3 turven hoog en 1 en al spieren natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 04:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoe groot????en hoe afschrikwekkend ?
fotoboek van Morwen checkend
quote:Op maandag 30 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 turven hoog en 1 en al spieren natuurlijk![]()
Ow, ik was vrouw, 3 turven hoog.......rank, slank en een hinde springend in de ochtenddauw van een herfstbos![]()
Ergens tussenin mag ook![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 04:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heb ik ook dan denk ik he ik heb een leuke foto bewerkt en dan druk ik weer op een verkeerd knopje alles weg. (ook de orginele foto)![]()
![]()
Ik doe ook altijd maar wat hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 04:40 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oef dat heb ik al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een redelijk resultaat te krijgen.![]()
Tuurlijk doe jij maar watquote:Op maandag 30 januari 2006 04:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd maar wat hoor![]()
Maar vind het wel leuk om onderschrift foto's te maken van mijn honden. En soms moet je wel eens wat rode ogen weg werken
Ja oke, wrijf het nog maar even in dat ik een simpeltje ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Dan ben jij al verder dan mij, ik heb het alleen correct geinstalleerd en ernaar gekeken, gevloekt en weggeklikt![]()
Dat heb ik nou weer met andere proggie'squote:Op maandag 30 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk doe jij maar wat![]()
Ik durf het niet eens meer aan te klikken![]()
Ja ja rellen, ga door met de muziek van de stones in mijn koptelefoonquote:Op maandag 30 januari 2006 04:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja oke, wrijf het nog maar even in dat ik een simpeltje ben.![]()
![]()
ik had dat ook gewoon moeten doen
Muziekje hebben? Heb ik zo voor je, welk nummer ook, maar dit...........quote:Op maandag 30 januari 2006 05:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat heb ik nou weer met andere proggie's![]()
En ik zit hier ook nog wel met mijn handen in het haar over dat gephotoshop hoor! Nu ook weer, wil ik er als laatste nog even een leuke rand omheen frobelen..... geen ideeMaar ach... hij is zo ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk
![]()
als ik het niet weet laat ik het gewoon zo...
The Stones zijn gewoon goedquote:Op maandag 30 januari 2006 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja ja rellen, ga door met de muziek van de stones in mijn koptelefoon![]()
![]()
![]()
Tranen in mijn ogen wat een combinatie![]()
![]()
Yolandequote:Op maandag 30 januari 2006 05:05 schreef Yolande het volgende:
Ik ga nu echt iets anders , weltrusten voor de nachtploeg![]()
![]()
![]()
en goedemorgen voor de ochtenploeg
![]()
![]()
*Satisfactionquote:
Maar dan wel van de LP Get your Ya Ya's outquote:Op maandag 30 januari 2006 05:12 schreef Morwen het volgende:
Favo is: Sympathy for the Devil![]()
![]()
Verrassend wel![]()
Slaap lekker sjet en poepiesquote:Op maandag 30 januari 2006 05:19 schreef Sjet het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Ga ik nu wel verdiend slapen![]()
Trusten voor straks?![]()
![]()
Kusjes allemaal meisjes, kreeg vanYolande een uitsmijterquote:
Kewl! Weer iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef schatje het volgende:
Ferri Somogyi wordt een nieuwe extra bewoner.
GTST sterretje die in de VS is gaan wonen om daar door te brekenquote:
Aaaaah gossiequote:Op maandag 30 januari 2006 05:41 schreef schatje het volgende:
[..]
GTST sterretje die in de VS is gaan wonen om daar door te breken![]()
.
Heb regenworm ook ballen in zijn buikquote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
he vies mannetje![]()
![]()
![]()
sorry kon het niet laten
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
he vies mannetje![]()
![]()
![]()
sorry kon het niet laten
nee,dat niet alleen vind het jammer dat LS een ban heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:44 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Heb regenworm ook ballen in zijn buik![]()
Zoals afgesprokenquote:Op maandag 30 januari 2006 08:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee,dat niet alleen vind het jammer dat LS een ban heeft.
Want ik zou willen weten wat hij precies bedoelde.
Ben helemaal niet boos op LS vond het gewoon een leuke opmerking.
Dan zal ik de cap maar niet plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef whitef0x het volgende:
Dan zal ik het berichtje ook maar niet quoten
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals afgesproken
ps. haal dit zo weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |