Ja duhquote:Op maandag 30 januari 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil Viool wel ff bashen, maar dat is ook oud nieuws inmiddels![]()
HBB is saaaaaaaaaaai![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef newsman het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhh lieverd te weinig liefde gehad![]()
Ligt eraan, stom is het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
Meteen een hotelovernachting vind ik trouwens ook een beetje vroeg. Ik ben niet zo snel met al die dingen. Is dat stom trouwens?
Het enige moment idd dat ik het leuk vondquote:Op maandag 30 januari 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja duh
Ik heb de afgelopen dagen 2 uurtjes stream gezien.... Toen de BB5 bewoners er waren
Hee Piraat zorgen voor later, ze leven nu nog en geniet ervan, de kat van mijn broer werd 4 jaar oud(kattenaids).quote:Op maandag 30 januari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heh, bah, mijn ergste nachtmerrieIk heb drie katten van ongeveer dezelfde leeftijd, ik zie de bui al hangen
![]()
*leeft mee...
dank je wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Holy![]()
Moet er niet aan denken...
Het hoort er helaas bij.. maar dit is wel bizar naar
Dikke knuf
Die geluiden die je bij de webcam hoort zijn niet erg tof hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 02:51 schreef henk.jansen het volgende:
Overdag is Blijdorp gewoon open
Ben even gaan zoeken, ik ben trots op onze dierentuin
http://www.rotterdamzoo.nl/
![]()
![]()
Dat lijkt me wel romantisch. Vooral 's ochtends: mooi uitzichtquote:Op maandag 30 januari 2006 02:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee hoor je kunt tegenwoordig ook overnachten.![]()
Nee absoluut, het gemis is er.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ze heben alle drie een mooie leeftijd gehaald Bandor (grote hond) is 12 geworden en beide katten 19 maar de pijn is er inderdaad niet minder om.
Ow *sigh*.....de goede ouwe tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja duh
Ik heb de afgelopen dagen 2 uurtjes stream gezien.... Toen de BB5 bewoners er waren
Kan ik een verzoekplaatje aanvragen?quote:Op maandag 30 januari 2006 02:52 schreef newsman het volgende:
* newsman draait Phil Collins- I can't stop loving you.
Heb je het filmpje op talpa al gezien, toen ze net op bezoek waren geweest? Die 7 minuten zijn leuker dan 2 weken HBB bij elkaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow *sigh*.....de goede ouwe tijd![]()
Maarja, HBB is wel een goed afkickprogramma. Ik kijk steeds minder, maar vind het hier in de sc wel gezellig![]()
Warm aankleden en genieten van de dierenquote:
Ik ben er onlangs geweest en heb het uitzicht gezien wat later op de dag met regenbuien. Ik denk dat het zowiezo mooi isquote:Op maandag 30 januari 2006 02:59 schreef doka het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel romantisch. Vooral 's ochtends: mooi uitzicht
Hij is de oudste van het nest geworden.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee absoluut, het gemis is er.
Wat een fantastische leeftijd trouwens voor zo'n grote hond!
Bij jou ook al, ik begrijp jequote:Dat kan je wel zeggen, en 14 dagen na Bandor, moesten we Humpie (kat) in laten slapen en 14 dagen daarna Dumpie (ook kat), dus in 1,5 maand waren we alle dieren kwijt.
knuffelquote:Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij jou ook al, ik bergrijp je
Hee mod wijs is op de beelden van Talpa is aan of er iets beweegt en zet je zonnebril is af, das onbeleeft.quote:
Ja, heb ik gezien, ben alleen even dat hele topic kwijtquote:Op maandag 30 januari 2006 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje op talpa al gezien, toen ze net op bezoek waren geweest? Die 7 minuten zijn leuker dan 2 weken HBB bij elkaar.
Malliequote:Op maandag 30 januari 2006 03:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij jou ook al, ik bergrijp je
Dank, maar multi tasken is zo uit in BBHquote:
Is dat niet gewoon "Wat luister je je Nu" ? Vreemd topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |