Getver, wrom nu alweer een Tanja TT?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zal de echte Tanja SC bezoeken ?
Boefjequote:Op maandag 30 januari 2006 02:36 schreef henk.jansen het volgende:
Ha wijffie, Kus Kus
Dit gaat helemaal tegen mijn principes in
Talk of the day, blijkbaarquote:
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
Weten jullie nog iets leuks wat we zouden kunnen doen in Nederland? Zoiets als een dagje Amsterdam?
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....quote:Op maandag 30 januari 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Talk of the day, blijkbaar\
Pruimentijd dus![]()
Ja mooi he en hij was LIEFFFFFF , maar helaas we hebben hem in moeten laten slapen.quote:
Ja ik ben wel een knuffel, maar meer privequote:
Wat is Spido?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezeliig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddelsquote:Op maandag 30 januari 2006 02:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dan is het toch werkelijk wel godsgeklaagd hier op dit forum... als dat the talk of the day is.....![]()
Spido, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.quote:
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
Spide, is een rondvaart door de havens van Rotterdam, kan 2 uur duren maar je kan dacht ik ook een heledag door de havens tuffen met een boot.![]()
Een soort onderbroek (maar ook zo'n boot in R'dam inderdaad)quote:
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een gezellig dagje Rotterdam, Spido, Blijdorp (dierentuin) lekker uit eten gaan en dan een overnachting in de Euromast.![]()
![]()
Volgens mij gewoon 1 restaurant?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zag onlangs die kamers in de euromast en het zijn er maar 2, toch?
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, het hele jaar, heb een abboquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Robbie Williams- Angels.
Klopt het zijn er maar twee en het lijkt me reuze romantischquote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, er zijn ook kamers, 2, dacht ikquote:
Helaas Sofietje moet ook slapen Melke (net geboren nijlpaard jong)quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van havens... Is de dierentuin open nu trouwens?
Nee hoor, maar er zijn 2 kamersquote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja mooi he en hij was LIEFFFFFF , maar helaas we hebben hem in moeten laten slapen.![]()
![]()
Ik persoonlijk vond haar rooie pantykousen onder haar nachtjurkje wel een talk of the day waardquote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddels![]()
HBB is saaaaaaaaaaai![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas Sofietje moet ook slapen Melke (net geboren nijlpaard jong)![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Robbie Williams- Angels.
Blijdorp is gewoon open, alleen vroeg dicht. 17.00 uur, dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de winter natuurlijk
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naar
![]()
Wat een gemis [afbeelding]
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?
Overdag is Blijdorp gewoon openquote:Op maandag 30 januari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de winter natuurlijk
Nee hoor niet stom, groot gelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Is dat in de winter wel leuk?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Overdag is Blijdorp gewoon open
Ben even gaan zoeken, ik ben trots op onze dierentuin
http://www.rotterdamzoo.nl/
![]()
![]()
Potverdikke zegquote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.![]()
Tnxx julliequote:Op maandag 30 januari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Phil Collins- I can't stop loving you.
Heh, bah, mijn ergste nachtmerriequote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.![]()
Ja behoorlijk, nu hebben we geen dieren meer, kan ook eigenlijk niet omdat we beide werken en dan zouden ze te veel alleen thuis zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:53 schreef Sjet het volgende:
[..]
Potverdikke zegwat vreselijk
![]()
Wat zal dat akelig zijn geweest.
Holyquote:Op maandag 30 januari 2006 02:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ze heben alle drie een mooie leeftijd gehaald Bandor (grote hond) is 12 geworden en beide katten 19 maar de pijn is er inderdaad niet minder om.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, bah, mijn ergste nachtmerrieIk heb drie katten van ongeveer dezelfde leeftijd, ik zie de bui al hangen
![]()
*leeft mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |