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Dat is echt onzin, er zijn mischien een paar provincialen die liever naar psv zouden gaan omdat ze bang zijn voor de randstad, maar de meerderheid wil echt wel bij Ajax voetballen.
Bron?

En voorbeelden? Op KJH na....
Get woke, go broke!
pi_34617314
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bron?

En voorbeelden? Op KJH na....
Luirink, Vlaar, Perez etc.
pi_34617318
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Als je ze ziet spelen dan weet je dat het daar niet alleen aan kan liggen. Als je als Ajax speler niet eens fatsoenlijk een bal in kan spelen op een medespeler, dan is er iets anders aan de hand. Ajax voetbal is de tegenstander doltikken, niet lange ballen naar voren gooien. Traint Blind uberhaupt wel eens op driehoekjes?? Of op stilstaande situaties??
Tijdens de warming-up voor de wedstrijd oefenen ze altijd driehoekjes
pi_34617354
quote:

[..]

Ajax heeft natuurlijk nog naam en is een mooie grote club die momenteel in zwaar weer verkeert. Ik denk dat het zeer persoonlijk is voor een speler of deze uit zou willen komen vor Ajax, Feyenoord danwel PSV, dat is niet alleen afhankelijk van de plaats waar hij vandaan komt.
Met Nederlandse transfers is Ajax zijn bevoorrechte positie in elk geval kwijt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:55:35 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34617388
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Spelen die al bij ons dan? .
Get woke, go broke!
pi_34617399
quote:

[..]

dat was wel zo, maar ik vraag me af of dat nog steeds zo is. ik weet niet of er veel spelers zin hebben in een avontuur bij ajax op het moment.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34617407
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen Vlaar wilde het liefste naar Ajax. Luiring en Perez hebben dat nooit gezegt.
pi_34617420
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Spelen die al bij ons dan? .
Ajax heeft Vlaar zelf afgeblazen.
Perez komt 100% zeker in de zomer naar Ajax.
Luirink is nog niet rond, maar heeft altijd al de voorkeur uitgesproken om bij Ajax te voetballen.
pi_34617425
Nee maar ze zouden het wel willen
Houd van een lijntje.
pi_34617462
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Er is meer aan de hand en dit is niet alleen Blinds probleem. Ook de andere trainers hadden individueel heel goede spelers, maar als team was het niks. Wouters had goddomme de beschikking over Brian Laudrup, een van de grootste talenten van de jaren '90. Maar bij Ajax was het . En wie herinnert zich nog Van Gaals laatste jaar? Was ook naadje.
Zonder Brian was Ajax dat jaar in het rechterrijtje geeindigd....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34617464
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Alleen Vlaar wilde het liefste naar Ajax. Luiring en Perez hebben dat nooit gezegt.
Perez heeft geloof ik maar 100x gezegd dat Ajax de mooiste club van Nederland is
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:58:51 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34617512
En toch zie je (niet alleen dit jaar hoor) dat spelers eerder naar het toch altijd goed draaiende PSV willen. En vast niet in de laatste plaats vanwege Hiddink.
Get woke, go broke!
pi_34617538
Wie nog meer behalve Robben en van Bommel?
Houd van een lijntje.
pi_34617568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie nog meer behalve Robben en van Bommel?
Van der Weerden, Bruggink, Ramzi.......
Porcupine Tee - Normal
pi_34617598
Nou daar kan ik niet wakker om liggen, om die spelers

(Ja ramzi na gisteren hehe)
Houd van een lijntje.
pi_34617606
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:58 schreef HeatWave het volgende:
En toch zie je (niet alleen dit jaar hoor) dat spelers eerder naar het toch altijd goed draaiende PSV willen. En vast niet in de laatste plaats vanwege Hiddink.
Dat is al 20 jaar zo
pi_34617720
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Van der Weerden, Bruggink, Ramzi.......
Barreto, Samaras vorig jaar, Ronaldo etc. etc. etc. etc.
pi_34617847
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:57 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Perez heeft geloof ik maar 100x gezegd dat Ajax de mooiste club van Nederland is
En Luirink is een Amsterdammer, kan me voorstellen dat die liever naar Ajax gaat.

Mathijsen is een Brabander, die hoort gewoon bij PSV.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34617887
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Luirink is een Amsterdammer, kan me voorstellen dat die liever naar Ajax gaat.

Wel een Brabander, maar niet echt iemand met een voorkeur voor PSV helaas.
pi_34617907
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Barreto, Samaras vorig jaar, Ronaldo etc. etc. etc. etc.
Ronaldo ben ik zeer dankbaar
Porcupine Tee - Normal
pi_34617916
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wel een Brabander, maar niet echt iemand met een voorkeur voor PSV helaas.
Klopt, maar dat krijgt ie vanzelf...

Kies maar: Cl-voetbal of niks...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 30 januari 2006 @ 17:11:02 #175
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34617943
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ooijer is een Amsterdammer, die hoort gewoon bij Ajax
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34617966
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Kopen?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34617970
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hiddink woont in Amsterdam, die hoort ook bij Ajax
Porcupine Tee - Normal
pi_34617986
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Kopen?
Wat een vrouw!
spits!
pi_34618028
quote:

[..]

Hoe kom je daar bij ? Die zie ik regelmatig in de Achterhoek.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:13:19 #180
53851 BoNi
pi_34618033
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Kopen?
Schitterend!
pi_34618050
quote:

[..]

Is wel een van oorsprong provinciaal he...
Yeah baby Yeah!
pi_34618061
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klopt, maar dat krijgt ie vanzelf...

Kies maar: Cl-voetbal of niks...
Volgend jaar doet Ajax mee om de titel, voorspel ik.
pi_34618073
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij ? Die zie ik regelmatig in de Achterhoek.
Omdat ie in Varsseveld geboren is , maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ie in A'dam woont.
Porcupine Tee - Normal
  maandag 30 januari 2006 @ 17:15:22 #184
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34618121
Heeft iemand trouwens Lobont nog gezien. Wat een onderkin had ie toen je hem zag rennen
Jawel, je keek.
pi_34618178
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Omdat ie in Varsseveld geboren is , maar ik meende ergens gelezen te hebben dat ie in A'dam woont.
Hij woon nu in Amsterdam geloof ik ja, al heeft hij verschillende appartementen.
Waar hij nu wel en niet woont is voor de Fiod ook een raadsel..
Yeah baby Yeah!
pi_34618218
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgend jaar doet Ajax mee om de titel, voorspel ik.
Dat zei over dit jaar ook iedereen.
pi_34618226
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat zei over dit jaar ook iedereen.
Ik niet
pi_34618279
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat vond ik ook van Mark Wotte in het begin
Wat heeft van Geel nou goed gedaan? Eigenlijk nog helemaal niks. Huntelaar was veel te duur en eigenlijk overbodig.
Als je niks weet, praar er dan ook niet over.

van Geel heeft al veel goede dingen gedaan die ook nog is besproken zijn in deze topicreeks, en heeft zich bewezen bij Willem II en AZ. Mark Wotte verneukte Willem II en ging naar Feyenoord, dat je daar ooit iets ingezien hebt zegt al wat over jou
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  maandag 30 januari 2006 @ 17:25:00 #189
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34618381
En dat Van Geel het bij Willem II en AZ met dezelfde spelers heeft gedaan is natuurlijk ook niet helemaal waar. Hij heeft na het eerste goede seizoen een aantal goede spelers van Willem II transfervrij overgenomen, ok. Maar niet veel meer dan dat, natuurlijk. Er staan geen 11 Willem II'ers in de basis.

Van Geel is gewoon goed en duidelijk bezig. Je ziet eindelijk eens gewoon wat harde veranderingen. Soms zwaar kut (zoals met De Jong), soms goed (bijtekenen Sneijder en Stekelenburg), soms erg zakelijk (deadlines stellen aan mensen wiens contract afloopt), maar God zij dank komt er eindelijk duidelijkheid in. Ook naar de supporters toe. Alleen daarom al is Van Geel een verademing.

En laat 'ie na Huntelaar de portomonnee ook nog maar eens flink trekken voor een Perez, Mathijsen, Landzaat en weet ik het wie allemaal nog meer op de posities die we nodig hebben (centraal achterin, rechts op het midden, links op de vleugel).
  maandag 30 januari 2006 @ 17:26:32 #190
53851 BoNi
pi_34618417
Onderstaand komt Highlow. er zitten wat harde, maar zeker rake opmerkingen tussen!
Rosenberg begint steeds beter te voetballen en begint ook nog eens zijn mond op te trekken!
quote:
'Shit goals' van FC Utrecht frustreren Rosenberg
Written by Jacques Happe

Monday, 30 January 2006
Het moet frustrerend zijn voor Markus Rosenberg. Sinds de winterstop scoorde hij de gelijkmakers tegen NEC, vorige week tegen FC Twente en gisteren tegen FC Utrecht. Dat maakt zijn boosheid er niet minder om, want hij is zeer ontstemd over zijn team. “Hoe kun je nu zeggen dat we goed gespeeld hebben, als we net met 4-1 hebben verloren?” vraagt hij zichzelf af.

“Dit komt hard aan, 1-4”, vertelt trainer Danny Blind na afloop van de dramatisch verloren competitiewedstrijd tegen FC Utrecht, “omdat het niet de verhouding is.” Volgens hem en Thomas Vermaelen speelde Ajax lang zo slecht niet als nu beweerd wordt. “De uitslag was zeker geflatteerd”, vindt de Vlaamse verdediger. “Ik denk dat we hier zeker niet hadden moeten verliezen. We waren veel beter dan Utrecht. Ik denk dat ze vier keer voor de goal zijn geweest en vier keer hebben gescoord.” Olaf Lindenbergh bagatelliseerde de 4-1 overwinning nog meer door te stellen dat ze niet meer dan een kans of 2 hadden weggegeven aan FC Utrecht. Zo weinig zelfkennis is stuitend. Ajax speelde ronduit slecht. Het lijkt alsof alleen Markus Rosenberg dat durft te erkennen. De spits, die als linksbuiten nu al drie keer heeft gescoord in drie wedstrijden heeft er na afloop flink de pé in. “We speelden slecht, we verloren met 4-1, maar creëerden wel een aantal kansen. Het is frustrerend dat we na één minuut al 1-0 achterstonden. En dat we binnen een minuut na mijn gelijkmaker, alweer tegen een achterstand aankeken. Ik ben er zo ziek van! En dan die tweede goal en die derde, wat een shit goals. Dat had alleen met een portie geluk te maken.”

Markus Rosenberg lijkt de enige speler die nog over relativerend vermogen beschikt binnen Ajax. “Ik ben boos. Boos op mezelf en het team dat we verloren hebben. Hoe kun je nu zeggen dat we goed hebben gespeeld, als we net met 4-1 hebben verloren?” De verontwaardiging bij Zweed is niet gespeeld. “If you lose 4-1, you lose.” Johan Cruijff had het gezegd kunnen hebben. “Natuurlijk kun je niet zonder zelfkritiek. Je kunt toch moeilijk zeggen dat we goed gespeeld hebben als je 4-1 verliest.” Voor Markus is het wel duidelijk, maar of dat voor iedereen geldt? Want hoe moet het nu verder? Blind lijkt niet in staat het tij nog te kunnen keren. Daar is hij al bijna een jaar mee bezig, zonder resultaat. Dat Ajax zo vreselijk lijdzaam speelt, doet het team al tijden. Ze blijven opportunistisch voetballen, zoals Vermaelen het noemt. Met hoge ballen door de lucht en lange verre uittrappen, die zelden bij medespelers, maar des te vaker bij tegenstanders belandden. Onmacht. “We zitten daar ook uren voor in de kleedkamer,” erkent Thomas, “maar het is moeilijk om een oplossing te vinden. Het beste is gewoon altijd je best te blijven doen. Dan moeten die kwaliteiten eens boven komen drijven.”

Danny Blind krijgt nog wel het vertrouwen van Rosenberg. “De trainer heeft een grote verantwoordelijkheid, maar de spelers ook. We moeten het samen weer positief op pakken. Het knaagt aan je, natuurlijk. Ajax hoort om de eerste plek te strijden, maar we staan nu zevende. Dat is niet goed. We moeten weer winnen. De trainer probeert ons weer positief te stimuleren. Hij praat veel met ons. Hij zegt dat we goed zijn en dat we goed spelen. Dat klopt”, zegt hij en dan sluipt er cynisme in Rosenberg’s stem, “we zijn de besten, we verliezen met 4-1!”

Donderdagavond staat om 20.00 uur de bekerwedstrijd tegen Heerenveen op het programma en zondag speelt Ajax in Rotterdam De Klassieker tegen Feyenoord.
Schitterend!
pi_34618516
quote:
Met hoge ballen door de lucht en lange verre uittrappen, die zelden bij medespelers, maar des te vaker bij tegenstanders belandden.
Blij dat ze het zelf ook zien, en zo moeilijk is die oplossing niet Vermaelen, gewoon een beetje lef tonen scheelt al een slok op de borrel ipv dat angsthazen voetbal.
Houd van een lijntje.
pi_34618519
Daarom blijf ik vetrouwen in die jongen, speelt gewoon goed, miste in het begin wat en gelijk begonnen er al mensen te zeiken, nu scoort ie nog eens en diezelfde mensen moeten inzien dat ze fout zaten.

Daarnaast pleit het voor hem dat ie boos opzich zelf en het team is, ook jezelf de schuld geven ipv het steeds afschuiven op anderen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34618536
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef BoNi het volgende:
Onderstaand komt Highlow. er zitten wat harde, maar zeker rake opmerkingen tussen!
Rosenberg begint steeds beter te voetballen en begint ook nog eens zijn mond op te trekken!
[..]
Dat Rosenberg blijkbaar als enige aangehaalde de ernst van de situatie op waarde inschat vind ik des te vreemder.
Yeah baby Yeah!
pi_34618547
Rosenberg
  maandag 30 januari 2006 @ 17:32:17 #195
53851 BoNi
pi_34618574
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat Rosenberg blijkbaar als enige aangehaalde de ernst van de situatie op waarde inschat vind ik des te vreemder.
Tussen de ernst van de situatie inschatten en dit ook openlijk toegeven tegen de media zit een enorm gat.........
Ik weet wel zeker dat iedereen zich erg goed bewust is van de situatie.
Schitterend!
pi_34618598
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.
pi_34618649
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:32 schreef BoNi het volgende:

[..]

Tussen de ernst van de situatie inschatten en dit ook openlijk toegeven tegen de media zit een enorm gat.........
Ik weet wel zeker dat iedereen zich erg goed bewust is van de situatie.
Hoe kun je dan als Lindenbergh zijnde roepen dat je maar 2 kansen hebt weggegeven als je er 4 tegen hebt gekregen en zelfs de 1-5 nog dichtbij kwam...

Geef mij dan maar eerlijke reacties als die van Waterreus ipv dat nietszeggende geneuzel van die quasi mediagetrainde spelers tegenwoordig.

De knuppel moet in het hoenderhok en ik vind dat spelers salaris in moeten leveren als blijk van inzet.
Yeah baby Yeah!
pi_34618656
inderdaad en Charisteas doet het ook steeds beter..... was gister ook zeker MOM
Haleloeja
pi_34618728
Dat is trouwens ook iets waar ik me mateloos aan irriteer, bij waardeloze wedstrijden zoals gisteren horen er geen spelers uitverkozen te worden tot mom, daar doe je niemand een plezier mee.
Houd van een lijntje.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:37:17 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34618732
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:33 schreef Roeni3 het volgende:
Gezien het spel van Rosenberg van de laatste tijd, vraag ik me steeds meer af waarom we Huntelaar erbij moesten halen.
In jargon noemen ze dat een paniekaankoop. En ze waren bang dat de concurrentie er anders mee vandoor gingen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')