Nog ff doorrollenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
doet hij ook... Alleen voor wat betreft de Euromast gaat het niet op rolletjes.![]()
Thanx.......denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 03:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier een leuke link van Rotterdam
http://www.rotterdam010.nl/![]()
![]()
Dat maakt je woonwijk prettigquote:
Ik heb alles al geprobeert om te overtuigen, dus nu ga ik zeuren.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik overtuig![]()
Henk, Doen![]()
Waar wel ? kan datquote:Op maandag 30 januari 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx.......denk ik![]()
En ik woon niet in Rotjeknor, thank God![]()
Ligt eraan hoe je stemming isquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Scanman zet maar eens een stukkie Roger Waters op
What God wants.
Henk ga in London wonen hebben we er net een gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar wel ? kan dat
Het lijkt wel of iedereen bang is voor een aanslag![]()
Artis de dierentuin mega duurquote:Op maandag 30 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Amsterdam is ook een leuke stad vind ik. Weten jullie daar nog leuke dingetjes?
Neequote:Op maandag 30 januari 2006 03:38 schreef melke het volgende:
Amsterdam is ook een leuke stad vind ik. Weten jullie daar nog leuke dingetjes?
Yep, onvindbaar en door iedereen gezochtquote:
Dan ken je vast dat programma Spoorloos Vermist, dan zie je een lege studio en de presentator heeft een bandje in gesproken van ik ben niet aanwezig.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, onvindbaar en door iedereen gezocht![]()
Ik want dat helemaal nietquote:Op maandag 30 januari 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Scanman zet maar eens een stukkie Roger Waters op
What God wants.
Dat antwoord weet jij denk ik welquote:Op maandag 30 januari 2006 03:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre Newsman, wat bedoel je met 'in de dertig zitten'?
ik zit nu naar Europe - the final countdown te luisteren + kijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:55 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Roger Whittaker- Streets of London
trusten en bedankt voor de muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 03:58 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen tot morgen, hopelijk meer lol bye bye allemaal
Trustenquote:Op maandag 30 januari 2006 03:58 schreef newsman het volgende:
Ik ga slapen tot morgen, hopelijk meer lol bye bye allemaal
Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 04:01 schreef melke het volgende:
Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Trusten Melkequote:Op maandag 30 januari 2006 04:01 schreef melke het volgende:
Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal en tot morgen![]()
Slaap lekker, Yolandequote:Op maandag 30 januari 2006 04:20 schreef Yolande het volgende:
nou het is uitgestorven hier, ik denk dat ik ook maar wat anders ga doen, trusten Sjet![]()
![]()
Hobjequote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef MissHobje het volgende:
LOLgaat iedereen nu ?
Ik ook maar![]()
Koezies en toedels
Ja geen zin om in mijn eentje nog 4 pagina vol te kletsen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:29 schreef MissHobje het volgende:
LOLgaat iedereen nu ?
Ik ook maar![]()
Koezies en toedels
Bespaar ons de details!quote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Yolande het volgende:
Nee ik ga nog niet slapen alleen even wat anders doen.![]()
nee ik geloof het ook niet, ik blijf nog maar even hangen, misschien wordt het nog gezellig.quote:
Oeps ik geloof dat ik wat anders moet gaan doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:34 schreef henk.jansen het volgende:
Yolande ga maar slapen, ik heb nu vrouwen om me heen waar ik me wel mee kan vermaken.
Ja ik ben stout
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppenquote:Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee ik ga nog niet slapen alleen even wat anders doen.![]()
Nee, ik ben ook heel groot en afschrikwekkendquote:Op maandag 30 januari 2006 04:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oeps ik geloof dat ik wat anders moet gaan doen.![]()
tegen zoveel vrouwen kan ik niet op.
![]()
![]()
Oef dat heb ik al zo vaak geprobeerd maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een redelijk resultaat te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 04:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppen
Photoshopquote:Op maandag 30 januari 2006 04:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog heel even maar ben druk aan het photoshoppen
Hoe groot????quote:Op maandag 30 januari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel groot en afschrikwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik ook dan denk ik he ik heb een leuke foto bewerkt en dan druk ik weer op een verkeerd knopje alles weg. (ook de orginele foto)quote:Op maandag 30 januari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Photoshop![]()
Dat gaat geen ware liefde worden tussen mij en de shop, al die knopjes........djeeeeees, maak het gewoon eens makkelijk ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |