Zal inderdaad eerder een transfer zijn dan Blind die weggaat. Alle beleidsmensen zeiden gisteren nog dat ze achter Blind stonden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De persconferentie gaat natuurlijk gewoon over Babel wat naar Fiorentina gaat.... en Perez word bevestigd....
Sneu....quote:Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft leuk dat zelfs nu Ajax op zijn allerzwakste in jaren is dat al die niets betekenende KUT clubjes een overwinning op Ajax vieren als een kampioenschap.
Hoezo minderwaardigheids complex??
Als er uberhaupt over je positie gepraat wordt staat deze ter discussie.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zal inderdaad eerder een transfer zijn dan Blind die weggaat. Alle beleidsmensen zeiden gisteren nog dat ze achter Blind stonden.
Dat doet toch niets af aan het argument dat alle beleidsbepalers van Ajax gisteren nog zeiden achter Blind te staan? Als ze dat opeens terugdraaien is het wel erg sneu.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als er uberhaupt over je positie gepraat wordt staat deze ter discussie.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als er uberhaupt over je positie gepraat wordt staat deze ter discussie.![]()
quote:We hebben alle vertrouwen in de heer Adriaanse
Heb jij ooit een beleidsbepaler over niet achter een trainer horen staan op het moment dat hij niet ontslagen is?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan het argument dat alle beleidsbepalers van Ajax gisteren nog zeiden achter Blind te staan? Als ze dat opeens terugdraaien is het wel erg sneu.
het is toch gvd zo? Ajax speelt het slechste seizoen in jaren, heeft al 7 wedstrijden verloren, staat kansloos op de 5-7 plek en er is geen zicht op verbetering op dit moment met dit materiaal. Ze kunnen zelfs niet van Haarlem winnen.quote:
Dat laatste (van Utrecht) weet je nooit, natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch gvd zo? Ajax speelt het slechste seizoen in jaren, heeft al 7 wedstrijden verloren, staat kansloos op de 5-7 plek en er is geen zicht op verbetering op dit moment met dit materiaal. Ze kunnen zelfs niet van Haarlem winnen.
Maar ohohoh wat ben je er als Utrechter trots op dat je van dit zwalkend Ajax kan winnen, nee de buit is binnen voor Utrecht hoor, het seizoen is geslaagd, ZO geslaagd dat je er plaatjes voor moet maken enzo.
Calimero, altijd geweest en dat zullen ze altijd blijven. Niets zeggende subtoppers wiens naam je zo kan invullen voor elke andere kutclub.
Ajax's problemen zijn duidelijk, duren te lang, maar zullen ooit opgelost zijn en we worden vast wel weer eens kampioen. Utrecht zal dat NOOIT worden.
Nou ja, laten we die persconferentie maar eens afwachten dan (als 'ie er komtquote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo werkt het overal, de beleidsbepalers van willem II stonden ook gewoon achter Maaskant
Nou ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat het altijd leuk is om misplaatste arrogantie afgestraft te zien (Koeman met zijn 'Nummer 1'-stropdas)quote:Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft leuk dat zelfs nu Ajax op zijn allerzwakste in jaren is dat al die niets betekenende KUT clubjes een overwinning op Ajax vieren als een kampioenschap.
Hoezo minderwaardigheids complex??
Nee hoor, maar winnen van dit Ajax is gewoon ZEKER geen prijs dit seizoen. En zo wordt het wel weer gebracht.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alsof je alleen voor een club kunt zijn die mee doet om de prijzen. Wat een onzin.
Nee hoor, gewoon een lekkere overwinning. Maar een prijs is het zeker niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, maar winnen van dit Ajax is gewoon ZEKER geen prijs dit seizoen. En zo wordt het wel weer gebracht.
Normaal snap ik dat prima. Maar komop zeg, van dit belachelijk zwakke Ajax winnen, nou nou wat een kunst.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tuurlijkj vieren ze het. Winnen van Ajax is altijd een goede overwinning voor kleine clubs... Geeft alleen de status van Ajax maar aan in Nederland
blijkbaar voor hun is het wel een kunstquote:Op maandag 30 januari 2006 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Normaal snap ik dat prima. Maar komop zeg, van dit belachelijk zwakke Ajax winnen, nou nou wat een kunst.
Ajax heeft zeker de status niet meer van bijvoorbeeld PSV. De zogenaamde 'kleine clubs' gaan in de Arena tegenwoordig voor de winst of gelijkspel en slagen daar dit seizoen heel behoorlijk in.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
tuurlijkj vieren ze het. Winnen van Ajax is altijd een goede overwinning voor kleine clubs... Geeft alleen de status van Ajax maar aan in Nederland
En toch begin ik na die laatste zin weer aan je te twijfelenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:51 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat het altijd leuk is om misplaatste arrogantie afgestraft te zien (Koeman met zijn 'Nummer 1'-stropdas)
Zelfs de scheidsrechter die normaal gesproken toch altijd fungeerde als breekijzer als het voetballend weer eens niet lukte kan dit niet meer rechtbreien.![]()
Gelukkig niet kerel, liever genieten van een overwinning als dit, dan ZO gefrustreerd zijn als jij nu blijkbaar bent, na een thuisnederlaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is toch gvd zo? Ajax speelt het slechste seizoen in jaren, heeft al 7 wedstrijden verloren, staat kansloos op de 5-7 plek en er is geen zicht op verbetering op dit moment met dit materiaal. Ze kunnen zelfs niet van Haarlem winnen.
Maar ohohoh wat ben je er als Utrechter trots op dat je van dit zwalkend Ajax kan winnen, nee de buit is binnen voor Utrecht hoor, het seizoen is geslaagd, ZO geslaagd dat je er plaatjes voor moet maken enzo.
Calimero, altijd geweest en dat zullen ze altijd blijven. Niets zeggende subtoppers wiens naam je zo kan invullen voor elke andere kutclub.
Ajax's problemen zijn duidelijk, duren te lang, maar zullen ooit opgelost zijn en we worden vast wel weer eens kampioen. Utrecht zal dat NOOIT worden.
Dat bedoel ik dus. Ajax is (helaas ja) een middenmoter. En natuurlijk moet je voor de winst gaan als kleinere club, maar om het dit seizoen nou zo te zien dat je dan OOK nog eens een topprestatie geleverd hebt......quote:Op maandag 30 januari 2006 12:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ajax heeft zeker de status niet meer van bijvoorbeeld PSV. De zogenaamde 'kleine clubs' gaan in de Arena tegenwoordig voor de winst of gelijkspel en slagen daar dit seizoen heel behoorlijk in.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
blijkbaar voor hun is het wel een kunst
Ik ben echt niet gefrustreerd door deze, voorspelbare, nederlaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelukkig niet kerel, liever genieten van een overwinning als dit, dan ZO gefrustreerd zijn als jij nu blijkbaar bent, na een thuisnederlaag.
Huilse verder.....![]()
![]()
In mijn ogen heeft Utrecht een goede wedstrijd gespeeld, maar zeker geen topprestatie geleverd. Om heel eerlijk te zijn, was ik, kijkend naar de vorm van AFC en FCU en de ranglijst, behoorlijk teleurgesteld geweest als FCU had verloren.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ajax is (helaas ja) een middenmoter. En natuurlijk moet je voor de winst gaan als kleinere club, maar om het dit seizoen nou zo te zien dat je dan OOK nog eens een topprestatie geleverd hebt......
1-4 IS een enorme prestatie, niets wat jij zegt kan daar iets aan veranderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben echt niet gefrustreerd door deze, voorspelbare, nederlaag.
Ik stoor me aan al die gassies die nu doen alsof het zo verrassend is, en dat het een enorme prestatie is voor Utrecht.
Dit Ajax is gewoon te pakken door elke redelijke ploeg met wat inzet.. En dat komt dus ONDER ANDERE door tactisch falen van Blind...
Ik vind het wel 'mooi' om te zien dat ze er nog zo van kunnen genieten. Ook al is het bijna een vanzelfsprekendheid geworden.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stoor me aan al die gassies die nu doen alsof het zo verrassend is, en dat het een enorme prestatie is voor Utrecht.
Dit Ajax is gewoon te pakken door elke redelijke ploeg met wat inzet.. En dat komt dus ONDER ANDERE door tactisch falen van Blind...
Tuurlijk is het genieten, de 2e uit-overwinning bij Ajax in de competitie sinds de oprichting, en dan ook nog met zulke cijfers, ja, dat is genieten voor ons, en ik weet ook zeker dat 29-01-2006 voor altijd onthouden zal worden in het Utrechtse.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'mooi' om te zien dat ze er nog zo van kunnen genieten. Ook al is het bijna een vanzelfsprekendheid geworden.![]()
Kap ff met dat gejank man, we zijn toch geen psv'ers. Logisch dat die homo's uit utrecht blij zijn, voor hun is (net als voor zoveel clubs) de wedstrijd tegen Ajax het hoogtepunt van het jaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Ajax van volgend seizoen zal een geduchte concurrente van PSV worden, vrees ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Als je als club en supporters blijft roepen dat je de allerbeste bent en dat het alleen aan jezelf ligt dat er een ander kampioen wordt, blijft het mooi om ervan te winnen. Ik snap niet dat dat zo moeilijk te begrijpen is. Ben maar blij: op het moment dat iedereen een overwinning op Ajax incalculeert, is het pas echt mis.
Hoelang zou dat nog duren?
Ik neem je ook helemaal niks kwalijk. En ik zou net zo hard meelachen.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het genieten, de 2e uit-overwinning bij Ajax in de competitie sinds de oprichting, en dan ook nog met zulke cijfers, ja, dat is genieten voor ons, en ik weet ook zeker dat 29-01-2006 voor altijd onthouden zal worden in het Utrechtse.
Dat is dus ook het mooie van een club die niet elk jaar om het kampioenschap mee wil doen, dan mag je genieten van dit soort momenten.
Die hele opstelling raakte kant noch walquote:Op maandag 30 januari 2006 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
Normaliter gingen de kleinere clubs naar Amsterdam om de schade zo beperkt mogelijk te houden, nu hoeven ze alleen maar te voetballen vanuit de verdediging en blijven dan gemakkelijk overeind, weten zelfs nog te scoren ook. Maar vind je het gek? Die wazige opstellingen van DB, er was gisteren geen enkele CREATIEVE speler opgesteld.
homo'squote:Op maandag 30 januari 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kap ff met dat gejank man, we zijn toch geen psv'ers. Logisch dat die homo's uit utrecht blij zijn, voor hun is (net als voor zoveel clubs) de wedstrijd tegen Ajax het hoogtepunt van het jaar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kap ff met dat gejank man, we zijn toch geen psv'ers. Logisch dat die homo's uit utrecht blij zijn, voor hun is (net als voor zoveel clubs) de wedstrijd tegen Ajax het hoogtepunt van het jaar.
Met Joris, Denny, Kenneth, Julian en Gijs erbij zal het wel beter gaan, maar dat is logisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het Ajax van volgend seizoen zal een geduchte concurrente van PSV worden, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |