Getver, wrom nu alweer een Tanja TT?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zal de echte Tanja SC bezoeken ?
Boefjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ha wijffie, Kus Kus
Dit gaat helemaal tegen mijn principes in
Talk of the day, blijkbaarquote:
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
Weten jullie nog iets leuks wat we zouden kunnen doen in Nederland? Zoiets als een dagje Amsterdam?
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Talk of the day, blijkbaar\
Pruimentijd dus![]()
Ja mooi he en hij was LIEFFFFFF , maar helaas we hebben hem in moeten laten slapen.quote:
Ja ik ben wel een knuffel, maar meer privequote:
Wat is Spido?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezeliig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddelsquote:Op maandag 30 januari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....![]()
Spido, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.quote:
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Spide, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.![]()
Een soort onderbroek (maar ook zo'n boot in R'dam inderdaad)quote:
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Volgens mij gewoon 1 restaurant?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, het hele jaar, heb een abboquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Robbie Williams- Angels.
Klopt het zijn er maar twee en het lijkt me reuze romantischquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, er zijn ook kamers, 2, dacht ikquote:
Helaas Sofietje moet ook slapen Melke (net geboren nijlpaard jong)quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?
Nee hoor, maar er zijn 2 kamersquote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja mooi he en hij was LIEFFFFFF , maar helaas we hebben hem in moeten laten slapen.![]()
![]()
Ik persoonlijk vond haar rooie pantykousen onder haar nachtjurkje wel een talk of the day waardquote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddels![]()
HBB is saaaaaaaaaaai![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas Sofietje moet ook slapen Melke (net geboren nijlpaard jong)![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Robbie Williams- Angels.
Blijdorp is gewoon open, alleen vroeg dicht. 17.00 uur, dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de winter natuurlijk
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naar
![]()
Wat een gemis [afbeelding]
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?
Overdag is Blijdorp gewoon openquote:Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de winter natuurlijk
Nee hoor niet stom, groot gelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat in de winter wel leuk?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Overdag is Blijdorp gewoon open
Ben even gaan zoeken, ik ben trots op onze dierentuin
http://www.rotterdamzoo.nl/
![]()
![]()
Potverdikke zegquote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.![]()
Tnxx julliequote:Op maandag 30 januari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Phil Collins- I can't stop loving you.
Heh, bah, mijn ergste nachtmerriequote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.![]()
Ja behoorlijk, nu hebben we geen dieren meer, kan ook eigenlijk niet omdat we beide werken en dan zouden ze te veel alleen thuis zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Potverdikke zegwat vreselijk
![]()
Wat zal dat akelig zijn geweest.
Holyquote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ze heben alle drie een mooie leeftijd gehaald Bandor (grote hond) is 12 geworden en beide katten 19 maar de pijn is er inderdaad niet minder om.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, bah, mijn ergste nachtmerrieIk heb drie katten van ongeveer dezelfde leeftijd, ik zie de bui al hangen
![]()
*leeft mee...
Ja duhquote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddels![]()
HBB is saaaaaaaaaaai![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef newsman het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhh lieverd te weinig liefde gehad![]()
Ligt eraan, stom is het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Het enige moment idd dat ik het leuk vondquote:Op maandag 30 januari 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja duh
Ik heb de afgelopen dagen 2 uurtjes stream gezien.... Toen de BB5 bewoners er waren
Hee Piraat zorgen voor later, ze leven nu nog en geniet ervan, de kat van mijn broer werd 4 jaar oud(kattenaids).quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, bah, mijn ergste nachtmerrieIk heb drie katten van ongeveer dezelfde leeftijd, ik zie de bui al hangen
![]()
*leeft mee...
dank je wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Holy![]()
Moet er niet aan denken...
Het hoort er helaas bij.. maar dit is wel bizar naar
Dikke knuf
Die geluiden die je bij de webcam hoort zijn niet erg tof hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
Overdag is Blijdorp gewoon open
Ben even gaan zoeken, ik ben trots op onze dierentuin
http://www.rotterdamzoo.nl/
![]()
![]()
Dat lijkt me wel romantisch. Vooral 's ochtends: mooi uitzichtquote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt tegenwoordig ook overnachten.![]()
Nee absoluut, het gemis is er.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ze heben alle drie een mooie leeftijd gehaald Bandor (grote hond) is 12 geworden en beide katten 19 maar de pijn is er inderdaad niet minder om.
Ow *sigh*.....de goede ouwe tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja duh
Ik heb de afgelopen dagen 2 uurtjes stream gezien.... Toen de BB5 bewoners er waren
Kan ik een verzoekplaatje aanvragen?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Phil Collins- I can't stop loving you.
Heb je het filmpje op talpa al gezien, toen ze net op bezoek waren geweest? Die 7 minuten zijn leuker dan 2 weken HBB bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow *sigh*.....de goede ouwe tijd![]()
Maarja, HBB is wel een goed afkickprogramma. Ik kijk steeds minder, maar vind het hier in de sc wel gezellig![]()
Warm aankleden en genieten van de dierenquote:
Ik ben er onlangs geweest en heb het uitzicht gezien wat later op de dag met regenbuien. Ik denk dat het zowiezo mooi isquote:Op maandag 30 januari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel romantisch. Vooral 's ochtends: mooi uitzicht
Hij is de oudste van het nest geworden.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee absoluut, het gemis is er.
Wat een fantastische leeftijd trouwens voor zo'n grote hond!
Bij jou ook al, ik begrijp jequote:Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.
knuffelquote:Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij jou ook al, ik bergrijp je
Hee mod wijs is op de beelden van Talpa is aan of er iets beweegt en zet je zonnebril is af, das onbeleeft.quote:
Ja, heb ik gezien, ben alleen even dat hele topic kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op talpa al gezien, toen ze net op bezoek waren geweest? Die 7 minuten zijn leuker dan 2 weken HBB bij elkaar.
Malliequote:Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij jou ook al, ik bergrijp je
Dank, maar multi tasken is zo uit in BBHquote:
Is dat niet gewoon "Wat luister je je Nu" ? Vreemd topicquote:
Topic is gesloten omdat het al ergens in een ander topic was gemeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, ben alleen even dat hele topic kwijt![]()
Was jouw topic toch of zit ik nu helemaal mis![]()
Ik zit er echt aan te denken om daar een nachtje te logeren, het lijkt me echt helemaal te gek om samen met Henk in de Euromast te zitten zonder allerlei mensen om je heenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er onlangs geweest en heb het uitzicht gezien wat later op de dag met regenbuien. Ik denk dat het zowiezo mooi isDe kamers zien er trouwens goed uit en het restaurant is gewoon goed, hygienisch, verzorgd en goed onderhouden.
Ik zie het al, staat gesloten idd........ Was een leuk filmpjequote:Op maandag 30 januari 2006 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Topic is gesloten omdat het al ergens in een ander topic was gemeld.
Dat gevoel krijg je daar ook echt, ik was er met Male-Morwen en de kids. Was Topquote:Op maandag 30 januari 2006 03:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik zit er echt aan te denken om daar een nachtje te logeren, het lijkt me echt helemaal te gek om samen met Henk in de Euromast te zitten zonder allerlei mensen om je heen![]()
Klinkt inderdaad erg leuk! Even zoeken of er ook een site isquote:Op maandag 30 januari 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg je daar ook echt, ik was er met Male-Morwen en de kids. Was TopGeen overnachting, maar een bezoekje. Het restaurant was goed en het uitzicht zeer mooi, vooral het weer, je kan alles zo van zee af zien komen..............zo mooi
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:18 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Guns and Roses Paradise city.
Hoef je niet te zoeken hoor. http://www.euromast.nlquote:Op maandag 30 januari 2006 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad erg leuk! Even zoeken of er ook een site is
Juistemquote:
Ik zeur niet, ik overtuigquote:Op maandag 30 januari 2006 03:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Yes... nog even zeuren en hij is om.![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik overtuig![]()
Henk, Doen![]()
Thanks Yolandequote:Op maandag 30 januari 2006 03:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de meeste muziek die je vanavond draait vind ik![]()
We hebben elke dag bijna zo'n mooi uitzicht, we wonen 12 hoog en kijken over uit over polders en over Capelle, elk uur van de dag veranderd ons uitzicht.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem![]()
![]()
Ik ben een volbloed romanticus en vind dat helemaal geweldigElk moment van de dag zie ik er wel iets moois in, zelfs als het regent of stormt of een spetterende verbrandende zonsondergang
![]()
De Eifeltoren en de MontParnasse staan ook zeker weer op mijn lijstje van snel te bezoeken monumenten![]()
Henk is erg stil.........sssssssttt, hij denktquote:Op maandag 30 januari 2006 03:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vind ik ookHartstikke leuk om je vrouw te geven wat ze graag wil
![]()
Hier een leuke link van Rotterdamquote:Op maandag 30 januari 2006 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juistem![]()
![]()
Ik ben een volbloed romanticus en vind dat helemaal geweldigElk moment van de dag zie ik er wel iets moois in, zelfs als het regent of stormt of een spetterende verbrandende zonsondergang
![]()
De Eifeltoren en de MontParnasse staan ook zeker weer op mijn lijstje van snel te bezoeken monumenten![]()
doet hij ook... Alleen voor wat betreft de Euromast gaat het niet op rolletjes.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vind ik ookHartstikke leuk om je vrouw te geven wat ze graag wil
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Kids from Fame- Starmaker
Dan boffen julliequote:Op maandag 30 januari 2006 03:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
We hebben elke dag bijna zo'n mooi uitzicht, we wonen 12 hoog en kijken over uit over polders en over Capelle, elk uur van de dag veranderd ons uitzicht.![]()
Nog ff doorrollenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
doet hij ook... Alleen voor wat betreft de Euromast gaat het niet op rolletjes.![]()
Thanx.......denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier een leuke link van Rotterdam
http://www.rotterdam010.nl/![]()
![]()
Dat maakt je woonwijk prettigquote:
Ik heb alles al geprobeert om te overtuigen, dus nu ga ik zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik overtuig![]()
Henk, Doen![]()
Waar wel ? kan datquote:Op maandag 30 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx.......denk ik![]()
En ik woon niet in Rotjeknor, thank God![]()
Ligt eraan hoe je stemming isquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Scanman zet maar eens een stukkie Roger Waters op
What God wants.
Henk ga in London wonen hebben we er net een gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar wel ? kan dat
Het lijkt wel of iedereen bang is voor een aanslag![]()
Artis de dierentuin mega duurquote:Op maandag 30 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Amsterdam is ook een leuke stad vind ik. Weten jullie daar nog leuke dingetjes?
Neequote:Op maandag 30 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Amsterdam is ook een leuke stad vind ik. Weten jullie daar nog leuke dingetjes?
Yep, onvindbaar en door iedereen gezochtquote:
Dan ken je vast dat programma Spoorloos Vermist, dan zie je een lege studio en de presentator heeft een bandje in gesproken van ik ben niet aanwezig.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, onvindbaar en door iedereen gezocht![]()
Ik want dat helemaal nietquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Scanman zet maar eens een stukkie Roger Waters op
What God wants.
Dat antwoord weet jij denk ik welquote:Op maandag 30 januari 2006 03:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre Newsman, wat bedoel je met 'in de dertig zitten'?
ik zit nu naar Europe - the final countdown te luisteren + kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:55 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Roger Whittaker- Streets of London
trusten en bedankt voor de muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 03:58 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen tot morgen, hopelijk meer lol bye bye allemaal
Trustenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:58 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen tot morgen, hopelijk meer lol bye bye allemaal
Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 04:01 schreef melke het volgende:
Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Trusten Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 04:01 schreef melke het volgende:
Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Slaap lekker, Yolandequote:Op maandag 30 januari 2006 04:20 schreef Yolande het volgende:
nou het is uitgestorven hier, ik denk dat ik ook maar wat anders ga doen, trusten Sjet![]()
![]()
Hobjequote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef MissHobje het volgende:
LOLgaat iedereen nu ?
Ik ook maar![]()
Koezies en toedels
Ja geen zin om in mijn eentje nog 4 pagina vol te kletsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef MissHobje het volgende:
LOLgaat iedereen nu ?
Ik ook maar![]()
Koezies en toedels
Bespaar ons de details!quote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Yolande het volgende:
Nee ik ga nog niet slapen alleen even wat anders doen.![]()
nee ik geloof het ook niet, ik blijf nog maar even hangen, misschien wordt het nog gezellig.quote:
Oeps ik geloof dat ik wat anders moet gaan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
Yolande ga maar slapen, ik heb nu vrouwen om me heen waar ik me wel mee kan vermaken.
Ja ik ben stout
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee ik ga nog niet slapen alleen even wat anders doen.![]()
Nee, ik ben ook heel groot en afschrikwekkendquote:Op maandag 30 januari 2006 04:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oeps ik geloof dat ik wat anders moet gaan doen.![]()
tegen zoveel vrouwen kan ik niet op.
![]()
![]()
Oef dat heb ik al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een redelijk resultaat te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppen
Photoshopquote:Op maandag 30 januari 2006 04:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppen
Hoe groot????quote:Op maandag 30 januari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel groot en afschrikwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook dan denk ik he ik heb een leuke foto bewerkt en dan druk ik weer op een verkeerd knopje alles weg. (ook de orginele foto)quote:Op maandag 30 januari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Photoshop![]()
Dat gaat geen ware liefde worden tussen mij en de shop, al die knopjes........djeeeeees, maak het gewoon eens makkelijk ofzo![]()
3 turven hoog en 1 en al spieren natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 04:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoe groot????en hoe afschrikwekkend ?
fotoboek van Morwen checkend
quote:Op maandag 30 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 turven hoog en 1 en al spieren natuurlijk![]()
Ow, ik was vrouw, 3 turven hoog.......rank, slank en een hinde springend in de ochtenddauw van een herfstbos![]()
Ergens tussenin mag ook![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 04:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heb ik ook dan denk ik he ik heb een leuke foto bewerkt en dan druk ik weer op een verkeerd knopje alles weg. (ook de orginele foto)![]()
![]()
Ik doe ook altijd maar wat hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 04:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oef dat heb ik al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een redelijk resultaat te krijgen.![]()
Tuurlijk doe jij maar watquote:Op maandag 30 januari 2006 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd maar wat hoor![]()
Maar vind het wel leuk om onderschrift foto's te maken van mijn honden. En soms moet je wel eens wat rode ogen weg werken
Ja oke, wrijf het nog maar even in dat ik een simpeltje ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Dan ben jij al verder dan mij, ik heb het alleen correct geinstalleerd en ernaar gekeken, gevloekt en weggeklikt![]()
Dat heb ik nou weer met andere proggie'squote:Op maandag 30 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk doe jij maar wat![]()
Ik durf het niet eens meer aan te klikken![]()
Ja ja rellen, ga door met de muziek van de stones in mijn koptelefoonquote:Op maandag 30 januari 2006 04:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja oke, wrijf het nog maar even in dat ik een simpeltje ben.![]()
![]()
ik had dat ook gewoon moeten doen
Muziekje hebben? Heb ik zo voor je, welk nummer ook, maar dit...........quote:Op maandag 30 januari 2006 05:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat heb ik nou weer met andere proggie's![]()
En ik zit hier ook nog wel met mijn handen in het haar over dat gephotoshop hoor! Nu ook weer, wil ik er als laatste nog even een leuke rand omheen frobelen..... geen ideeMaar ach... hij is zo ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk
![]()
als ik het niet weet laat ik het gewoon zo...
The Stones zijn gewoon goedquote:Op maandag 30 januari 2006 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ja rellen, ga door met de muziek van de stones in mijn koptelefoon![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen wat een combinatie![]()
![]()
Yolandequote:Op maandag 30 januari 2006 05:05 schreef Yolande het volgende:
Ik ga nu echt iets anders , weltrusten voor de nachtploeg![]()
![]()
![]()
en goedemorgen voor de ochtenploeg
![]()
![]()
*Satisfactionquote:
Maar dan wel van de LP Get your Ya Ya's outquote:Op maandag 30 januari 2006 05:12 schreef Morwen het volgende:
Favo is: Sympathy for the Devil![]()
![]()
Verrassend wel![]()
Slaap lekker sjet en poepiesquote:Op maandag 30 januari 2006 05:19 schreef Sjet het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Ga ik nu wel verdiend slapen![]()
Trusten voor straks?![]()
![]()
Kusjes allemaal meisjes, kreeg vanYolande een uitsmijterquote:
Kewl! Weer iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef schatje het volgende:
Ferri Somogyi wordt een nieuwe extra bewoner.
GTST sterretje die in de VS is gaan wonen om daar door te brekenquote:
Aaaaah gossiequote:Op maandag 30 januari 2006 05:41 schreef schatje het volgende:
[..]
GTST sterretje die in de VS is gaan wonen om daar door te breken![]()
.
Heb regenworm ook ballen in zijn buikquote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
he vies mannetje![]()
![]()
![]()
sorry kon het niet laten
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
he vies mannetje![]()
![]()
![]()
sorry kon het niet laten
nee,dat niet alleen vind het jammer dat LS een ban heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:44 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Heb regenworm ook ballen in zijn buik![]()
Zoals afgesprokenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee,dat niet alleen vind het jammer dat LS een ban heeft.
Want ik zou willen weten wat hij precies bedoelde.
Ben helemaal niet boos op LS vond het gewoon een leuke opmerking.
Dan zal ik de cap maar niet plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef whitef0x het volgende:
Dan zal ik het berichtje ook maar niet quoten
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals afgesproken
ps. haal dit zo weg
Jij moest deze week toch vroeg???quote:Op maandag 30 januari 2006 09:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan zal ik de cap maar niet plaatsen.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.quote:
60.000 euroquote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef schatje het volgende:
Ferri Somogyi wordt een nieuwe extra bewoner.
Bewoners kunnen niet meer worden weggestemd.
Het personeel is vanaf deze week vaker te zien zijn in werkkleding.
Er is tot nu toe al zo’n 60.000 euro opgehaald.
Het Rode Kruis is weer tevreden.
(Telegraaf)
Die 60.000 kunnen ze net het schuurtje van betalenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
60.000 euro![]()
Dat is ongeveer wat John de Mol elk uur aan rente trekt, met zijn vermogen van 1.8 miljard.![]()
Je weet in ieder geval tot wanneer je deze tijden hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.
Is idd voor 2 weken actie niet echt een geweldige opbrengstquote:Op maandag 30 januari 2006 09:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die 60.000 kunnen ze net het schuurtje van betalen
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:16 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval tot wanneer je deze tijden hebt![]()
jarig geweestquote:
dankjequote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
jarig geweestvan harte gefeliciteerd
![]()
Zow, lijkt me niet echt lekker, zo vroeg. En als de zomertijd wordt ingevoerd nog een uur vroeger duruitquote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat is vanaf morgen Manu, om 5 uur opstaan, 6 uur de deur uit en om 20.00 uur weer thuis en dat tot 30 april.
Dat kan ik me voorstellen je hebt geen prive leven meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:19 schreef Muerte het volgende:
[..]
Klopt, het is een project van 3 maanden en hopelijk geen dag langer.
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zow, lijkt me niet echt lekker, zo vroeg. En als de zomertijd wordt ingevoerd nog een uur vroeger duruit![]()
Het is maar voor 3 maanden en daarna zal het wel weer omgeving Rotterdam worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen je hebt geen prive leven meer.
En we zullen je leuke caps missen
Gelukkig is HBB niet echt leuk dus veel zal je niet missen,quote:Op maandag 30 januari 2006 09:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is maar voor 3 maanden en daarna zal het wel weer omgeving Rotterdam worden.
Als BB6 doorgaat hoop ik zeker weer wat meer tijd voor mezelf te hebben.![]()
Ik hoop het ook regenworm, heb me best vermaakt met BB5.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig is HBB niet echt leuk dus veel zal je niet missen,
En het is te hopen dat er een BB6
mogguhquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind die Ferry wel een leuke jongen![]()
Extra bewoner,maar kan niet in de telegraaf komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet de nieuwe manager?
Die was vorige week toch ook al geweest.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef Kaat38 het volgende:
druk programma? ze zouden vanmiddag toch een theatermiddag houden of zoiets?
hoorde wel dat de kapper zo komt, zal mij benieuwen wat ie ervan gaat maken
Maar vandaag komt hij weer terug hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
heb ik dus gemist dan....
de sterren moeten geld binnen halenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar vandaag komt hij weer terug hoor.
Die sterren moeten toch mooi zijn![]()
Oh wat spannend, staat dat in de krant van vandaag dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Extra bewoner,maar kan niet in de telegraaf komen.
Moet je betalen.
Maar moet toch zo boodschappen doen dan kijk ik wel effe in de winkel.
Ja staat in de telegraaf van vandaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh wat spannend, staat dat in de krant van vandaag dan?
Ga ff zoeken op Internet
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd er zou toch vandaag een theather middag zijn.
Ja, ik snap het ook niet helemaal, maar er staat in de HBB-agenda voor vandaag niks op de rol.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd er zou toch vandaag een theather middag zijn.
Hoe kan dit nou duffe dag worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...![]()
Daar zit weer wat in! En Freddi komt erbij !quote:Op maandag 30 januari 2006 10:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou duffe dag worden.
Henkie Penkie gaat weg![]()
![]()
Freddi is niet onaardig om te zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar zit weer wat in! En Freddi komt erbij !![]()
![]()
![]()
Zal het gisterenmiddag nog op de website staan.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook en het leek me wel leuk, valt weer tegen, wederom een duffe dag...![]()
Ik was al op zoek hoe hij er nu uitzagquote:Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef Kaat38 het volgende:
de foto is bepaald niet recent dus ik ben benieuwd! wel leuk die jonge gasten
Viola noemde dat gisteren ook al, we worden meer een evenementenbureau.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal het gisterenmiddag nog op de website staan.
Ben bang dat er meer buiten het hotel gaat gebeuren.
Die kapper die komt, is dat weer die partner van Henkie?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Kaat38 het volgende:
wanneer gaan die 2 nou eens douchen zeg! heel fijn voor die kapper zoderekt, die mag 2 zwetende dames met vet haar knippen
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Zij zegt dat ze dat altijd doet.
Als ze dat idd zou doen dan zou ze de hele dag stil zitten![]()
Dat doet ze toch ookquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Viola vertelt net dat je eigenlijk voor en na het eten 1 minuut stil moet zitten.
Is goed voor je maag.
Vandaar dat ze zoveel zitquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
Ah dus dat is de reden dat ze de hele dag eetquote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:53 schreef bunnyma het volgende:
Is goed voor je maag.
quote:
Snapte ik ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
Is die kapper echt dé vriend van Henk?
Ik vind hem véél te leuk voor Henk
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik waardeer je caps, maar deze gaat iets te ver....... Ik moet even braken.
Hai Bongquote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
BEWFramerate op gate 3 is weer een beetje haperig
Over de t-shirtsquote:
Nieuwe weekopdrachtquote:
Nou ik heb gisteren geen kruiddampen gezien in het hotel.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Viola moet 24 uur fietsen om van haar vetlaag af te komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nieuwe weekopdracht![]()
![]()
Sorry, kreeg ff nostalgische flashbacks
De sfeer was aardig bedompt hier gisteravond vond ik... door het mod gebeuren. Laten we hopen dat vandaag de gezellige sfeer terug isquote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou ik heb gisteren geen kruiddampen gezien in het hotel.
BEWquote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zijn de kruitdampen hier alweer opgetrokken van het slagveld van gisteren?
Inderdaad mijn eerste idee was wat doet Menno hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op afstand is het net of Menno er zit vind ik... maar is toch die kapper
[afbeelding]
Maak er dan maar een 72 uurs fiets opdracht van... in 24 uur lukt je dat nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola moet 24 uur fietsen om van haar vetlaag af te komen.
Troetelllllllllbeeeeeeeeertjeeeequote:
Heb hem even in SV gezet, kan iemand dat een beetje bij houden?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Over de t-shirts![]()
Henk is helemaal in z'n nopjes dat het gaat lukken met shirts laten maken en bedrukken met het logo van de Mappa Mondo Actie.
De vraag is alleen welke kleur, gelukkig is er een stylist in the house zegt Henk (nee, niet Viool)
Leon vindt rood de beste kleur, Henk gaat de shirts regelen als hij het huis uit is.
Goedemorgenquote:
Vond ik ook heb er zelf ook een naar gevoel over.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De sfeer was aardig bedompt hier gisteravond vond ik... door het mod gebeuren. Laten we hopen dat vandaag de gezellige sfeer terug is
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Foreverblue het volgende:
Op afstand is het net of Menno er zit vind ik... maar is toch die kapper
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |